Voisitteko kertoo (merkkiuskollisuusvapaasti) mitkä on parhaat lastenvaunut (yhdistelmät)?! Itsellä on Brio nova vm2005. Ja ovat kyllä olleet tosi hyvät, edelleen käytössä (ratasosa) pian 3v täyttävän kuopuksen kanssa. Kokemuksia?!!
parhaat lastenvaunut
4
1417
Vastaukset
- Merkkiuskoton
sporttirungolla on ollut aivan hulvattoman hyvä kokemus!! On ollut muitankin kärryjä meillä, eri merkkejä ja emmaljungan muutakin mallia mutta aina vain ja ikuisesti vannon emmaljunga edgen nimeen!! Kadun että myin omani enkä tiedä vieläkö tulevilla mahdollisilla lapsillani tulee olemaan edget kun meillä jo on toisenlaiset vaunut tällä hetkellä olemassa.. mutta ne on aivan huiput en osaa kun kehua maasta taivaisiin!!
- kannattaa tutustua
Itse olen ollut sitä mieltä esikon kohdalla, että emmaljungat on ne ainuat oikeat rattaat. Eli esikoiselle ostettiin emmaljungan city crossit ja kun laps kasvoi ostimme hänelle scootterit. Toiselle lapselle satuttiin katsomaan vähän muitakin vaunuja ja sitten huomasimme eron. Emmaljungat eivät todellakaan ole ne ainuat oikeat vanut. Itseasiassa ei ole ollenkaan ne parhaat vaunut. Nyt kun nuoremmalla lapsella on I'coo plasmat, huomaa paljon eroja. Esim emmaljungat menee todella suureen kasaan ja monet emmaljungan vaunut ovat painavat. Suosittelen käymämään eri liikkeissä kokeilemassa eri merkkisiä vaunuja, myös vähän tuntemattomampia merkkejä. Yleisimmät merkit taitaa olla emmaljunga, teutonia, brio ja gesslein. Itse suosittelen pk seudulla vauvatalo Johannaa sekä lastenturvaa. Lahdessa satuin käymään city babyssä ja sieltä sain erinomaista palvelua ja näytti olevan ihan hyviä tuotteita myytävänä.
- saksalainen
kannattaa tutustua kirjoitti:
Itse olen ollut sitä mieltä esikon kohdalla, että emmaljungat on ne ainuat oikeat rattaat. Eli esikoiselle ostettiin emmaljungan city crossit ja kun laps kasvoi ostimme hänelle scootterit. Toiselle lapselle satuttiin katsomaan vähän muitakin vaunuja ja sitten huomasimme eron. Emmaljungat eivät todellakaan ole ne ainuat oikeat vanut. Itseasiassa ei ole ollenkaan ne parhaat vaunut. Nyt kun nuoremmalla lapsella on I'coo plasmat, huomaa paljon eroja. Esim emmaljungat menee todella suureen kasaan ja monet emmaljungan vaunut ovat painavat. Suosittelen käymämään eri liikkeissä kokeilemassa eri merkkisiä vaunuja, myös vähän tuntemattomampia merkkejä. Yleisimmät merkit taitaa olla emmaljunga, teutonia, brio ja gesslein. Itse suosittelen pk seudulla vauvatalo Johannaa sekä lastenturvaa. Lahdessa satuin käymään city babyssä ja sieltä sain erinomaista palvelua ja näytti olevan ihan hyviä tuotteita myytävänä.
Itse olen samaa mieltä, että emmaljungat ovat keskisarjaa olevat vaunut.
Lastentarvike on vain saanut niistä kallit hinnoittelullaan kun niissä on esim. jälleenmyynti kate n.30% eli sen verran on ilmaa niissä.
Jos hakee laadukkaita niin ehkä paras vaunu on silloin hartan, se on saksalainen ja edullinen verrattuna muihin saksalaisiin mm. teutonia. - saksalainen
saksalainen kirjoitti:
Itse olen samaa mieltä, että emmaljungat ovat keskisarjaa olevat vaunut.
Lastentarvike on vain saanut niistä kallit hinnoittelullaan kun niissä on esim. jälleenmyynti kate n.30% eli sen verran on ilmaa niissä.
Jos hakee laadukkaita niin ehkä paras vaunu on silloin hartan, se on saksalainen ja edullinen verrattuna muihin saksalaisiin mm. teutonia.gesslein on suomessa aivan ylihinnoiteltu merkki, sitä saa saksasta paljon edullisemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862