Olen yrittänyt jo pitkään tehdä oikeaoppista hirttosilmukkaa, mutta en ole saanut siitä kunnollista. Olisiko kellään antaa ohjetta miten sellainen oikeasti valmistetaan?
Hirttosilmukan solmiminen
37
21090
Vastaukset
- edes
Minäkin yritin sitä joskus nuoruus-iässä, tarkoituksena lopettaa yksi elämä...
- Anonyymi
huutista
- ................
Elämässä on paljon hyviä asioita.Kokeile etsiä vaikka netin kautta uusi ystävä.
Ota köysi. Taita kahteen kertaan jolloin sinulla on nippu, missä on kolme köyttä rinnakkain. Kierrä toinen vapaa köyden pää nipun ympäri 13 kierrosta ja pujota sitten pää sitä lähinnä olevaan silmukkaan. Kiristä.
Nyt kun osaat periaatteen, niin tee uusi ja parempi.
Köyttä ja vaseliinia sitten ei myydä ainakaan yhdessä velaksi...
Kiikun, kiikun, kiikkuni on karu.
Kiikussani on vain yksi naru.
Runo on pitmpi, mutta muuta en muista. Joku suomalainen runoilija sen teki.
Kuka muistaa paremmin?- Vaseliini-Ville
sitroen kirjoitti:
Ota köysi. Taita kahteen kertaan jolloin sinulla on nippu, missä on kolme köyttä rinnakkain. Kierrä toinen vapaa köyden pää nipun ympäri 13 kierrosta ja pujota sitten pää sitä lähinnä olevaan silmukkaan. Kiristä.
Nyt kun osaat periaatteen, niin tee uusi ja parempi.
Köyttä ja vaseliinia sitten ei myydä ainakaan yhdessä velaksi...
Kiikun, kiikun, kiikkuni on karu.
Kiikussani on vain yksi naru.
Runo on pitmpi, mutta muuta en muista. Joku suomalainen runoilija sen teki.
Kuka muistaa paremmin?Tuommosessa hommassa saattaa lähteä vaikka henki, jollei nyt satu köysi katkeamaan kesken hyvän hirton...
- atlatl
Vaseliini-Ville kirjoitti:
Tuommosessa hommassa saattaa lähteä vaikka henki, jollei nyt satu köysi katkeamaan kesken hyvän hirton...
...nyt pessimistejä.
Eiköön tuommosta voine ihan somisteenakin käyttää.
Tuttavan tutulla oli sellainen melkein täyskokoinen tekoluuranko hirressä roikkumassa koristeena niitten treenikämpässä.
Ja aidolla hirttosilmukalla laitettuna. - vepalikko
atlatl kirjoitti:
...nyt pessimistejä.
Tuttavan tutulla oli sellainen melkein täyskokoinen tekoluuranko hirressä roikkumassa koristeena niitten treenikämpässä.
Ja aidolla hirttosilmukalla laitettuna.kähmy pieni ihmislapsi ihmislapsi luonnonlapsi.keinui kerra koivupuussa.tää on hiukan kolkko taru. keinussa oli yksi naru
- Anonyymi
atlatl kirjoitti:
...nyt pessimistejä.
Ja aidolla hirttosilmukalla laitettuna.Mulla roikkui katosta 2003 ja oli n.6kk siinä. Kerran ku treffasin yhen kivan punkkaritytön ja hän mun luo tuli,no olin koko köyden unohtanu nii hän pelästy että mikä toi on. Koitin selittää että vaan koristeena. No ei auttanut. Enää ei nähty. Koitin kerran piruuttani omaan kaulaan,ja voi v...u että alko palli tärisee. Sain kaulastani pois mut jos ois huonosti käynyt niin sitähän ois itsemurhana pidetty. ELI, Älä koskaan leiki köudellä ettet jojoksi muutu.
- Anonyymi
No nuunpä
- hehheh
Kiitos hyvistä nauruista,ja teknisistä neuvoista.
- jouwazapp
itsellä on jonkunlainen hirttosilmukanteko ohje.. toimii mutta avautuu vaikka ei pitäisi. mutta avautuu huonosti jos kiristää hyvin
- Anonyymi
Eipämitään siksihän mä täällä olem ettette lapsukaiset tekis samoja hölmöyksiä ku minä. Tottapuhuen mä todella masentunut ja ahdistunut ollu pitkään,yksinäisyys ja rakkautta vailla kun nainen teki petoksen . Köyden gooklasin ja tähän sivustoon sattumalta tulin.Hmm korkeamman vai minkä johdatusta mut siksi oman kokemukseni halusin laittaa. Älkää nuoret heittkö elämäänne hukkaan,älkääkä jojoksi muuttukaa. Mä 53v vanha runkkaripunkkari kaikkee tullu nähty ja tehty,olkaa uteliaita vielä huomiseen. Tänään ehkä bluus,huominen taas uus.
- Anonyymi
Tuo oli tosi juttu 2003 kävi näin.
- Länsi gangasta
Tulee mieleen lännenajat, ei voi verrata tätä nykyaikaa lännen aikaan, joka oli paljo, paljon mielenkiiintoisempaa, kuin tämä nykyaika.
Silloin se, että osasi tehdä hirttosilmukan, kuului jokamiehen taitoihin..
Minä vaihtaisin heti tämän nykyajan lännen aikaan 1880-1950 väliseen aikaan, jos
se vaan olis mahollista.
Ei tässä nykyajassa ole mitään hyvää, paitsi lännenaikaa parempi terveydenhuolto.- Rea.Listi
Vanhaan vastausta:
Voithan aloittaa sen vaihdon vaikka tuhoamalla tietokoneesi. Sellaista ei ollut lännen aikaan. Seuraavaksi autosi, moposi, polkupyöräsi, ompelukoneesi, tekokuituvaatteesi, kumisaappaasi, puhelimesi...
- Epätoivoinen
Kiitos, vihdoin saan tapettua itseni
- jatkoja
Kiitos käynnistä ja näkemiin.
- Loppukaikki
Vähemmän lässytystä.
Kuinka pitkä sen pitää olla että niskat taittuu muttei pää lähde irti? - ei silmukoita
eikö tuo mene paremmin tuonne itsetuhoisuuden puolelle, mielenterveysosiossa saisit varmasti enemmän apua.
- 666
Nätti runo!!!
- Ei kiinosta
Mäki oon yrittänyt toivottavasti onnistuu
- masentunutpoika
kiitos vinkeist mä dellaan ny
- 17Velamaedessa
Kiitos, elämä on potkitut paljon. Vihdoin kun olisi nousemassa pinnalle niin ei vaan jaksa. Suurin syy rakkaus. Rakasta kaikkia läheisiä ja älä vahingoita niitä jotka ovet tehneet sinulle pahaa. Kiitos maailma me nähdään vielä!
t. 17v Poika maaseudulta. - pyövelinveli
oikeessa on 9 kierrosta..
- Eipaskamyrdkylle
Kun oot tehny itse silmuka ni kanttii laittaa siihe jotai öljyy tai jotai ni sillokitka vähenee köydestä
- 12meitsi
millä kannattaa rasvaa köysi? kokeilin ilman kauheet jäljet kaulassa voi ei toiminusama laulu
Tumblr:ista terve. Tietääkö joku onko joku oikeasti tappanut tämän lukemisen jälkeen?
- Urmas.Hapan
Ei aavistustakaan.
- Kalevi1
Pitäisikö yrittää D
- Boring
Kun olen oppinut tekemään sen oikein. niin opettajaa ei enää ole eikä tarvi kellekään opettaa 😫😔
- Anonyymi
Silmukka valmis.Vielä kun löytyy vahva oksa niin hyvästi paska elämä.
- Anonyymi
Tiedätkö miten tai miksi harakiri tehdään,?
Ota oppia Japanista siellä todellakaan opiskella mitää hirttosolmion solmimisia..
Sillon kun aika on ja kasvot on menny..
Helpoin konsti kuolla oman kädenkautta eu oo välttämättä se tuskattomin.
Eli jos aiot tehä helposti itsarin mee kaikessa rauhassa maate ja jätä savupellit kiinni
..koska häkä on tuoksuton tappaja kuka eihaise,
Ku hiilidikoksiini syrjäyttää hapen veres se menomatka vikAuneen.. - Anonyymi
Mulla edessä huomena hirttäytyminen nyt riittää
- Anonyymi
Hyppää mieluummin junan alle pelle
- Anonyymi
Kuinkahan korkea pitäis olla pudotus, että niskat katkeis...eikä tukehtuis kuoliaaksi hitaasti? Haulikolla päähän ampuminen tekee niin rumaa sotkua, että sitä en haluais kellekkään siivottavaksi..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446