EPÄILY!

mirkkuliini27

Hei. Olen 27-vuotias nainen Helsingin seudulta. Olen menossa naimisiin pitkäaikaisen miesystäväni kanssa juhannuksen aikoihin. Olemme seurustelleet rippikouluajoista alkaen.

Sisareni toimii kaasonani ja hänen miesystävänsä on mieheni bestman. Bestman on mieheni hyvä ystävä. Hän on uskovaisesta perheestä ja he ovat siskoni kanssa päättäneet, että harrastavat seksiä vasta avioliitossa. He ovat seurustelleet kaksi vuotta. Nyt kuitenkin siskoni on raskaana. Tiedän, ettei hän ole harrastanut miehensä kanssa seksiä, koska hän oli kertonut asiasta hyvälle yhteiselle ystävällemme, joka mainitsi asiasta minulle.

Olemme mieheni kanssa avoimia toisillemme kaikista asioista, joten kerroin hänelle siskoni raskaudesta. Hän meni samantien paniikkiin ja sanoi nopeasti lähtevänsä hoitamaan kiireellistä työasiaa. Hän ryntäsi ulos, meni autoon ja puhui siellä ennen lähtöään noin 5 minuutin mittaisen puhelun.
Seuraavana päivänä otin asian puheeksi uudelleen ja mainitsin myös, ettei siskoni aio tehdä aborttia, sillä hän ei hyväksy sitä. Mieheni otti asian tällä kertaa hieman rauhallisemmin, mutta raivostui, kun puolustin siskoni aikeita.

Tiedän siskoni käyneen täällä muutamia kertoja ''järjestelemässä häitä mieheni kanssa'', kun olen itse ollut töissä.

Arvaatte varmaan, mitä alan epäillä. En vain tiedä miten minun pitäisi toimia.

14

1892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+13

      No täähän on erittäin selvä tapaus, eipä tässä ole kahta kysymystäkään kuka siskosi lapsen isä on.

      Mies pihalle ja sisko boikottiin.

    • Nunnu88

      Kamala tilanne! Ehkä sinun kannattaisi istuttaa miehesi ja siskosi samaan pöytään ja kertoa epäilyistäsi. Jo pelkästään ilmeistä näet, onko epäilyksiin aihetta.

    • siniset silmät

      Ai tuollainen epäily. Mä luulin, että miehesi tiesi bestmanin ja siskosi vakaumuksesta. Jos hän myös tiesi, miten rakastunut bestman on siskoon, niin hän meni paniikissa kertomaan bestmanille, että sun tyttöystäväsi on pettänyt sinut.

      No. Mä olenkin sinisilmäinen.

    • mirkkuliini27-

      Kiitos kommenteistanne.

      Olen tässä miettinyt asioita ja todennut, että kun mieheni soitti tämän puhelun, hän todennäköisesti soitti siskolleni.
      Kysyin tässä siskoltani hienovaraisesti, kuka lapsen isä mahdollisesti on. Hän sanoi, etten tunne tätä. Yllätys... Koitin kysellä, missä hän on miehen tavannut ja onko heillä ollut suhde. Hänen mukaansa se oli vain pikkujuttu.

      Siskoni on nyt muuttanut eri osoitteeseen miehensä luota. Kysyin häneltä testatakseni, tahtoisiko hän muuttaa väliaikaisesti meille. Hän kieltäytyi jyrkästi ja muutti toisen siskoni luokse. Yllätys jälleen...

      Otin tämän raskausasian puheeksi taas mieheni kanssa. Hän raivostui, ja oli sitä mieltä, ettei asia kuulu meille ja asian pitää antaa olla.

      Ajattelin sanoa miehelleni ja siskolleni, että tiedän kyllä kaiken.. Ja katsoa miten käy...
      Naimisiin en kuitenkaan ole enää menossa. Harmi, että kymmenen vuotta meni elämästäni hukkaan mieheni kanssa. Ja 25 vuotta siskoni kanssa....

      Kiitokset jo etukäteen mielipiteensä antaville.

      • -T-

        Jos asiat ovat niinkuin luulet, niin olen todella pahoillani sinun puolestasi! Kamalampaa tilannetta en osaa kuvitella! Itse kyllä kaivaisin totuuden esiin ennen, kuin laittaisin välejä poikki siskooni ja heittäisi miestä pihalle. Toivottavasti saat tietää onko pelkosi totta vai olisiko tilanne kuitenkin niin, että miehesi soitti bestamanille, eikä siskollesi silloin autosta. Mistä tiedät että hän soitti silloin juuri siskollesi?

        Ehkä kannattaa sanoa siskollesi, että tiedät kuka lapsen isä on ja hänellä on nyt ainut mahdollisuus yrittää selittää tapahtunutta sinulle. En tarkoita tuolla, että mikään syy oikeuttaisi siskosi ja miehesi tekoa, mutta jos siskosi tuolloin myötäisi asian, kun luulee sinun jo tietävän.

        Voimia sinulle ja toivottavasti totuus selviää!


    • isabellahhhahhaa

      jätä se nilkki!

    • Leidi Kekkonen

      Ihan kauhea tilanne, tiedän sen kokemuksesta...
      Olin myös itse melkein samallaisessa tilanteessa.

    • Elämäänsätympiintyny

      Minusta tämä kuulostaa jännittävältä lisältä elämään. Toivoisin itsellenikin samankaltaista tilannetta, jotta saisin dramatiikkaa tylsän arjen keskelle!
      Minulla on mies ja viisi lasta.. Alkaa jo elämä hieman tympiä neljän seinän sisällä... Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja sairastelee jo kovasti.. Hän on kuin kuudes lapsi - perintörahoja odotellessa ;)
      Olen ajatellut, että voisin vaikka iskeä 17-vuotiaan poikani parikymppisen ystävän.. Siinä olisi jännitystä varmasti.

    • helmeri69

      Selvä peli. Sisko on pettänyt miestään miehesi kanssa. Tilanteessasi katkaisisin välit molempiin ja karkaisin afrikkaan.

    • virkku33

      Miten hirveää! Tuo on varmasti aivan kamala tilanne. Oletko yrittänyt ottaa selvää asiasta? Minä kyllä jättäisin heti mieheni, ja lähtisin pois. En kestäisi tuollaista hetkeäkään! Ties kuinka kauan miehesi on pettänyt sinua selkäsi takana! Kamala tilanne! ...

      • tutkitaan ensin

        Kukaan ei ole todistanut mitään. Asia on vain päätetty näin että sisko ja mies on tehnyt sitä.
        Onko mitään todisteita???
        Asia voi yhtä hyvin olla niin kuin siskosi sanoo.
        Miehesi voi olla kiukkunen kaverinsa puolesta eikä halua puhua asiasta. Miehet eivät jaksa analysoida
        iltakaupalla asioita. Siskosi petti miestään ja sillä selvä. Oma miehesi on todennäköisesti vihainen siskollesi


    • mirkkuliini27....

      ^ Sinun (nimim. tutkitaan ensin) kannattaa varmaan lukea uudelleen viestit.
      Ja jos sinua lohduttaa yhtään, niin todisteita on kyllä lisääkin:
      lyhyesti niin, että siskoni tunnusti ja mieheni heitin jo pihalle, eikä tämä kovasti vastustellut.

      Kummankaan kanssa en ole ollut missään tekemisissä, mutta äitini kertoi, että heillä on häät suunnitteilla syksylle.

      Ehkä minua joskus onnistaa miesten suhteen. Tai ryhdyn lesboksi..

      Kiitos kommenteistanne ja toivon, että teillä muilla on parempi onni rakkauden suhteen.

      • Reiluraili

        Voi kamala, mikä tarina oli tämä. Voimia sinulle! En voi käsittää, että tällaista tapahtuu oikeassa elämässä, kuulostaa jokseenkin Kauniit ja rohkeat -kamalta...


    • 2+15

      eilen luinkin tämän ketjun ja ajattelin, että häät tulee mutta morsian vaan vaihtuu. Ja kerta pullakin on jo uunissa.
      Niin, uskovaisuus on kyllä sairaalloista. Pitäs oottaa sitä ja tätä. Ei ne vehkeet siitä kulu eli sama milloin sitä paneskellaan jos suhteessa ollaan.
      Niin, no toiset harrastaa toisten sisaruksiakin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe