Silja serenade

wcg

Minkä lainen laiva työ serenade on. Eniten mitä haluan tiätää. Missä kunnossa toi gommorde sviitti on. Ja onko promenade hieno. Kertokaa kaikki.

33

6115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermanni_88

Käytä hakua. Ei voi olla niin vaikeaa.

• Markkinoinnista

Tallinkin vakiomarkkinoija kun ehtii jo väliin, kuten tuossa alhaalla hiihtarimarkkinointi osoittaakin

Huvittavaksi tuon kehumisen hälle tekee sen ettei hänellä ole mitään vertailukohtaa omakohtaisesti, ainoastaan mitä Tallinsiljan markkinoinnista löytänyt.

• Hiihto-HousuNainen

Hei Sinulle! Kyllä Silja Serenade on hieno laiva. Aivan varmasti kaikilla mittapuilla mitattuna kaikkein hienoin ja upein koko Itämerellä.

Juuri se promenade kävelykatu juttu on hieno. Varmasti kun tulet laivaan ja ensimmäiseksi pysähdyt siinä Promenadella ja annat katseesi kiertää sen korkeuksiin ja pituuteen, sinulla tulee niin wau-fiilis.

Suuri osa laivan toiminnoista on siinä Promenadella. Monta ravintolaa ja kauppoja. Lisäksi se korkea ja pitkä kävelykatu mahdollistaa esim ilma-akrobatia esitykset siinä korkeuksissa.

Siellä ylhäällä Promenaden päällä on sitten se Moonlight Promenade, josta näkee mm alas sinne kävelykadulle. Juuri se Promenade tuo laivaan sen avaruudellisuuden ja ilmavuuden. Ei todellakaan ahtaanpaikan kammo pääse yllättämään.

Promenadella on pitkin iltaa monenlaista ohjelmaa ja esityksiä. Laivan keulapäässä olevassa Atlantis-tanssi salongissa on ohjelmaa ja baareja siellä ikäänkuin omassa rauhassaan.

Comodore ja Sviitit ovat mielestäni ihan tyylikkäässä kunnossa. Ne ovat jotenkin ajattoman elegantteja.

Etsi sitten rauhassa ruokapaikka Serenadella. Kala-ravintola Happy Lobster ja pihvi-ravintola El Capitan ovat varteenotettavia vaihtoehtoja Buffetille ja Ala Cartelle. Toki nekin ovat hyviä puhumattakaan sitten Gourmet ravintola Bon Vivantista. Tietenbkin itse löydät mieleisesi ruokapaikan.

Kannattaa sitten jo ensimmäisenä iltana hankkia metroliuska Seren infosta, jos menette metrolla ja muutenkin tehdä rahanvaihdot ja muut järjestelyt jo illalla, ettei tarvitse sitten aamulla jonottaa.

Oikein Hyvää Matkaa

• 2+15

Miten Siljan markkinointiosasto kehtaa lähettää näitä virolaisen runoilemia kuvauksia. HUH.

• 5 + 10 = 15
        2+15 kirjoitti:

Miten Siljan markkinointiosasto kehtaa lähettää näitä virolaisen runoilemia kuvauksia. HUH.

se on nykyään Tallinksilja nimeltään ja virolainen yhtiö ....

• Hiihto-HousuNainen
        5 + 10 = 15 kirjoitti:

se on nykyään Tallinksilja nimeltään ja virolainen yhtiö ....

En yleensä vastaa minuun itseeni kohdistettuihin väittämiin tai herjausmielessä laitetuihin enempi provoiluksi katsottaviin kommentteihin.

Mutta nyt pyydän myös tuota yhtä, joka ilmeisesti itsensä kanssa minua kiusoittelevat, katsomaan esimerkiksi tuon nikkini vieressä olevan Käyttäjan Viestit-kohdan. Arvioi niistä sitten itse mistä on kohdallani kyse.

Mitä ilmeisimmin sinulla ei ole kirjautunutta nimimerkkiä itselläsi, joten et voi tulla tutustumaan profiiliini.

En pidä tässä ainakiaan vielä itsestäni niin kovaa lukua, mutta kun tämä netti joillekin tuntuu olevan jonkinlainen avo-laitos, jossa jotkut katsovat voivansa kirjoitella mitä haluavat. vrt kirjoitukset Thorsista ja Hallikaisesta.

Jo kaikkia tämänkin palstan lukijoita ajatellen sinun kirjoittelusi on heitä halveksivaa. Eikä todellakaan ole tyylikästä vastailla omiin kirjoituksiisi itse.

• totuutta esiin
        Hiihto-HousuNainen kirjoitti:

En yleensä vastaa minuun itseeni kohdistettuihin väittämiin tai herjausmielessä laitetuihin enempi provoiluksi katsottaviin kommentteihin.

Mutta nyt pyydän myös tuota yhtä, joka ilmeisesti itsensä kanssa minua kiusoittelevat, katsomaan esimerkiksi tuon nikkini vieressä olevan Käyttäjan Viestit-kohdan. Arvioi niistä sitten itse mistä on kohdallani kyse.

Mitä ilmeisimmin sinulla ei ole kirjautunutta nimimerkkiä itselläsi, joten et voi tulla tutustumaan profiiliini.

En pidä tässä ainakiaan vielä itsestäni niin kovaa lukua, mutta kun tämä netti joillekin tuntuu olevan jonkinlainen avo-laitos, jossa jotkut katsovat voivansa kirjoitella mitä haluavat. vrt kirjoitukset Thorsista ja Hallikaisesta.

Jo kaikkia tämänkin palstan lukijoita ajatellen sinun kirjoittelusi on heitä halveksivaa. Eikä todellakaan ole tyylikästä vastailla omiin kirjoituksiisi itse.

vaan vastasin hupaisasti sinusta kirjoitettuun tekstiin. Mutta itsehän voit vastaisuudessa vaikuttaa saamaasi palautteeseen, olethan hyvä markkinoimaan tallinkin palveluja, sen vuoksi joudut kärsimään lieveilmiöistä. Eli siten makaat kuin itse petaat -sanonta sopii tähän hyvin.

Olet siis tallinkmarkkinoinnillasi saanut yhtiön leiman hiihtopukuusi, halusit sitä tai et.

Mutta itse voit vaikuttaa saamaasi palautteeseen, markkinoimalla suosikkiyhtiötäsi sinun on vain kestettävä saamasi kritiikki tai vaihtaa tyyliä

• 4+10
        totuutta esiin kirjoitti:

vaan vastasin hupaisasti sinusta kirjoitettuun tekstiin. Mutta itsehän voit vastaisuudessa vaikuttaa saamaasi palautteeseen, olethan hyvä markkinoimaan tallinkin palveluja, sen vuoksi joudut kärsimään lieveilmiöistä. Eli siten makaat kuin itse petaat -sanonta sopii tähän hyvin.

Olet siis tallinkmarkkinoinnillasi saanut yhtiön leiman hiihtopukuusi, halusit sitä tai et.

Mutta itse voit vaikuttaa saamaasi palautteeseen, markkinoimalla suosikkiyhtiötäsi sinun on vain kestettävä saamasi kritiikki tai vaihtaa tyyliä

Näillä palstoillahan ei koskaan tiedä kuka on lintu ja kuka kala. Olen joskus lukenut tätä palstaa ja kyllä myös kiinnittänyt huomiota ko. nimimerkin poikkeuksellisen sitoutuneeseen ja asiantuntevaan kirjoitustyyliin. Minä en osaa hiihtarin osalta sanoa, mikä on totuus. Hän kirjoittaa erinomaista kieltä, vastaukset ovat hyvin informatiivisia ja asiallisia. Selkeästi hänellä on kokemusta paitsi Lontoon matkailusta, myös Siljalla kulkemisesta. Itse käytän vakiintunutta nimimerkkiä tietyillä palstoilla, mutta valitettavasti tämän kaksnelosen systeemi on niin perin juurin onneton, että kuka tahansa voi kenenkään häiritsemättä vääntää omasta nimimerkistäsi lähes kirjaimelleen identtisen version ja ryhtyä pistämään aivan täyttä hevonpeetä "nimissäsi". Ei kiireinen lukija pysty tekemään eroa omasi ja feikin välillä.

Hiihtohousunaiselle nostan kyllä hattua, että hän esiintyy suoraselkäisesti omalla nimimerkillään, vaikka on saanut erilaista palautetta. Edelleenkään en siis tiedä, mikä on totuus, eikä se piru vieköön minua edes kiinnosta. En nyt kuitenkaan uskoisi että suuri laivayhtiö, joka käyttää erilaisiin markkinointiviestinnän toimenpiteisiin helvetisti rahaa vuositasolla, vaivautuisi räpeltämään jollain onnettomalla keskustelupalstalla.

• Siljalle tanssaamaan

Haet varmaankin toisten risteilijöiden mielipiteitä, kun olet jonkinlaisessa risteilykuumeessa...:) ?

Mekin olemme lähdössä Serenadella 28.3. ja odotamme matkaa malttamattomina, vaikka olemme jo "vanhoja" risteilijöitä. Ruotsinlaivoilla on tullut reissattua kerran jos toisenkin, eikä niihin koskaan kyllästy! Joskin määrätynlainen luksus esimerkiksi a la carte -ruokailuista on jäänyt pois, alkupalat ja jälkiruoka noudetaan itse. Tämä luo saliin hieman rauhattoman olon. Jos onnistuu saamaan pöydän vähän sivummalta, eikä viereen satu pieniä lapsia, saattaa ruokailusta saada vieläkin nautinnon. Ruoka on aina hyvää ja viinit ensiluokkaisia. Hintataso on nykyisin jo reippaasti maahintoja korkeampi.

Atlantic Palacessa saattaa illasta riippuen saada tanssia rauhassa ja melko hyvässä tilassa kello 23:een, jolloin alkaa keskiyön show. Sen jälkeen useimmiten kaikki tanssi-intoiset, ne ujoimmatkin, ovat napanneet niin monta rohkaisuryyppyä, ettei tanssilattialle enää meikäläinen viitsi mennäkään. Myös orkesteri muuttaa tyylinsä enemmän yökerhotyyppiseksi puolenyön jälkeen, eikä ole kovin tanssittavaa.

Siinä voikin sitten nautiskella vaikkapa viinibaarissa jotain hyvää viiniä, ennenkuin suuntaa kohti hyttiä.

Ruotsin päässä on aina "must" käydä tekemässä kävelylenkki keskustaan ja takaisin. Jalat hellinä on mukava palata laivalle ja ostaa jotain pientä syötävää ja mennä päiväunille.

Sitten päivänokosilta herätessä laiva onkin jo liikkeessä koti-suomeen päin ja on aika valmistautua toisen illan viettoon. Samat sävelet kuin tullessa, ehkä vähän rauhallisemmin ja maltillisemmin, satamasta kun pitää lähteä autolla kotiin...

Serenade on muuttunut vuosien saatossa. Esimerkiksi entinen viihtyisä "piippubaari" on tullut nuorten tai nuorten mielisten diskoksi, tjsp. Kauan on aikaa niistä risteilyistä, jolloin piippubaarissa saattoi istuskella ensimmäisillä drinkeillä ja katsella laivan lipumista satamasta ulos, viihtyisän pianomusiikin säestyksellä. [Huoh]. Toisinaan joku pianisti soitti myös a la carte -ravintolan edustalla olevassa kahvilassa, silloin tulimme nauttineeksi aperitiivit siinä ruokailuvaraustamme odottaessamme.

Bonuspisteillä saimme risteilyn ilmaiseksi. Nykyisin pisteitä ei tule käytettyä enää ja niillä ei meille ole niin suurta merkitystä.

Kaiken kaikkiaan odottamisen arvoinen reissu taas tulossa!

• ilmainen, heh!

En vieläkään usko että nuo bonukset ovat olleet ilmaisia, eihän se kannattaisikaan, nurinhan tuollainen yritys olisi menossa

• Siljalle...
        ilmainen, heh! kirjoitti:

En vieläkään usko että nuo bonukset ovat olleet ilmaisia, eihän se kannattaisikaan, nurinhan tuollainen yritys olisi menossa

Bonuspistesysteemi on loistava keksintö varustamolle! Kun asiakas ostaa matkan, hän saa ostoksestaan pisteitä, samoin laivalla tehdyistä yli 60 euron ostoksesta saa aina yhden pisteen. Kun pisteitä on tarpeeksi, voi niillä vaikka lunastaa ilmaisen risteilyn!

Sama periaate on kauppojen kanta-asiakas -kortit. Niillä saa määrätyn suuruista bonusta, joka on aivan käypää rahaa kassalla.

Miksi Siljan bonuspistesysteemiä ei voisi kutsua ilmaiseksi? Jos Silja alentaisi jokaisen matkansa hintaa ja samoin jokaisen ostetun tuotteen hintaa kanta-asiakkaalleen, eikö lopputulos olisi aivan sama?

Sikäli metkaa, että olemme aikaisemminkin saaneet bonuspisteillä ilmaiseksi Helsinki - Tukholman risteilyn (arkena, vihreästä vyöhykkeestä) DeLuxe -hytissä erikoisaamiaisella!

Eivät bonuspisteisiin oikeutetut risteilyt toki ilmaisia ole olleet, mutta bonusristeily tuntuu mukavalta kiitokselta paljon matkustavalle. Jos verrataan samoja tehtyjä matkoja vaikkapa Viking Linellä ja Silja Linellä, eikö vaakakuppi painukin Siljan puolelle noiden ilmaisten bonusristeilyjen vuoksi?

• ei mikaan ole ilmais
        Siljalle... kirjoitti:

Bonuspistesysteemi on loistava keksintö varustamolle! Kun asiakas ostaa matkan, hän saa ostoksestaan pisteitä, samoin laivalla tehdyistä yli 60 euron ostoksesta saa aina yhden pisteen. Kun pisteitä on tarpeeksi, voi niillä vaikka lunastaa ilmaisen risteilyn!

Sama periaate on kauppojen kanta-asiakas -kortit. Niillä saa määrätyn suuruista bonusta, joka on aivan käypää rahaa kassalla.

Miksi Siljan bonuspistesysteemiä ei voisi kutsua ilmaiseksi? Jos Silja alentaisi jokaisen matkansa hintaa ja samoin jokaisen ostetun tuotteen hintaa kanta-asiakkaalleen, eikö lopputulos olisi aivan sama?

Sikäli metkaa, että olemme aikaisemminkin saaneet bonuspisteillä ilmaiseksi Helsinki - Tukholman risteilyn (arkena, vihreästä vyöhykkeestä) DeLuxe -hytissä erikoisaamiaisella!

Eivät bonuspisteisiin oikeutetut risteilyt toki ilmaisia ole olleet, mutta bonusristeily tuntuu mukavalta kiitokselta paljon matkustavalle. Jos verrataan samoja tehtyjä matkoja vaikkapa Viking Linellä ja Silja Linellä, eikö vaakakuppi painukin Siljan puolelle noiden ilmaisten bonusristeilyjen vuoksi?

se on loistava keksintö. kuten itse toteat:
        Bonuspistesysteemi on loistava keksintö varustamolle! Kun asiakas ostaa matkan, hän saa ostoksestaan pisteitä, samoin laivalla tehdyistä yli 60 euron ostoksesta saa aina yhden pisteen.
        mutta kuin edullinen se matkustajille onkin sitten toinen juttu.
        Samoin tarjoaa viking line myös "ilmaisia" risteilyja kanta-asiakkailleen.

• Clubi-
        ei mikaan ole ilmais kirjoitti:

se on loistava keksintö. kuten itse toteat:
        Bonuspistesysteemi on loistava keksintö varustamolle! Kun asiakas ostaa matkan, hän saa ostoksestaan pisteitä, samoin laivalla tehdyistä yli 60 euron ostoksesta saa aina yhden pisteen.
        mutta kuin edullinen se matkustajille onkin sitten toinen juttu.
        Samoin tarjoaa viking line myös "ilmaisia" risteilyja kanta-asiakkailleen.

Voisitko sinä arvoisa kirjoittaja keksiä oikean sanan noille "ilmaisille" bonusmatkoille?

Tästä on vängätty iät ja ajat tällä palstalla, mutta kun ei tunnu kunnon perusteluita saavan tähän asiaan.

Tietyissä tapauksissa kauppojen kanta-asiakaskortit eivät ole sama asia. Jos ostan polttoainetta ABC:ltä, tai tilaan lämmitysöljyä TOK:lta, maksan siitä AINA (ainakin minun alueellani) hiukan enemmän. Kun vähennän siitä suurimman mahdollisimman bonuksen, maksan saman tai edelleen jopa vähän enemmän, kuin muulta toimittajalta.

Tallink Siljalla ei ole eri hintoja kanta-asiakkaille. En maksa tuotteista yhtään sen enempää, kuin kortitonkaan. Silti saan kaupanpäällisiksi pisteitä, joilla voin lunastaa matkan.

Aukeaako yhtään. Tai monelle varmasti aukeaa, mutta kun anonyymipalstalla voi intään vastaan ilman mitään perustelupakkoa...

Varmasti Viking Line tarjoaa "ilmaisia" risteilyitä, mutta esimerkiksi minulle lähtö su-to ei sovi lähes koskaan. Lisäksi Viking Lineltä en saa 45% alennusta paremmista hyttiluokista pe-la lähdöistä. Siksipä TS:n bonussysteemi on ylivoimainen Viking Linen järjestelmään verrattuna.

• Marjatta...
        Clubi- kirjoitti:

Voisitko sinä arvoisa kirjoittaja keksiä oikean sanan noille "ilmaisille" bonusmatkoille?

Tästä on vängätty iät ja ajat tällä palstalla, mutta kun ei tunnu kunnon perusteluita saavan tähän asiaan.

Tietyissä tapauksissa kauppojen kanta-asiakaskortit eivät ole sama asia. Jos ostan polttoainetta ABC:ltä, tai tilaan lämmitysöljyä TOK:lta, maksan siitä AINA (ainakin minun alueellani) hiukan enemmän. Kun vähennän siitä suurimman mahdollisimman bonuksen, maksan saman tai edelleen jopa vähän enemmän, kuin muulta toimittajalta.

Tallink Siljalla ei ole eri hintoja kanta-asiakkaille. En maksa tuotteista yhtään sen enempää, kuin kortitonkaan. Silti saan kaupanpäällisiksi pisteitä, joilla voin lunastaa matkan.

Aukeaako yhtään. Tai monelle varmasti aukeaa, mutta kun anonyymipalstalla voi intään vastaan ilman mitään perustelupakkoa...

Varmasti Viking Line tarjoaa "ilmaisia" risteilyitä, mutta esimerkiksi minulle lähtö su-to ei sovi lähes koskaan. Lisäksi Viking Lineltä en saa 45% alennusta paremmista hyttiluokista pe-la lähdöistä. Siksipä TS:n bonussysteemi on ylivoimainen Viking Linen järjestelmään verrattuna.

Siljan kultakorttilaisilla yksi piste tulee käytännössä 40 eurolla, koska tax freessä ja parfymeriassa pisteet kertyvät 1,5 kertaisesti. Niissä liikkeissä yleensä kertyy ostoksia helposti aika suurelle summalle.

Ja aikaajoin myös tupla piste aikoja, jolloin kaikki pisteet kertyvät kaksinkertaisina. Niinä aikoina yksi piste tulee jo 20 euron käytöstä.

Ja kun tosiaan nämä pisteet tulevat siinä sivussa ylimääräisinä, eli muutenkin tulisi ostettua tietyt jutut, niin kyllä ne matkat ovat siinä suhteessa oikeasti ilmaisia.

• Bubi-
        Clubi- kirjoitti:

Ei varmaankaan sovi sinulle VL:n tarjoukset, koska et ole edes niitä ymmärtänyt.
        Usein matkustavaa palkitaan VL:kin, olen matkustellut edullisesti myös pe-la lähdöillä.

Mitä muuta saat niillä pisteilläsi kuin matkoja, mitä todellisia etuja saat. Sitä et ole edelleenkään vielä kertonut, vaan mennyt aina hiljaiseksi.
        Mitä etuja saat maissa olevilta TS:n yhteistyökumppaneilta keräämättä pisteitä. Nyt siis kysytään etuja.

VL tarjoaa etuja, TS taasen hyvittää ostavaa asiakkailla bonuksilla, saako niillä muuta kuin hyttejä?

Hupaisaa tuo "anonyymipalsta" juttusi, olet itse yhtä anonyymi,rekisteröi merkkisi (et kylläkään onnistu) niin saamme selvyyttä millainen kakara sen takaa paljastuu, aikuinen kun et missään nimessä käytöksesi perusteella vielä ole!

• en maksa pisteestä
        Bubi- kirjoitti:

Ei varmaankaan sovi sinulle VL:n tarjoukset, koska et ole edes niitä ymmärtänyt.
        Usein matkustavaa palkitaan VL:kin, olen matkustellut edullisesti myös pe-la lähdöillä.

Mitä muuta saat niillä pisteilläsi kuin matkoja, mitä todellisia etuja saat. Sitä et ole edelleenkään vielä kertonut, vaan mennyt aina hiljaiseksi.
        Mitä etuja saat maissa olevilta TS:n yhteistyökumppaneilta keräämättä pisteitä. Nyt siis kysytään etuja.

VL tarjoaa etuja, TS taasen hyvittää ostavaa asiakkailla bonuksilla, saako niillä muuta kuin hyttejä?

Hupaisaa tuo "anonyymipalsta" juttusi, olet itse yhtä anonyymi,rekisteröi merkkisi (et kylläkään onnistu) niin saamme selvyyttä millainen kakara sen takaa paljastuu, aikuinen kun et missään nimessä käytöksesi perusteella vielä ole!

niin viikkarin etujahan ei tarvitse TS tapaan ostaa vaan riitää että olet käyttänyt yhtiön palveluja. etuus perustuu enemmän "lojaalisuuteen" kuin etuje ostamiseen.
        VL etuja on tosiaan tarjolla myös viikonloppuina ja kaikkiin hyttiluokkiin niille jotka matkustavat yhtiöllä.

• Clubi-
        Bubi- kirjoitti:

Ei minua kiinnosta pätkääkään mitä muita etuja saan tai en saa. Minulle tärkein on mainitsemani 45% alennus esim. sviitistä perjantai-/lauantai-/arkipyhä-lähdöillä, ajankohdat jolloin minä matkustan.

Pisteitä tulee ja pisteitä käytetään kun siltä tuntuu. Tässä aiheessa puhutiin bonuspisteistä ja minä kerroin oman näkemykseni siitä että miten ne muodostuvat, joten älä sössötä mistään muista eduista. Jos niistä olet kiinnostunut, mene Tallink Siljan sivuille. Ja miksi ihmeessä olisin kiinnostunut maissa saatavista eduista, jos menen risteilylle??

Ja vaikeaa se olisi käyttää Viking Linen huipputarjouksia viikonloppusin, kun en kertakaikkiaan halua matkustaa niillä purkeilla, kuin pakon edessä ja reittimatkoilla. Ja toisaalta, kuka vaan voi matkustaa edullisesti ilman mitään tarjouksiakaan, kun vaan ottaa 20 euron karjaluokan hytin. Mihin ihmeeseen yleensä tarvitset tuollaisia tarjouksia....

Edelleenkään... Kun harrastan autolauttamatkailua.. en edelleenkään saa Viking Lineltä mitään konkreettista plussaa, vaikka kantaisin rahani sinne.

Ja Bubiseni, sinun pitäisi hyväksyä myös toisten valinnat.

• Bubi-
        Clubi- kirjoitti:

Ei minua kiinnosta pätkääkään mitä muita etuja saan tai en saa. Minulle tärkein on mainitsemani 45% alennus esim. sviitistä perjantai-/lauantai-/arkipyhä-lähdöillä, ajankohdat jolloin minä matkustan.

Pisteitä tulee ja pisteitä käytetään kun siltä tuntuu. Tässä aiheessa puhutiin bonuspisteistä ja minä kerroin oman näkemykseni siitä että miten ne muodostuvat, joten älä sössötä mistään muista eduista. Jos niistä olet kiinnostunut, mene Tallink Siljan sivuille. Ja miksi ihmeessä olisin kiinnostunut maissa saatavista eduista, jos menen risteilylle??

Ja vaikeaa se olisi käyttää Viking Linen huipputarjouksia viikonloppusin, kun en kertakaikkiaan halua matkustaa niillä purkeilla, kuin pakon edessä ja reittimatkoilla. Ja toisaalta, kuka vaan voi matkustaa edullisesti ilman mitään tarjouksiakaan, kun vaan ottaa 20 euron karjaluokan hytin. Mihin ihmeeseen yleensä tarvitset tuollaisia tarjouksia....

Edelleenkään... Kun harrastan autolauttamatkailua.. en edelleenkään saa Viking Lineltä mitään konkreettista plussaa, vaikka kantaisin rahani sinne.

Ja Bubiseni, sinun pitäisi hyväksyä myös toisten valinnat.

kongreettista hyötyä viking clubin eduista, ethän osaa käyttää niitä saati ymmärrä niitä kun niitä varten ei tarvitse ostella pisteitä.
        Olen kyllä ymmärtänyt valintakriteerisi, siihen tuo luokkajakosi perustuneekin, sinä olet karjaluokassa matkustava ja muut ovat fiksuja käytöstavat osaavia.

Kovin tärkeätä sinulle on aina kehua omia valintojasi parhaina, siihen varmaan perustat tuon kastijakosikin, oman egosi paranteluun.

Et ilmeisesti edes uskalla testata tallinkin kilpailijoita, saattaisithan yllättyä positiivisesti.

Ja kun niin kehut sitä tallinkin korttiasi on aivan oikeutettua kysyä onko se niin hyvä kuin kuvittelet ja ilmeisesti suuttumuksestasi päätellen ei näin ole , tämä johtunee ettet osaa käyttää VL:n kortin kaikkia etuja, bonuksia sillä ei saa kuten TS:n kortillasi on jaossa.

Olen hyväksynyt valintasi jo ajat sitten, sinä vain et kestä niiden kyseenalaistamista koska ne ovat mielestäsi niin ylivoimaiset ymmärtämättä asian kokonaisuutta.

• ....,,,,
        Bubi- kirjoitti:

kongreettista hyötyä viking clubin eduista, ethän osaa käyttää niitä saati ymmärrä niitä kun niitä varten ei tarvitse ostella pisteitä.
        Olen kyllä ymmärtänyt valintakriteerisi, siihen tuo luokkajakosi perustuneekin, sinä olet karjaluokassa matkustava ja muut ovat fiksuja käytöstavat osaavia.

Kovin tärkeätä sinulle on aina kehua omia valintojasi parhaina, siihen varmaan perustat tuon kastijakosikin, oman egosi paranteluun.

Et ilmeisesti edes uskalla testata tallinkin kilpailijoita, saattaisithan yllättyä positiivisesti.

Ja kun niin kehut sitä tallinkin korttiasi on aivan oikeutettua kysyä onko se niin hyvä kuin kuvittelet ja ilmeisesti suuttumuksestasi päätellen ei näin ole , tämä johtunee ettet osaa käyttää VL:n kortin kaikkia etuja, bonuksia sillä ei saa kuten TS:n kortillasi on jaossa.

Olen hyväksynyt valintasi jo ajat sitten, sinä vain et kestä niiden kyseenalaistamista koska ne ovat mielestäsi niin ylivoimaiset ymmärtämättä asian kokonaisuutta.

Tuolta niitä löytyy;
        http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/clubOne/levelsAndBenefits/ashore/finland/

• Heikot olivat

• supermatkustelija
        Bubi- kirjoitti:

"Tallink Siljalla ei ole eri hintoja kanta-asiakkaille. En maksa tuotteista yhtään sen enempää, kuin kortitonkaan."

• Bubi-
        supermatkustelija kirjoitti:

"Tallink Siljalla ei ole eri hintoja kanta-asiakkaille. En maksa tuotteista yhtään sen enempää, kuin kortitonkaan."

Supermatkustelijan asia virheitä
        Viking clubissa ei ole bonusjärjestelmää kuten TS:lä, ainoastaan etuja
        Viking line muistaa myös enemmän varustamon laivoilla matkustavia

Nimimerkki clubi ei huomioi että nuo kulut on jo lisätty valmiiksi hintoihin, ei hän niistä hyödy vaikka kuvitteleekin.
        Tuo TS:n systeemi kannustaa tekemään enemmän ostoksia jotta saisi pisteitä, vikingillähän ei ole velvoitteita etujen saamiseksi, jää mm. turhat heräte ostot tekemättä.

Ja on muistettava TS:n ja VL:N clubi systeemin olevan erilaisuutensa vuoksi vertailukelvottomia keskenään.
        niitä voidaan vertailla vain bonusta kerryttämättömissä osissa, toisen ollessa etukortti ja toisen kerryttäessä bonuksia ostoksista

• silverlady

""Tallink Siljalla ei ole eri hintoja kanta-asiakkaille. En maksa tuotteista yhtään sen enempää, kuin kortitonkaan."

• Johan on vitsi

Vai että viikingillä olisi raaka tapa, etukortti on ilmainen ja saa tilaamalla netitse, Tallink taas pehmeästi (ilmeisesti?) vaatii rahaa kortista ennen kuin sen saa hyppysiinsä käyttöön.

On se supermatkustelija raakaa touhua, mutta helpottaisi kun ottaisi asioista selvää ennen kuin tulee laukomaan reikiä päähänsä täällä

• Ei enää TS:llä
        Johan on vitsi kirjoitti:

Vai että viikingillä olisi raaka tapa, etukortti on ilmainen ja saa tilaamalla netitse, Tallink taas pehmeästi (ilmeisesti?) vaatii rahaa kortista ennen kuin sen saa hyppysiinsä käyttöön.

On se supermatkustelija raakaa touhua, mutta helpottaisi kun ottaisi asioista selvää ennen kuin tulee laukomaan reikiä päähänsä täällä

Mulle riitti yoi TS, kusetus. "ilmaismatkat" 22t. risteilyjä. Matkan hinta riippuu lähtöajasta. Vikingillä klubihinnat edulliset.Käy kaikilla vuoroilla.

• Viina maksaa aina
        Ei enää TS:llä kirjoitti:

Mulle riitti yoi TS, kusetus. "ilmaismatkat" 22t. risteilyjä. Matkan hinta riippuu lähtöajasta. Vikingillä klubihinnat edulliset.Käy kaikilla vuoroilla.

Matkan hinta riippuu juodusta viinasta. En ole itse vielä ilmaisella reissulla ollut koskaan. Jos joku haluaa minut sellaiselle viedä, niin ilmoittautukoon.

• gemail1

kyllä toi Serenade n promenade on hieno, ja varrella kaikkee. Esim.
      Atlantis Casinokin yht hyvä. Siellä paljo pelikoneita. En vaan oiken tykkää noista aikatauluista. Olis paras jos lähtis Hesasta vaikka !8.00 tai 18.30, 17.00 lian aikasin. Sit Tukholmaan vaikka 10-11 aikaan.

Eihän tätä voi tietenkään toteuttaa!

• Risteilijä

Minäkin lähös Serenadelle 3.5 ja buffetin pöytä 1kattaus.
      Mä en oikeen välitä noista Tallinnan-risteilyistä, koska Serenade on ITÄMEREN PARAS LAIVA, aina mun mielestä. Viimeksi syötiin El Capitanissa ja Happy Lobsterissa. Molemmat hyviä ravintoloita. Tällä kertaa pääsen testaaman promenade-hyttiä, kun en ole ennen matkustanu siinä hyttiluokassa.

SILA SERENADE EHDOTTOMASTI!!

• Jarruraitakalsarit

Piristystä parisuhteeseen.
      Yllätä läheisesi romanttisella risteilyllä, jota hän ei unohda koskaan. Romance-paketti sisältää mm. samppanjaa ja mansikoita hytissä sekä risteilylahjakortin. Royal Romance -paketti sisältää lisäksi herkullisen 5-ruokalajin Wine & Dine -menun viineineen!

Helli makunystyröitäsi.
      Yhdistä risteilyysi makuelämysten harmoninen kokonaisuus! Wine & Dine –paketti sisältää erikoisaamiaisen herkut, menukokonaisuuksia sekä viinimaistelun.

Kaikki onnistuneeseen perhelomaan.
      Yhdistä kätevä Family-paketti Päivä Tukholmassa –risteilyysi. Perhepaketti sisältää kaiken sen, mikä tekee risteilystä koko perheen unelmaloman merellä!

• Kurahousu-Mies

Asiakkuuden tasot
      Club One on Tallinkin ja Silja Linen kolmitasoinen kanta-asiakasohjelma. Tasot ovat alimmasta ylimpään Bronze-, Silver- ja Gold-taso. Jo Bronze-tason kanta-asiakkaana saat monipuolisia etuja ja edut paranevat ylemmille tasoille siirryttäessä.
      Club One -kanta-asiakkuuden taso määräytyy seurantajakson* aikana kertyneiden bonuspisteiden perusteella. Tason vaihtuessa/päivittyessä tasomäärittelyyn käytettävä bonuspistesaldo nollautuu ja uusi seurantajakso alkaa.
      Voit käyttää bonuspisteitäsi bonusmatkojen varaamiseen huoletta, sillä bonusmatkoihin käytetyt bonuspisteet eivät vaikuta tasomäärittelyyn käytettävään bonuspistekertymään. Tason vaihtuminen/päivittyminen puolestaan ei vaikuta bonusmatkojen varaamiseen käytettävissä olevaan bonuspistesaloon.

* Seurantajakso = viimeisimmät 12 kuukautta tai viimeisimmän tasopäivityksen jälkeinen aika, mikäli viimeisimmästä tasopäivityksestä on alle 12 kuukautta.

Bronze-taso
      Bronze-tason edut:- Club One -uutiskirje sähköpostilla.- Henkilökohtainen Club One -verkkopalvelu.- Etuja laivojen myymälöissä ja ravintoloissa.- Oikeus pisteillä varattaviin bonusmatkoihin.- Hotellihuoneen tasokorotus bonuspisteillä Tallink Hotels -hotelleissa varaustilanteen salliessa sisäänkirjautumisen yhteydessä (vain Tallink City- ja Tallink Spa & Conference -hotelleissa Tallinnassa). - Oikeus kanta-asiakashintaisiin matkoihin.- Bonuspisteiden keruu laiva- ja matkaostoista.

Lue lisää Bronze-tason eduista » Silver-taso
      Silver-tason edut:- Jäsenlehti neljä kertaa vuodessa.- Hotellihuoneen tasokorotus bonuspisteillä Tallink Hotels -hotelleissa varaustilanteen salliessa sisäänkirjautumisen yhteydessä (vain Tallink City- ja Tallink Spa & Conference -hotelleissa Tallinnassa). - Club One -uutiskirje sähköpostilla.- Henkilökohtainen Club One -verkkopalvelu.- Etuja laivojen myymälöissä ja ravintoloissa.- Oikeus pisteillä varattaviin bonusmatkoihin.- Oikeus kanta-asiakashintaisiin matkoihin.- Bonuspisteiden keruu laiva- ja matkaostoista.

Lue lisää Silver-tason eduista » Gold-taso
      Gold-tason edut:- Kaikista laivaostoista 20 % enemmän pisteitä. - Oma lähtöselvitys useimmissa Tallinkin ja Silja Linen terminaaleissa. - Aikaistettu check-in ja myöhäisempi check-out Tallink Hotels -hotelleissa, Tallinnassa. Muistathan mainita jo matkan varausvaiheessa, jos haluat käyttää etua! (varaustilanteen salliessa vain Tallink City ja Tallink Spa & Conference Tallinnassa).- Hotellihuoneen tasokorotus bonuspisteillä Tallink Hotels -hotelleissa varaustilanteen salliessa sisäänkirjautumisen yhteydessä (vain Tallink City- ja Tallink Spa & Conference -hotelleissa Tallinnassa).- Jäsenlehti neljä kertaa vuodessa.- Club One -uutiskirje sähköpostilla. - Henkilökohtainen Club One -verkkopalvelu. - Etuja laivojen myymälöissä ja ravintoloissa. - Oikeus pisteillä varattaviin bonusmatkoihin. - Oikeus kanta-asiakashintaisiin matkoihin.- Bonuspisteiden keruu laiva- ja matkaostoista. - Autolla matkustettaessa lastausetu.

Lue lisää Gold-tason eduista »

Club One Gold-taso
      Club One Gold -taso on voimassa 12 kk. Pysyt Gold-tasolla, kun keräät tason voimassaoloaikana 60 000 bonuspistettä. Mikäli ehdot eivät täyty, jäsenyys siirtyy takaisin Silver-tasolle.
      Club One Silver-taso
      Club One Silver -taso on voimassa 12 kk. Pysyt Silver-tasolla, kun keräät tason voimassaoloaikana 15 000 bonuspistettä. Mikäli ehdot eivät täyty, jäsenyys siirtyy takaisin Bronze-tasolle. Mikäli keräät 60 000 bonuspistettä 12 kuukauden seurantajakson aikana, siirryt ylemmälle Gold-tasolle. Uusi seurantajakso alkaa aina tason päivittyessä/päättyessä.

Club One Bronze-taso
      Bronze-tason kortti on voimassa 36 kuukautta. Bronze-taso ei vanhene lainkaan, vaan pysyy samana kunnes asiakas joko nousee ylemmälle tasolle tai eroaa Club One -ohjelmasta. Bronze-tasolta siirryt Silver-tasolle kerättyäsi vähintään 15 000 bonuspistettä 12 kuukauden aikana.

• Runosuoni.

Keksitkö tuon ihan itse, koska lähdeviittausta ei ole?

• KylläTyhmäSaaOlla
        Runosuoni. kirjoitti:

Keksitkö tuon ihan itse, koska lähdeviittausta ei ole?

En keksinyt. Luulitko?

• Anonyymi

Olen nettideiteissä kirjoitellut kuukauden erään itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Nyt ollaa menossa muutaman päivän päästä käymään kahvilla. Miten naisen kannattaa pukeutua kahvitreffeille? Miten mieheen tehdään vaikutus? Minulla ei ole aiempaa kokemusta nettideittailusta. Ja selvennetäänkö vielä, etten etsi seksiseuraa vaan pidempiaikaista suhdetta (johon tietenkin kuuluu myös seksi, sitten vähän myöhemmin).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5534
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4860
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2794
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2068
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2018
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1492
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1481
    Aihe