Punainen MERSU

kysyn vaan

Vaalea nainen..Mersun rekkaria en viitsi laittaa...Mut miks ihmeessä tuut kerrostalomme roskikselle tuomaan roskasi,vartavasten??!! Istuin aamukahvilla ja näin kun suoraan koukkasit tänne ja jatkoit matkaa.. Olikos niin salaista ettei ukkos saanut nähdä mitä mersun takakontissa on.. Kaikkea kehtaakin?!

53

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasala

      kerrostalokyttääjä iski jälleen....ja niitähän täällä riittää..

      • aloittajalta terv.

        ANTEEKS NY KAUHIAST!! En mä mikään kyttääjä ole! Mut mihinkäs silmäni laittaisin,eikä pienen asuntoni keittiön pöytäkään muualle sovi!- Ihastelin kaffetta juodessani sitä ihanaa auringonpaisteista aamua,kun sellainen lopulta ilmestyi,ja siinä sitten samalla just sattui edellä mainittu tapaus... Ei kai sitä tänne olis tarvinnut purkaa,mutta olipahan vaan aikaa ja kiukutti tuommoinen..Myönnä pois,ei se fiksua ole! Eikä edes luvallista,sitä paitsi! Joten,kyllä oikeastaan-olis hyvä liittyäkin Kerrostalokyttääjä RY:hyn... Antaa ihmisten "kytätä",joskus voi ihan oikeakin asia tulla autetuksi. Jos vaikka joskus pelastuis joku yksinäinen menehtymästä yksinäisyydessänsä!-Voi kun vaan sattuisi joku SILLOINKIN huomaamaan ja välittämään-SIIS KYTTÄÄMÄÄN! Joten,älä nyt Tasala hermostu! ;( Vai...osuiko arkaan? Olitko just SINÄ?


      • Roskis-Roosa
        aloittajalta terv. kirjoitti:

        ANTEEKS NY KAUHIAST!! En mä mikään kyttääjä ole! Mut mihinkäs silmäni laittaisin,eikä pienen asuntoni keittiön pöytäkään muualle sovi!- Ihastelin kaffetta juodessani sitä ihanaa auringonpaisteista aamua,kun sellainen lopulta ilmestyi,ja siinä sitten samalla just sattui edellä mainittu tapaus... Ei kai sitä tänne olis tarvinnut purkaa,mutta olipahan vaan aikaa ja kiukutti tuommoinen..Myönnä pois,ei se fiksua ole! Eikä edes luvallista,sitä paitsi! Joten,kyllä oikeastaan-olis hyvä liittyäkin Kerrostalokyttääjä RY:hyn... Antaa ihmisten "kytätä",joskus voi ihan oikeakin asia tulla autetuksi. Jos vaikka joskus pelastuis joku yksinäinen menehtymästä yksinäisyydessänsä!-Voi kun vaan sattuisi joku SILLOINKIN huomaamaan ja välittämään-SIIS KYTTÄÄMÄÄN! Joten,älä nyt Tasala hermostu! ;( Vai...osuiko arkaan? Olitko just SINÄ?

        Ei ko se olit sinä, koitat vaan vierittää syyn toisten niskaan.


      • JES!
        Roskis-Roosa kirjoitti:

        Ei ko se olit sinä, koitat vaan vierittää syyn toisten niskaan.

        nyt ensin ja miettisit kelle vastaat... Minähän tätä episodia seurasin,enkä vienyt roskiani tänään talomme roskikseen-höntti!


      • Roskis-Roosa
        JES! kirjoitti:

        nyt ensin ja miettisit kelle vastaat... Minähän tätä episodia seurasin,enkä vienyt roskiani tänään talomme roskikseen-höntti!

        Lukisit nyt itte vaan: sää koitat selvästi siirtää epäilyt pois ittestäs.
        :D


      • otitko pillerisi
        Roskis-Roosa kirjoitti:

        Lukisit nyt itte vaan: sää koitat selvästi siirtää epäilyt pois ittestäs.
        :D

        Mä asun tässä,ja nämä mun pienet roskamääräni sopii kyllä oman talon roskiin,joten sinne ne vien enkä muualle-usko nyt inttäjä! Sulle ei oikein tarvis vastatakaan,kun olet noin omituinen?! Mulla ei ole mersuakaan jolla lähtisin roudaamaan roskia..heh,he! Ei kun ihan totta! Vastasitkos sä nyt ihan oikeelle kohtaa,kun noin typeriä intät??


      • minä taas
        Roskis-Roosa kirjoitti:

        Lukisit nyt itte vaan: sää koitat selvästi siirtää epäilyt pois ittestäs.
        :D

        Juu.Muistinkin vasta että kun ensin ihailin ikkunasta auringonpaistetta,sain yhtäkkiä idean-oikein välläyksen! Melkein aamutakkisillani kipaisin lähimmälle parkkipaikalle, varastin ensimmäisen punaisen mersun-olin tietysti ottanut roskat kotoa mukaan kans- ja ajoin meidän talon roskikselle ja tyhjensin "salaisuuteni",ne roskat siis! Ja hurautin tieheni. Palautin auton ja juoksin kotiin..Kahvi oli lämmintä vielä! Minä se olinkin! Mutta sitten vasta muistin...Hiukseni eivät ole vaaleat,vaan punertavat! Olinko sittenkään..?!


      • Roskis-Roosa
        otitko pillerisi kirjoitti:

        Mä asun tässä,ja nämä mun pienet roskamääräni sopii kyllä oman talon roskiin,joten sinne ne vien enkä muualle-usko nyt inttäjä! Sulle ei oikein tarvis vastatakaan,kun olet noin omituinen?! Mulla ei ole mersuakaan jolla lähtisin roudaamaan roskia..heh,he! Ei kun ihan totta! Vastasitkos sä nyt ihan oikeelle kohtaa,kun noin typeriä intät??

        Ihan turhaan koitat peitellä omia tekemisiäsi: syytät jotain toista siitä että olet itse käynyt tunkemassa puolenvuoden roskat toisten roskiksiin.
        HÄPEÄ!!


      • Roskis-Roosa
        minä taas kirjoitti:

        Juu.Muistinkin vasta että kun ensin ihailin ikkunasta auringonpaistetta,sain yhtäkkiä idean-oikein välläyksen! Melkein aamutakkisillani kipaisin lähimmälle parkkipaikalle, varastin ensimmäisen punaisen mersun-olin tietysti ottanut roskat kotoa mukaan kans- ja ajoin meidän talon roskikselle ja tyhjensin "salaisuuteni",ne roskat siis! Ja hurautin tieheni. Palautin auton ja juoksin kotiin..Kahvi oli lämmintä vielä! Minä se olinkin! Mutta sitten vasta muistin...Hiukseni eivät ole vaaleat,vaan punertavat! Olinko sittenkään..?!

        Olennainen kysymys tässä on: onko punaista mersua olemassakaan? Vai onko se mielikuvituksesi tuotetta.


        Totta puhuen: eikö sinun pitäisi ilmoittaa kyseinen rekisterinumero isännöitsijälle? Miksi tuota juttuasi tänne kirjotat? Kait sentään otit velvollisuudentuntoisena valokuvan tilanteesta?


      • ;)
        Roskis-Roosa kirjoitti:

        Olennainen kysymys tässä on: onko punaista mersua olemassakaan? Vai onko se mielikuvituksesi tuotetta.


        Totta puhuen: eikö sinun pitäisi ilmoittaa kyseinen rekisterinumero isännöitsijälle? Miksi tuota juttuasi tänne kirjotat? Kait sentään otit velvollisuudentuntoisena valokuvan tilanteesta?

        Hyvä kuva onkin-mut en sinun iloksi tänne laita. En ole näes niin tyhmä kuin sinä...


      • Roskis-Roosa
        ;) kirjoitti:

        Hyvä kuva onkin-mut en sinun iloksi tänne laita. En ole näes niin tyhmä kuin sinä...

        Otan osaa suuriin kuvitelmiisi itsestäsi: monet muutkin idiootit ovat sortuneet samaan.
        Jotkut sekaisin olevat luulevat jopa olevansa napoleoneita.

        Pidätkö toista kättäsi rintapielessäsi?


    • hanki oma elämä

      • Me Kyttääjät Ry

        Itse joskus katselin papparaista joka toi säännöllisesti OP:n roskikseen omat roskansa, siis peräkärryllä. Nuukia ovat ihmiset, sanon minä.


      • mäenunto
        Me Kyttääjät Ry kirjoitti:

        Itse joskus katselin papparaista joka toi säännöllisesti OP:n roskikseen omat roskansa, siis peräkärryllä. Nuukia ovat ihmiset, sanon minä.

        Tämä on hyvin, hyvin tavallista täällä. Meilläkin firman roskis täyttyy lähes joka viikonloppu, vaikka ketään ei ole töissäkään.


      • JES!

        Ihan OMA IHANA ELÄMÄ! ITSE vuokrattu asunto,keittiö ja ikkunakin...JA SANANVAPAUS!!!


    • naapurin tyttö

      Älä välitä näistä raivopäisistä vastaajista, ne on juuri niitä jotka ovat jokapuolella samoja: haastavat riitaa asiasta kuin asiasta, rikkovat yhteisiä sääntöjä/lakeja, eivät välitä mistään ja kuvittelevat olevansa rentoja ja reiluja sen tähden. Ja lopuksi, he pitävät kaikkea omaa epäonnistumistaan muitten vikana.

      Minäkään en välitä naapureitteni tekemisistä, ei olisi edes aikaa, ennen kuin itse JOUDUN jotain inhottavaa todistamaan.

      • Dr. Chemie

        Se toi radiopassiivista epäjätettä, joka syö normaalijätettä, joten tällaisen antimaterian tuonti on vain hyväksi.


      • aloittajalta

        Kiitos taustatuesta! En välitäkään..Mutta,otetaan aikaa kuitenkin sen verran että "kytätään" edes vähän ja joskus...Jos joku kumminkin ihan oikeasti on YKSIN ja tarvis kuulijaa...? Sen kun tietysti vaan tunnistais! Mutta,liiallisuuksiin ei saa mennä-niitäkin on. Tää aamullinen "kyttäys" oli vahinko-sellainen ja joku hermostui! Eikä mitä,annetaan naapureiden olla ja elää muuten rauhassa! Mutta tämä ei tainnut olla ihan naapuri,kun autolla piti tulla...? Minäkin olen hiljaa kuin hiiri kolossani,mutta joskus innostun kun selvää järjen köyhyyttä kohtaan! Hyvää päivänjatkoa! Ihana aurinkoinen päivä jatkuu yhä! ;)


      • aloittaja taas...
        Dr. Chemie kirjoitti:

        Se toi radiopassiivista epäjätettä, joka syö normaalijätettä, joten tällaisen antimaterian tuonti on vain hyväksi.

        En sentään kiikaroi ihmisiä,en voi todistaa... Enkä edes klampsinut katsomaan mitä se toi...??!!


      • naapurin tyttö
        aloittajalta kirjoitti:

        Kiitos taustatuesta! En välitäkään..Mutta,otetaan aikaa kuitenkin sen verran että "kytätään" edes vähän ja joskus...Jos joku kumminkin ihan oikeasti on YKSIN ja tarvis kuulijaa...? Sen kun tietysti vaan tunnistais! Mutta,liiallisuuksiin ei saa mennä-niitäkin on. Tää aamullinen "kyttäys" oli vahinko-sellainen ja joku hermostui! Eikä mitä,annetaan naapureiden olla ja elää muuten rauhassa! Mutta tämä ei tainnut olla ihan naapuri,kun autolla piti tulla...? Minäkin olen hiljaa kuin hiiri kolossani,mutta joskus innostun kun selvää järjen köyhyyttä kohtaan! Hyvää päivänjatkoa! Ihana aurinkoinen päivä jatkuu yhä! ;)

        Edelleen, älä tunne syyllisyyttä jos satuit jotain näkemään!

        Ja onhan tosiasia, että jätteiden kuljetuksen maksavat talon asukkaat, joten jos jätteiden määrä nousee, nousee jätemaksutkin. Ensi kerralla kun näet mersutädin, käy äkkiä pyytämässä muutama euro jätemaksua :D

        Aurinkoista päivää sullekin!


      • TRX BTS

        Minusta SINÄ haastat riitaa ja syytät toisia ilman todisteen häivääkään.
        Millaisen kasvatuksen olet oikein saanut...


      • RoobertX
        TRX BTS kirjoitti:

        Minusta SINÄ haastat riitaa ja syytät toisia ilman todisteen häivääkään.
        Millaisen kasvatuksen olet oikein saanut...

        että aloittaja on pelleilevä feikki


    • MB

      Vetäisin aamunikotiinit väärään kurkkuun kun kattelin tapausta. Olis tarvinnu huutaa sille että mitäs sä oikein touhuat. Sitten katoin, ei kai se nyt mun kaverin eukko sentään ole! Ei ollut se rekkari siinä mersussa ja muijakin liian vanha...

      • jatkaa huonoa

        vitsiäsi..... hakisit itsellesi töitä

        muista että tiedän kuka olet


      • MB
        jatkaa huonoa kirjoitti:

        vitsiäsi..... hakisit itsellesi töitä

        muista että tiedän kuka olet

        voisit soittaakin,mut ei ole puhelinta? Jos tietäisit enemmän,tietäisit että olenkin töissä,vaikka en juuri nyt.


      • puliis
        MB kirjoitti:

        voisit soittaakin,mut ei ole puhelinta? Jos tietäisit enemmän,tietäisit että olenkin töissä,vaikka en juuri nyt.

        Turha huudella, jos ei ole todisteita. Jos on, kannattaa kääntyä viranomaisten puoleen.


      • aloitellut
        jatkaa huonoa kirjoitti:

        vitsiäsi..... hakisit itsellesi töitä

        muista että tiedän kuka olet

        Niin viisaita täällä nyt "huutelet" Mikäs tappelu tästä nyt tuli.. Ellen tietäisi tästä asiasta jo enemmän, epäilisin jutun osuneen ihan itteensä tekijään-kun niin kuumottaa että hyökkää joka viestin kimppuun? Rauhoitu nyt jo Sinäkin. Voitte lopettaa kommentoimisen tekin, ja keskittyä seuraavaan. "Roskistar" tietää omat syynsä "häpeänsä"-ja minä tiedän auton omistajan. Enkä häpeä soitella jos tarve tulee,onhan minulla kännyssä dataa minkä voin kyllä esittää jos kysytään. Katsellaan! P.S Naapurille terveisiä!


      • naapuri#101
        aloitellut kirjoitti:

        Niin viisaita täällä nyt "huutelet" Mikäs tappelu tästä nyt tuli.. Ellen tietäisi tästä asiasta jo enemmän, epäilisin jutun osuneen ihan itteensä tekijään-kun niin kuumottaa että hyökkää joka viestin kimppuun? Rauhoitu nyt jo Sinäkin. Voitte lopettaa kommentoimisen tekin, ja keskittyä seuraavaan. "Roskistar" tietää omat syynsä "häpeänsä"-ja minä tiedän auton omistajan. Enkä häpeä soitella jos tarve tulee,onhan minulla kännyssä dataa minkä voin kyllä esittää jos kysytään. Katsellaan! P.S Naapurille terveisiä!

        No me onkin naapureiden kanssa katteltu et siin yhdes ikkunas on joku jatkuvasti liimaantuneena ruudun ääreen. Naurettiin sitä et kait se on niin jämähtänyt ja kauan ollu paikallaan, et persekin on sulanut kiinni tuoliin :D
        Tarttis varmaan soittaa palokunta irrottamaan se siitä ja lähettää hoitoon, et sais kangistuneet jäsenet taas liikkeelle.
        Kaikesta sitä jotkut saavatkin tyhjään elämäänsä hallinnan tunnetta ja sisältöä.


      • KirotusViku
        naapuri#101 kirjoitti:

        No me onkin naapureiden kanssa katteltu et siin yhdes ikkunas on joku jatkuvasti liimaantuneena ruudun ääreen. Naurettiin sitä et kait se on niin jämähtänyt ja kauan ollu paikallaan, et persekin on sulanut kiinni tuoliin :D
        Tarttis varmaan soittaa palokunta irrottamaan se siitä ja lähettää hoitoon, et sais kangistuneet jäsenet taas liikkeelle.
        Kaikesta sitä jotkut saavatkin tyhjään elämäänsä hallinnan tunnetta ja sisältöä.

        Ootte te huittislaiset kipeitä... :D:D Keksitte kyl juttua millon mistäkin ja sit ihan päätöntä toistenne mollaamista. Eikö kellään oikeest oo muuta elämää ku suoli24??? täällä osaatte kyl aukoa päitänne, mut todellisuudes juoksette ku strutsit pellolle ja lyötte päänne multaan.

        Aloittajalle: Hyvä kun joku joskus noitakin näkee onhan se niin että väärin kyseinen henkilö teki ja siitä pitäs mun mielestä rankaista ja kunnolla.


      • naapurin tyttö
        naapuri#101 kirjoitti:

        No me onkin naapureiden kanssa katteltu et siin yhdes ikkunas on joku jatkuvasti liimaantuneena ruudun ääreen. Naurettiin sitä et kait se on niin jämähtänyt ja kauan ollu paikallaan, et persekin on sulanut kiinni tuoliin :D
        Tarttis varmaan soittaa palokunta irrottamaan se siitä ja lähettää hoitoon, et sais kangistuneet jäsenet taas liikkeelle.
        Kaikesta sitä jotkut saavatkin tyhjään elämäänsä hallinnan tunnetta ja sisältöä.

        En usko ikipäivänä että tällä kirjoittajalla "naapuri#101" on ystäviä?!

        Taitaa olla sinun päiväuniasi vaan, että joku muka viitsisi jutella noin ilkeämielisen henkilön kanssa... "me naurettiin" juupa juu! Baaristako katselit ihmisten ikkunoita?

        Jos haluat ystäviä, astu alas ylimielisyydestäsi ja katsele ympärillesi, et ole muita parempi.


      • itsepähän aloitin...
        naapurin tyttö kirjoitti:

        En usko ikipäivänä että tällä kirjoittajalla "naapuri#101" on ystäviä?!

        Taitaa olla sinun päiväuniasi vaan, että joku muka viitsisi jutella noin ilkeämielisen henkilön kanssa... "me naurettiin" juupa juu! Baaristako katselit ihmisten ikkunoita?

        Jos haluat ystäviä, astu alas ylimielisyydestäsi ja katsele ympärillesi, et ole muita parempi.

        vielä palaisin tänne...
        Kirjoituksesi oli kuin oma ajatukseni,mutta sitten ajattelin etten ala siihen vastailemaan-se on niin turhaa näille joiden on pakko sohia ja yrittää saada se viimeinen sana..ärsyttääkseen? Mutta totta on,etten usko hänen "ystäviinsä" itsekään! Mutta sallitaan hänelle se onnellisuus ja naurut,niiden omien mielikuvitusnaapureiden kanssa..?
        Olen ajatellut, että turhaanhan minäkin tietysti aloin vaahdota tästä asiasta,mutta kun suutahdin! Olis niin "hitsin" paljon helpommalla päässyt kun olis vaan ajatellut: Siinäs menet ja teet,itsepähän touhuat. Ja että,mitä se minulle kuuluu?!! Mutta ärsyynnyn yleensä ihmisten välinpitämättömyydestä-asiassa kuin asiassa! Niin turhista meuhkataan,mutta kun jostain tarttis sanoa tai tehdä,niin eipä ole ketään mailla halmeilla. Se ei sitten kuulukaan enää itselle?
        Ei kai tuollainen yksi tapaus sinällään meitä vararikkoon vie,eikä vahinkoa tee-mut ajattellaan että yhä useampi kävis,ja maksuja ruvetaan nostamaan-niin porukka älähtäis..Kyllä varmaan omankin talon väellä olisi ihan riittävästi viemisiä sinne-vai miks ne joskus pursuu kannet auki-ja silloin on OIKEILLAKIN VARIKSILLA onnenpäivät!! Siinäpä pulma..
        No, enpä tässä nyt enää kirjoittele. Kyllä aiheesta,jos toisestakin voisi textailla..Kun saisi sen pysymään niin ettei mennä yltiöpäisiin loukkauksiin ja huuteluihin! Ihan lapsellisuuksiin asti... Pärjäillään ja pysytään järjissämme,eikös? ;)


      • naapuri#101
        naapurin tyttö kirjoitti:

        En usko ikipäivänä että tällä kirjoittajalla "naapuri#101" on ystäviä?!

        Taitaa olla sinun päiväuniasi vaan, että joku muka viitsisi jutella noin ilkeämielisen henkilön kanssa... "me naurettiin" juupa juu! Baaristako katselit ihmisten ikkunoita?

        Jos haluat ystäviä, astu alas ylimielisyydestäsi ja katsele ympärillesi, et ole muita parempi.

        Ei se haittaa, en näet minäkään usko sinulla kovin laajaa kaveripiiriä olevan.
        Ja jos sinulla sattuu joku "kaveri" olemaan, mollaat ja mitätöit häntä koko ajan. Jollei ihmisparka olisi niin tottunut olemaan toisten kynnysmattona, ei hän sinua sietäisi lainkaan.

        Olet tyypillinen idiootti, joita täältä Suolesta löytää aina silloin tällöin.

        Mutta .... niin me vaan naurettiin muitten naapureiden kanssa ihmistä, joka ei muuta tee kuin kyttää ikkunasta toisten tekemisiä. Kait sillä on stetoskooppikin sitä varten, että voi kuunnella paremmin, ja kiikarit aina käden ulottuvilla. :D
        Kaikkia sitä maa päällän kantaa...


      • naapuri#101
        itsepähän aloitin... kirjoitti:

        vielä palaisin tänne...
        Kirjoituksesi oli kuin oma ajatukseni,mutta sitten ajattelin etten ala siihen vastailemaan-se on niin turhaa näille joiden on pakko sohia ja yrittää saada se viimeinen sana..ärsyttääkseen? Mutta totta on,etten usko hänen "ystäviinsä" itsekään! Mutta sallitaan hänelle se onnellisuus ja naurut,niiden omien mielikuvitusnaapureiden kanssa..?
        Olen ajatellut, että turhaanhan minäkin tietysti aloin vaahdota tästä asiasta,mutta kun suutahdin! Olis niin "hitsin" paljon helpommalla päässyt kun olis vaan ajatellut: Siinäs menet ja teet,itsepähän touhuat. Ja että,mitä se minulle kuuluu?!! Mutta ärsyynnyn yleensä ihmisten välinpitämättömyydestä-asiassa kuin asiassa! Niin turhista meuhkataan,mutta kun jostain tarttis sanoa tai tehdä,niin eipä ole ketään mailla halmeilla. Se ei sitten kuulukaan enää itselle?
        Ei kai tuollainen yksi tapaus sinällään meitä vararikkoon vie,eikä vahinkoa tee-mut ajattellaan että yhä useampi kävis,ja maksuja ruvetaan nostamaan-niin porukka älähtäis..Kyllä varmaan omankin talon väellä olisi ihan riittävästi viemisiä sinne-vai miks ne joskus pursuu kannet auki-ja silloin on OIKEILLAKIN VARIKSILLA onnenpäivät!! Siinäpä pulma..
        No, enpä tässä nyt enää kirjoittele. Kyllä aiheesta,jos toisestakin voisi textailla..Kun saisi sen pysymään niin ettei mennä yltiöpäisiin loukkauksiin ja huuteluihin! Ihan lapsellisuuksiin asti... Pärjäillään ja pysytään järjissämme,eikös? ;)

        Niin, eiköhän se sinullakin olisi alun alkaen ollut mahdollisuus tehdä asialle oikeasti jotain, sen sijaan kirjoitit tänne niinkuin kaikki muutkin, jotka harrastavat pseudopätemistä. Tämä naapurin tyttö on hyvä esimerkki sinun lisäksesi tällaisesta ihmistyypistä.
        Se on tietty ymmärrettävää että jos käytännössä alkaa tekemään asioille jotain, se ei ole ehkä mahdollista enäää anonyymisti, ja voi saada itsekin jonkin leiman, joten parempi kirjoitella Suomi24:n palstoille vaan :->

        Joten turhaan täällä meuhkaatte, ei se ketään vakuuta.


      • Vuff!!
        naapuri#101 kirjoitti:

        Ei se haittaa, en näet minäkään usko sinulla kovin laajaa kaveripiiriä olevan.
        Ja jos sinulla sattuu joku "kaveri" olemaan, mollaat ja mitätöit häntä koko ajan. Jollei ihmisparka olisi niin tottunut olemaan toisten kynnysmattona, ei hän sinua sietäisi lainkaan.

        Olet tyypillinen idiootti, joita täältä Suolesta löytää aina silloin tällöin.

        Mutta .... niin me vaan naurettiin muitten naapureiden kanssa ihmistä, joka ei muuta tee kuin kyttää ikkunasta toisten tekemisiä. Kait sillä on stetoskooppikin sitä varten, että voi kuunnella paremmin, ja kiikarit aina käden ulottuvilla. :D
        Kaikkia sitä maa päällän kantaa...

        KAIKKEA JA KAIKKIA MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA ja S I N Ä olet yksi hyvä esimerkki siitä! Ajatuksesi ovat alkaneet laukata,ja tekevät nyt tepposiaan kun olet alkanut oikein urakalla haukkumaan,hau hau!


      • 34534234
        Vuff!! kirjoitti:

        KAIKKEA JA KAIKKIA MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA ja S I N Ä olet yksi hyvä esimerkki siitä! Ajatuksesi ovat alkaneet laukata,ja tekevät nyt tepposiaan kun olet alkanut oikein urakalla haukkumaan,hau hau!

        Ok. Sovitaan niin, että minä haukun, ja sinä olet nöyrästi hiljaa.


      • Naapuri#101
        KirotusViku kirjoitti:

        Ootte te huittislaiset kipeitä... :D:D Keksitte kyl juttua millon mistäkin ja sit ihan päätöntä toistenne mollaamista. Eikö kellään oikeest oo muuta elämää ku suoli24??? täällä osaatte kyl aukoa päitänne, mut todellisuudes juoksette ku strutsit pellolle ja lyötte päänne multaan.

        Aloittajalle: Hyvä kun joku joskus noitakin näkee onhan se niin että väärin kyseinen henkilö teki ja siitä pitäs mun mielestä rankaista ja kunnolla.

        Joillakin huittislaisilla on sellainen käsitys, että he ovat maailmankaikkeuden keskipiste. :D
        Mitä se sitten itse kenelläkin tarkoittaa, on täysin yksilökohtaista.


      • Vufff!
        34534234 kirjoitti:

        Ok. Sovitaan niin, että minä haukun, ja sinä olet nöyrästi hiljaa.

        Jokos taas vaihdoit nimimerkkiä-vai mitä tämä "räkytys" sullekin kuuluu?!


      • +++++
        Vufff! kirjoitti:

        Jokos taas vaihdoit nimimerkkiä-vai mitä tämä "räkytys" sullekin kuuluu?!

        Oletko aina noin hidas ja tyhmä, vai näetkö tänään oikein erityistä vaivaa asian eteen?


      • naapurin tyttö
        itsepähän aloitin... kirjoitti:

        vielä palaisin tänne...
        Kirjoituksesi oli kuin oma ajatukseni,mutta sitten ajattelin etten ala siihen vastailemaan-se on niin turhaa näille joiden on pakko sohia ja yrittää saada se viimeinen sana..ärsyttääkseen? Mutta totta on,etten usko hänen "ystäviinsä" itsekään! Mutta sallitaan hänelle se onnellisuus ja naurut,niiden omien mielikuvitusnaapureiden kanssa..?
        Olen ajatellut, että turhaanhan minäkin tietysti aloin vaahdota tästä asiasta,mutta kun suutahdin! Olis niin "hitsin" paljon helpommalla päässyt kun olis vaan ajatellut: Siinäs menet ja teet,itsepähän touhuat. Ja että,mitä se minulle kuuluu?!! Mutta ärsyynnyn yleensä ihmisten välinpitämättömyydestä-asiassa kuin asiassa! Niin turhista meuhkataan,mutta kun jostain tarttis sanoa tai tehdä,niin eipä ole ketään mailla halmeilla. Se ei sitten kuulukaan enää itselle?
        Ei kai tuollainen yksi tapaus sinällään meitä vararikkoon vie,eikä vahinkoa tee-mut ajattellaan että yhä useampi kävis,ja maksuja ruvetaan nostamaan-niin porukka älähtäis..Kyllä varmaan omankin talon väellä olisi ihan riittävästi viemisiä sinne-vai miks ne joskus pursuu kannet auki-ja silloin on OIKEILLAKIN VARIKSILLA onnenpäivät!! Siinäpä pulma..
        No, enpä tässä nyt enää kirjoittele. Kyllä aiheesta,jos toisestakin voisi textailla..Kun saisi sen pysymään niin ettei mennä yltiöpäisiin loukkauksiin ja huuteluihin! Ihan lapsellisuuksiin asti... Pärjäillään ja pysytään järjissämme,eikös? ;)

        Se täällä onkin vikana, että kukaan ei välitä mistään mitään paitsi jos omaan nilkkaan sattuu. Joten kannattaisi miettiä ennen kuin vähättelee muitten harmeja, voi olla että on itse seuraavaksi vuorossa....

        Välinpitämättömyys on päivän tauti ja sen seurauksia vielä maksavat nekin jotka nyt vähättelevät.


      • aamun torkku
        naapurin tyttö kirjoitti:

        Se täällä onkin vikana, että kukaan ei välitä mistään mitään paitsi jos omaan nilkkaan sattuu. Joten kannattaisi miettiä ennen kuin vähättelee muitten harmeja, voi olla että on itse seuraavaksi vuorossa....

        Välinpitämättömyys on päivän tauti ja sen seurauksia vielä maksavat nekin jotka nyt vähättelevät.

        Välittämistä on myös se, kun antaa toisen käyttää omaa roskistaan joskus.
        Kylmyyttä ja välinpitämättömyyttä on se, kun itsekkäästi huutelee että "vittuako mun roskikseeni tuot kamojas"
        Ja tuollaisen käytöksenkin tulokset näkyvät aikoinaan.

        Kummallisen lyhytnäköinen maailmankuva sinulla. Taidat olla erittäin nuori tai sitten ymmärtämätön.


    • punainen...

      Tunnustan: Minä se olin! Ei mulla mitään salasta ollu...Olin töihin menossa,ja ihmettelin että mikä täälä oikein haisee? Muistin yhtäkkiä,ai hitto mun on eiliset vaiko toissapäiväset sillivoileivät takakontissa! Yäk,mikä eto haju!!!!!!! Huomasin että täytyykin tuohon ne viskata,tai saan niin pahat haukut ukolta ettei sitä kuuntele pirukaan ja aattelin ettei se ny niin vaarallist oo vaikka ne viskaan lähinpään tötsään! Ja tässä sitä nyt ollaan! Mikä kauhee polemiikki! Ja mersu haisee vieläkin... Menikös perille? Lupaan etten enää ikinä...unohda!

      • otin tosissani, jooo

        No nyt tuli aloittajalle oikein käytännön hommia: hänen täytyy mennä tarkistamaan roskikset, eli onko siellä sillileipiä vai ei :D
        Tuostapa ei selviäkään sillä että kirjoittaa vaan nettiin. heh hee


      • MB

        Siitähän me päästäänkin uuteen aiheeseen... Kun ne sillileivät ei kuulu sekajätteisiin,välttämättä. Eikös siinä vieressä ole biojäte"tötsä"?


      • kurnauskis mjauuur
        MB kirjoitti:

        Siitähän me päästäänkin uuteen aiheeseen... Kun ne sillileivät ei kuulu sekajätteisiin,välttämättä. Eikös siinä vieressä ole biojäte"tötsä"?

        No niin, olen mykistynyt. Mutta uskon että olet huolissasi siitä mitä naapurit yleisjätteisiin kantavat, joten pitäisiköhän sinun nyt varmuuden vuoksi mennä tarkastamaan ne roskikset.
        Reippaasti vaan..


      • MB
        kurnauskis mjauuur kirjoitti:

        No niin, olen mykistynyt. Mutta uskon että olet huolissasi siitä mitä naapurit yleisjätteisiin kantavat, joten pitäisiköhän sinun nyt varmuuden vuoksi mennä tarkastamaan ne roskikset.
        Reippaasti vaan..

        Jätän sen RoskisRoosille ym.muille..Mahtoiko jäteauto jo käydä,en tiä en ole kytänny!


      • mfg+o34
        MB kirjoitti:

        Jätän sen RoskisRoosille ym.muille..Mahtoiko jäteauto jo käydä,en tiä en ole kytänny!

        Jaa, no jos et viitsi käsiäsi tahria muuhun kuin näppikseesi, on juttusi vailla pohjaa.
        Voitte toki kerääntyä naapurin tytön kanssa yhteen päivittelemään asioita, mutta ei teistä muuhun sitten olekaan.


      • MB
        mfg+o34 kirjoitti:

        Jaa, no jos et viitsi käsiäsi tahria muuhun kuin näppikseesi, on juttusi vailla pohjaa.
        Voitte toki kerääntyä naapurin tytön kanssa yhteen päivittelemään asioita, mutta ei teistä muuhun sitten olekaan.

        en mää tierä naapurintytöistä,ne on vissiin vähän hankalia,ainakin jotkut niinkus oot huomannu? Sääkin oot hankala,miks mun tarttis mennä tonkii jotain pönttöjä vaikka ehdotin keskustelunaihetta vaan,hä?


      • huhhuh ja hahhah
        MB kirjoitti:

        en mää tierä naapurintytöistä,ne on vissiin vähän hankalia,ainakin jotkut niinkus oot huomannu? Sääkin oot hankala,miks mun tarttis mennä tonkii jotain pönttöjä vaikka ehdotin keskustelunaihetta vaan,hä?

        Hähhäh. No kai sä nyt meet tarkistamaan onko sekajätteiden joukossa biotavaraa. Ja otat tietty kuvat todisteeksi, ja alat vahtimaan sitä kuka niitä sinne oikein laittaa.
        Ei se ole edes hankalaa, riittää kun on viitseliäs :D


      • aargh!
        MB kirjoitti:

        Siitähän me päästäänkin uuteen aiheeseen... Kun ne sillileivät ei kuulu sekajätteisiin,välttämättä. Eikös siinä vieressä ole biojäte"tötsä"?

        Hei kaikki kyttääjät,ettekö te KUULLU ja NÄHNY kun mää juaksin roskakuskien perässä ja huusin niille niin että mäki raikui: Odottakaa!! Älkää viäkö niitä sillejä! Aloittajan tarttee nährä,onko ne siä kyytisä vai ei! Kun se ei ite kerinny kyttään niin aattelin että teen kerrankin jotain avuks..mutta ei ne kuullu meni vaan..! Mitä te oikeen kyttäätte kun ette sitä huamannu? Olisitte hyäryks kanssa joskus...


      • ketju...
        aargh! kirjoitti:

        Hei kaikki kyttääjät,ettekö te KUULLU ja NÄHNY kun mää juaksin roskakuskien perässä ja huusin niille niin että mäki raikui: Odottakaa!! Älkää viäkö niitä sillejä! Aloittajan tarttee nährä,onko ne siä kyytisä vai ei! Kun se ei ite kerinny kyttään niin aattelin että teen kerrankin jotain avuks..mutta ei ne kuullu meni vaan..! Mitä te oikeen kyttäätte kun ette sitä huamannu? Olisitte hyäryks kanssa joskus...

        Huittisista kertoo, kirjoittajana on pari provosoivaa trollia tai ehkä vain yksi joka vastailee itselleenkin

        Mitään mersua ja roskisjuttua ei ole muualla kuin aloittajan päässä

        Ja vähän tuntuu olevan Huittisissa huolia tai onhan niitä mutta ne jäävät typerien feikkimersujuttujen alle.

        TYHMÄÄ!

        Kiva kuva aloittajasta ja Huittisista.


      • mummeloinen
        ketju... kirjoitti:

        Huittisista kertoo, kirjoittajana on pari provosoivaa trollia tai ehkä vain yksi joka vastailee itselleenkin

        Mitään mersua ja roskisjuttua ei ole muualla kuin aloittajan päässä

        Ja vähän tuntuu olevan Huittisissa huolia tai onhan niitä mutta ne jäävät typerien feikkimersujuttujen alle.

        TYHMÄÄ!

        Kiva kuva aloittajasta ja Huittisista.

        Eikös se ole liikenteessäkin,ettei ole syy ensimmäisessä kun tökkii,vaan seuraavassa jne? Tässäkin,miten kansa reagoi ja vastaa.
        Tästä on tullut oikea vihasivu! Tappavat kohta toisiaan roskiksella käydessään? Ei taida tässä uskaltaa ehtoolla,saati päiväsaikaan mennä..


      • on tää niin vakavaa
        mummeloinen kirjoitti:

        Eikös se ole liikenteessäkin,ettei ole syy ensimmäisessä kun tökkii,vaan seuraavassa jne? Tässäkin,miten kansa reagoi ja vastaa.
        Tästä on tullut oikea vihasivu! Tappavat kohta toisiaan roskiksella käydessään? Ei taida tässä uskaltaa ehtoolla,saati päiväsaikaan mennä..

        No jos täytyy palottelemaan ruveta niitä tapettuja, niin onpas ainakin biojäteastia liki. Jos kyse on ongelmajätteistä, niin sitten on isompi murhe edessä. :D


    • aamun torkku

      Huomenta

      Mitäs roskiksille tänään kuuluu? Oletko huolehtinut niistä hyvin? :)

      Kannattaa olla erityisen varuillaan öiseen aikaan, silloin on helppo käydä kippaamassa useammankin roinat muiden jäteastiohin. Iso termospullollinen kahvia on avuksi, ja vuorottelette naapurin tytön kanssa, niin ei muodostu liian raskaaksi :D


      ps. vaikka olenkin sitä mieltä, että jokainen vieköön omat roskansa omiin jäteastioihin ja matkalla ollessaan yleisiin roska-astioihin, niin parempi että ne roskat ovat JOSSAIN roskiksessa kuin maantien poskessa.
      Huittisissa on se hyvä puoli, että erilaisia roskiksia on todella paljon pitkin katuja esim. Samaa ei voi sanoa monesta isommasta kaupungista, vaikka voisi kuvitella että tarvetta näissä olisi vielä suuremmalle määrälle vastaavia kapineita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe