Moro! Laitoin mankiini 72cc pytyn ja kytkin alkoi luistaa, vaihdoin DRP racing kytkinlevyn jonka jälkeen kasasin koneen 'meilestäni oikein' ja nyt kytkin ei irrota, onko jollaan kokemuksia samanlaisesta probleemasta? Mitä meni vikaan?
Mailatkaa jos löytyy kokemusta asiasta! [email protected]
honda monkey kytkin
10
7304
Vastaukset
- 15
Kytkinpakan liian kireelle?
- hm
kiristän kytkimen vain niin että se ei kilise ja kolise ja lukiten lukkoprikalla ja esim. kierrelukitteella?
- raisu-82
on yleensä osaamattomassa korjaajassa.
- hm
löytyi viallisesta kytkin keskiöstä...
- menee hermot hondaan
APUA!!!! oon muutaman kymmenen kerran purkanu ja koonnu kytkimen, ostanu uudet ne jouset,levyt kaikki vi*un osat ja koonnu sen oiken ja sit on muuten kytkin vaijeriki uus ja tollee... mut se ei vaan irrota... on muillaki ollu ongelmia nähtävästi monkeyn kytkimen kanssa ja nyt alkaa mulle ainaki riittää ku oon tuhlannu kaikki säästöni siihen ruoskaan ja ei vaan ala pelittää.. mopo sportissakaan ei osata neuvoa eikä maahantuojalta... auttakaa te joku ihana ihminen minua !!
- däkit
raavi munias
- säkit
raavi munias
- mäkit
raavi munias
- fätit
raavi munias
- myy mulle moposi
Kytkin ei vain ole painunut oikealle paikalle kasatessa, silloin ei irroita.
Ota uusiksi kasaus ja kohdista rattaat OIKEIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275