Heippa,
olen koittanut metsästää harmaita Pitsi-teekuppeja sieltä sun täältä, mutta tuntuvat olevan kovin harvassa. Jotkin astiakauppiaat eivät ole edes kuulleet moisista. Sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa ovatko oikeasti harvinaisia vai eivätkö vain ole vielä "tulleet kiertoon"?
Toinen mitä olen etsiskellyt on lista siitä, mitä kaikkia astioita tuohon c-sarjaan kuuluu. Muutamasta kirjasta olen löytänyt kuvauksen tavallisimmista ruoka- ja tarjoiluasioista, mutta omistan useita Pitsi-astioita joita ei mikään kirja tai nettisivu tunne. Olisiko jollakin valaistusta tähänkin asiaan tarjota?
Kiitos!
Arabia Pitsi teekupit, harvinaisetko?
Teenjuoja
3
946
Vastaukset
Hei!
Menehän kurkistamaan "krookilan Wanhat kupit" sivustoille. Siellä pitsiä näyttäisi olevan, tosin onko väri oikea?- scillapuisto
Tampereelta olen etsinyt antiikkikaupoista samoja kuppeja valkoisena ja viimein löysin Tammelantorin läheltä koko astiaston. Samoilla retkillä törmäsin usen harmaisiin, mutta ne eivät mulle käyneet.
- Teenjuoja
Kiitokset viestistä! Satutko muistamaan liikkeen nimeä? Olen pääkaupunkiseudulta, mutta postihan kulkee :-) Löysitkö myös teekuppeja, kahvikupit ovat paljon yleisempiä - esim. tuolla Krookilassa on vain niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693