Eli mietin että vois hankkia sen ohjelman, että näkis sitte aina heti kuka soittaa vieraasta numerosta, koska tapana on kuitenkin aina lähettää tonne viesti että kuka on soittanut. :D
MUTTA mulle jäi epäselväks toi hinta juttu, vaikka se siellä kerrottiinki varmaan varsin selvästi mutta silti en vaan ymmärtänyt sitä eli tossa -> Kuukausilaskutuksessa palvelun rajaton käyttö maksaa 6,90 euroa kuukaudessa. Kuukaudella tarkoitetaan 30 päivän ajanjaksoa. Rajaton käyttö ei koske numeropalvelupuheluita. Kuukausimaksu laskutetaan 30 päivän välein etukäteen matkapuhelinlaskulla kahdella palvelutekstiviestillä (1,90€ 5,00€). Hakukohtaisessa laskutustavassa jokainen maksullinen haku laskutetaan palvelutekstiviestillä 0,60€/kpl.
Ja ite ajattelin siis tota hakukohtaista laskutapaa, mutten ymmärtänyt että miten se toimii... Kun tossa kuukausi jutussa tulee suoraan näytölle nimi jne kun vieraasta numerosta soitetaan, mutta tuleeko tossa toisessa sitten? Vai meneekö se niin että vasta puhelun jälkeen tulee joku ilmotus, vai miten? Selventäkääpäs mua nyt :D Tossa ois viel se sivu jos ei tosta saa itekkään selvää tai haluu muuten vaa kattoo lisää -> http://www.fonecta.com/yksityisille/mobiilipalvelut/fonectan-kuka-soittaa/fi_FI/fonectan-kuka-soittaa/
Kiitos, jos joku vois auttaa ja selventää tyhmää ihmistä :)
fonecta avain
hömppeli 2
1
546
Vastaukset
- teemu-73
Moi,
mulla on tuo Fonecta Avain, ja kyllä se hakukohtainenkin laskutustapa toimii samalla lailla, eli hakee automaattisesti soittajan tiedot kun puhelin soi.
(Toki sen saa asetuksista muuttaa, niin että jos haluaa sen kysyvän vasta puhelun jälkeen että haetaanko tiedot)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle162206Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671509Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61332Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell741148Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.331115Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046