Arabia Pitsi teekupit, harvinaisetko?

Heippa,
olen koittanut metsästää harmaita Pitsi-teekuppeja sieltä sun täältä, mutta tuntuvat olevan kovin harvassa. Jotkin astiakauppiaat eivät ole edes kuulleet moisista. Sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa ovatko oikeasti harvinaisia vai eivätkö vain ole vielä "tulleet kiertoon"?

Toinen mitä olen etsiskellyt on lista siitä, mitä kaikkia astioita tuohon c-sarjaan kuuluu. Muutamasta kirjasta olen löytänyt kuvauksen tavallisimmista ruoka- ja tarjoiluasioista, mutta omistan useita Pitsi-astioita joita ei mikään kirja tai nettisivu tunne. Olisiko jollakin valaistusta tähänkin asiaan tarjota?
Kiitos!
Ilmianna
Jaa

3 Vastausta

Hei!
Menehän kurkistamaan "krookilan Wanhat kupit" sivustoille. Siellä pitsiä näyttäisi olevan, tosin onko väri oikea?
Ilmianna
Jaa
Tampereelta olen etsinyt antiikkikaupoista samoja kuppeja valkoisena ja viimein löysin Tammelantorin läheltä koko astiaston. Samoilla retkillä törmäsin usen harmaisiin, mutta ne eivät mulle käyneet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitokset viestistä! Satutko muistamaan liikkeen nimeä? Olen pääkaupunkiseudulta, mutta postihan kulkee :-) Löysitkö myös teekuppeja, kahvikupit ovat paljon yleisempiä - esim. tuolla Krookilassa on vain niitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Arabia Pitsi teekupit, harvinaisetko?

Heippa,
olen koittanut metsästää harmaita Pitsi-teekuppeja sieltä sun täältä, mutta tuntuvat olevan kovin harvassa. Jotkin astiakauppiaat eivät ole edes kuulleet moisista. Sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa ovatko oikeasti harvinaisia vai eivätkö vain ole vielä "tulleet kiertoon"?

Toinen mitä olen etsiskellyt on lista siitä, mitä kaikkia astioita tuohon c-sarjaan kuuluu. Muutamasta kirjasta olen löytänyt kuvauksen tavallisimmista ruoka- ja tarjoiluasioista, mutta omistan useita Pitsi-astioita joita ei mikään kirja tai nettisivu tunne. Olisiko jollakin valaistusta tähänkin asiaan tarjota?
Kiitos!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta