Sain omani, ihan ihanaisen hääpukuni. Pelotti, kun tilasin netistä mutta tää on IHAN MIELETÖN!! Istuu kuin hanska! Jii-haa! Olen niin (!!) helpottunut.
Nyt täytyy sinnitellä vielä pari kuukautta häihin, teksi mieli näyttää kaikille jo!!
Pakko kertoa!!
7
839
Vastaukset
- morxa
Mistä tilasit? itse tilaan kans netistä, en ole vielä uskaltanut.. Useilla sivuilla hyviä..
- Misericordia
Missä puku on tehty? Onko sen tehneet kiinalaiset näppäräsormiset pikkulapset?
- tilaaminen
No, voi tietysti nälviä muita netistä tilaamisesta, mutta tosiasia on, että lähestulkoon kaikki morsiusliikkeissä myytävät ketjupuvut on myös valmistettu nykyään Kiinassa. En sitten tiedä onko suuryrityksillä jotenkin varmemmin paremmat palkat kiinalaisille työntekijöilleen, mutta epäilen. Itse en siis tilannut netistä vaan ostin ihan tunnetun hääpukuvalmistajan puvun morsiusliikkeestä, mutta Kiinassa sekin on tehty. Hinnakasta Pronoviasta myöten puvut valmistetaan Aasiassa. Ainut vaihtoehto saada muualla tehty puku alkaa melkeinpä olla että teettää puvun Suomessa (kankaat saattavat silti olla Kiinassa valmistetut) tai sitten ostaa jonkun törkeänhintaisen luomuksen, joka on taatusti valmistettu Euroopassa.
- Puvulla on väliä
Aion itekki tilata netistä, mieleinen löytynyt DhGate.comista.. Mutta kerroppa ihmeessä lisää omastas :)
- Cupera (aloittaja)
Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)
Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin. - Puvulla on väliä
Cupera (aloittaja) kirjoitti:
Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)
Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin.Ihanaa! Olen onnellinen sun puolesta Cupera =)
- osta mainostilaa
Cupera (aloittaja) kirjoitti:
Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)
Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin.Pistää ihan naurattamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613