Sisäänkäynnin edessä!Muutin marraskuussa uuteen vuokra-asuntoon.ja tässä asunnossa on ulko varasto rakennettu etuoven eteen joita yhdistää katos ,ja oikealla puolella on "kiinteä puoliaita".en löydä netistä vastausta siihen mitä minun pitäisi tehdä jotta energia virtaisi sisään?pääseekö se?rivitalo on punainen ja ulko-ovi sijoittuu sektorille 6 eli luoteeseen avuliaat ystävät.millä konstein voin parantaa energioita virtaamaan?Tuulikaappi on ahdas kun sinne on tehty kiinteä "kenkäteline ja sen yläpuolelle laitettu kaappi,,väliovi aukeaa tuulikaappiin mikä tekee siitä vieläkin ahtaamman ja hankalan.mitä teen?Ei oikein voi repiä poiskaan kun asunto ei oma:( neuvoja?
Ulko varasto
3
768
Vastaukset
- minä jos kuka sen
Noo, pidä ovea puoli tuntia normaalia pidempään auki niin kyllä se siitä, ainakin VattenFuk vai fall? on tyytyväinen jollei hyväkakku tulisikaan.
- lifeguide.fi
sisustustarvikkeita löydät lifeguide.fi
- Ei kestä kiittää.
Värkkää sellainen poljettava tuuletin ja aseta se ulko-ovelle siten, että lavat imevät ilmaa ulkoa sisään. Sitten vain 10min reipasta poljentaa, jolloin asuntosi täyttyy energiasta. Huom kun lopetat polkemisen mene äkkiä sisälle ja sulje ovi perässäsi, jotta energia ei pääse karkaamaan takaisin ulos. Toista tämä vähintään kolme kertaa päivässä tai silloin kun tunnet itsesi todella väsyneeksi ja/tai masentuneeksi. VAROITUS! Alkuhuumassa voit äkkiä polkea liikaa, etkä saa nukuttua liiallisen energiatason vallitessa asunnossasi. VINKKI! Käy naapurissa vaikka kahvilla ja ota iso jätesäkki mukaan. Lähtiessäsi voit kauhaista säkin täyteen naapurin energiaa ja vapauttaa sen sitten omaan tölliisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418