Onko täällä viikolla 12 menijöitä,5 hengen miesporukka kaipaa bailuseuraa.
Vastaukset 14
- LeviLevi
Viikolla 13 olisi miehiä neljä ;-)
- inkeri 3
tulkaa viikolla 15 ois naisia 3
- Tulossa
Nähdään siellä... :)
- naisia
Ja viikolla 13 olisi naisia ;)
- Levinporot
Naiset hohoiiiiii
Se olisi loistava 5 hengen miesporukka tulossa Leville 21.3 perjantaista viikko eteenpäin. Biletysseuraa tanssin ja Ihkun merkeissä. Pistetään isommat mökkikemut pystyyn:)
[email protected] - ladul ja parketil
Levinporot kirjoitti:
Naiset hohoiiiiii
Se olisi loistava 5 hengen miesporukka tulossa Leville 21.3 perjantaista viikko eteenpäin. Biletysseuraa tanssin ja Ihkun merkeissä. Pistetään isommat mökkikemut pystyyn:)
[email protected]Levinporot, meitä kolme naista tulossa samalla aikataululla...
- Kaikkinimetvarattuja
Teille viikon 13 naisille... täältä etelästä tullaan silloin neljän miehen voimin :)
Nähdäänkö siis siellä? :)
- Levin leidit
Viikolla 12 on 7 hengen naisporukka.. :)
- dslksd
Orgiat tiedossa Levin leidien kanssa??
- Levinäijät
moron, meitä on vaan viisi äijää, mutta .....siitähän se vilkastuu :)
- vierassss
Levinporot, minkä ikäisiä?
- kotimies
Viikko 13 kun vaimoni on Levillä rentoutumassa.
Tuskin hänestä seuraa saatte vaikka näyttävän näköinen onkin.- kaikkinimetvarattuja
Rentoutumassa... salli mun nauraa :D se on siellä huoraamassa kun himassa on vässykkä ja saamaton tuppikulli odottamassa! Itkunauruhymiö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451