Vaimon ilta IV

Kotona kuunnellen

- "Nyt ne panee edestä päin... Mä puristelen taas sun Minnan tissejä... Kohta Minna saa... Minna saa... Voi vitsit... tää kyllä näyttää kiihottavalta... Minna saa kalua... orgasmi tulee vieläkin... Ville painaa isoo parrua Minnan pilluun... Mä haluun suudella sun vaimoo samalla ku Ville panee... "

Kai ne suuteli, puhelimessa kuului ähinää ja puhinaa, suutelun ääniä, naimista. Minä runkkasin kiimaisena kaluani.

-Ne vaihtaa taas paikkaa, nyt Minna siirtyy ratsastamaan, Mari kertoi.
-Mä annan tän luurin Minnalle, moikka!

- "Moi rakas, mäkii sain!"
- " Joo mä huomasin"
- "Ai vitsit, ett tää tuntuu vieläkii hyvältä. Taas nää puristelee mun tissejä... mä alan taas kiihottuu... Ei se ollukkaa Mari, se oli Mika! Nyt mul on kaks miestä kimpussa... Mä ratsastan Villen päällä ja Mika kourii mun tissejä... Onhan tääkii ihan ok..?"
- "On tää" vastasin.
- "Voi kulta, mä rakastan sua. Sä oot niin ihana! Mä annan kyl sullekii tän jälkeen... ihan mitä vaan haluut!"

Hyvä etten lauennut tästä hyvästä, halusin vaimoani enemmän kuin koskaan ennen. Nyt vaimoni kimpussa hääräsi kaksi vierasta miestä ja minun päiväunieni kohde...

- "Mika toi kalunsa tähän imettäväksi... "
- "Ota se suuhun", hengähdin.

Kuulin hetken aikaa imemisen ääntä, sitten kuulin kuinka vaimo pyysi Maria ottamaan luurin.. Tajusin - tällä kertaa hieman pettyneenä - että puhelin vietiin pois aitiopaikalta...

- "Moi taas, täällä meno menee entistä riettaammaks... En ois Minnasta uskonu! Se panee yhtä, toisen muna suussa. Mä kattelen täs Minnan pepun takana, kuinka Minna ratsastaa... iso kalu soutaa syvälle Minnan pimppaan... Mä oon ihan märkänä ja valmiina taas itekkii... tää on ihanan kiihottavaa! Mäkii haluun munaa, mut ensin haluun katella..."

Olin ihan kiimoissani, sain hädin tuskin myönneltyä Marin puheen väliin.

- "Minna lupas palkita sut... mäkii lupaan antaa sulle tästä hyvästä, jos vaan pidät suus kiinni tästä... tietenkii jos se vaa Minnalle sopii... pitäs sen kyl mun mielestä sopia... ja siis jos sä vaan haluat mua?"
- "Tietenkin haluan!" sanoin kuullostaen varmasti juuri niin innostuneelta kuin pelkäsinkin.
- "Hyvä juttu, asia on siis sovittu" Mari jatkoi.
- "Minnalla on hyvä pylly, mä hieron sen peppuvakoa täs samalla... Minna taitaa haluta peppureikään mun sormee... se työntelee itteensä niin... "
- "Niin se haluaakin", tiesin.

Minna oli aina tykännyt että sormeilin sen peppua samalla kun se ratsasti päälläni tai kun nain lähetyssaarnaaja-asennossa. Minnan naimisen äänet voimistuivat, kun Mari työnsi sormensa peppuun. Marin sormet Minnan pyllyssä, Villen kalu Minnan pillussa, ja Mika Minnan suussa... Laukesin taas käsilleni...

Mari kuuli ulahdukseni ja kysyi, tuliko multa taas... myönsin nolona, tällä kertaa tosi nolona. Mari sanoi että hänkin saa ihan kohta. Kunhan vain saisi sormet käyttöönsä... Enää ei nolottanut ihan niin paljon...

Mari sanoi, että Mika haluaa panna Minnaa kanssa.

- "Eih!"kuulin Minnan voihkaisevan.
- "Anna vaan sen panna! Tää näyttää niin hyvältä! Ota vaan Mika peppuun samalla! Eiks tää käykkii, Aki, ett Minna kokeilee tota yhen kerran: kaks miestä samalla?" Mari usutti ja kyseli minun mielipidettä.
- "Joo on", vastasin - tällä kertaa jo vähän alistuneena.

Mihin asti tää kaikki oikein johtaa? mietin mielessäni.

- "Aki sano ett se sopii sille, anna mennä vaan!" Mari yllytti.

- "auh!" vaimo henkäisi.
Mari oli vienyt puhelimen taas vaimolle.

- "Ai, sattuu... sattuu... varovasti! Nyt auh... Voi luoja! Voi että... Älä viel liikuta... aah... "

- "Onks ne sussa molemmat?" kysyin vaikka tiesinkin vastauksen.

Vastausta ei kuulunut, vain rytmikkääksi muuttuvaa voihketta kolmikon naidessa. Minna sai kalua pilluun ja peppuun yhtä aikaa. Kertaakaan hän ei ollut antanut minun panna peppuun. Nyt toki hän oli luvannut minulle - mitä tahansa halusin...

- "Voi Luoja! Ihanaa! tää on ihanaa... pankaa mua... pankaa ... nussikaa perseeseen! Nussi sinne! Naikaa... mä saan ihan kohta! Ai Luoja! Ai Luoja! Nussi persettä! Nussi! Antakaa kullia! "

0

5807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        52
        5056
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        23
        3327
      3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        28
        1462
      4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        182
        1307
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        75
        1000
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        24
        898
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        49
        867
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        259
        806
      9. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        748
      10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        482
        707
      Aihe