Pakko kertoa!!

cupera

Sain omani, ihan ihanaisen hääpukuni. Pelotti, kun tilasin netistä mutta tää on IHAN MIELETÖN!! Istuu kuin hanska! Jii-haa! Olen niin (!!) helpottunut.

Nyt täytyy sinnitellä vielä pari kuukautta häihin, teksi mieli näyttää kaikille jo!!

7

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morxa

Mistä tilasit? itse tilaan kans netistä, en ole vielä uskaltanut.. Useilla sivuilla hyviä..

• Misericordia

Missä puku on tehty? Onko sen tehneet kiinalaiset näppäräsormiset pikkulapset?

• tilaaminen

No, voi tietysti nälviä muita netistä tilaamisesta, mutta tosiasia on, että lähestulkoon kaikki morsiusliikkeissä myytävät ketjupuvut on myös valmistettu nykyään Kiinassa. En sitten tiedä onko suuryrityksillä jotenkin varmemmin paremmat palkat kiinalaisille työntekijöilleen, mutta epäilen. Itse en siis tilannut netistä vaan ostin ihan tunnetun hääpukuvalmistajan puvun morsiusliikkeestä, mutta Kiinassa sekin on tehty. Hinnakasta Pronoviasta myöten puvut valmistetaan Aasiassa. Ainut vaihtoehto saada muualla tehty puku alkaa melkeinpä olla että teettää puvun Suomessa (kankaat saattavat silti olla Kiinassa valmistetut) tai sitten ostaa jonkun törkeänhintaisen luomuksen, joka on taatusti valmistettu Euroopassa.

• Puvulla on väliä

Aion itekki tilata netistä, mieleinen löytynyt DhGate.comista.. Mutta kerroppa ihmeessä lisää omastas :)

• Cupera (aloittaja)

Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)

Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin.

• Puvulla on väliä
        Cupera (aloittaja) kirjoitti:

Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)

Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin.

Ihanaa! Olen onnellinen sun puolesta Cupera =)

• osta mainostilaa
        Cupera (aloittaja) kirjoitti:

Pistää ihan naurattamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe