Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

nuoret ja iskelmä

Olen miettinyt, että miksi nuoret eivät kuuntele iskelmää? Ja jos joku nuori kuuntelee iskelmää, niin miksi sitä heti ihmetellään.
Onko täällä ketään nuoria jotka kuuntelevat iskelmää?
Minä olen nuori ja kuuntelen esim. Finlandersia, Jari Sillanpäätä, Katri Helenaa, Mattia ja Teppoa...

24

1291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomi24hau

      Heei.!

      Väärin, minä kuuntelen iskelmää. Toisaalta olen muutenkin vähän aikuisainen, mutta ei nämä teini-hömpötykset iske. Omaan musiikki-makuuni kuuluu Juha Tapio, mikä kyllä lasketaan nykyään popiksi, Jari Sillanpää, Paula Koivuniemi yms. :)

      • mjullekkii

        Mä kuuntelen muun musiikin ohella laura voutilaista, katri helenaa, paula koivuniemee ja muita...


    • Jakakas

      Mä kyllä tykkään kuunnella radiosta mm. juuri IskelmäRadiota ja SuomiPoppia. En nyt sanoisi, että kuuntelisin varsinaisesti iskelmää. Yleensä meillä radio on taustamusiikkina.

    • sssdsd

      Olin Katri-Helenan joulukonsertissa kirkossa vähän yli vuosi sitten. Vollotin kunnolla viimeistään silloin, kun pärähti Varpunen Jouluaamuna...

    • Monkibomber_93

      Eihän iskelmässä ole mitään vikaa. Mäkin kuuntelen nyt vähän kaikenlaista, mut kyllä se iskelmä on silti hyvää musaa. Tottunu siihen jo ku ukko kuuntelee sitä (siis Iskelmä-radiokanavaa) koko ajan. Ja tuleehan sieltäkin hyviä biisejä.

      Kukaan ei vaan tahtoisi uskoa mua, jos sanon että iskelmä on hyvää. Kuinka moni teistä uskois, jos joku iso jätkä, jolla on pitkä letti, musta nahkatakki, farkkuliivi (jossa on mm. Metallican selkälippu ja niittejä) ja joka haisee bensalle tulis sanomaan teille että iskelmä on jees? En usko että ottaisitte sitä tosissanne.

    • sjcil

      voi kuule monet nuoret kuunteletvat iskelmää, varsinkin he jotka harrastavat lavatansseja suosittelen =)

      • kiva kuulla että en ole ainut nuori joka kuuntelee iskelmää =D


    • .

      ite ainaki kuuntelen iskelmää ja osaa kaikki biisit ulkoa mitkä tulee radiosta

    • Finewood

      Minä kuuntelen hyvää puuta.

    • sipuliapina

      Mä tykkään iskelmästä! Kuuntelen siis kyllä ihan voice musaakin, mutta myös iskelmää! Tykkään paljon

    • ....................

      Mä en tykkää uusista iskelmäbiiseistä, mutta ne 60, 70 ja 80-luvun kotimaiset iskelmäbiisit menee =)

    • Suomalaiset

      Koska suomalaiset on paskoja laulaa :)

      • pistää tanssijalan vipattamaan

        Pentti kumpulainen, jamppa tuominen, rami renko, väliaikainen

        (näitä kun kuuntelee niin show voi alkaa vaikka saman tien)


      • albiinoankka
        pistää tanssijalan vipattamaan kirjoitti:

        Pentti kumpulainen, jamppa tuominen, rami renko, väliaikainen

        (näitä kun kuuntelee niin show voi alkaa vaikka saman tien)

        En kuuntele iskelmää koska se on niin tylsää ja yksinkertaista musiikkia. Makunsa kullakin.


      • <3dBA---
        albiinoankka kirjoitti:

        En kuuntele iskelmää koska se on niin tylsää ja yksinkertaista musiikkia. Makunsa kullakin.

        albiinoankan kanssa täysin samaa mieltä ^^


    • jaikääoli

      heiii, siitähän on puhuttu paljon, että iskelmä on yhä enemmän ja enemmän nuorten suosiossa. Tunnen monia ikäisiäni jotka kuuntelee Mattia ja Teppoa, Jari Sillanpäätä yms

    • Mä kuuntelen iskelmää! Pääasiassa Finlandersia, mutta myös muut menee.
      Räppi ja kaikki muu sen tapanen on aivan kauheeta, en tykkää yhtää. Niin ja oon siis 17v.

      • harald4679

        mun suosikkilaulaja on j. karjalainen ;)
        kuuntelen myös dannya, juicea yms.


      • dsdsdsdsdsdsssaa
        harald4679 kirjoitti:

        mun suosikkilaulaja on j. karjalainen ;)
        kuuntelen myös dannya, juicea yms.

        oon 15v ja nykyajan musiikki ei kolahda yhtään 90luvulta alaspäin 60 luvulle niistä minä tykkään.Sleepy Sleepers on kova sana, hurriganes, elviski menee, sitte myös näitä ikivihreitä tulee kuunneltua, Ja 90 luvun popitus käy myös yleensä jos kuuntelen radiota se on joko suomipop tai iskelmä.

        mä veikkaan että harva mun ikänen on kuullukkaan tuosta sleepy sleepersistä?


    • Näin on

      Lähinnä läpällä joskus kuuntelen.

      Ja juna kulkee vaan...
      Ikuinen klassikko.

      • dsavvxxbb

        Kun olin ihastunut 7-luokalla, mm, kari vepsän onnemaata kuuntlein ja samalla mietin omaa kultaa


    • iskelm

      iskelmässä ole mitään vikaa. Itse en oikein tykkää, kun kaikki laulut kertoo samasta aiheesta. _karkea yleistys_ Mutta näin mun mielipide (:

    • ....

      ite kuuntelen radiosta iskelmää ja jouluisin sieltä tulee tosi hyviä jouluisia lauluja. kaverini eivät missään nimessä kuuntelisi iskelmää mutta ei se mua haittaa vaik toisil onki erinlaine musamaku.

    • Anonyymi

      Anteeksi vähän myöhässä vastaan😄 mutta joo olen itse tällä hetkellä 16vee ja kuuntelen melkeen joka päivä vanhaa iskelmää Agentsia,Souvareita,Olavi virtaa Yms.... Koska mie vaan tykkään vanhasta iskelmästä joka saundaa ja kuulostaa hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe