Eli nyt minulla on kannettavani kanssa pieni ongelma. Menin tyhmänä sekoilemaan jotain outoa, (yrittämään luomaan uutta langatonta verkkoyhteyttä, vaikka sellaista ei edes ole....)
Käyttis windows xp. Eli siis otin auki tuon kohdan, mihin langattomat netit tulevat (ja mistä siihen voi yhdistyä). Eli missä on nappuloita esim. "Päivitä verkkoluettelo" "Määritä langaton verkko kotiin tai yrityksen käyttöön". Otin tuon jälkimmäisen, ja painoin siitä. Sitten vain painoin seuraavaa ja laittelin jotain tietoja. No, mitään ei tietenkään tapahtunut, enkä muista enää oikeastaan sitä.
Nyt minun pitäisi saada poistettua tämä koko "määrittelemäni verkkoyhteys". Miten se tapahtuu? Ainakin se näkyy, kun jos määrittäisi uudestaan, tulee tehtäviks: "määritä uusi langaton verkkoyhteys" "lisää uusia tietokoneita tai laitteita verkkoon --jasitsennimi--". Eli siis pitäisi saada tämä pois... Ohjeita?
miten poistan langattoman verkon?
amatöörikäyttäjä...
2
902
Vastaukset
- MVJ
Käynnistä -> Asetukset -> Verkkoyhteydet. Sieltä hiiren kakkosnäppäimellä klikkaat poistettavaa verkkoyhteyttä ja valitset avautuvasta valikosta "Poista".
- amatöörikäyttäjä
Ei näy... Eipä näy sitä nimeä tuolla... mutta kuitenkin tuolla luonnissa se näkyy... Eli en tota kautta voi poistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681