Ulko varasto

ninnuliini61

Sisäänkäynnin edessä!Muutin marraskuussa uuteen vuokra-asuntoon.ja tässä asunnossa on ulko varasto rakennettu etuoven eteen joita yhdistää katos ,ja oikealla puolella on "kiinteä puoliaita".en löydä netistä vastausta siihen mitä minun pitäisi tehdä jotta energia virtaisi sisään?pääseekö se?rivitalo on punainen ja ulko-ovi sijoittuu sektorille 6 eli luoteeseen avuliaat ystävät.millä konstein voin parantaa energioita virtaamaan?Tuulikaappi on ahdas kun sinne on tehty kiinteä "kenkäteline ja sen yläpuolelle laitettu kaappi,,väliovi aukeaa tuulikaappiin mikä tekee siitä vieläkin ahtaamman ja hankalan.mitä teen?Ei oikein voi repiä poiskaan kun asunto ei oma:( neuvoja?

3

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä jos kuka sen

      Noo, pidä ovea puoli tuntia normaalia pidempään auki niin kyllä se siitä, ainakin VattenFuk vai fall? on tyytyväinen jollei hyväkakku tulisikaan.

      • lifeguide.fi

        sisustustarvikkeita löydät lifeguide.fi


    • Ei kestä kiittää.

      Värkkää sellainen poljettava tuuletin ja aseta se ulko-ovelle siten, että lavat imevät ilmaa ulkoa sisään. Sitten vain 10min reipasta poljentaa, jolloin asuntosi täyttyy energiasta. Huom kun lopetat polkemisen mene äkkiä sisälle ja sulje ovi perässäsi, jotta energia ei pääse karkaamaan takaisin ulos. Toista tämä vähintään kolme kertaa päivässä tai silloin kun tunnet itsesi todella väsyneeksi ja/tai masentuneeksi. VAROITUS! Alkuhuumassa voit äkkiä polkea liikaa, etkä saa nukuttua liiallisen energiatason vallitessa asunnossasi. VINKKI! Käy naapurissa vaikka kahvilla ja ota iso jätesäkki mukaan. Lähtiessäsi voit kauhaista säkin täyteen naapurin energiaa ja vapauttaa sen sitten omaan tölliisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe