Kun laitoksella lapseni kapaloitiin tiukasti, hän ei huutanut. Kotona kiljui kaiken aikaa. Oma mummoni "käski" minut heti kapaloimaan lapseni ja laittamaan vaaleansiniset verhoukset sänkyyn.(ei ole lempivärini, mutta tottelin) Sänky ei saanut olla iso, vaan laidat lähellä(kehdon oloinen) silloin lapsella on turvallinen olo herätessään, eikä tarvinnut huutaa apua. Nälkä ja jano, tai vaippa täynnä oli syy jatkaa huutoa, muuten rauhoittui herätessään ilman itkua. Laitoinkin tyynyt pienentämään sänkyä. Enkä noussut ilman vaativaa itkua vaikka välillä olisi tehnyt mieli herättää rakas nyyttimme.
Kerroin tästä ystävälleni ja hänellä on jo hieman edistystä tapahtunut (tosin tyttö on jo 6kk)
tämä auttoi meitä...
3
1808
Vastaukset
- EiKapaloiEnää
Anteeksi vaan, mutta yli 4kk lasta ei saa enää kapaloida koska se häiritsee lapsen motoorista kehitystä...
- nyykkis
Niin ja useimmilla koliikki loppuu n. 3 kk kohdalla. Meillä meni 3 kk ja 1 viikko ja siihen loppui, ah ihanuutta!
- mamiraivarit
nyykkis kirjoitti:
Niin ja useimmilla koliikki loppuu n. 3 kk kohdalla. Meillä meni 3 kk ja 1 viikko ja siihen loppui, ah ihanuutta!
Unipussi on kevyempi versio kapalosta. Marketit myyvät halpis merkkejä. Ostimme Lasten Vintistä, oli kalliimpi, mutta huomattavasti laadukkaampi ja kivempi. Reilusti levenevän alaosan vuoksi vauvan jalat mahtuvat liikkumaan luonnollisesti ja silti peitto pysyy päällä
Unipusseja löytyy myös lastentarvikeliikkeistä.
lastenvintti.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043