3.3.2010 11:27ILKIVALTA
Naisvartijat hakattiin kesken ravintolaillan
Kahden naisvartijan kimppuun hyökättiin Helsingin keskustassa sijaitsevassa ravintolassa maanantain vastaisena yönä.
Tilanne sai alkunsa, kun vartijoina Sörkan vankilassa työskentelevät naiset olivat viettämässä iltaa ravintola Milliklubissa. Ravintolassa samaan aikaan olleen Rogues Gallery-liigaan kuuluva jäsen tunnisti naiset, tunkeutui näiden seuraan ja vaati vartijoita häipymään paikalta.
Naiset eivät kuitenkaan miehen tahtoon taipuneet. Tilanne kärjistyi tämän jälkeen uhkaavaksi, kun naisten ympärille kerääntyi yllättäen liigan jäseniä. Toinen vartijoista sai pullosta päähän. Paikalla olleiden mukaan molempia naisia lyötiin, tönittiin ja potkittiin. Uhrit kaatuivat tiettävästi iskujen voimasta lattialle. Tässä vaiheessa ravintolan järjestysmies ehti paikalle. Asiasta kertoo Iltalehti.
Tekijät ehtivät poistua ravintolasta ennen poliisien saapumista. Partio tavoitti muutaman jengiläisen hetkeä myöhemmin. Kiinniotetut kiistivät osallisuutensa asiaan. Poliisi tavoitti myös välikohtauksen aloittajaksi epäillyn maanantaina. Mies päästettiin vapaasti tiistaina, eikä häntä epäillä naisten pahoinpitelystä.
Poliisi tutkii asiaa pahoinpitelynä ja laittomana uhkauksena.
Vartti.fi
Onko RG
laajentanut reviiriä
1
483
Vastaukset
- 502
Samalla tavalla toimittiin kuin ennenkin eli isommalla porukalla mentiin heikompien päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817