Auttakaa

Help ME?

En tie mitä teen.Oon 16 v tyttö ja tarviin apuu.Äiti ja sen poikaystävä riitelee aina usein yöllä.Ne juo joka päivä.En jaksa enää.Ne huutaa yöllä eikä välitä mistään.Oon monesti käskeny niitten oleen hiljaa mut ei ne kuuntele.Äiti haukkuu mua usein kännissä ja sit se syyttää mua riidoista vaikka olisin nukkunu koko yön.Tätä on jatkunu jo kolme vuotta ja se vaan pahenee.Ne hakkaa toisiaan ja lähtee ovet paukkuen pois kämpästä.Naapuritkin valittaa mut ei se niitä haittaa.
En oo kertonu kellekkään en ees mun kavereille.En halu mihinkään nuoriso kotiin tai sijaisperheeseen.Mua säälittää mun veljenkin puolesta se joutuu kestään tätä vie kaheksan vuotta.Mun oikeeta isää ei oo ikinä kiinnostanu mun asiat ja sekin juo aika paljon:Mitä mä teen? Auttakaa mua ?

8

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeäksyytsetaooääöö

Jaa.

• .........

turvallinen sukulaispaikka, johon voisit mennä, kunnes pääset opiskelemaan toiselle paikkakunnalle.
      Osui silmään tuollainen sivusto, siellä pääsee näköjään vielä johonkin keskustelupiiriin, jos ehtii ilmoittautua:

http://www.varjomaailma.fi/

Älä jää yksin, kerro lähelläkin oleville ihmisille.

• Help ME?

Kiitos! :)

• Siskokissa

Joo, tuo kuulostaa kyllä tosi viddumaiselta. Harmi etteivät ymmärrä mitä tekevät sulle ja sun veljelle. Munkin mielestä olis parasta, jos te pääsisitte vege tuollaisesta kodista ja sä oot varmaan tosi yksin tuon asian kanssa, varsinkin kun et voi siitä puhua kelleen.
      Olisko teillä tosissaan jotain sukulaista, jolla olis mahkuja auttaa?

Sähän voit muuttaa vuoden- kahden sisällä pois, omaan himaan, mutta mitäs sun veli.. se joutuu jäämään yksin kuuntelemaan tuollaista. Jo sen vuoksi teidän kannattaisi miettiä muita mahdollisuuksia. Se että vanhemmat on idiootteja, ei tarkoita sitä että teidän täytyy jäädä sitä katsomaan. Kyllä vanhempienkin pitää ansaita lapsensa, ja ikävä todeta, että teidän perheessä niin ei ole. Ikävää että sä joudut olemaan se vanhempi.

Mä lähetän sulle hurjasti voimia ja suurensuuren virtuuaalihalin.

• fhrj

Minun mielestä sinä voit soittaa kaupungisi/kuntasi lastenvalvojalle ja vaatia häneltä tapaamisaikaa sinulle. Kerro sitten rehellisesti millaista sinulla ja veljelläsi on kotona! Lastenvalvojat on sitä varten, että he auttavat. Miksein voit myös soittaa sosiaalityöntekijällekin.

• meikä2010¤¤¤

Keskustele niille aamulla kun ne on selvinpäi. Ota semmonen ''kuningas'' asema ja puhu niille suoraa. Jos ne ei välitä nii sanot niille ehdot että viet asian eteenpäin, mulla toiminu.Tsemppie itekki 16v

• meikä2010¤¤¤

Keskustele niille aamulla kun ne on selvinpäi. Ota semmonen ''kuningas'' asema ja puhu niille suoraa. Jos ne ei välitä nii sanot niille ehdot että viet asian eteenpäin, mulla toiminu.Tsemppie itekki 16v

• sraarara

Ihan vinkiks voin sanoo että kerro jollekkin sun kaverille. Mä kestin äitin juopottelua vuoden verran enkä kertonu siitä kellekkää, pidin sitä tosi nolona juttuna.. Vaikka eihän mun sitä pitäis hävetä vaan äitin. Noh sit koulu meni päin persettä ja jouduin koulu psykologille enkä sillekkää kertonu koko jutusta valehtelin kaiken. Mut sitte kerran äiti yritti itsaria se oli aika shokeerava asia ja näin ja sitte äiti kerto sille psykologille kaikki ongelmat mitä meiän perheessä on tapahtunu yms. ja oikeesti se helpotti iha kauheesti mun oloo ku pääsin puhuu noista asioista jollekki! Ja nyt oon kertonu mun parhaalle kaveille ja seki tukee mua ja kaikki on jotenki helpompaa. Tosin äiti on luvannu miljoonia kertoja että lopetaa sen ryyppäämisen mut kaappas vaa ku tuun kotiin nii se on ihan kännissä, ja tän takia mulla ei oo enää ollu pitkään akaan luottamusta äitiä kohtaan.. Mutta oon oppinu elää ton asian kaa joten kuten, ainaki tiiän etten ikinä ite rupee tollaseks.. Kaikkein ärsyttävintä on se että sillon ku äiti on kännissä nii se vaa vittuilee mulle koko ajan.. jepjep mut joo kannattaa kertoo jollekki =) ja sitte yritä puhuu sun äitille ja kertoo et sä et enää jaksa kattoo niitten puuhia.
        Tsemppiä, ja ite oon myös 16 vee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4016
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      128
      1571
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe