Edullinen hotelli Rooman keskustasta?

Äiskä ja lapsi......

Lähdössä 13v lapsen kanssa äiti Roomaan lokakuussa.
Suositelkaa jotain edullista, hyvää hotellia. Ehdottomasti oma suihku oltava ja hyvä aamupala olisi plussaa.
Mikä olisi hyvä nettisivusto josta varata. Voiko niiden kauttaa suorittaa hotelli maksun vasta perillä vai veloittaa ne heti?

3

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useasti käyttänyt

Esimerkiksi www.booking.com on luotettava sivusto. Varaat luottokortin numerolla ja veloitus vasta perillä. Hotellin sijaintiin kannattaa panostaa hieman. Kalliimpi hotelli jossain keskusta alueella on paljon vaivattomampi kuin huone jossain Terminin aseman kulmilla. Suosittelen esimerkiksi hotellia jostain Piazza Navonan tai Pantheonin takaa. Sieltä on käytännössä kävely etäisyys kaikkiin tärkeimpiin nähtävyyksiin. Olin viime viikolla juuri tuolla Pantheonin takan Hotel Adrianossa ja vuorokausi hinta oli noin 100 euroa. Mukava hotelli hyvällä paikalla.

• kelpasi

Etsippä hotelli Espana Rooma. Hinnat ovat kohdallaan ja googlettamalla löytyy paljon sivustoja joista varata.
      Kävellen pääsee mihin vain ja metro on halpa vain 1 euro matkaa kohden. Espana hotelli on keskustaan kuuluvalla alueella. On suihku ja aamupala. Aamupala on niin sanottu kylmä. Saa itse kuumentaa paahtoleivät millaisella päällyställä haluaa. Voita. Leikkeleitä oli neljää lajia ja juustoa. Muroja, mysliä tai maissihiutaleita. Niihin saa valita (valmispakkaukset) montaa erilaista marjahilloa tai hunajaa maitoa. Appelsiini-, kreippimehua tai vettä automaatista. Kahvia sikäläistä montaa laatua tai teetä. En usko että tästä kovin paljon valinnanvara syksyksi muuttuu, ehkä jotain ajankohtaista. Meillä oli ainakin ihan mukava asua siellä.

• lisäviesti

Niin ja ne kroisantit, jotka oli täytetty mikä aidolla suklaalla mikä hillolla tai ilman vain pölysokerihuurrutuksella. Niitä söin joka aamu kaksi kappaletta. Ja ne olivat lämpöisiä ja olivat lämpökaapissa!!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51