Taustakangas

Jake

Olen bändilleni ideoimassa taustalakanaa ja nyt tarttisin maalareiden tai kenen tahansa apua. Eli millä systeemillä saa hyvän ja näkyvän kankaan? MItä maalia, tarviiko pohjamaalausta ym.

10

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpentum

Pitäis kans kehitellä jotain, mutta kun ei oikein tiedä miten/missä/milloin...

• muu

sen sivelet gessolla, odota että kuivuu, jos ei vielä tarpeeksi valkoinen vedä uusi kerros ja anna kuivia, jne.
      sitten voit käyttää maalaamiseen guassia tai öljyvärejä..niillä saa näkyvää tulosta.
      yksi vaihto ehto on myös, mutta riippuu miten paljon aiot lakanaan laittaa..massia siis..

• harrastelija

Pellavakankaan pohjustus käy hyvin gessolla, josta ed. mainitsi. Gessoa saa taidetarvikeliikkeistä, se on vedellä ohennettavaa. Levittyy hyvin leveällä maalipensselillä. Kuivuneen gessopinnan päälle voit aivan hyvin sitten maalata vaikka lateksimaalilla (öljyväri kuivuu iät ja ajat), akryylimaaleilla, ruiskuilla ym. millä sitten päsetkään haluamaasi lopputulokseen.

• muu
        harrastelija kirjoitti:

Pellavakankaan pohjustus käy hyvin gessolla, josta ed. mainitsi. Gessoa saa taidetarvikeliikkeistä, se on vedellä ohennettavaa. Levittyy hyvin leveällä maalipensselillä. Kuivuneen gessopinnan päälle voit aivan hyvin sitten maalata vaikka lateksimaalilla (öljyväri kuivuu iät ja ajat), akryylimaaleilla, ruiskuilla ym. millä sitten päsetkään haluamaasi lopputulokseen.

opiskellut asiaa ihan koulussa,,

• aloiteleva
        muu kirjoitti:

opiskellut asiaa ihan koulussa,,

Olet vai? Missä koulussa? Oliko kivaa? Oliko vaikee päästä? MÄ haluisin kanssa jotain taidejuttua, ehkä akatemiaan tai jonneen....

• muu
        aloiteleva kirjoitti:

Olet vai? Missä koulussa? Oliko kivaa? Oliko vaikee päästä? MÄ haluisin kanssa jotain taidejuttua, ehkä akatemiaan tai jonneen....

pieni koulu mutta hyvät maikat.
        sinne oli monta hakijaa ja päädyin 9.varasijalle silloin mikä oli jo aika hyvin ja pääsin kuin pääsinkin sinne..se päivä oli onnellinen kun he soittivat sieltä..

• johan09

Taustakankaita voi myös tilata eri firmoilta itse tilasin jättimäisen taustakankaan täältä http://www.haarnio.fi :)

• rtkk

Kyllä kangas olisi ensin pohjattava liimalla, ja sitten gessoa kuivuneen liimatun kankaan päälle. Liimaamiseen käy puu-,tai nahkaliima ja erikeeperikin vedellä laimennettuna. Liimauksen laatu vaikuttaa maalauksen näkyvyyteen. Kannattaa kokeilla. Jänisliima on taidekäytössä ilmeisesti paras.

• eitajuuei

mihin sitä liimaa tuossa tarvitaa?

• rtkk

Jos liimaa kankaan, niin ei kulu maalia paljon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe