parhaat lastenvaunut

kiva kuulla

Voisitteko kertoo (merkkiuskollisuusvapaasti) mitkä on parhaat lastenvaunut (yhdistelmät)?! Itsellä on Brio nova vm2005. Ja ovat kyllä olleet tosi hyvät, edelleen käytössä (ratasosa) pian 3v täyttävän kuopuksen kanssa. Kokemuksia?!!

4

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merkkiuskoton

sporttirungolla on ollut aivan hulvattoman hyvä kokemus!! On ollut muitankin kärryjä meillä, eri merkkejä ja emmaljungan muutakin mallia mutta aina vain ja ikuisesti vannon emmaljunga edgen nimeen!! Kadun että myin omani enkä tiedä vieläkö tulevilla mahdollisilla lapsillani tulee olemaan edget kun meillä jo on toisenlaiset vaunut tällä hetkellä olemassa.. mutta ne on aivan huiput en osaa kun kehua maasta taivaisiin!!

• kannattaa tutustua

Itse olen ollut sitä mieltä esikon kohdalla, että emmaljungat on ne ainuat oikeat rattaat. Eli esikoiselle ostettiin emmaljungan city crossit ja kun laps kasvoi ostimme hänelle scootterit. Toiselle lapselle satuttiin katsomaan vähän muitakin vaunuja ja sitten huomasimme eron. Emmaljungat eivät todellakaan ole ne ainuat oikeat vanut. Itseasiassa ei ole ollenkaan ne parhaat vaunut. Nyt kun nuoremmalla lapsella on I'coo plasmat, huomaa paljon eroja. Esim emmaljungat menee todella suureen kasaan ja monet emmaljungan vaunut ovat painavat. Suosittelen käymämään eri liikkeissä kokeilemassa eri merkkisiä vaunuja, myös vähän tuntemattomampia merkkejä. Yleisimmät merkit taitaa olla emmaljunga, teutonia, brio ja gesslein. Itse suosittelen pk seudulla vauvatalo Johannaa sekä lastenturvaa. Lahdessa satuin käymään city babyssä ja sieltä sain erinomaista palvelua ja näytti olevan ihan hyviä tuotteita myytävänä.

• saksalainen
        kannattaa tutustua kirjoitti:

Itse olen ollut sitä mieltä esikon kohdalla, että emmaljungat on ne ainuat oikeat rattaat. Eli esikoiselle ostettiin emmaljungan city crossit ja kun laps kasvoi ostimme hänelle scootterit. Toiselle lapselle satuttiin katsomaan vähän muitakin vaunuja ja sitten huomasimme eron. Emmaljungat eivät todellakaan ole ne ainuat oikeat vanut. Itseasiassa ei ole ollenkaan ne parhaat vaunut. Nyt kun nuoremmalla lapsella on I'coo plasmat, huomaa paljon eroja. Esim emmaljungat menee todella suureen kasaan ja monet emmaljungan vaunut ovat painavat. Suosittelen käymämään eri liikkeissä kokeilemassa eri merkkisiä vaunuja, myös vähän tuntemattomampia merkkejä. Yleisimmät merkit taitaa olla emmaljunga, teutonia, brio ja gesslein. Itse suosittelen pk seudulla vauvatalo Johannaa sekä lastenturvaa. Lahdessa satuin käymään city babyssä ja sieltä sain erinomaista palvelua ja näytti olevan ihan hyviä tuotteita myytävänä.

Itse olen samaa mieltä, että emmaljungat ovat keskisarjaa olevat vaunut.
        Lastentarvike on vain saanut niistä kallit hinnoittelullaan kun niissä on esim. jälleenmyynti kate n.30% eli sen verran on ilmaa niissä.

Jos hakee laadukkaita niin ehkä paras vaunu on silloin hartan, se on saksalainen ja edullinen verrattuna muihin saksalaisiin mm. teutonia.

• saksalainen
        saksalainen kirjoitti:

Itse olen samaa mieltä, että emmaljungat ovat keskisarjaa olevat vaunut.
        Lastentarvike on vain saanut niistä kallit hinnoittelullaan kun niissä on esim. jälleenmyynti kate n.30% eli sen verran on ilmaa niissä.

Jos hakee laadukkaita niin ehkä paras vaunu on silloin hartan, se on saksalainen ja edullinen verrattuna muihin saksalaisiin mm. teutonia.

gesslein on suomessa aivan ylihinnoiteltu merkki, sitä saa saksasta paljon edullisemmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe