Luodut toisille...

*vihreät silmät*

Olemme lähdössä tyttöjen kesken viettämään iltaa pitkästä aikaa kaupungille, päätimme lähteä tunnettuun discopaikkaan tanssimaan ja viettämään mukavaa iltaa, kun pääsemme kaupunkiin kävelemme kohti ravintolaa ja mieleeni muistuu kuinka joskus sun kanssas kerran täällä käytiin.

Ajattelen mielessäni jos vaikka löytäisin sinut täältä, odotamme jonossa vuoroamme kunnes pääsemme sisään. Näen edessäni parin jotka suutelevat kaivaten toisiaan , haikeus iskee sydämeen ja alan epätoivoisesti hakea sinua kaiken sen hälyn keskeltä ja valojen loisteelta. Kiertelemme ympäri kunnes löydämme paikan johon voi jäädä . Muut tytöt ovat sen verran vauhti päällä etteivät huomaa minun istuvan vain hiljaa ja etsien sitä elämäni rakkautta jonka kadotin kerran.

Toiset haluavat lähteä tanssimaan ja minä sanon lähteväni hakemaan juotavaa, kuljen baaritiskille päin ja joka ainoa mies tuo mieleen sinut, kunnes katseeni vaeltaa ovelle päin josta vähän aikaa sitten tulimme, sinä seisot siinä kuin unelma jota ei voi koskaan saada, tummat hiuksesi kiiltävät kuin yö jossa tähdet loistavat, olen jämähtänyt paikalleni vain katsomaan sinua en huomaa ympärilläni muita ihmisiä ollenkaan , en ääntä mikä juuri jyskytti päässäni , olen kuin lamaantunut tuohon paikkaan.
Astelet rennosti eteenpäin kunnes huomaat minut ; kuin aika olisi pysähtynyt myös sinä jäät seisomaan siihen niin lähelle että voisin koskettaa sinua mutta kuitenkin niin kauas, silmämme tuijottavat toisiaan ja saaden ihokarvani nousemaan ja samalla sydämeni huutaa kosketustasi. Yhtäkkiä viereesi ilmaantuu nainen ja säpsähdät , kuin salama käännyn ympäri ja lähden takaisin pöytään, tunnen syvän viillon sydämessäni ja samalla tuntuu että oksennan siihen paikkaan, kyynel meinaa tunkea silmäkulmastani ,mutta vaivalloisesti saan pidätettyä sen. Menen pöytään istumaan ja tytöt palaavat tanssilattialta, en voi olla enää täällä, mietin itsekseni ; kerron tytöille että mun on aika mennä kotiin ,on hiukan huono olo. Sovimme soittavamme huomenissa ja vetäisen takin niskaani niin nopeasti kun saan ja nopein askelin lähden ovelle kuin peto yrittäsi jahdata minua.

Pääsen ovesta ulos ja juoksen jolloin se kyynel valahtaa poskelleni. Menen taksi jonoon joka on vähän matkan päässä ravintolasta. Juuri kun taksi kaartaa tieltä eteeni ja olen astumassa autoon joku kiskaisee minua hihasta, siinä sinä nyt sitten seisot etkä irti päästä . Sanot vain että mennään yhdessä , astun ovesta sisään , sinä perässä . Pyydän taksikuskia ajamaan osoitteeseen , sinä otat käteni käteesi ja hyväilet sitä niin pehmein kosketuksin ja sanot että oli pakko lähteä perääsi, minä kysyn että minne seuralainen jäi? Sinä hymyilet ja katsot minua syvälle silmiin ja kerrot että se nyt vaan jäi sinne ravintolaan, piinavan tuokion kulutta kerrot hänen olevan kaverisi seuralainen.

Sinä sanot taksikuskille uuden osoitteen ja vilkaiset minua , tietäen etten estele. Vähän ajan kuluttua kaarramme pihallesi, maksat taksin ja astumme ulos kohti tuota ovea jonka joskus jätin taakseni.
Avaat ovesi ja astumme sisään . Samassa hetkessä olet jo kaapannut minut tuohon syliin joka tuntui niin turvalliselta, lämpimät huulesi hakevat janoten omiani, tuntuu kuin olisimme seisseet siinä ikuisesti, suudelmasi saavat minut kiihkoon jota en ole tuntenut pitkään aikaan , sujautat kätesi takin sisääni paidan alle ja alat hieromaan rintojani siirtyen hitaasti leikkimään korvallani, se saa tajuntani sekaisin ja kuiskaan nimeäsi huokausten keskeltä. Ohjaat minua olohuoneeseen samalla riisuen minua , tarraan kiinni paidastasi yrittäen vetää sen pois päältäsi, sinä estät sen . Ja kuin leikiten nostat minut syliisi, kannat kohti nojatuolia ja lasket alas. Alat riisua minua hitaasti ja sitten riisut itsesi, hitaasti nappi kerrallaan avaat housujesi nappeja ja huomaan sen pullottelevan etumuksen , olen niin kostea että tunnen sen kuinka neste valuu kohta housujeni lävitse , nännini törröttävät pystyssä odottaen koska tulet ja nautit niillä niin kuin ne nauttivat sinusta ja hellyydestäsi. Tulet polvillesi eteeni , ja aloitat sen piinavan leikin joka saa minut hulluksi himosta, nouset käsilläsi hieroen ylemmäs kohti maailmaa jonka ovet ovat sinua varten , kaksin sormin alat hieromaan klitoristani, suusi leikkien rinnoillani , ja toinen käsi kaulallani, alan tuntemaan järisyttäviä väreitä pitkin kehoani , suusi siirtyy kasvoilleni ja tarraten hieman purren huulistani , samalla työnnät sormiasi sisälle syvyyteen, hitaasti ja levitellen niitä välillä . Sydämeni hakkaa niin että tunnen sen melkein päässäni ja hengityksemme on kuumaa ja raskasta . Siirryt pyöritellen kielelläsi alaspäin viipyen hetken rinnoillani, nappaan hiuksistasi kiinni ohjaten sinua , nauttimaan mehuistani , sormesi työntelevät hitaasti samalla kun kielesi löytää vakooni, alat nuolemaan piinaavan hellästi , koventaen kieltäsi pikkuhiljaa, omat käteni eksyvät omille rinnoilleni puristaen niitä kun alat lipomaan kielelläsi nopeasti , en kestä enää , tunnen kuinka olet joka puolella kehoani ,alan vaikertaa nautinnosta ja lämmin aalto saa minut liikuttelemaan itseäni ja supistelemaan vaginaani , nyt rukoilen sinua hiljaa sen tajunnan keskeltä ja työnnät lujaa sormesi sisään ; minä tulen nesteeni valuen ja vaikeroiden edessäsi, himon puna värjäten kasvoni. Nostat minua ylös tuolista , seisomme siinä suudellen ja tarraat kiinni pakaroistani levittäen ja samalla nostaen syliin , yhdellä työnnöllä upotat keppisi sisään ja alat kantaa minua kohti keittiötä lasket minut pöydälle selälleni ja aloitat voimakkaan rytmisen panon, sinun seipääsi tuntuu täyttävän koko sisustani kun hiljaa lopettelet venyttäen työntöjäsi, huomaan kasvojesi punoittavan ja hengityksesi niin raskaan, äkkiä käännät minut ympäri vatsalleni , levität jalkani , asetat kätesi lantiolleni ja työnnyt sisään matala äänesi huokaisten, minä tarraan kiinni pöydän reunoista kun alat kovan jyskytyksen pöytä heiluen , minä siirrän jalkojani lähemmäs toisiaan hieman puristaen että tunnen paremmin kuinka seipääsi liikkuu edes takaisin , tunnen kuinka jalkani alkavat tärisemään ja kostean kuuma vagina alkaa sykkimään , me molemmat vaikerramme himossamme kun tulemme, sinä puristat pakaroitani lujaa ja murahtelet minun valuen pöydälle makaamaan . Nousen ylös ja käännyn katsomaan sinua , vedät minut perässäsi sänkyysi , asetut taakseni sängylle kietoen kätesi ympärilleni ja sanot ; Joko nyt jäät mun luo, olen hiljaa ja hymyilen, tunnen olevani kotona…..=)

9

3147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekee mieli

      Loistavasti kirjoitettu,aiheutti mielihyvää,
      mukava oli lukea kirjoitustasi,kiitos elämyksestä.

    • N43

      Aivan ihana. Aivan kyynel tuli silmiin. Loistava lukuelämys.

    • Neiti

      Todella.. :)

    • Saija

      Aivan uskomatonta, luin kyynel silmissä ja halujen noustessa. Todella fantastinen!!!

    • Pikkumyy89

      Jätä noi alkuhöpinät sikseen ja rupee heti nussimaan; Siinä menee mielenkiinto ja turhaa aikaa.

      • *vihreät silmät*

        ketä on lukija, sinussa ei sitten ole sitä romantiikkaa ollenkaan kun vaan heti pitäs toimeen ryhtyä....mut hei ei ollu pakko lukea ,kuka käski=)


    • Toinen

      Tarinasi oli todellakin kaunis ja sopiva juuri mun makuun. Vähän voisi pistää kappalejakoja enemmän, ja muuttaa pilkkuja pisteiksi, niin tekstiä olisi hieman helpompi lukea. Kerronnallisesti kuitenkin mainio.

    • floe

      SIIS IHANA! samalla ihanan herkkä ja sulonen ja kaunis kuin myös kiihottava. ihanaa, että ne lopulta palas yhteen. tän mä tallennan koneelle.

    • Fucking Female

      Koko tarinan idea oli hyvä, mutta en tykänny yhtään lukea, koska se oli vähän surkeasti kirjotettu. Kielioppia pitäs harjotella jne. Pilkkuja ja pisteitä sun muita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe