johtui meillä aspergersyndroomasta. Kun tyttö alkoi saada ns. tolkkua maailmasta loppui huuto. Kuulin myöhemmin että kapalo olisi auttanut hänen kaaokseensa. Että olisi hahmottanut paremmin tämän maailman pienemmäksi. Kapalon eduista olen kuullut. Mutta ei kai se kaikille sovi. Kokeilkaa mikä käy.
Vastaukset 7
- meitsi;:
Millainen teidän tyttö oli vauvana ja 2- vuotiaaksi asti ? Miten diagnoosiin päädyttiin ?
- siskonen83
kolmen vuoden huuto olikin autismi, eli aspergerin syvempi muoto.. nyt veljeni jo pian 20-v.
- RisaTune
Kiva, että selvisi.
tässä paikallisten aspien foorumin osoite http://www.asplasta.net siellä on myös perheen pienemmistä asiaaiheita keskusteltu paljon...
Hyvää kesää. - kapalo.
vattumeillä auttoi ns . kapalo vvauvaa hän oli keskos vauva paineinen (ei rsunttia) päässä kapalosta vieroitimme vuoden iässä ku lääkäri pakkotti koliikki oli kamla kun lääkäriei uskonnu että lapsella on maito allergia eikä saanu koskaan sopivaa maitoa tämä
siis 17. Vuotta sitten halusin lähinnä tuohon asiaan kapalo asiaan ottaa kantaa siitä tosiaan on hyötyä.- kapalo.
ihmiset näen kännystä vain pienen osan ja sen takia puuttuu näköjään tkstiä jam olen näkövamainen lisäksi koettaakaa saada selvää .
- zazuuu-
Kapalo toimii hyvin. Kun 6 viikoinen vauvani nukkuu kapalossa hän herää syömään yöllä vain 2 kertaa 03 ja 06 mutta ilman heräilee 5-8 kertaa. Ahdas tila rauhoittaa koliikkia, ilmavauvaista tai rauhatonta vauvaa!
- JK
EN KOKEILE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4772096- 1651394
- 791263
- 951234
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881194- 1141157
- 101805
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58776- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705