Pakko kertoa!!

cupera

Sain omani, ihan ihanaisen hääpukuni. Pelotti, kun tilasin netistä mutta tää on IHAN MIELETÖN!! Istuu kuin hanska! Jii-haa! Olen niin (!!) helpottunut.

Nyt täytyy sinnitellä vielä pari kuukautta häihin, teksi mieli näyttää kaikille jo!!

7

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morxa

      Mistä tilasit? itse tilaan kans netistä, en ole vielä uskaltanut.. Useilla sivuilla hyviä..

    • Misericordia

      Missä puku on tehty? Onko sen tehneet kiinalaiset näppäräsormiset pikkulapset?

      • tilaaminen

        No, voi tietysti nälviä muita netistä tilaamisesta, mutta tosiasia on, että lähestulkoon kaikki morsiusliikkeissä myytävät ketjupuvut on myös valmistettu nykyään Kiinassa. En sitten tiedä onko suuryrityksillä jotenkin varmemmin paremmat palkat kiinalaisille työntekijöilleen, mutta epäilen. Itse en siis tilannut netistä vaan ostin ihan tunnetun hääpukuvalmistajan puvun morsiusliikkeestä, mutta Kiinassa sekin on tehty. Hinnakasta Pronoviasta myöten puvut valmistetaan Aasiassa. Ainut vaihtoehto saada muualla tehty puku alkaa melkeinpä olla että teettää puvun Suomessa (kankaat saattavat silti olla Kiinassa valmistetut) tai sitten ostaa jonkun törkeänhintaisen luomuksen, joka on taatusti valmistettu Euroopassa.


    • Puvulla on väliä

      Aion itekki tilata netistä, mieleinen löytynyt DhGate.comista.. Mutta kerroppa ihmeessä lisää omastas :)

      • Cupera (aloittaja)

        Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)

        Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin.


      • Puvulla on väliä
        Cupera (aloittaja) kirjoitti:

        Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)

        Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin.

        Ihanaa! Olen onnellinen sun puolesta Cupera =)


      • osta mainostilaa
        Cupera (aloittaja) kirjoitti:

        Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)

        Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin.

        Pistää ihan naurattamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe