Sain omani, ihan ihanaisen hääpukuni. Pelotti, kun tilasin netistä mutta tää on IHAN MIELETÖN!! Istuu kuin hanska! Jii-haa! Olen niin (!!) helpottunut.
Nyt täytyy sinnitellä vielä pari kuukautta häihin, teksi mieli näyttää kaikille jo!!
Pakko kertoa!!
7
839
Vastaukset 7
- morxa
Mistä tilasit? itse tilaan kans netistä, en ole vielä uskaltanut.. Useilla sivuilla hyviä..
- Misericordia
Missä puku on tehty? Onko sen tehneet kiinalaiset näppäräsormiset pikkulapset?
- tilaaminen
No, voi tietysti nälviä muita netistä tilaamisesta, mutta tosiasia on, että lähestulkoon kaikki morsiusliikkeissä myytävät ketjupuvut on myös valmistettu nykyään Kiinassa. En sitten tiedä onko suuryrityksillä jotenkin varmemmin paremmat palkat kiinalaisille työntekijöilleen, mutta epäilen. Itse en siis tilannut netistä vaan ostin ihan tunnetun hääpukuvalmistajan puvun morsiusliikkeestä, mutta Kiinassa sekin on tehty. Hinnakasta Pronoviasta myöten puvut valmistetaan Aasiassa. Ainut vaihtoehto saada muualla tehty puku alkaa melkeinpä olla että teettää puvun Suomessa (kankaat saattavat silti olla Kiinassa valmistetut) tai sitten ostaa jonkun törkeänhintaisen luomuksen, joka on taatusti valmistettu Euroopassa.
- Puvulla on väliä
Aion itekki tilata netistä, mieleinen löytynyt DhGate.comista.. Mutta kerroppa ihmeessä lisää omastas :)
- Cupera (aloittaja)
Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)
Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin. - Puvulla on väliä
Cupera (aloittaja) kirjoitti:
Tilasin tuolta www.uniikkipuku.net. Sori, en tajunnut heti tohon alkuun laittaa. Olin niin innoissani ja unohdin kokonaan keskustella sen jälkeen. Niinhän se kai menee, kun saa haluamansa puvun, niin ei sitten tule niinkään pukukeskusteluiss hyörittyä :)
Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin.Ihanaa! Olen onnellinen sun puolesta Cupera =)
- osta mainostilaa
Cupera (aloittaja) kirjoitti:
Suosittelen kuiteski tota firmaa. Mulla oli aika haastava muutoskin pukuun, mutta seki onnistu tosi hyvin.Pistää ihan naurattamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 691072
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12929En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61890- 62808
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67596
- 133586
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.21584- 50559
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 17459
- 40457
- 24439