Kimittävät etelän miehet

LowVoice

Mistäköhän johtuu, että karvarintaisten (kultakoru karvojen seassa) ja karvaranteisten etelän miesten ääni on todella usein naisellisen kimittävä? Siis aikuiset miehet puhuvat pojan äänellä.

Jotain outoa siinä on. Ei kimittävä mies vaikuta viriililtä.

9

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset tykkää

      saada parrua pyllyyn vähän sellasilta homohtavilta pikkumieheiltä.

      Lesboja kun ovat pohjimmiltaan---

      • Gehenna_

        "Suo-maalaiset naiset tykkää saada parrua pyllyyn vähän sellasilta homohtavilta pikkumieheiltä.

        Lesboja kun ovat pohjimmiltaan--- "

        What? :D eihän tuossa nyt ollut taas logiikan hiventäkään. Jos olisin lesbo, kaiken järjen mukaan silloin jättäisin kyllä kaikensorttiset miehet niille heteronaisille, jotka miehistä viehättyy? Ne naiset jotka tykkäävät saada parrua "homohtavilta pikkumiehiltä" tuskin nyt kuitenkaan lesboja ovat.

        Muuten juu, jatkakaa vain (:


      • ehehe

        =) tässä taas kerran suomalainen timantti esittelee omaa älykkyyttään... =D


      • suomalainen dum
        ehehe kirjoitti:

        =) tässä taas kerran suomalainen timantti esittelee omaa älykkyyttään... =D

        mies on ollut koko ikänsä täysi idiootti uskoessaan maailman typerinpään asiaan nimeltä tasa-arvo.

        Ollapa muslimi: Omat naiset neitsyitä kunnes Allah liittää avioliittoon ja kolme vaimoa lisääkin saa ottaa ja pohjoismaalaista huoraa voi käyttää kesäisin,talvisin käydä bordellissa, huu haa.

        Se on oikean miehen elämää... typer'


      • Gehenna_
        suomalainen dum kirjoitti:

        mies on ollut koko ikänsä täysi idiootti uskoessaan maailman typerinpään asiaan nimeltä tasa-arvo.

        Ollapa muslimi: Omat naiset neitsyitä kunnes Allah liittää avioliittoon ja kolme vaimoa lisääkin saa ottaa ja pohjoismaalaista huoraa voi käyttää kesäisin,talvisin käydä bordellissa, huu haa.

        Se on oikean miehen elämää... typer'

        No, makunsa kullakin (: voithan aina kääntyä muslimiksi hyvä mies, jos se ajatus helpottaa, onneksi Suomi on vapaa maa! :D


      • tietämätön olet?

        Nooh kyllä ne Välimeren tyypit ihan keskikokoisia ovat.

        Varmaan joku tyhmä Suomessa loisiva maahanmuuttaja taas aukoo päätään. Oletko kenties joku venäläinen tai virolainen lumppu?


      • Kyylästynyt

        Taas herra katkera haukkumassa naisia, kuten aina. Etkö ikinä väsy?


    • mitä se taas höpisee

      Tarkoitat siis näitä Välimeren tyyppejä kuten kreikkalaisia, turkkilaisia ja italialaisia? Ei heillä minun mielestäni niin kimittävä ääni ole. Ehkä hieman.

      Paljon mukavampaa sakkia ovat kuin ylimieliset tyhmät Baltian maalaiset, rumat germaanit tai idiootti slaavit.

      Ei kenelläkään kreikkalaisella, turkkilaisella tai italialaisella kaverillani ole kimittävä ääni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe