"Treffejä" Granilla. :)

vilperi57

Kun näyttää siltä että meitä "Kanarianfaneja" on enemmältäkin liikenteessä Granilla tuossa maaliskuun puolivälin jälkeen, niin ajattelin vähän koota mahdollisia tapaamisia tämän osion alle.
Nämä on poimittu näistä keskusteluista jotka mä olen lukenut, joten jos joitain muitakin treffejä on sovittu, niin voisi sitten lisätä tänne.

Sotiksella ja Liinapalla on treffit 17.3.-10 klo 14.00 Las Palmasin Ankkuribaarin ulkoterassilla. (Las Palmas sivusto)
Allekirjoittaneella vastaavasti samassa paikassa 25.3.-10 klo 13.00 Sotiksen ja mahdollisesti Liinapan kanssa ja mulla ehkä vaimokin matkassa.
Inglesin treffeistä näyttää tulevan ehkä isompikin tapahtuma, mutta sitä tarkennetaan vielä lisää kunhan vähän rattaat pyörii eteenpäin.
Alustavasti kuitenkin pääsiäislauantai 3.4.-10 ravintola Kuparipannussa klo. 18.00 ja mukaanlupautuneita tällä hetkellä minä sopankeittäjä, Maimun, donluis (vaimoineen ehkä), misska perheineen ja hakusessa Pavi! :)
Tuon perusteella lähetin sähköpostia Kuparipannuun tänään koska jos meitä enemmänkin on sinne tulossa, niin ravintolaan on hyvä tehdä tarvittaessa jonkinlainen varaus arvioiudulla henkilömäärällä.

Tässä kopio sähköpostista jonka lähetin:
"Terveisiä täältä talven keskeltä! :)
Vähän etukäteistiedustelua pääsiäislauntain tilanteesta (3.4); meillä on noissa parissa foorumissa ollut vähän puhetta meetingistä kyseinä päivänä klo 17-18 paikkeille ja mahdollisia osallistujia voisi olla jotain 6-12 henkeä. Asiaa tarkennetaan tulevan viikon aikana ja jos tarvitaan varaus teillepäin, niin pitää foorumeiden kautta sitten koodata sitovat ilmoittautumiset kyseiselle illalle.
Ohessa foto allekirjoittaneesta, niin ainakin muutama henkilö varmasti tunnistaa allekirjoittaneen! :)
Mahdolliset menuehdotukset otetaan mieliisti vastaan ja alustavasti vähän höpisty "ulkoruokinnasta" kun porukassa on näitä nikotiiniorjiakin.
Vastausta odottaen: Vilperi alias Kari Lumivirta [email protected] 358405552653"

Tuo fotohan ei täällä tietenkään näy mutta mä avaan tuonne "mun" sivustoille tällä samalla tekstillä varustetun alaosion, niin julkaistaan se sitten siellä.:)

http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=285#285

Joten sana on vapaa ja mä kerron omalta osaltani uusista käänteistä tilanteen mukaan. ;)

159

3750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pavi

      tietysti tuun ,jos luoja suo ja rahkeet kestää,on varmaan
      mukava tavata,ja "pannussa on tukevat pöydät",ja Reijo
      järjestää varmaan hyvät ulkopaikat,ja,jos auttaa voin,
      kun oon jo paikan päällä
      jos jotain niin mullekin voi s-postia...

      [email protected]

      terv.Inglesistä
      24,6 pilvistä

      • vilperi57

        Kahtellaan ny rauhassa ja mä varron Reijon mahdollista vastausta tarvittavan varauksen suhteen ja jos tarvis vaatii, niin lähetän sulle sähköpostia.
        Minäkin olen Reijon "tuntenut" jo n. kymmenen vuoden ajalta, joten olettaisin hänen kertovan tilanteesta jahka ehtii tutustua sähköposteihinsa. :)
        On paljonkin mahdollista että joutuu turvautumaan tuohon "sitovaan menettelyyn" jos porukkaa on tulossa yli kymmenen henkeä, koska kyseessä on kuitenkin pääsiäislauantai, jolloin monilla muillakin voi olla intressejä käydä syömässä Kuparipannussa.


    • viajesx2

      Moi! Minuakin nuo treffit kiinnostavat mutta en pysty varmaan osallistumaan 3.4. Se on nimittäin meidän tulopäivä saarelle eikä eka päivä ole paras mahdollinen suunnitelmille. Edellisyö menee kuitenkin valvoessa lentokenttähotellissa. Jänskättää kuitenkin aikainen lento, klo 5.35 kone jo starttaa jos on ajallaan. Joten on tulossa pitkä päivä. Mulla on majoitus pikkupojan kanssa Amadoresin puolella eka viikko ja toinen Bahia Felizissä. Inglesissä käydään varmasti pari kertaa mutta tuo eka ilta voi olla haukottelua. Siskonikin on pikkuisensa kanssa tuolloin Amadoresissa joten pääsiäinen vietetään varmaan porukassa.
      Mutta hauskoja tapaamisia toivottelen. Voihan olla että näemme tuolla muutenkin. Tosin eihän sitä tunnista ketkä ovat täällä kirjoittajia..:)

      • Mentira

        Voi muuten tunnistaa!! Yhdenkin sanan lipsahdus niin nohevimmat (= fiksuimmat) kyllä äkkiä laskee 1 1 ja kysyy että "sinäkö se oot?". Näin kävi mulle Puertossa vähän aikaa sitten!

        Terkut ja kiitos mukavasta seurasta!!!


      • viajesx2
        Mentira kirjoitti:

        Voi muuten tunnistaa!! Yhdenkin sanan lipsahdus niin nohevimmat (= fiksuimmat) kyllä äkkiä laskee 1 1 ja kysyy että "sinäkö se oot?". Näin kävi mulle Puertossa vähän aikaa sitten!

        Terkut ja kiitos mukavasta seurasta!!!

        Ai hitsi! Kyllä Puertoonkin tekis mieli mennä taas. Jää kyllä ensi talveen kun on 2 muuta matkaa nyt tulossa. Mulla on 2 kaveria nyt Puertossa, ovat siellä 6 vk:n lomalla. Välillä laittavat härniksi jotain cava-viestiä.


      • vilperi57

        tunnistamisessa ei liene kenelläkään vaikeuksia mikäli on noilla "mun" sivustoilla käynyt!? :) Ja monesti olen sanonut julkisesti: "tarttukaa hihasta kiinni mikäli tunnistatte"; aina ehtii muutaman sanan vaihtaa ja voipi olla että etitään lähin ravintelikin ja tuopin ääressä jatketaan tarinaa. :)
        Tuolla muillakin osioilla tullut kerrotuksi että ollaan emännän kanssa Finnmatkojen äkkilähtöreissulla tulossa saarelle joten kohteesta ei mitään hajua, mutta se on korkeintaan tilapäinen hidaste jotain tapaamisia suunnitellessa koska bussit kulkee kohtuullisen hyvin eri paikkojen välillä.
        viajesx2: Taatusti siellä Riconkin kulmilla tulee pyörähdettyä, joten jos tapaaminen kiinnostaa, niin se on vain järjestelykysymys. :)
        Yhteystiedot löytyy tuolta ylempää ja kun on tullut jokusen kerran saarella pyörähdettyä, niin siinä vaiheessa kun saarelle pääsen löydän aika nopeastikin jonkun tavan jolla nettiin pääsen ja tilannepäivitykset saa hoidettua.
        Näillä näkymillä pitänee taas avata jonkinlainen tarinapalstakin tuon edellisen suurta suosiota saaneen jatkoksi joten eiköhän sieltäkin sitten jotain infoa löydy. ;)


      • viajesx2
        vilperi57 kirjoitti:

        tunnistamisessa ei liene kenelläkään vaikeuksia mikäli on noilla "mun" sivustoilla käynyt!? :) Ja monesti olen sanonut julkisesti: "tarttukaa hihasta kiinni mikäli tunnistatte"; aina ehtii muutaman sanan vaihtaa ja voipi olla että etitään lähin ravintelikin ja tuopin ääressä jatketaan tarinaa. :)
        Tuolla muillakin osioilla tullut kerrotuksi että ollaan emännän kanssa Finnmatkojen äkkilähtöreissulla tulossa saarelle joten kohteesta ei mitään hajua, mutta se on korkeintaan tilapäinen hidaste jotain tapaamisia suunnitellessa koska bussit kulkee kohtuullisen hyvin eri paikkojen välillä.
        viajesx2: Taatusti siellä Riconkin kulmilla tulee pyörähdettyä, joten jos tapaaminen kiinnostaa, niin se on vain järjestelykysymys. :)
        Yhteystiedot löytyy tuolta ylempää ja kun on tullut jokusen kerran saarella pyörähdettyä, niin siinä vaiheessa kun saarelle pääsen löydän aika nopeastikin jonkun tavan jolla nettiin pääsen ja tilannepäivitykset saa hoidettua.
        Näillä näkymillä pitänee taas avata jonkinlainen tarinapalstakin tuon edellisen suurta suosiota saaneen jatkoksi joten eiköhän sieltäkin sitten jotain infoa löydy. ;)

        Kiitos vinkistä! Kyllähän sitä voisi tavata! :) Vaihtaa vähän lomavinkkejä. Nyt kiinnostaa kovasti jotkut pikkupaikat keskemmältä saarta. Noita rantakyliä on koluttu jonkun verran.
        Nyt luen just kiinnostavaa kirjaa: Heli Ilaskari, Oravanpyörästä onnellisten saarille. Suosittelen! Siinä on just pariskunta joka jättää täällä kaikki ja muuttaa pieneen San Pedron kylään Gran Canarialla. Katsoin just kartasta, kylä on saaren luoteisosassa.
        Meillä on eka viikon majoitus huoneistohotellissa aivan Amadoresin rannassa, toka viikko Bahia Felizissä hotellissa aamiaisella. Pikkumies on kohta 5v (pojanpoika) ja menee siellä Bamse-kerhoon. :D


      • Mentira
        viajesx2 kirjoitti:

        Ai hitsi! Kyllä Puertoonkin tekis mieli mennä taas. Jää kyllä ensi talveen kun on 2 muuta matkaa nyt tulossa. Mulla on 2 kaveria nyt Puertossa, ovat siellä 6 vk:n lomalla. Välillä laittavat härniksi jotain cava-viestiä.

        tuollaiset cava-viestit ;))

        Meillä on muutaman tuttavuuden kanssa tapana tehdä "nettitreffit" ts. Puertossa olevat menevät nököttämään retket.info -livekuvaan, kotona kärvistelevät tuijottavat nettiä.. ja sitten haastellaan puhelimessa mukavia! Eihän siitä pienestä kuvasta (saako sen isommaksi?) juuri immeistä erota, mutta onhan se ihan kiva kun oman tuttavuuden tai perheenjäsenen paitsi kuulee, myös näkee.. tai luulee näkevänsä ;))
        Toivottavasti Sr. Mannonen ei hermostu "partsinsa alla" pööpöileviin hölmöläisiin..!

        Oikein mukavaa Gran Canarian matkaa, ja toivottavasti Vilperinkin kanssa satutte nokakkain. Itsellä kyseinen herra kun on vielä bongaamatta.. Kerro sit että onko yhtä komia kuin kuvissa ;))


      • vilperi57
        Mentira kirjoitti:

        tuollaiset cava-viestit ;))

        Meillä on muutaman tuttavuuden kanssa tapana tehdä "nettitreffit" ts. Puertossa olevat menevät nököttämään retket.info -livekuvaan, kotona kärvistelevät tuijottavat nettiä.. ja sitten haastellaan puhelimessa mukavia! Eihän siitä pienestä kuvasta (saako sen isommaksi?) juuri immeistä erota, mutta onhan se ihan kiva kun oman tuttavuuden tai perheenjäsenen paitsi kuulee, myös näkee.. tai luulee näkevänsä ;))
        Toivottavasti Sr. Mannonen ei hermostu "partsinsa alla" pööpöileviin hölmöläisiin..!

        Oikein mukavaa Gran Canarian matkaa, ja toivottavasti Vilperinkin kanssa satutte nokakkain. Itsellä kyseinen herra kun on vielä bongaamatta.. Kerro sit että onko yhtä komia kuin kuvissa ;))

        Mentira mitä siitä seuraa jos mä sun viimeisen lausees näyttäisin tuolle nk. "armaalle" !??


      • Mentira
        vilperi57 kirjoitti:

        Mentira mitä siitä seuraa jos mä sun viimeisen lausees näyttäisin tuolle nk. "armaalle" !??

        varmaan tyytyväinen että ukkokulta kelpais muillekin.. vai? ;))


      • viajesx2 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Kyllähän sitä voisi tavata! :) Vaihtaa vähän lomavinkkejä. Nyt kiinnostaa kovasti jotkut pikkupaikat keskemmältä saarta. Noita rantakyliä on koluttu jonkun verran.
        Nyt luen just kiinnostavaa kirjaa: Heli Ilaskari, Oravanpyörästä onnellisten saarille. Suosittelen! Siinä on just pariskunta joka jättää täällä kaikki ja muuttaa pieneen San Pedron kylään Gran Canarialla. Katsoin just kartasta, kylä on saaren luoteisosassa.
        Meillä on eka viikon majoitus huoneistohotellissa aivan Amadoresin rannassa, toka viikko Bahia Felizissä hotellissa aamiaisella. Pikkumies on kohta 5v (pojanpoika) ja menee siellä Bamse-kerhoon. :D

        Tuhannet kiitokset!
        Olen intohimoinen lukija ja tsekkasin heti netistä vinkkisi perusteella tuon kirjan. Menee tilaukseen välittömästi. Odotan innolla täydennystä kirjastooni.
        Oli kivoja ne ajat, kun pikkumiehen kanssa reissattiin, oli jos jonkinsortin lapsikerhoja, kivaa yhdessäoloa tenaville ja mielestäni hyvin järjestettyä toimintaa kaiken kaikkiaan.
        Erityisesti on jäänyt mieleen yksi Aurinkomatkojen tenavasetä, joka juniorimme sairastuttua tuli vallan kämpille katsomaan, mikä on kaverin tilanne.

        Mukavaa matkaa teille ja terveisiä pikkumiehelle.
        Sotis


      • viajesx2
        Sotavento kirjoitti:

        Tuhannet kiitokset!
        Olen intohimoinen lukija ja tsekkasin heti netistä vinkkisi perusteella tuon kirjan. Menee tilaukseen välittömästi. Odotan innolla täydennystä kirjastooni.
        Oli kivoja ne ajat, kun pikkumiehen kanssa reissattiin, oli jos jonkinsortin lapsikerhoja, kivaa yhdessäoloa tenaville ja mielestäni hyvin järjestettyä toimintaa kaiken kaikkiaan.
        Erityisesti on jäänyt mieleen yksi Aurinkomatkojen tenavasetä, joka juniorimme sairastuttua tuli vallan kämpille katsomaan, mikä on kaverin tilanne.

        Mukavaa matkaa teille ja terveisiä pikkumiehelle.
        Sotis

        Sotavento, kiitos viestistäsi! Joo, kiva lähteä reissuun. Pikkuinen asuu meillä ja yhdessä on oltu Sveitsissä, Rodoksella, Mallorcalla ja Amadoresissa. Hyvin on aina reissut menneet. Kiva reissata kun ei tuo ikä vielä paina, olen syntynyt -61.
        Mulla on ollut mukana nettikavereita ja kaksinkin ollaan käyty. Nyt on siskon porukkaa lähellä.


      • vilperi57
        Mentira kirjoitti:

        varmaan tyytyväinen että ukkokulta kelpais muillekin.. vai? ;))

        Mulle tuntemattomasta syystä hää on jostain syystä varustettu noilla "mustilla sukilla" ja kun aika usein tuossa työelämässäkin joudun tekemisiin naisten kanssa ihan ammatillisissakin merkeissä ja sitä kautta tulee myös puheluita sitten näiden kauniimpien sukupuolten edustajien taholta, niin aika usein alkaa tivaaminen, että mistäs nyt taas on kyse! :)
        Toistaiseksi on vielä selvitty ristikuulusteluista ja vaikka yksin on tullut monetkin reissut tehtyä, niin onneksi on vielä luottamus kunnossa puolin jos toisinkin. :)
        Sitä "korvamakiaa" saa sitten kuulla alvariinsa kun joskus tulee jotain tekstinpätkiä kerrottua näiltä foorumeilta. ;)


      • Mentira
        vilperi57 kirjoitti:

        Mulle tuntemattomasta syystä hää on jostain syystä varustettu noilla "mustilla sukilla" ja kun aika usein tuossa työelämässäkin joudun tekemisiin naisten kanssa ihan ammatillisissakin merkeissä ja sitä kautta tulee myös puheluita sitten näiden kauniimpien sukupuolten edustajien taholta, niin aika usein alkaa tivaaminen, että mistäs nyt taas on kyse! :)
        Toistaiseksi on vielä selvitty ristikuulusteluista ja vaikka yksin on tullut monetkin reissut tehtyä, niin onneksi on vielä luottamus kunnossa puolin jos toisinkin. :)
        Sitä "korvamakiaa" saa sitten kuulla alvariinsa kun joskus tulee jotain tekstinpätkiä kerrottua näiltä foorumeilta. ;)

        pääasia kuitenkin on että luottamus pelaa, sillä se on parisuhteessa ensiarvoisen tärkeää..eikö? Ja pieni mustasukkaisuus voi olla ihan imartelevaakin, osoitus että toinen välittää.. ellei se mene överiksi.
        Meillä ei kyllä tuo ukk.. korjaus.. tuo mies joka asuu meillä (!) ole pätkän vertaa mustankipiä, sillä hän tietää oikein hyvin että päivänvalolla ei minua kukaan vikittele, ja jos joku iltapimeässä sitä erehtyy tekemään, niin äksy luonteeni kyllä kosijan poijes karkoittaa. Tai sitten viimeistään se armoton aamuaurinko!
        Itse olen sen verran realisti, että ajattelen jotta ketään ei väkisin viedä.. ja toisaalta puun ja kuoren väliin ei kukaan mahdu! Jos on menohaluja niin minkäs sille mahtaa.. bai bai ja silleen!
        Sen kyllä tunnustan että tokihan minun(-kin) silmäni karismaattisissa (!) miehissä lepää, mutta ihan varmasti tuo ukk.. siis tuo mieheni, katselee intopiukeana nuoria kauniita tyttöjä.. katsoo se! Eli, katsoa saa muttei koskea, eikä varsinkaan kotia tuoda! Jos noin käy, nin zilmukat on mustana, sen lupaan! :))


      • vilperi57
        Mentira kirjoitti:

        pääasia kuitenkin on että luottamus pelaa, sillä se on parisuhteessa ensiarvoisen tärkeää..eikö? Ja pieni mustasukkaisuus voi olla ihan imartelevaakin, osoitus että toinen välittää.. ellei se mene överiksi.
        Meillä ei kyllä tuo ukk.. korjaus.. tuo mies joka asuu meillä (!) ole pätkän vertaa mustankipiä, sillä hän tietää oikein hyvin että päivänvalolla ei minua kukaan vikittele, ja jos joku iltapimeässä sitä erehtyy tekemään, niin äksy luonteeni kyllä kosijan poijes karkoittaa. Tai sitten viimeistään se armoton aamuaurinko!
        Itse olen sen verran realisti, että ajattelen jotta ketään ei väkisin viedä.. ja toisaalta puun ja kuoren väliin ei kukaan mahdu! Jos on menohaluja niin minkäs sille mahtaa.. bai bai ja silleen!
        Sen kyllä tunnustan että tokihan minun(-kin) silmäni karismaattisissa (!) miehissä lepää, mutta ihan varmasti tuo ukk.. siis tuo mieheni, katselee intopiukeana nuoria kauniita tyttöjä.. katsoo se! Eli, katsoa saa muttei koskea, eikä varsinkaan kotia tuoda! Jos noin käy, nin zilmukat on mustana, sen lupaan! :))

        arvasin aika pitkälle tuon sun viestisi sisällön kun ehdin tässä vastausta odottaessani avata osion tuolle "mun" sivustoille:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=100
        Ajatuksena lähinnä oli tämä, että tältä alueelta löytyy paljonkin erilaisia mielipiteitä ja ettei tätä "treffipalstaa" ihan pilattaisi näillä aiheesta poikkeavilla mielipiteillä, niin jos niistä sitten voitaisiin keskustella sellaisella sivustolla jossa aiheen sivustakin puhuminen on suotavaa.
        Tämä sun vastauksesi oli kuin minun suustani, joten saanko kopsata sen ja liittää tuon avaukseni jatkoksi lähteen mainiten!??
        Etukäteen kiittäen; Vilperi


      • Mentira
        vilperi57 kirjoitti:

        arvasin aika pitkälle tuon sun viestisi sisällön kun ehdin tässä vastausta odottaessani avata osion tuolle "mun" sivustoille:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=100
        Ajatuksena lähinnä oli tämä, että tältä alueelta löytyy paljonkin erilaisia mielipiteitä ja ettei tätä "treffipalstaa" ihan pilattaisi näillä aiheesta poikkeavilla mielipiteillä, niin jos niistä sitten voitaisiin keskustella sellaisella sivustolla jossa aiheen sivustakin puhuminen on suotavaa.
        Tämä sun vastauksesi oli kuin minun suustani, joten saanko kopsata sen ja liittää tuon avaukseni jatkoksi lähteen mainiten!??
        Etukäteen kiittäen; Vilperi

        mä kun olen niin ennalta-arvattavissa.. mua luetaan kuin avointa kirjaa ;))

        An mennä vaan!

        P.S. Käyn kyllä aika-ajoin kurkkimassa sivustollasi, mutta muutoin olen ollut jo pitemmän aikaa sillä mielellä että lopetan tämän kirjoittelun ihan kokonaan tai vähennän ainakin radikaalisti. Tuntuu siltä että olen kaiken tietoni Kanariasta jo kertonut, ja toisaalta kerinnyt tehdä myös itsestäni pellen monta kertaa kun leikkivaihde on iskenyt päälle. Vanha akka mutta leikkisä luonne, minkäs teet. Katotaan ny mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. Nimimerkin vaihdos olisi kyllä ainakin akuuttia!!


      • vilperi57
        Mentira kirjoitti:

        mä kun olen niin ennalta-arvattavissa.. mua luetaan kuin avointa kirjaa ;))

        An mennä vaan!

        P.S. Käyn kyllä aika-ajoin kurkkimassa sivustollasi, mutta muutoin olen ollut jo pitemmän aikaa sillä mielellä että lopetan tämän kirjoittelun ihan kokonaan tai vähennän ainakin radikaalisti. Tuntuu siltä että olen kaiken tietoni Kanariasta jo kertonut, ja toisaalta kerinnyt tehdä myös itsestäni pellen monta kertaa kun leikkivaihde on iskenyt päälle. Vanha akka mutta leikkisä luonne, minkäs teet. Katotaan ny mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. Nimimerkin vaihdos olisi kyllä ainakin akuuttia!!

        keleessä tommosia höpise; joka reissulta jää sinne onttoon aivokoteloon jotain pientä vinkinpoikasta ja kun joku osaa sitä sopivasti kutittaa, niin taas on muutaman kyselijän tiedonjanoa täydennetty. :)
        Kyllähän meitä vakikirjoittajia mollataan milloin miksikin, mutta kun sen ei anna kovin paljon häiritä mielenrauhaansa, niin me vaan porskutellaan kuin kalat vedessä ja taas mennään keräämään uusia kokemuksia saarilta ja josus sitten "armostamme" jaamme taas tietoa muillekin. :)
        Ja mikäs nimimerkissä on vikana; hyvin tunnistettavissa ja sieltä rivien välistä löytyy ihan asiaakin kun vähän tietää, että mitä etsiä! ;)


      • maimun
        Mentira kirjoitti:

        mä kun olen niin ennalta-arvattavissa.. mua luetaan kuin avointa kirjaa ;))

        An mennä vaan!

        P.S. Käyn kyllä aika-ajoin kurkkimassa sivustollasi, mutta muutoin olen ollut jo pitemmän aikaa sillä mielellä että lopetan tämän kirjoittelun ihan kokonaan tai vähennän ainakin radikaalisti. Tuntuu siltä että olen kaiken tietoni Kanariasta jo kertonut, ja toisaalta kerinnyt tehdä myös itsestäni pellen monta kertaa kun leikkivaihde on iskenyt päälle. Vanha akka mutta leikkisä luonne, minkäs teet. Katotaan ny mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. Nimimerkin vaihdos olisi kyllä ainakin akuuttia!!

        Älähän höpise, jatkat vain. saahan vanhat akatkin olla välillä leikkisiä. Tylsäähän tämä olisi jos ei koskaan hupsuttelisi. Täytän 53 toukokuussa ja hyvin pyyhkii, neljä poikaa (tyttärien poikia) pitää mielen virkeänä. Asuvat kaikki kilometrin säteellä. Toiseksi nuorin asui elämänsä ekan puolitoista vuotta Saksassa, Itävallassa ja Hollannissa ja voit arvata, että koko ajan oli ikävä. Nyt turvallisesti täällä Suomessa. Mentira on hyvä nimim.


      • vilperi57
        vilperi57 kirjoitti:

        keleessä tommosia höpise; joka reissulta jää sinne onttoon aivokoteloon jotain pientä vinkinpoikasta ja kun joku osaa sitä sopivasti kutittaa, niin taas on muutaman kyselijän tiedonjanoa täydennetty. :)
        Kyllähän meitä vakikirjoittajia mollataan milloin miksikin, mutta kun sen ei anna kovin paljon häiritä mielenrauhaansa, niin me vaan porskutellaan kuin kalat vedessä ja taas mennään keräämään uusia kokemuksia saarilta ja josus sitten "armostamme" jaamme taas tietoa muillekin. :)
        Ja mikäs nimimerkissä on vikana; hyvin tunnistettavissa ja sieltä rivien välistä löytyy ihan asiaakin kun vähän tietää, että mitä etsiä! ;)

        Lisätty sinne avaukseen viestisi! Jäi äskeisessä viestissä kertomati! :)


      • vilperi57 kirjoitti:

        keleessä tommosia höpise; joka reissulta jää sinne onttoon aivokoteloon jotain pientä vinkinpoikasta ja kun joku osaa sitä sopivasti kutittaa, niin taas on muutaman kyselijän tiedonjanoa täydennetty. :)
        Kyllähän meitä vakikirjoittajia mollataan milloin miksikin, mutta kun sen ei anna kovin paljon häiritä mielenrauhaansa, niin me vaan porskutellaan kuin kalat vedessä ja taas mennään keräämään uusia kokemuksia saarilta ja josus sitten "armostamme" jaamme taas tietoa muillekin. :)
        Ja mikäs nimimerkissä on vikana; hyvin tunnistettavissa ja sieltä rivien välistä löytyy ihan asiaakin kun vähän tietää, että mitä etsiä! ;)

        Tällä palstalla on upeita persoonia. Eikä eroa ole sillä onko kirjoittaja rekkautunut tai ei. En tiedä syytä Mentiran pohdiskeluun, ehkä työkiireet tai muuta. Mutta komppaan näkemystäsi. Jokaiselta reissulta, lyhyeltä tai pidemmältä tarttuu aina takkiin jotain, minkä voi jakaa muiden kanssa. Kuvasaldoa tai matkakertomusta, yleistä tietoa tai mitä tahansa.


      • Mentira
        maimun kirjoitti:

        Älähän höpise, jatkat vain. saahan vanhat akatkin olla välillä leikkisiä. Tylsäähän tämä olisi jos ei koskaan hupsuttelisi. Täytän 53 toukokuussa ja hyvin pyyhkii, neljä poikaa (tyttärien poikia) pitää mielen virkeänä. Asuvat kaikki kilometrin säteellä. Toiseksi nuorin asui elämänsä ekan puolitoista vuotta Saksassa, Itävallassa ja Hollannissa ja voit arvata, että koko ajan oli ikävä. Nyt turvallisesti täällä Suomessa. Mentira on hyvä nimim.

        teille kaikille ystävällisistä sanoista. Ehkä tässä on vaan vähän "kisaväsymystä" ja itsekriittisyys tahtoo kiusia.. Ans kattoon ny kui äijän (muijan) käy!
        Kumpikin nimimerkkini oli aikamoisia "hätälaskuja" kun jotain piti äkkiä keksiä ja ideana oli että espanjaa sen olla pittää.. ja jostain tv-sarjasta nuo sanat muistui mieleen.. taisi olla Tuhkimotarina? Oli muuten aikamoista soppaa..
        Oon vaan niin vietävän kyllästynyt niihin kumpaankin!!! Tarttis varmaan keksiä joku fiksu ja filmaattinen nimi, ja sitten alkaa kirjoittelemaan ihmisiksi ;))

        Vaik ketäs mie huijaan, kunhan taas aikaa alkaa olla tapettavaksi asti, niin alan taas netissä päivystämään 24/7 ;))


      • vilperi57
        viajesx2 kirjoitti:

        Sotavento, kiitos viestistäsi! Joo, kiva lähteä reissuun. Pikkuinen asuu meillä ja yhdessä on oltu Sveitsissä, Rodoksella, Mallorcalla ja Amadoresissa. Hyvin on aina reissut menneet. Kiva reissata kun ei tuo ikä vielä paina, olen syntynyt -61.
        Mulla on ollut mukana nettikavereita ja kaksinkin ollaan käyty. Nyt on siskon porukkaa lähellä.

        Kuparipannusta ei ole vieläkään otettu mitään yhteyttä; tänään lähetin uutta tiedustelua siihen suuntaan. Pavi: Jos kävelet pannun nurkilla, niin käys kysymässä sitä pääsiäislauantain tilannetta ja pyydä Reijoa lukemaan sähköpostinsa!! :) Olisi kiva saada tietoa, että voiko meitä mahdollisesti isompikin porukka treffata pannun tiloissa ruokailun merkeissä.


      • vilperi57 kirjoitti:

        Kuparipannusta ei ole vieläkään otettu mitään yhteyttä; tänään lähetin uutta tiedustelua siihen suuntaan. Pavi: Jos kävelet pannun nurkilla, niin käys kysymässä sitä pääsiäislauantain tilannetta ja pyydä Reijoa lukemaan sähköpostinsa!! :) Olisi kiva saada tietoa, että voiko meitä mahdollisesti isompikin porukka treffata pannun tiloissa ruokailun merkeissä.

        En lähde pääsiäislauantaina Inglesiin, koska olen palaamassa kotiin seuraavana päivänä. Mutta hienoa, jos isomman porukan tapaamisen saatte järjestettyä. Varmasti suurin osa joukosta asusteleekin niillä etelän alueilla.


      • vilperi57
        Sotavento kirjoitti:

        En lähde pääsiäislauantaina Inglesiin, koska olen palaamassa kotiin seuraavana päivänä. Mutta hienoa, jos isomman porukan tapaamisen saatte järjestettyä. Varmasti suurin osa joukosta asusteleekin niillä etelän alueilla.

        Älä nyt noin jyrkkä ole! :) Itsellä ainakin alustavasti on tarkoitus noudattaa noita "kotiintuloaikoja" eli ennen kymmentä kämpillä ja vaikka matka-ajatkin ottaa huomioon, niin hyvin pitäis onnistua. Tietenkin tilanne tarkistetaan paikanpäällä ja emännänkin mielipidettä kuunnellaan, joten aikataulusta lipsuminenkin voi tulla kyseeseen. Paljon on siitä kiinni, että minne mut ja sopankeittäjä heitetään majoitukseen; jos esim. Ricoon niin silloin pitää poistua jo ennen kahdeksaa illalla ellei mittarilla halua matkustaa, Palmasiin taas kulkee busseja hyvinkin.


      • vilperi57 kirjoitti:

        Älä nyt noin jyrkkä ole! :) Itsellä ainakin alustavasti on tarkoitus noudattaa noita "kotiintuloaikoja" eli ennen kymmentä kämpillä ja vaikka matka-ajatkin ottaa huomioon, niin hyvin pitäis onnistua. Tietenkin tilanne tarkistetaan paikanpäällä ja emännänkin mielipidettä kuunnellaan, joten aikataulusta lipsuminenkin voi tulla kyseeseen. Paljon on siitä kiinni, että minne mut ja sopankeittäjä heitetään majoitukseen; jos esim. Ricoon niin silloin pitää poistua jo ennen kahdeksaa illalla ellei mittarilla halua matkustaa, Palmasiin taas kulkee busseja hyvinkin.

        Katsotaan tilannetta paikan päällä kun treffataan ja teidänkin asumus on selvillä.


      • vilperi57
        Sotavento kirjoitti:

        Katsotaan tilannetta paikan päällä kun treffataan ja teidänkin asumus on selvillä.

        Teemme tällä tavalla! Ja jos haluat lähestyä yksityisesti, niin tuolla alussa oli se sähköpostiosoite mainittuna, niin siitä vaan. :)


      • pavi
        vilperi57 kirjoitti:

        Teemme tällä tavalla! Ja jos haluat lähestyä yksityisesti, niin tuolla alussa oli se sähköpostiosoite mainittuna, niin siitä vaan. :)

        e-mail [email protected]


      • pavi
        vilperi57 kirjoitti:

        Kuparipannusta ei ole vieläkään otettu mitään yhteyttä; tänään lähetin uutta tiedustelua siihen suuntaan. Pavi: Jos kävelet pannun nurkilla, niin käys kysymässä sitä pääsiäislauantain tilannetta ja pyydä Reijoa lukemaan sähköpostinsa!! :) Olisi kiva saada tietoa, että voiko meitä mahdollisesti isompikin porukka treffata pannun tiloissa ruokailun merkeissä.

        kun käyn niillä nurkilla,juttelen Rejon tai Ailin kaa,
        lämmintä on ,eikä tuule.
        tääl ois vapaa sänky,,,,,,,,,,,,,,,,,,hoijaa
        palaillaan kuhan otan asjoista selvää


      • pavi
        Mentira kirjoitti:

        Voi muuten tunnistaa!! Yhdenkin sanan lipsahdus niin nohevimmat (= fiksuimmat) kyllä äkkiä laskee 1 1 ja kysyy että "sinäkö se oot?". Näin kävi mulle Puertossa vähän aikaa sitten!

        Terkut ja kiitos mukavasta seurasta!!!

        voi käyvä,mullakin kun väittävät että pöytä kaatui,
        mut mitänyt vähän läikkyi,eihän se pöytä mihkään kaatunu,
        vähän kiikkerä oli kylläkin Ale karaookken pihalla, mutta Berry
        on ficsannut ,joten onnettomuutta ei EHKÄ toistu,mutta asjan
        voidaan korjata jollain konstilla,ja olihan siinä Esa P, kin paikalla


    • pavi

      tulee varmasti pannuun 3/4 mut mites te La Pasta illan mittaan, josiko
      tavataan sama päivä tai joku muu pv. t.pavi

      • vilperi57

        kartalta: Meillä on Sotiksen kanssa jo treffit sovittu 25.3 klo 13.00 torstaina Las Palmasin Ankkurissa ja sinuakin on sinne pyydetty tulemaan mukaan! :) (Luepa tarkemmin viestiketjuja) :)
        Tuotakaan et tainnut huomata tuossa vähän ylempänä:
        "Pavi: Jos kävelet pannun nurkilla, niin käys kysymässä sitä pääsiäislauantain tilannetta ja pyydä Reijoa lukemaan sähköpostinsa!! :) Olisi kiva saada tietoa, että voiko meitä mahdollisesti isompikin porukka treffata pannun tiloissa ruokailun merkeissä."

        Nää Inglesin trehvit on vain jatkumoa sille, että meitä monia saarifaneja on jossain päin saarta noihin aikoihin aika paljon liikkeellä ja mikäs sen rattoisampaa kuin moikata livenäkin "tuttuja" kirjoittajia!? :)


      • Chinche
        vilperi57 kirjoitti:

        kartalta: Meillä on Sotiksen kanssa jo treffit sovittu 25.3 klo 13.00 torstaina Las Palmasin Ankkurissa ja sinuakin on sinne pyydetty tulemaan mukaan! :) (Luepa tarkemmin viestiketjuja) :)
        Tuotakaan et tainnut huomata tuossa vähän ylempänä:
        "Pavi: Jos kävelet pannun nurkilla, niin käys kysymässä sitä pääsiäislauantain tilannetta ja pyydä Reijoa lukemaan sähköpostinsa!! :) Olisi kiva saada tietoa, että voiko meitä mahdollisesti isompikin porukka treffata pannun tiloissa ruokailun merkeissä."

        Nää Inglesin trehvit on vain jatkumoa sille, että meitä monia saarifaneja on jossain päin saarta noihin aikoihin aika paljon liikkeellä ja mikäs sen rattoisampaa kuin moikata livenäkin "tuttuja" kirjoittajia!? :)

        Minkä takia pitää kaikenkarvaisia suomalaisia känniurpoja tapailla vielä jossain kotimaan ulkopuolella? Onko täällä kaikki jotain kielitaidottomia peräkammaripoikia, jotka eivät pärjää omin toimin missään?
        Minä ainakin nautin omatoimisesta ohjelmasta ja seurustelen aina paikallisen väestön kanssa liikkuessani ulkomailla. Kotimaassa saa nähdä näitä perkelettä/saatanaa jauhavia kännikaloja ihan yllinkyllin.
        Vai olenko ehkä missannut jonkun pointin tässä ketjussa, mitä en valitettavasti jaksanut kahlata läpi?


      • vilperi57
        Chinche kirjoitti:

        Minkä takia pitää kaikenkarvaisia suomalaisia känniurpoja tapailla vielä jossain kotimaan ulkopuolella? Onko täällä kaikki jotain kielitaidottomia peräkammaripoikia, jotka eivät pärjää omin toimin missään?
        Minä ainakin nautin omatoimisesta ohjelmasta ja seurustelen aina paikallisen väestön kanssa liikkuessani ulkomailla. Kotimaassa saa nähdä näitä perkelettä/saatanaa jauhavia kännikaloja ihan yllinkyllin.
        Vai olenko ehkä missannut jonkun pointin tässä ketjussa, mitä en valitettavasti jaksanut kahlata läpi?

        olet missannut; tuskin kukaan voi väittää mun olevan känniurpo millään mittarilla ja kirosanoistakin olen melko vapaa! :) Tuolla kun on lomalla, niin aina voi muutaman tunnin käyttää siitä loma-ajastaan "tuttujen" moikkaamiseen varsinaisen loman siitä millään tavalla häiriintymättä. Muutenkin kun tulee liikuttua omatoimisesti eripuolilla saarta, niin joku tapaaminen jossakin hyvän ruuan merkeissä on ihan tervetullutta vaihtelua.


      • Arkihenkseli
        vilperi57 kirjoitti:

        olet missannut; tuskin kukaan voi väittää mun olevan känniurpo millään mittarilla ja kirosanoistakin olen melko vapaa! :) Tuolla kun on lomalla, niin aina voi muutaman tunnin käyttää siitä loma-ajastaan "tuttujen" moikkaamiseen varsinaisen loman siitä millään tavalla häiriintymättä. Muutenkin kun tulee liikuttua omatoimisesti eripuolilla saarta, niin joku tapaaminen jossakin hyvän ruuan merkeissä on ihan tervetullutta vaihtelua.

        Mieli tekis vastata chincelle.

        En viitsi. Joku kuitenkin pahoittaa mielensä.


      • viajesx2
        Chinche kirjoitti:

        Minkä takia pitää kaikenkarvaisia suomalaisia känniurpoja tapailla vielä jossain kotimaan ulkopuolella? Onko täällä kaikki jotain kielitaidottomia peräkammaripoikia, jotka eivät pärjää omin toimin missään?
        Minä ainakin nautin omatoimisesta ohjelmasta ja seurustelen aina paikallisen väestön kanssa liikkuessani ulkomailla. Kotimaassa saa nähdä näitä perkelettä/saatanaa jauhavia kännikaloja ihan yllinkyllin.
        Vai olenko ehkä missannut jonkun pointin tässä ketjussa, mitä en valitettavasti jaksanut kahlata läpi?

        Kyllä minäkin ihmettelisin jos joku haluais känniurpoja (olkoonkin vaikka mistä maasta) tavata. Mutta känniurpot ei täällä luultavasti kirjoittele. He kun eivät kysele toisilta vinkkejä esim autonvuokraukseen tai omatoimiretkeilyyn. Känniurpot ottaa reissun arpapelillä minne vaan ja vetää lärvit. Eivät todellakaan tee treffejä yms. :D. Tämä nainen ainakin retkeilee eri puolilla ja haluan tavata ihmisiä eri maista. Ei siinä mitään pahaa ole jos treffaa vaikkapa joitakin ihmisiä täältä ja vaihdetaan kokemuksia eri kohteista ja tutustumisen arvoisista paikoista. Eli Chinche on todllakin missannut jotain. Ainakin avarakatseisuuden, arvostetaan erilaisia ihmisiä joilla on erilaisia odotuksia vaikkapa lomamatkalta.
        Minulla on kielitaitoa ja käytänkin sitä. Esim yhdet pikku treffit suomalaisten kanssa parin viikon lomalla on vaan vaihtelua espanjan kielen puhumisen lomassa.


      • Amaria1
        Chinche kirjoitti:

        Minkä takia pitää kaikenkarvaisia suomalaisia känniurpoja tapailla vielä jossain kotimaan ulkopuolella? Onko täällä kaikki jotain kielitaidottomia peräkammaripoikia, jotka eivät pärjää omin toimin missään?
        Minä ainakin nautin omatoimisesta ohjelmasta ja seurustelen aina paikallisen väestön kanssa liikkuessani ulkomailla. Kotimaassa saa nähdä näitä perkelettä/saatanaa jauhavia kännikaloja ihan yllinkyllin.
        Vai olenko ehkä missannut jonkun pointin tässä ketjussa, mitä en valitettavasti jaksanut kahlata läpi?

        kahlaamalla meidän känniurpojen palstalla. Pahoitat vain mielesi, näköjään. On se kiva, että meissä suomalaisissa on noinkin sivistyneitä, maailmaa nähneitä ja suvaitsevaisia ihmisiä niin kuin sinä. Ihan kateeksi käy! Me suomijuntithan emme osaa "seurustella paikallisten kanssa" emmkä myöskään "nauttia omatoimisesta ohjelmasta" toisin kuin sinä, joka olet sivistyneisyydessäsi ja kokeneisuudessasi varmasti aivan omaa luokkaasi! Olet varmasti "liikkunut ulkomailla" paljonkin, kun noin fiksuksi olet kasvanut.

        Olen kuitenkin vakuuttunut, että meillä on paljon hauskempaa!

        Olen mielenkiinnolla seurannut tätä palstaa, kun olemme mieheni kanssa juuri tuohon aikaan Inglesissä. Matka sinne on jo ties kuinka mones, yleensä olemme käyneet tutussa Inglesissä kerran vuodessa. Saarta on tullut kierreltyä niin autolla, bussilla kuin patikoidenkin. Yleensä olemme seurustelleet matkoilla vain keskenämme, mutta olisi mahdollisesti kivaa tavata muitakin Gran Canarian vakikävijöitä. Enpä todella usko, että kyseessä on mikään "känniurpojen" jengi, mikä näyttää tälle Chince-paralle olevan niin tuttua, että pitää "seurustella aina paikallisen väestön kanssa". Turhautuneisuuttaan on sitten helppo purkaa nimimerkin takaa täällä muuten niin asiallisessa keskustelussa. Oikein mukavaa matkaa kaikille pian Gran Canarialle matkustaville, siellä mahdollisesti tavataan!


      • vilperi57
        Amaria1 kirjoitti:

        kahlaamalla meidän känniurpojen palstalla. Pahoitat vain mielesi, näköjään. On se kiva, että meissä suomalaisissa on noinkin sivistyneitä, maailmaa nähneitä ja suvaitsevaisia ihmisiä niin kuin sinä. Ihan kateeksi käy! Me suomijuntithan emme osaa "seurustella paikallisten kanssa" emmkä myöskään "nauttia omatoimisesta ohjelmasta" toisin kuin sinä, joka olet sivistyneisyydessäsi ja kokeneisuudessasi varmasti aivan omaa luokkaasi! Olet varmasti "liikkunut ulkomailla" paljonkin, kun noin fiksuksi olet kasvanut.

        Olen kuitenkin vakuuttunut, että meillä on paljon hauskempaa!

        Olen mielenkiinnolla seurannut tätä palstaa, kun olemme mieheni kanssa juuri tuohon aikaan Inglesissä. Matka sinne on jo ties kuinka mones, yleensä olemme käyneet tutussa Inglesissä kerran vuodessa. Saarta on tullut kierreltyä niin autolla, bussilla kuin patikoidenkin. Yleensä olemme seurustelleet matkoilla vain keskenämme, mutta olisi mahdollisesti kivaa tavata muitakin Gran Canarian vakikävijöitä. Enpä todella usko, että kyseessä on mikään "känniurpojen" jengi, mikä näyttää tälle Chince-paralle olevan niin tuttua, että pitää "seurustella aina paikallisen väestön kanssa". Turhautuneisuuttaan on sitten helppo purkaa nimimerkin takaa täällä muuten niin asiallisessa keskustelussa. Oikein mukavaa matkaa kaikille pian Gran Canarialle matkustaville, siellä mahdollisesti tavataan!

        Seuraahan foorumia; kun mä saan jotenkin vahvistuksen Kuparipannun taholta, että onnistuuko trehvit siellä niin tietoa jaan mahdollisimman kattavasti! Jollei siellä onnistu, niin etsitään joku toinen paikka.
        Kaikki halukkaat ovat kuitenkin tervetulleita tähän meetinkiin ikään, sukupuoleen tai muuhun katsomatta.


      • LOL...
        vilperi57 kirjoitti:

        Seuraahan foorumia; kun mä saan jotenkin vahvistuksen Kuparipannun taholta, että onnistuuko trehvit siellä niin tietoa jaan mahdollisimman kattavasti! Jollei siellä onnistu, niin etsitään joku toinen paikka.
        Kaikki halukkaat ovat kuitenkin tervetulleita tähän meetinkiin ikään, sukupuoleen tai muuhun katsomatta.

        Chinche. Peräkammarin poijjaat kokoontuu....., mutta antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.


      • Chinche
        Amaria1 kirjoitti:

        kahlaamalla meidän känniurpojen palstalla. Pahoitat vain mielesi, näköjään. On se kiva, että meissä suomalaisissa on noinkin sivistyneitä, maailmaa nähneitä ja suvaitsevaisia ihmisiä niin kuin sinä. Ihan kateeksi käy! Me suomijuntithan emme osaa "seurustella paikallisten kanssa" emmkä myöskään "nauttia omatoimisesta ohjelmasta" toisin kuin sinä, joka olet sivistyneisyydessäsi ja kokeneisuudessasi varmasti aivan omaa luokkaasi! Olet varmasti "liikkunut ulkomailla" paljonkin, kun noin fiksuksi olet kasvanut.

        Olen kuitenkin vakuuttunut, että meillä on paljon hauskempaa!

        Olen mielenkiinnolla seurannut tätä palstaa, kun olemme mieheni kanssa juuri tuohon aikaan Inglesissä. Matka sinne on jo ties kuinka mones, yleensä olemme käyneet tutussa Inglesissä kerran vuodessa. Saarta on tullut kierreltyä niin autolla, bussilla kuin patikoidenkin. Yleensä olemme seurustelleet matkoilla vain keskenämme, mutta olisi mahdollisesti kivaa tavata muitakin Gran Canarian vakikävijöitä. Enpä todella usko, että kyseessä on mikään "känniurpojen" jengi, mikä näyttää tälle Chince-paralle olevan niin tuttua, että pitää "seurustella aina paikallisen väestön kanssa". Turhautuneisuuttaan on sitten helppo purkaa nimimerkin takaa täällä muuten niin asiallisessa keskustelussa. Oikein mukavaa matkaa kaikille pian Gran Canarialle matkustaville, siellä mahdollisesti tavataan!

        Taisin turhaan syyttää täällä känniurpoja. Näyttää suurin narisijaryhmä - ja se mihin kalikka kalahti -
        olevankin Känni-Kaijoja! Cheers!


      • 2+12=14
        Chinche kirjoitti:

        Taisin turhaan syyttää täällä känniurpoja. Näyttää suurin narisijaryhmä - ja se mihin kalikka kalahti -
        olevankin Känni-Kaijoja! Cheers!

        sinäkin Granin kokoontumiseen jos uskallat naamataulusi muille palstan kirjoittajille näyttää. Helppoa se on puskasta provoilla vaikka joka päivä eri nickillä.


      • terkkuja peräkammari
        2+12=14 kirjoitti:

        sinäkin Granin kokoontumiseen jos uskallat naamataulusi muille palstan kirjoittajille näyttää. Helppoa se on puskasta provoilla vaikka joka päivä eri nickillä.

        Eipä todella voisi huonommin sattua kuin osuu kaksi tyypillistä kännäävää lähes viiskybästä suomalaisakkaa hotellissa naapurihuoneeseen. Siinä menee leppoisa lomailu kyllä harakoille tuolla keinoin. Kun eivät muille kelpaa kapakoissa, niin pitää hotellin joka huoneessa missä miehiä paikalla, käydä läpi yön hakkaamassa sisäänpääsyä ja juotavaa. Sen ainoan kerran kun Kanarialle erehdyin, sain kokea noin mieltäylentävää naisseuraa. On se saatanan vihoviimeistä touhua, jos itse haluaa olla rauhassa ja joku perkeleen rääväsuinen likainen suomalaisakka luulee olevansa suurikin missi tai vaikka mitä. Vieläkin puistattaa. Harvoin olen etelänlomailuilla käynyt enkä kertaakaan tuon reissun jälkeen.


      • Huh-huh-hun
        terkkuja peräkammari kirjoitti:

        Eipä todella voisi huonommin sattua kuin osuu kaksi tyypillistä kännäävää lähes viiskybästä suomalaisakkaa hotellissa naapurihuoneeseen. Siinä menee leppoisa lomailu kyllä harakoille tuolla keinoin. Kun eivät muille kelpaa kapakoissa, niin pitää hotellin joka huoneessa missä miehiä paikalla, käydä läpi yön hakkaamassa sisäänpääsyä ja juotavaa. Sen ainoan kerran kun Kanarialle erehdyin, sain kokea noin mieltäylentävää naisseuraa. On se saatanan vihoviimeistä touhua, jos itse haluaa olla rauhassa ja joku perkeleen rääväsuinen likainen suomalaisakka luulee olevansa suurikin missi tai vaikka mitä. Vieläkin puistattaa. Harvoin olen etelänlomailuilla käynyt enkä kertaakaan tuon reissun jälkeen.

        vuodatuksesi liittyy Granin tapaamiseen?


      • caliente
        terkkuja peräkammari kirjoitti:

        Eipä todella voisi huonommin sattua kuin osuu kaksi tyypillistä kännäävää lähes viiskybästä suomalaisakkaa hotellissa naapurihuoneeseen. Siinä menee leppoisa lomailu kyllä harakoille tuolla keinoin. Kun eivät muille kelpaa kapakoissa, niin pitää hotellin joka huoneessa missä miehiä paikalla, käydä läpi yön hakkaamassa sisäänpääsyä ja juotavaa. Sen ainoan kerran kun Kanarialle erehdyin, sain kokea noin mieltäylentävää naisseuraa. On se saatanan vihoviimeistä touhua, jos itse haluaa olla rauhassa ja joku perkeleen rääväsuinen likainen suomalaisakka luulee olevansa suurikin missi tai vaikka mitä. Vieläkin puistattaa. Harvoin olen etelänlomailuilla käynyt enkä kertaakaan tuon reissun jälkeen.

        kävi vaan huono tuuri, et olis heti luovuttanut. Tai sit ite yritit iskee naapurin naisia ja ne ei halunnut sua niin sehän sua suututtaa.


      • Alondra
        vilperi57 kirjoitti:

        Seuraahan foorumia; kun mä saan jotenkin vahvistuksen Kuparipannun taholta, että onnistuuko trehvit siellä niin tietoa jaan mahdollisimman kattavasti! Jollei siellä onnistu, niin etsitään joku toinen paikka.
        Kaikki halukkaat ovat kuitenkin tervetulleita tähän meetinkiin ikään, sukupuoleen tai muuhun katsomatta.

        olisipa nämä treffit pari päivää myöhemmin, niin täältäkin tulisi kaksi ihmistä lisää, mutta kun tullaan vasta 4.4. lennolla. Olisihan se ollut mukava "trehvailla". Mukavaa lomaa kaikille kumminkin


      • vilperi57
        Alondra kirjoitti:

        olisipa nämä treffit pari päivää myöhemmin, niin täältäkin tulisi kaksi ihmistä lisää, mutta kun tullaan vasta 4.4. lennolla. Olisihan se ollut mukava "trehvailla". Mukavaa lomaa kaikille kumminkin

        kanssa lähtö poispäin 7.4. joten älä vielä menetä toivoasi! :) Paljon riippuu siitä että minnepäin sopankeittjä ja mut heitetään! Koska syödä pitää kuitenkin, niin syömisen merkeissä tapahtuva tapaaminen on täysin mahdollinen.


      • sarjah
        terkkuja peräkammari kirjoitti:

        Eipä todella voisi huonommin sattua kuin osuu kaksi tyypillistä kännäävää lähes viiskybästä suomalaisakkaa hotellissa naapurihuoneeseen. Siinä menee leppoisa lomailu kyllä harakoille tuolla keinoin. Kun eivät muille kelpaa kapakoissa, niin pitää hotellin joka huoneessa missä miehiä paikalla, käydä läpi yön hakkaamassa sisäänpääsyä ja juotavaa. Sen ainoan kerran kun Kanarialle erehdyin, sain kokea noin mieltäylentävää naisseuraa. On se saatanan vihoviimeistä touhua, jos itse haluaa olla rauhassa ja joku perkeleen rääväsuinen likainen suomalaisakka luulee olevansa suurikin missi tai vaikka mitä. Vieläkin puistattaa. Harvoin olen etelänlomailuilla käynyt enkä kertaakaan tuon reissun jälkeen.

        näin sitä pitää. Leimataan etelänlomat yhden epämiellyttävän kokemuksen perusteella. Todella avarakatseista! Onnea vaan elämääsi, tuolla rajoittuneisuudella elämänpiirisi ei liene sillipurkkia isompi!


      • vilperi57
        sarjah kirjoitti:

        näin sitä pitää. Leimataan etelänlomat yhden epämiellyttävän kokemuksen perusteella. Todella avarakatseista! Onnea vaan elämääsi, tuolla rajoittuneisuudella elämänpiirisi ei liene sillipurkkia isompi!

        Joko olet käynyt Kuparipannussa? Sähköpostiin ei ole vieläkään tullut mitään vastausta heidän taholtaan!!! :(


      • pavi
        vilperi57 kirjoitti:

        kartalta: Meillä on Sotiksen kanssa jo treffit sovittu 25.3 klo 13.00 torstaina Las Palmasin Ankkurissa ja sinuakin on sinne pyydetty tulemaan mukaan! :) (Luepa tarkemmin viestiketjuja) :)
        Tuotakaan et tainnut huomata tuossa vähän ylempänä:
        "Pavi: Jos kävelet pannun nurkilla, niin käys kysymässä sitä pääsiäislauantain tilannetta ja pyydä Reijoa lukemaan sähköpostinsa!! :) Olisi kiva saada tietoa, että voiko meitä mahdollisesti isompikin porukka treffata pannun tiloissa ruokailun merkeissä."

        Nää Inglesin trehvit on vain jatkumoa sille, että meitä monia saarifaneja on jossain päin saarta noihin aikoihin aika paljon liikkeellä ja mikäs sen rattoisampaa kuin moikata livenäkin "tuttuja" kirjoittajia!? :)

        kyl mää ne huomasin, "onks tietoo"
        (niiku ennevanhaankyseltiin yö myöhää sippitorilla)

        suurinpiirtein montako ois tulossa Pannuun 3/4 ??
        meen tänään Reijon juttusille,en oo ennen voinut,
        kun toi mun pikkumaha on reistaillut,on ollu pysyttävä
        lähellä mukvuus laitoksii


      • vilperi57
        pavi kirjoitti:

        kyl mää ne huomasin, "onks tietoo"
        (niiku ennevanhaankyseltiin yö myöhää sippitorilla)

        suurinpiirtein montako ois tulossa Pannuun 3/4 ??
        meen tänään Reijon juttusille,en oo ennen voinut,
        kun toi mun pikkumaha on reistaillut,on ollu pysyttävä
        lähellä mukvuus laitoksii

        tuo tähänastinen porukka on tosissaan niin jotain 8-12 välillä, mutta mä alan kartoittaa tilannetta heti kun saisin tiedon pannun kohtalosta. Pyydä niiltä samantien sellainen sähköpostiosoite johon myös vastataan, kun kerran heidän nettisivuillaan olevaan ei näytä kukaan reagoivan.


      • pavi
        vilperi57 kirjoitti:

        Joko olet käynyt Kuparipannussa? Sähköpostiin ei ole vieläkään tullut mitään vastausta heidän taholtaan!!! :(

        tulin just Pannusta,ja Reijo ilmoitti et ei minkäänlaista
        viestiä sinulta,oliva Askon kaa tyhjentäneet s-posti eilen.
        Mutta 3/4 on normaali tilanne,ei mitään erikois järjestelyjä.
        Listalta jokainen syö mitä haluu.,et sillee.

        olikohan sulla oikea osoite

        [email protected]


      • vilperi57
        pavi kirjoitti:

        tulin just Pannusta,ja Reijo ilmoitti et ei minkäänlaista
        viestiä sinulta,oliva Askon kaa tyhjentäneet s-posti eilen.
        Mutta 3/4 on normaali tilanne,ei mitään erikois järjestelyjä.
        Listalta jokainen syö mitä haluu.,et sillee.

        olikohan sulla oikea osoite

        [email protected]

        Tänään lähetetty seuraavan sisältöinen viesti osoitteeseen:
        mailto:[email protected]

        Tälläinen viesti on lähetetty teille 6.3.-10 ja ihmettelen suuresti että minkäänlaista vastausta ei ole tullut!!
        Kysely viestin perään on lähetetty 11.3.-10 ja sama juttu.
        Eli luetteko sähköpostejanne koskaan ja mikä tärkeämpää, niin vastaatteko niihin lainkaan!!??
        T. Kari Lumivirta alias Vilperi.
        Ps. Laitetaan tähän perään nyt parit linkit missä näistä meidän treffeistä on ihan julkisesti keskusteltu:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8902048/flat

        Että ihan tosissaan ollaan kysymässä.
        Sama.



        "Terveisiä täältä talven keskeltä!
        Vähän etukäteistiedustelua pääsiäislauntain tilanteesta (3.4); meillä on noissa parissa foorumissa ollut vähän puhetta meetingistä kyseinä päivänä klo 17-18 paikkeille ja mahdollisia osallistujia voisi olla jotain 6-12 henkeä. Asiaa tarkennetaan tulevan viikon aikana ja jos tarvitaan varaus teillepäin, niin pitää foorumeiden kautta sitten koodata sitovat ilmoittautumiset kyseiselle illalle.
        Ohessa foto allekirjoittaneesta, niin ainakin muutama henkilö varmasti tunnistaa allekirjoittaneen!
        Mahdolliset menuehdotukset otetaan mieliisti vastaan ja alustavasti vähän höpisty "ulkoruokinnasta" kun porukassa on näitä nikotiiniorjiakin.
        Vastausta odottaen: Vilperi alias Kari Lumivirta [email protected] 358405552653"

        Tuo on suora kopio lähettämästäni viestistä!!


      • pavi
        vilperi57 kirjoitti:

        tuo tähänastinen porukka on tosissaan niin jotain 8-12 välillä, mutta mä alan kartoittaa tilannetta heti kun saisin tiedon pannun kohtalosta. Pyydä niiltä samantien sellainen sähköpostiosoite johon myös vastataan, kun kerran heidän nettisivuillaan olevaan ei näytä kukaan reagoivan.

        so moro,joo tän osoitteen se Reijo anto mikä on netissäkin ja
        tossa ylempänä, kun kävin niin kyseli montako sanoin et palataan,
        kun en tiedä, voisko jonkunlaisen ilmoitaumisen,ne jotka on
        >tosissaan< tulossa............Pannuun 3/4
        tääl on ollu erikoisen lämmintä ja hiostavaa,ehkä kuin Taikuissa...


      • don luis
        vilperi57 kirjoitti:

        tuo tähänastinen porukka on tosissaan niin jotain 8-12 välillä, mutta mä alan kartoittaa tilannetta heti kun saisin tiedon pannun kohtalosta. Pyydä niiltä samantien sellainen sähköpostiosoite johon myös vastataan, kun kerran heidän nettisivuillaan olevaan ei näytä kukaan reagoivan.

        laske sen varaan että tulen, mutta kaikki on mahdollista.osin yllättäen paikalla on legedaarinen "korttisakki"lähes kokonaan,ja ajankäyttö on vähintäänkin epämääräistä,näin ennalta, siellä ollessa.saatan vaikka soitaa??


      • pavi
        don luis kirjoitti:

        laske sen varaan että tulen, mutta kaikki on mahdollista.osin yllättäen paikalla on legedaarinen "korttisakki"lähes kokonaan,ja ajankäyttö on vähintäänkin epämääräistä,näin ennalta, siellä ollessa.saatan vaikka soitaa??

        et olis mukava tietää et ,noin...........jos vaikkakin esim.12
        niin eihän se oo kuin 3 pöytää , ja kun ei oo mitään erikois
        järjestelyjä ,ruoka listalta, niin no problems


      • vilperi57
        don luis kirjoitti:

        laske sen varaan että tulen, mutta kaikki on mahdollista.osin yllättäen paikalla on legedaarinen "korttisakki"lähes kokonaan,ja ajankäyttö on vähintäänkin epämääräistä,näin ennalta, siellä ollessa.saatan vaikka soitaa??

        Eihän se mikään pakkopulla saa olla; ne tulee joille se sopii ja silläsiisti. Ja kun tuon pannunkaan suhteen ei sitten näytä mitään varauksia tarvittavan, niin siitä vaan porukkaa sinne pihanpuolelle istumaan. :)


      • vilperi57
        pavi kirjoitti:

        et olis mukava tietää et ,noin...........jos vaikkakin esim.12
        niin eihän se oo kuin 3 pöytää , ja kun ei oo mitään erikois
        järjestelyjä ,ruoka listalta, niin no problems

        Saitko nuo sähköpostini, vai tökkiikö tuo Gmail Kanarialla jostain syystä!?? Ainakin kaikki suomenpuolen sähköpostit sekä lähtee että saapuu.


      • vilperi57
        vilperi57 kirjoitti:

        Eihän se mikään pakkopulla saa olla; ne tulee joille se sopii ja silläsiisti. Ja kun tuon pannunkaan suhteen ei sitten näytä mitään varauksia tarvittavan, niin siitä vaan porukkaa sinne pihanpuolelle istumaan. :)

        Kun nyt paikka on hanskassa, niin tässä kopio tuolta mun sivuilta:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99
        "En tiedä että onko Granilla ongelmia noiden Gmail osoitteiden kanssa kun Pavi väitti että käydessään pannussa, niin mun lähettämäni sähköpostit ei olisi menneet perille! Evil or Very Mad
        No, Pavin taholta tuli myös varmistus että esim. 12 hengen porukan kokoontuminen kyseisenä päivänä ei ole mikään ongelma ravintolalle; ei ole kuulemma mitään erikoisvarauksia tehty kyseiselle päivälle, joten kun nyt olen parin eri henkilön kautta saanut nk. vihreetä valoa pannun suhteen, niin pidämmekö alkuperäisestä aikataulusta kiinni ja kokoonnumme 3.4.-10 klo 18.00 Kuparipannun uima-altaan puoleiselle terassille vai aikaistammeko sitä tunnilla jolloin ehkä aurinko paistaa sinne vielä?
        Mä heitän tän saman kyselyn 24:lle myös tuossa jossain vaiheessa ja siten kartoitan enemmistön toiveita. Syödä pitää kuitenkin ja ainakaan mulle ei tuota mitään onkelmia siirtää sitä syömistään mihin suuntaan tahansa. Wink"


      • vilperi57
        vilperi57 kirjoitti:

        Kun nyt paikka on hanskassa, niin tässä kopio tuolta mun sivuilta:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99
        "En tiedä että onko Granilla ongelmia noiden Gmail osoitteiden kanssa kun Pavi väitti että käydessään pannussa, niin mun lähettämäni sähköpostit ei olisi menneet perille! Evil or Very Mad
        No, Pavin taholta tuli myös varmistus että esim. 12 hengen porukan kokoontuminen kyseisenä päivänä ei ole mikään ongelma ravintolalle; ei ole kuulemma mitään erikoisvarauksia tehty kyseiselle päivälle, joten kun nyt olen parin eri henkilön kautta saanut nk. vihreetä valoa pannun suhteen, niin pidämmekö alkuperäisestä aikataulusta kiinni ja kokoonnumme 3.4.-10 klo 18.00 Kuparipannun uima-altaan puoleiselle terassille vai aikaistammeko sitä tunnilla jolloin ehkä aurinko paistaa sinne vielä?
        Mä heitän tän saman kyselyn 24:lle myös tuossa jossain vaiheessa ja siten kartoitan enemmistön toiveita. Syödä pitää kuitenkin ja ainakaan mulle ei tuota mitään onkelmia siirtää sitä syömistään mihin suuntaan tahansa. Wink"

        Oletko hävinnyt Palmasin viekoitteleviin rientoihin!?? :)
        Vaikka kerho virallisesti sulkeutuukin silloin torstaina, niin sauna on klo 15-17 ja siten tulen Palmasiin, joten mun puolesta treffataan Ankkurissa klo 13.00. :)
        Pavi: et ole vastannut kysymykseeni; saitko ne lähettämäni sähköpostit, vai tökkiikö Gmail jostain syystä?? :(


      • pavi
        vilperi57 kirjoitti:

        Kun nyt paikka on hanskassa, niin tässä kopio tuolta mun sivuilta:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99
        "En tiedä että onko Granilla ongelmia noiden Gmail osoitteiden kanssa kun Pavi väitti että käydessään pannussa, niin mun lähettämäni sähköpostit ei olisi menneet perille! Evil or Very Mad
        No, Pavin taholta tuli myös varmistus että esim. 12 hengen porukan kokoontuminen kyseisenä päivänä ei ole mikään ongelma ravintolalle; ei ole kuulemma mitään erikoisvarauksia tehty kyseiselle päivälle, joten kun nyt olen parin eri henkilön kautta saanut nk. vihreetä valoa pannun suhteen, niin pidämmekö alkuperäisestä aikataulusta kiinni ja kokoonnumme 3.4.-10 klo 18.00 Kuparipannun uima-altaan puoleiselle terassille vai aikaistammeko sitä tunnilla jolloin ehkä aurinko paistaa sinne vielä?
        Mä heitän tän saman kyselyn 24:lle myös tuossa jossain vaiheessa ja siten kartoitan enemmistön toiveita. Syödä pitää kuitenkin ja ainakaan mulle ei tuota mitään onkelmia siirtää sitä syömistään mihin suuntaan tahansa. Wink"

        oon kollannut tänäänkin s-postin,ei oo tullu,
        kumma juttu, kun Loviisa-mummun viesti on tullu,eilen.
        Mistähän mahtanee johtua.
        Sehän oli sama juttu Reijon kaa,kokeileppas
        jollain toisella koneella

        terv. [email protected]


      • vilperi57
        pavi kirjoitti:

        oon kollannut tänäänkin s-postin,ei oo tullu,
        kumma juttu, kun Loviisa-mummun viesti on tullu,eilen.
        Mistähän mahtanee johtua.
        Sehän oli sama juttu Reijon kaa,kokeileppas
        jollain toisella koneella

        terv. [email protected]

        viesti; [email protected]
        Mulle on kaikki viestit tulleet perille mitkä Granilta on lähetetty ja kun eilen heitin viestin suomikerhon suuntaan, niin se meni ja vastauskin tuli.


      • vilperi57
        pavi kirjoitti:

        oon kollannut tänäänkin s-postin,ei oo tullu,
        kumma juttu, kun Loviisa-mummun viesti on tullu,eilen.
        Mistähän mahtanee johtua.
        Sehän oli sama juttu Reijon kaa,kokeileppas
        jollain toisella koneella

        terv. [email protected]

        Tuli kolme viestiä perille tännepäin joista viimeiseen sitten vastasin. (mutta nääthän ja ilmoittelet ,mikä on homman nimi.)
        Kerrohan tuliko vastaus sinnepäin?
        Vilperi


      • vilperi57
        vilperi57 kirjoitti:

        Oletko hävinnyt Palmasin viekoitteleviin rientoihin!?? :)
        Vaikka kerho virallisesti sulkeutuukin silloin torstaina, niin sauna on klo 15-17 ja siten tulen Palmasiin, joten mun puolesta treffataan Ankkurissa klo 13.00. :)
        Pavi: et ole vastannut kysymykseeni; saitko ne lähettämäni sähköpostit, vai tökkiikö Gmail jostain syystä?? :(

        Nuo treffit meni ainakin putkeen ja oli kaikenkaikkiaan niin nautinnollista seuraa, että me emännän kanssa myöhästyttiin kotiintuloajasta 7 minsaa!! :)
        Kunhan joskus ehtii, niin pitänee kertoa enemmän. Cavaakin tuli maistettua ensi kertaa! :)


      • vilperi57
        vilperi57 kirjoitti:

        Tuli kolme viestiä perille tännepäin joista viimeiseen sitten vastasin. (mutta nääthän ja ilmoittelet ,mikä on homman nimi.)
        Kerrohan tuliko vastaus sinnepäin?
        Vilperi

        yhteydetkin saatiin vihdoin toimimaan ja jos porukka on kiinnostunut yhteisestä tarjonnasta, niin Akilta tuli menu ehdotuksia 4 kappaletta. Tässä suoraan sähköpostista kopsattuna:

        Moi,
        tässä olisi muutama menu-ehdotus. Menuja voi myös muokata yhdistelemällä mieleiseksenne kokonaisuudeksi. Mitä mieltä olet näistä vaihtoehdoista?



        terveisin

        Aki Korhonen
        ravintola Kuparipannu


        Menu 1

        Pieni metsäsienikeitto
        --------
        Grillattua possua, pippurikastiketta ja lohkoperunoita
        --------
        Sitruunasorbetti



        Menu 2

        Pieni vihreä salaatti
        --------
        Paahdettua lohta, metsäsienikastiketta ja muusia
        --------
        Mustikkajääkerma




        Menu 3 (vege)

        Pieni vihreä salaatti
        --------
        Chevrepasta
        --------
        Valkosuklaapannacotta



        Menu 4

        Katkaraputoast
        --------
        Chevrehärkää, punaviinikastiketta ja uuniperuna
        --------
        Valkosuklaapannacotta


      • pavi
        vilperi57 kirjoitti:

        Tuli kolme viestiä perille tännepäin joista viimeiseen sitten vastasin. (mutta nääthän ja ilmoittelet ,mikä on homman nimi.)
        Kerrohan tuliko vastaus sinnepäin?
        Vilperi

        asjahan harvinaisen selvä ,vaan ku Vilperi kellon ajan
        oishan se mukavaa kun kaikki ois syömäs ja.......suurin piirtein samaan aikaan,
        ja Vilperi rouvan kaa näki eilen Ryyskässä ,et en oo mikään piilo mies...........
        onks sill Maimunilla ukko mukana,kun tähän mun suhteeseen tuli mutka matkaan

        22.7 ilmankosteus74 eikä tuule,ainaskaan Jumbon nurkilla


      • vilperi57
        vilperi57 kirjoitti:

        yhteydetkin saatiin vihdoin toimimaan ja jos porukka on kiinnostunut yhteisestä tarjonnasta, niin Akilta tuli menu ehdotuksia 4 kappaletta. Tässä suoraan sähköpostista kopsattuna:

        Moi,
        tässä olisi muutama menu-ehdotus. Menuja voi myös muokata yhdistelemällä mieleiseksenne kokonaisuudeksi. Mitä mieltä olet näistä vaihtoehdoista?



        terveisin

        Aki Korhonen
        ravintola Kuparipannu


        Menu 1

        Pieni metsäsienikeitto
        --------
        Grillattua possua, pippurikastiketta ja lohkoperunoita
        --------
        Sitruunasorbetti



        Menu 2

        Pieni vihreä salaatti
        --------
        Paahdettua lohta, metsäsienikastiketta ja muusia
        --------
        Mustikkajääkerma




        Menu 3 (vege)

        Pieni vihreä salaatti
        --------
        Chevrepasta
        --------
        Valkosuklaapannacotta



        Menu 4

        Katkaraputoast
        --------
        Chevrehärkää, punaviinikastiketta ja uuniperuna
        --------
        Valkosuklaapannacotta

        Sama pää kesät talvet, niin jotain unohtuu aina:

        Jos jotain vastauksia saisin, niin voisin sitten ilmoittaa eteenpäin.
        Tai sitten jokainen ottaa listalta mitä haluaa. Tuossa linkki pannun ruokalistalle:
        http://www.kuparipannu.net/page10.php

        Ainakin minä odotan meetinkiä innolla. :)


      • maimun
        pavi kirjoitti:

        asjahan harvinaisen selvä ,vaan ku Vilperi kellon ajan
        oishan se mukavaa kun kaikki ois syömäs ja.......suurin piirtein samaan aikaan,
        ja Vilperi rouvan kaa näki eilen Ryyskässä ,et en oo mikään piilo mies...........
        onks sill Maimunilla ukko mukana,kun tähän mun suhteeseen tuli mutka matkaan

        22.7 ilmankosteus74 eikä tuule,ainaskaan Jumbon nurkilla

        kyllä vaan ukko todennäköisesti tulee mukaan, mut eihän se tahtia haittaa?? Eikös sen villi ja vapaa sinkkumies -velikin siellä parhaillaan ole?? Nähdään varmaankin jo aiemmin ku lauantaina, asutaan siinä Alepubin yläkerrassa. Muistutan niistä valkkareista.:))


      • Larre36
        maimun kirjoitti:

        kyllä vaan ukko todennäköisesti tulee mukaan, mut eihän se tahtia haittaa?? Eikös sen villi ja vapaa sinkkumies -velikin siellä parhaillaan ole?? Nähdään varmaankin jo aiemmin ku lauantaina, asutaan siinä Alepubin yläkerrassa. Muistutan niistä valkkareista.:))

        Missä päin Kauniaista tämä Kuparipannu sijaitsee??? Olen tulossa etelä Suomeen.


      • Ketunkolo
        Larre36 kirjoitti:

        Missä päin Kauniaista tämä Kuparipannu sijaitsee??? Olen tulossa etelä Suomeen.

        Kovasti,miksi Suomalaisten pitää olla suomipaikoissa ulkomailla ja suomalaisten kanssa!!!???Ja vielä sopia etukäteen tapaamiset!!?
        Itse olen ollut monta kertaa sellaisessa maassa,kun en ole tavannut ainuttakaan suomalaista.Ja silti on ollut oikein mukavaa!Nyt Kanarialla ollessa parvekenaapurin kanssa tuli muutama sana juteltua.Siinä ne suomitapaamiset!Ei millään pahalla,mutta uteliaana kysyn,miksi pitää olla suomipaikoissa oman maan kansalaisten kanssa,Kun suomessa kuljetaan tuppisuuna pitkin katuja ja kauppoja ja yritetään välttää lähempää tuttavuutta!Joskus,kun sanoo jotain ystävällistä,saa kummallisen mulkaisun!
        (Laulaako kieli Kanarialla viinin voimalla?)


      • vilperi57
        Ketunkolo kirjoitti:

        Kovasti,miksi Suomalaisten pitää olla suomipaikoissa ulkomailla ja suomalaisten kanssa!!!???Ja vielä sopia etukäteen tapaamiset!!?
        Itse olen ollut monta kertaa sellaisessa maassa,kun en ole tavannut ainuttakaan suomalaista.Ja silti on ollut oikein mukavaa!Nyt Kanarialla ollessa parvekenaapurin kanssa tuli muutama sana juteltua.Siinä ne suomitapaamiset!Ei millään pahalla,mutta uteliaana kysyn,miksi pitää olla suomipaikoissa oman maan kansalaisten kanssa,Kun suomessa kuljetaan tuppisuuna pitkin katuja ja kauppoja ja yritetään välttää lähempää tuttavuutta!Joskus,kun sanoo jotain ystävällistä,saa kummallisen mulkaisun!
        (Laulaako kieli Kanarialla viinin voimalla?)

        tämän ketjun aloitusviesti! :)
        Ei tässä nyt mitään suomikokousta olla pitämässä, vaan tutustutaan "tuttuihin" ihmisiin nickien takana ja mitä näitä on nyt tähän mennessä tullut tavattua jo aika monta, niin kaikki ei ole sitä miltä täällä foorumilla vaikuttaa.
        Ne mitä nyt ollaan jo ehditty tapaamaan ovat luonnossa jopa vieläkin mielenkiitoisempia persoonia ja aika on kulunut kuin siivillä kun sitä tarinaa on riittänyt puolin jos toisinkin ja yllättävää kyllä, foorumit ja niihin kirjoittamiset on kuitattu ihan muutamalla sanalla. Eilinenkin ilta venähti erään kirjoittajan ja hänen vaimonsa seurassa melkein luvattoman pitkäksi, koska me sopankeittäjän kanssa päästiin kotio vasta puolenyön tietämissä ja kaiken lisäksi selvinpäin.:) (tai ainakin melkein; yksi vodka ennen ateriaa ja ruuan kanssa pieni olut)
        Joten olipas varsinaiset ryyppyjuhlat!! :)


      • Ketunkolo
        vilperi57 kirjoitti:

        tämän ketjun aloitusviesti! :)
        Ei tässä nyt mitään suomikokousta olla pitämässä, vaan tutustutaan "tuttuihin" ihmisiin nickien takana ja mitä näitä on nyt tähän mennessä tullut tavattua jo aika monta, niin kaikki ei ole sitä miltä täällä foorumilla vaikuttaa.
        Ne mitä nyt ollaan jo ehditty tapaamaan ovat luonnossa jopa vieläkin mielenkiitoisempia persoonia ja aika on kulunut kuin siivillä kun sitä tarinaa on riittänyt puolin jos toisinkin ja yllättävää kyllä, foorumit ja niihin kirjoittamiset on kuitattu ihan muutamalla sanalla. Eilinenkin ilta venähti erään kirjoittajan ja hänen vaimonsa seurassa melkein luvattoman pitkäksi, koska me sopankeittäjän kanssa päästiin kotio vasta puolenyön tietämissä ja kaiken lisäksi selvinpäin.:) (tai ainakin melkein; yksi vodka ennen ateriaa ja ruuan kanssa pieni olut)
        Joten olipas varsinaiset ryyppyjuhlat!! :)

        Ei ollut kysymys muusta,kuin ihmettelen,että pitää ulkomailla olla suomalaisten kanssa,kun eihän se noin nyt mene suomessakaan!Ja kyllä täälläkin on varmasti ihan mukavia persoonia ravintoloissakin!Itse harrastukseni ovat muualla.
        Kenestäkään en henkilökohtaisesti puhunut,tai tarkottanut ertyisesti jotakuta.


      • maimun
        Ketunkolo kirjoitti:

        Ei ollut kysymys muusta,kuin ihmettelen,että pitää ulkomailla olla suomalaisten kanssa,kun eihän se noin nyt mene suomessakaan!Ja kyllä täälläkin on varmasti ihan mukavia persoonia ravintoloissakin!Itse harrastukseni ovat muualla.
        Kenestäkään en henkilökohtaisesti puhunut,tai tarkottanut ertyisesti jotakuta.

        sehän on ihan mukava saada kasvot ihmisille, joiden kanssa "keskustelee" tällä palstalla, enkä usko, että nyt ihan kamalasti pitäisi ketään häiritä taikka ihmetystäkään herättää.
        Toisekseen Granista on vuosien varrella tullut niin tuttu paikka, että on kuin mökille menisi. Meillä esimerkiksi paljon kavereita talvehtii saarella ja on kiva mennä tapaamaan heitä.(Tavataan kyllä kesäisinkin täällä Suomessa.)
        Mulla ei ainakaan ole tavoitteena, että jos lähden ulkomaille niin en sitten ole tekemisissä suomalaisten kanssa, päinvastoin minusta on aina hauska tutustua uusiinkin ihmisiin kansallisuudesta riippumatta, oli se sitten Kanarialla tai täällä Suomessa tai jossain muualla.


      • ketunkolo
        maimun kirjoitti:

        sehän on ihan mukava saada kasvot ihmisille, joiden kanssa "keskustelee" tällä palstalla, enkä usko, että nyt ihan kamalasti pitäisi ketään häiritä taikka ihmetystäkään herättää.
        Toisekseen Granista on vuosien varrella tullut niin tuttu paikka, että on kuin mökille menisi. Meillä esimerkiksi paljon kavereita talvehtii saarella ja on kiva mennä tapaamaan heitä.(Tavataan kyllä kesäisinkin täällä Suomessa.)
        Mulla ei ainakaan ole tavoitteena, että jos lähden ulkomaille niin en sitten ole tekemisissä suomalaisten kanssa, päinvastoin minusta on aina hauska tutustua uusiinkin ihmisiin kansallisuudesta riippumatta, oli se sitten Kanarialla tai täällä Suomessa tai jossain muualla.

        On tuttuja paikkoja ympäri maapalloa,mutta menen mieluimmin omalle mökille kuin kotiin.Miksi mennä monta kertaa samaan paikkaan.Se on melkein sama,jos pysyisi mökillä!!?
        Katselen mieluimmin tätä kaunista maapalloa aina eri suunnilta,niin kauan,kun jokseenkin terveenä saa olla ja jaksaa matkustaa.
        Olen nähnyt paljon ja olen siitä kiitollinen.
        Jokainen saa elää omalla tavallaan,mutta minä elän näin.
        Kaunis paikka Gran Canariakin on,kun kiertelee sisämaassa,eikä vain jää rannikon turistipaikkoihin,mutta niin pieni saari on äkkiä katsottu!


      • Mentira...
        ketunkolo kirjoitti:

        On tuttuja paikkoja ympäri maapalloa,mutta menen mieluimmin omalle mökille kuin kotiin.Miksi mennä monta kertaa samaan paikkaan.Se on melkein sama,jos pysyisi mökillä!!?
        Katselen mieluimmin tätä kaunista maapalloa aina eri suunnilta,niin kauan,kun jokseenkin terveenä saa olla ja jaksaa matkustaa.
        Olen nähnyt paljon ja olen siitä kiitollinen.
        Jokainen saa elää omalla tavallaan,mutta minä elän näin.
        Kaunis paikka Gran Canariakin on,kun kiertelee sisämaassa,eikä vain jää rannikon turistipaikkoihin,mutta niin pieni saari on äkkiä katsottu!

        tyttärestä, toinen tyttären äidistä ja kolmas katselee isäukkoa sillä silmällä..
        eli makuja on monia ja kiitos siitä! Erilaisuus on rikkautta, oli sitten kyseessä vaikka vain se, että miten, missä ja kenen kanssa lomansa tahtoo viettää! Oma valinta että haluaako olla joka reissulla eri paikassa vai palata aina ja iankaikkisesti siihen samaan kohteeseen..

        Sama juttu siis senkin suhteen että etsiikö reissullansa seuraa.. oli se sitten kotimaista tai ulkomaan eläviä.. Makuasia on makuasia ja that´s it! En itse ole kovin soisiaalinen persoona tai kummoinen seuraihminen (= olen liian jäykkä tai sitten höpötän ihan liikaa.. bad, bad me!) mutta tokihan sitä ihan mieluusti tapaa.. ja tutustuu mukaviin ihmisiin, sillä usein porukassa on paljon hauskempaa kuin.. yksin.. tai vaikkapa joka hiivatin päivä vain ukon kanssa! Vaikka on meillä kahdestaankin ihan luvattoman hauskaa!!

        Ja mitä palstalaisten tapaamiseen tulee, niin tokihan se on erittäin mielenkiintoista ja parhaimmillaan jopa riemastuttavaa tavata näitä tuttuja nimimerkkejä ihan silmä silmästä ja hammas hampaasta..! Kiva nähdä että onko omat ennakkokuvitelmat immeisestä menneet yhtään oikein.. oli sitten kyseessä henkilön ikä, koko, näkö, käytös tai vaikkapa persoonallisuus! Vaikka sekin on pakko tähän hätään todeta, että ihmiseen ja hänen todelliseen persoonaansa tutustumiseen vaaditaan kyllä muutakin kuin vain kerran tai pari tapaaminen.. vai lukeeko kaikki tosiaan kuin avointa kirjaa?

        Hasta la vista.. joko Kanarialla tai sitten kotimaan kamaralla!


      • maimun
        ketunkolo kirjoitti:

        On tuttuja paikkoja ympäri maapalloa,mutta menen mieluimmin omalle mökille kuin kotiin.Miksi mennä monta kertaa samaan paikkaan.Se on melkein sama,jos pysyisi mökillä!!?
        Katselen mieluimmin tätä kaunista maapalloa aina eri suunnilta,niin kauan,kun jokseenkin terveenä saa olla ja jaksaa matkustaa.
        Olen nähnyt paljon ja olen siitä kiitollinen.
        Jokainen saa elää omalla tavallaan,mutta minä elän näin.
        Kaunis paikka Gran Canariakin on,kun kiertelee sisämaassa,eikä vain jää rannikon turistipaikkoihin,mutta niin pieni saari on äkkiä katsottu!

        eli lopputuloksena voidaan todeta, että on monta tapaa viettää vapaa-aikaansa ja matkustella mihin haluaa. Asian ydinhän on juuri tuossa lauseessa: jokainen saa elää omalla tavallaan.

        Toivotan ketunkololle jatkossakin terveyttä ja mukavia matkakokemuksia.


      • Ketunkolo
        maimun kirjoitti:

        eli lopputuloksena voidaan todeta, että on monta tapaa viettää vapaa-aikaansa ja matkustella mihin haluaa. Asian ydinhän on juuri tuossa lauseessa: jokainen saa elää omalla tavallaan.

        Toivotan ketunkololle jatkossakin terveyttä ja mukavia matkakokemuksia.

        HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ SINULLE!Myös niitä "ikimuistettavia matkareissuja",lähelle tai kaus!Kuinka milloinkin.Terveiset Ketunkololta kotipesästä.


      • Fado33
        Ketunkolo kirjoitti:

        HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ SINULLE!Myös niitä "ikimuistettavia matkareissuja",lähelle tai kaus!Kuinka milloinkin.Terveiset Ketunkololta kotipesästä.

        ihmetellyt kuin Ketunkolokin. Miksi ihmeessä mennä ulkomaille etsimään toisia suomalaisia, syömään ja juomaan suomipaikkoihin...

        Täytyy olla jotenkin arka, peräkammarin poika tms. Ja miksi aina matkustaa samaan pieneen paikkaan?? Ainako vain maata rannalla??

        Jokainen taaplaa tyylillään, kuten sanotaan. Ihmetellä täytyy, että vielä blogia yritetään väsätä vaikka asiaa ei ole.


      • Arkihenkseli
        Fado33 kirjoitti:

        ihmetellyt kuin Ketunkolokin. Miksi ihmeessä mennä ulkomaille etsimään toisia suomalaisia, syömään ja juomaan suomipaikkoihin...

        Täytyy olla jotenkin arka, peräkammarin poika tms. Ja miksi aina matkustaa samaan pieneen paikkaan?? Ainako vain maata rannalla??

        Jokainen taaplaa tyylillään, kuten sanotaan. Ihmetellä täytyy, että vielä blogia yritetään väsätä vaikka asiaa ei ole.

        Tätä yksinkertaisuuden juhlaa. Toivottavasti kukaan ei kerro saarilla asuville ja työskenteleville kuinka "pieni mesta ja tylsä mesta" se loppupeleissä on. Voisi tulla melkoinen asukaskato.

        Kanarialla lomailu on junttia, pienoisrautateiden harrastaminen on fiksua ja kehittävää - tällaisia ajatusketjuja on joutunut täälläkin sietämään. Keneltä se on pois jos 4 suomalaista lomailijaa päättää treffata lomakohteessa?

        Ymmärrän tietysti jos talous ei anna myöten matkustaa, silloinhan kateudenpuuskassa saattaa tulla kirjoiteltua ties mitä.

        Nauran ääneen kaikille niille itkupilleille jotka mussuttavat kun "Vilperi ei päivitä blogia tarpeeksi usein". Haloo? Ennenvanhaan (Kaksikymmentä vuotta sitten) reissupäiväkirja saatiin luettavaksi vasta loman jälkeen. Ja ajatelkaas 400 vuotta sitten tehtyjä reissuja! Jätkä lähti 2,5 vuodeksi merille ja kehtasi vasta sitten päivittää valtion viralliset kartat. Oli jätkillä otsaa silloin! Ugh!


      • vilperi57
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Tätä yksinkertaisuuden juhlaa. Toivottavasti kukaan ei kerro saarilla asuville ja työskenteleville kuinka "pieni mesta ja tylsä mesta" se loppupeleissä on. Voisi tulla melkoinen asukaskato.

        Kanarialla lomailu on junttia, pienoisrautateiden harrastaminen on fiksua ja kehittävää - tällaisia ajatusketjuja on joutunut täälläkin sietämään. Keneltä se on pois jos 4 suomalaista lomailijaa päättää treffata lomakohteessa?

        Ymmärrän tietysti jos talous ei anna myöten matkustaa, silloinhan kateudenpuuskassa saattaa tulla kirjoiteltua ties mitä.

        Nauran ääneen kaikille niille itkupilleille jotka mussuttavat kun "Vilperi ei päivitä blogia tarpeeksi usein". Haloo? Ennenvanhaan (Kaksikymmentä vuotta sitten) reissupäiväkirja saatiin luettavaksi vasta loman jälkeen. Ja ajatelkaas 400 vuotta sitten tehtyjä reissuja! Jätkä lähti 2,5 vuodeksi merille ja kehtasi vasta sitten päivittää valtion viralliset kartat. Oli jätkillä otsaa silloin! Ugh!

        Kun ei mitään kommentteja tullut menuusta, niin mennään sitten perinteisesti silleen, että otamma listalta tarvitsemamme eväät ja treffataan klo 3.4. pääsiäislauntaina Kuparipannun altaanpuoleisella terassilla klo 18.00! :)
        Tulee kuka haluaa ja ainakin minä ja emäntä ollaan paikalla.
        T. Vilperi


      • vilperi57
        vilperi57 kirjoitti:

        Kun ei mitään kommentteja tullut menuusta, niin mennään sitten perinteisesti silleen, että otamma listalta tarvitsemamme eväät ja treffataan klo 3.4. pääsiäislauntaina Kuparipannun altaanpuoleisella terassilla klo 18.00! :)
        Tulee kuka haluaa ja ainakin minä ja emäntä ollaan paikalla.
        T. Vilperi

        perkele!! Unohtakaa se klo sen 3.4 edestä.


      • dfdafdad
        vilperi57 kirjoitti:

        perkele!! Unohtakaa se klo sen 3.4 edestä.

        sfdfjalkdo jlskdjfoa jlokmmvoalaj
        kajsdkfjasldfoa


      • dafdafa
        dfdafdad kirjoitti:

        sfdfjalkdo jlskdjfoa jlokmmvoalaj
        kajsdkfjasldfoa

        dadxvvadgfayy gfadfasdf JK 0a lapsdöadåa lsödf'aåa'a


      • maimun
        vilperi57 kirjoitti:

        Kun ei mitään kommentteja tullut menuusta, niin mennään sitten perinteisesti silleen, että otamma listalta tarvitsemamme eväät ja treffataan klo 3.4. pääsiäislauntaina Kuparipannun altaanpuoleisella terassilla klo 18.00! :)
        Tulee kuka haluaa ja ainakin minä ja emäntä ollaan paikalla.
        T. Vilperi

        Pari paivaa tassa mennyt kiireessá, mutta huomenna nahdaan.
        Kiva kun arkihenkseli pitaa puolia suomen paassa. Ihmiset nayttaa kovin odottavan blogin paivitysta, ymmarran kylla, jos itsekin olisin Suomessa niin varmasti karsimattomana tsekkaisin sivut.
        Nyt ei muuta kuin hyvan kirjan pariin ja maate.


      • pavi
        maimun kirjoitti:

        kyllä vaan ukko todennäköisesti tulee mukaan, mut eihän se tahtia haittaa?? Eikös sen villi ja vapaa sinkkumies -velikin siellä parhaillaan ole?? Nähdään varmaankin jo aiemmin ku lauantaina, asutaan siinä Alepubin yläkerrassa. Muistutan niistä valkkareista.:))

        mihkäs täältä lämpösestä,ja ne valkkarit on OK,
        vaik se en ollu minä joka pöydän" heilauttti"
        mut nyt muulla on daami mukana,tulee 3/4 ja "Vilperille"
        kyllä tullaan panuun koha keretään "ensteks"välttämättömät
        HOMMAT
        terv. Inglesistä
        20,6 ilmankosteus jääköön


      • liinappa
        vilperi57 kirjoitti:

        Kun ei mitään kommentteja tullut menuusta, niin mennään sitten perinteisesti silleen, että otamma listalta tarvitsemamme eväät ja treffataan klo 3.4. pääsiäislauntaina Kuparipannun altaanpuoleisella terassilla klo 18.00! :)
        Tulee kuka haluaa ja ainakin minä ja emäntä ollaan paikalla.
        T. Vilperi

        Moikka Vilperi!
        Siinä nyt kävi niin, että se ehkä toteutui...kuten Sotis lienee kertonutkin. Kuulin myöhemmin häneltä, että lystiä oli ja ensi tapaamisenne mielenkiintoinen.
        Täällä kotimaassa tyydyn odottelemaan niin monien lailla matkakertomuksesi jatkoa ja ehkä kuviakin. Kesä on lyhyt ja uudet tuulet puhaltavat syksyllä Las Palmasin suuntaan. Uusia treffejä odotellen...


      • vilperi57
        liinappa kirjoitti:

        Moikka Vilperi!
        Siinä nyt kävi niin, että se ehkä toteutui...kuten Sotis lienee kertonutkin. Kuulin myöhemmin häneltä, että lystiä oli ja ensi tapaamisenne mielenkiintoinen.
        Täällä kotimaassa tyydyn odottelemaan niin monien lailla matkakertomuksesi jatkoa ja ehkä kuviakin. Kesä on lyhyt ja uudet tuulet puhaltavat syksyllä Las Palmasin suuntaan. Uusia treffejä odotellen...

        Jep! Treffattiin ja jotain tietoakin tuli, mutta kun Sotiksen kanssa olet yhteydessä ollut, niin tietänet että vaikka jutunjuuresta ei ollut puutetta, niin aika vähän niistä jutuista tulee foorumille. Viestitys tapahtuu nyt henkilökohtaisella tasolla tarvittaessa ja eiköhän tuota mahdollisesti taas joskus treffatakin. :)


      • vilperi57
        pavi kirjoitti:

        mihkäs täältä lämpösestä,ja ne valkkarit on OK,
        vaik se en ollu minä joka pöydän" heilauttti"
        mut nyt muulla on daami mukana,tulee 3/4 ja "Vilperille"
        kyllä tullaan panuun koha keretään "ensteks"välttämättömät
        HOMMAT
        terv. Inglesistä
        20,6 ilmankosteus jääköön

        Nyt on treffit sitten pidetty ja on kiitoksien aika; Kuparipannulle tiloista ja sapuskasta ja porukalle kiitokset rattoisasta illasta ja minkäänlaista ujostelua ei ollut havaittavissa "vanhojen tuttujen" kesken!! :)
        Joten jos joskus tulevaisuudessa aikataulut käy yksiin, niin eipä ole estettä järjestää uusiakin treffaamisia. :)


      • että silleen
        vilperi57 kirjoitti:

        Nyt on treffit sitten pidetty ja on kiitoksien aika; Kuparipannulle tiloista ja sapuskasta ja porukalle kiitokset rattoisasta illasta ja minkäänlaista ujostelua ei ollut havaittavissa "vanhojen tuttujen" kesken!! :)
        Joten jos joskus tulevaisuudessa aikataulut käy yksiin, niin eipä ole estettä järjestää uusiakin treffaamisia. :)

        järjestää ehdottomasti suomibaariin. Ja illaksi voisit järjestää tapaamiseen johonkin suomihumppaa soittavaan kapakkiin. Aamullakin olisi kiva turista, miten oli ilta mennyt suomibaarissa. Tapaaminen tietty suomikuppilaan....


      • kyllästynyt99
        että silleen kirjoitti:

        järjestää ehdottomasti suomibaariin. Ja illaksi voisit järjestää tapaamiseen johonkin suomihumppaa soittavaan kapakkiin. Aamullakin olisi kiva turista, miten oli ilta mennyt suomibaarissa. Tapaaminen tietty suomikuppilaan....

        volpuri kirjottaa nämä kuulumisesi sinne omalle sivustollesi. Vai onko siellä lukijoita;)


      • vilperi57
        kyllästynyt99 kirjoitti:

        volpuri kirjottaa nämä kuulumisesi sinne omalle sivustollesi. Vai onko siellä lukijoita;)

        Nämä treffit on aloitettu kahdella foorumilla tai oikeastaan kolmellakin, joten ne viedään loppuun myös näillä parilla saitilla.
        Ja mun osaltani nämä treffit on nyt läpikäyty, joten olkaapa puskajussit ja provoilijat ystävällisiä:
        Tästä eteenpäin tämä threadi on teidän käytössänne!! :) :)


      • Tyhjänpäiväistä
        vilperi57 kirjoitti:

        Nämä treffit on aloitettu kahdella foorumilla tai oikeastaan kolmellakin, joten ne viedään loppuun myös näillä parilla saitilla.
        Ja mun osaltani nämä treffit on nyt läpikäyty, joten olkaapa puskajussit ja provoilijat ystävällisiä:
        Tästä eteenpäin tämä threadi on teidän käytössänne!! :) :)

        Muutenkin tähän!Kuka suomalaisten illanvietosta ulkomailla jaksaa lukea.Ihan,kuin ei muuta olisi lomalla,kuin turista suomalaisten kanssa suomipaikoissa!En näe siinä mitään järkeä,enkä ymmärrä minkälaiset ihmiset haluavat lomansa tuhlata tämmöiseen!Se on yhtä tyhjän kanssa.Taitavat olla jotain peräkammarin poikia-ja tyttöjä!?


      • Tyhjänpäiväistä kirjoitti:

        Muutenkin tähän!Kuka suomalaisten illanvietosta ulkomailla jaksaa lukea.Ihan,kuin ei muuta olisi lomalla,kuin turista suomalaisten kanssa suomipaikoissa!En näe siinä mitään järkeä,enkä ymmärrä minkälaiset ihmiset haluavat lomansa tuhlata tämmöiseen!Se on yhtä tyhjän kanssa.Taitavat olla jotain peräkammarin poikia-ja tyttöjä!?

        Joo, olisi kiva kuulla sinun kokemuksiasi. Vietätkö aikaa britti- vai irkkupubeissa, kenties saksalaisissa tai paikallisissa. Voin kertoa omina kokemuksinani, että koko kirjo tuli käytyä läpi ja lisäksi kannatettua mahdollisimman monta paikallista kuppilaa. Saman teen kaikilla lomillani, vaikka joskus onkin kiva tavata muita suomalaisia paikasta riippumatta. Usein on tehty treffejä nimenomaan pieniin paikallisiin pubeihin ja vastaaviin. Ja Vilperipariskunnan kanssa, jonka ilokseni tapasin Las Palmasissa käytiin syömässä viehättävässä paikallisessa ravintolassa.
        Sen sijasta, että arvioit muiden tekemisiä, voisit jakaa omia kokemuksiasi.


      • Näinkin loman voi vi
        Sotavento kirjoitti:

        Joo, olisi kiva kuulla sinun kokemuksiasi. Vietätkö aikaa britti- vai irkkupubeissa, kenties saksalaisissa tai paikallisissa. Voin kertoa omina kokemuksinani, että koko kirjo tuli käytyä läpi ja lisäksi kannatettua mahdollisimman monta paikallista kuppilaa. Saman teen kaikilla lomillani, vaikka joskus onkin kiva tavata muita suomalaisia paikasta riippumatta. Usein on tehty treffejä nimenomaan pieniin paikallisiin pubeihin ja vastaaviin. Ja Vilperipariskunnan kanssa, jonka ilokseni tapasin Las Palmasissa käytiin syömässä viehättävässä paikallisessa ravintolassa.
        Sen sijasta, että arvioit muiden tekemisiä, voisit jakaa omia kokemuksiasi.

        Todellakaan vietä aikaani ravintoloissa!Teen ruuan itse ja voin sanoa,että todella hyvin tulee syötyä.Alku-pää-ja jälkiruokineen!Meille aamusta iltaan tekemiset ovat pääasia,EIKÄ ILLASTA AAMUUN!Käymme retkillä,katselemme kaupunkeja ja maaseutuja,kulttuuria,paikallista elämää,sekä uimme ja harrastamme(nyt kanarialla vaelsimme).
        Iltaruokailun jälkeen,jos jaksamme päivän rientojen jälkeen,ehkä kävelemme kaupungilla ja ostoksilla.Pysähdymme HETKEKSI drinkille,Ehkä katselemme shown,jos sattuu olemaan,ehkä joku ilta tanssijalkaa vipattaa ym.Nukumme pitkän yön,että aamulla aikaisin jaksamme lähteä liikkeelle.Aika huvittavaa,kun kysyit,että missä kuppiloissa käyn!?Eivät kaikki harrasta kuppiloita,EIKÄ SE MEILLE OLE LOMAN TARKOITUS!(Niin,käymme toki iltapäiväleivoksilla kahvilassa!)


      • Näinkin loman voi vi kirjoitti:

        Todellakaan vietä aikaani ravintoloissa!Teen ruuan itse ja voin sanoa,että todella hyvin tulee syötyä.Alku-pää-ja jälkiruokineen!Meille aamusta iltaan tekemiset ovat pääasia,EIKÄ ILLASTA AAMUUN!Käymme retkillä,katselemme kaupunkeja ja maaseutuja,kulttuuria,paikallista elämää,sekä uimme ja harrastamme(nyt kanarialla vaelsimme).
        Iltaruokailun jälkeen,jos jaksamme päivän rientojen jälkeen,ehkä kävelemme kaupungilla ja ostoksilla.Pysähdymme HETKEKSI drinkille,Ehkä katselemme shown,jos sattuu olemaan,ehkä joku ilta tanssijalkaa vipattaa ym.Nukumme pitkän yön,että aamulla aikaisin jaksamme lähteä liikkeelle.Aika huvittavaa,kun kysyit,että missä kuppiloissa käyn!?Eivät kaikki harrasta kuppiloita,EIKÄ SE MEILLE OLE LOMAN TARKOITUS!(Niin,käymme toki iltapäiväleivoksilla kahvilassa!)

        Minä/me emme vietä aikaamme hotellihuoneessa kokaten, vaan tutustumme mahdollisimman moneen ruokapaikkaan ja erilaisiin ruokiin. Kuppiloissa poikkeaminen on osa paikalliskulttuuria; minusta yksi lomanautintoja on istua kivassa katukahvilassa, vaikka se ei loman päätarkoitus olekkaan. Jollekkin se on hikoilu hotellihuoneen keittiössä useiden päivittäisten aterioiden äärellä, jollekin toiselle silkka relaaminen sen osalta, että joku toinen valmistaa ateriat, koska kotona sitä ehtii tehdä kyllästymiseen saakka. Mutta jokainen tyylillään, kaikki kunnia ahkeralle kokille. Meillä hotellihuoneessa on yleensä valojen lisäksi pari terveysjugurttia ja pullo kuohu- tai valkoviiniä.
        Se että käy illalla ulkona syömässä, ei tarkoita mitään "illasta aamuun" -meininkiä. Yökerhoja emme ole harrastaneet koskaan, mutta kiva, että siinä ruuanlaiton ja vaellusten välissä te ehditte niitäkin katsastaa.
        Oikein mukavaa kevään jatkoa ja onnistuneita kokkauksia sekä kotona että tulevilla lomamatkoilla.


      • Pata Negra
        Näinkin loman voi vi kirjoitti:

        Todellakaan vietä aikaani ravintoloissa!Teen ruuan itse ja voin sanoa,että todella hyvin tulee syötyä.Alku-pää-ja jälkiruokineen!Meille aamusta iltaan tekemiset ovat pääasia,EIKÄ ILLASTA AAMUUN!Käymme retkillä,katselemme kaupunkeja ja maaseutuja,kulttuuria,paikallista elämää,sekä uimme ja harrastamme(nyt kanarialla vaelsimme).
        Iltaruokailun jälkeen,jos jaksamme päivän rientojen jälkeen,ehkä kävelemme kaupungilla ja ostoksilla.Pysähdymme HETKEKSI drinkille,Ehkä katselemme shown,jos sattuu olemaan,ehkä joku ilta tanssijalkaa vipattaa ym.Nukumme pitkän yön,että aamulla aikaisin jaksamme lähteä liikkeelle.Aika huvittavaa,kun kysyit,että missä kuppiloissa käyn!?Eivät kaikki harrasta kuppiloita,EIKÄ SE MEILLE OLE LOMAN TARKOITUS!(Niin,käymme toki iltapäiväleivoksilla kahvilassa!)

        No huh huh! Enpäs tiennytkään, että aateliset vaivautuvat saarille lomailemaan. Sen lisäksi, että käytte leivoksilla ja välttelette rahvasta, nukutte myös pitkään ja syötte itsetehtyä ruokaa.

        Taidatte olla niin hienoja, että teidän pierutkaan eivät haise?


      • AH
        kyllästynyt99 kirjoitti:

        volpuri kirjottaa nämä kuulumisesi sinne omalle sivustollesi. Vai onko siellä lukijoita;)

        Ilmeisesti pikkukakkosen foorumilla on myös hiljaista kun, kun puskajussit käy täällä heilumassa.

        Kyllähän se itsetuntoa kohottaa kun herjan uskaltaa heittää!


      • gefilus
        AH kirjoitti:

        Ilmeisesti pikkukakkosen foorumilla on myös hiljaista kun, kun puskajussit käy täällä heilumassa.

        Kyllähän se itsetuntoa kohottaa kun herjan uskaltaa heittää!

        Vilperi taas niitä pannarireseptejä! En viitti kaivella, millä saitilla niitä kirjoitit.


      • RAHVAS
        Pata Negra kirjoitti:

        No huh huh! Enpäs tiennytkään, että aateliset vaivautuvat saarille lomailemaan. Sen lisäksi, että käytte leivoksilla ja välttelette rahvasta, nukutte myös pitkään ja syötte itsetehtyä ruokaa.

        Taidatte olla niin hienoja, että teidän pierutkaan eivät haise?

        Ensinnäkään ruuanlaitto ei vie kauaa aikaa,KUN SEN OSAA!Ja toiseksi,on mukava ostaa äyriäiset,simpukat,kalat ja lihat ja valmistaa niistä herkkuruokia.Niin kuin edellisessä jo sanoin,ei todellakaan nukuta aamulla pitkään,vaan lähdetään liikkeelle!
        Ei tarvitse nukkua pitkään,kun ei ryypiskele,ei ole "pää pipi aamulla"!
        Kuka sitä nyt lomalla neljän seinän sisällä oleilee.Vielä Pata Negralle:Pitää sitä Kanariansaaretkin katsoa,kun muu maailma on jo tullut nähtyä,Australiaa lukuunottamatta.Naapurissa jo viime talvena käytiinkin.


      • Carl L.
        RAHVAS kirjoitti:

        Ensinnäkään ruuanlaitto ei vie kauaa aikaa,KUN SEN OSAA!Ja toiseksi,on mukava ostaa äyriäiset,simpukat,kalat ja lihat ja valmistaa niistä herkkuruokia.Niin kuin edellisessä jo sanoin,ei todellakaan nukuta aamulla pitkään,vaan lähdetään liikkeelle!
        Ei tarvitse nukkua pitkään,kun ei ryypiskele,ei ole "pää pipi aamulla"!
        Kuka sitä nyt lomalla neljän seinän sisällä oleilee.Vielä Pata Negralle:Pitää sitä Kanariansaaretkin katsoa,kun muu maailma on jo tullut nähtyä,Australiaa lukuunottamatta.Naapurissa jo viime talvena käytiinkin.

        Minä syön vain hienoimmissa ravintoloissa. Matkustellessani entourageeni kuuluu myös kolme huippukokkia jotka takaavat makunautinnot ympäri maailman. Surullista, että sinun täytyy välttää alkoholia, ilmeisesti olet vanha kolinan lipittäjä joka nykyään bussilla reissaa työttömyyskorvauksensa.

        Fy fan! Mikä ajatus! Lähteä nyt heti aamusta hikisiin kauppoihin ja halleihin etsimään lounaseinestä. Onneksi tein kuten Pappa käski ja kävin Hankkenin aikoinaan, näillä optioilla ei paljon hintalappuja katos tuijotella.

        Vai on koko maailma nähty. Siltähän se saattaa vaikuttaa kun ruotsalaisen tahkon ja Tallinnan autolautta on bongattu, molemmat vielä samalla vuosikymmenellä. Me lähdetään kavereiden kanssa avaruuteen käymään 2015 sen kunniaksi kun myydään firma ulkomaille. Välillä saa rahaa pistää itseensä, varsinkin kun hintaa pudotettiin 140t taalaan per lärvi.

        Tulotaso on ammatinvalintakysymys, sitä te suomalaiset ymmärrä.


      • MAAILMANKIERTÄJÄ,se
        Carl L. kirjoitti:

        Minä syön vain hienoimmissa ravintoloissa. Matkustellessani entourageeni kuuluu myös kolme huippukokkia jotka takaavat makunautinnot ympäri maailman. Surullista, että sinun täytyy välttää alkoholia, ilmeisesti olet vanha kolinan lipittäjä joka nykyään bussilla reissaa työttömyyskorvauksensa.

        Fy fan! Mikä ajatus! Lähteä nyt heti aamusta hikisiin kauppoihin ja halleihin etsimään lounaseinestä. Onneksi tein kuten Pappa käski ja kävin Hankkenin aikoinaan, näillä optioilla ei paljon hintalappuja katos tuijotella.

        Vai on koko maailma nähty. Siltähän se saattaa vaikuttaa kun ruotsalaisen tahkon ja Tallinnan autolautta on bongattu, molemmat vielä samalla vuosikymmenellä. Me lähdetään kavereiden kanssa avaruuteen käymään 2015 sen kunniaksi kun myydään firma ulkomaille. Välillä saa rahaa pistää itseensä, varsinkin kun hintaa pudotettiin 140t taalaan per lärvi.

        Tulotaso on ammatinvalintakysymys, sitä te suomalaiset ymmärrä.

        K...päitä maa päällään kantaa!!!!!
        Olen jo kuusikymppinen ja ikäni matkustellut.Australian manner on vielä käymättä,mutta ei tarvitse uskoa.Mutta ei myöskään tarvitse v....,vaikka kuinka harmittaisi!Kävisit joskus muuallakin,kun siellä Tallinnan autolautalla selkä vääränä viinaa kuskaamassa.Käypä POJU muuallakin maailmaa katselemassa,ettei ole niin suppea maailmankatsomus!!!!!!!?


      • Carl L.
        MAAILMANKIERTÄJÄ,se kirjoitti:

        K...päitä maa päällään kantaa!!!!!
        Olen jo kuusikymppinen ja ikäni matkustellut.Australian manner on vielä käymättä,mutta ei tarvitse uskoa.Mutta ei myöskään tarvitse v....,vaikka kuinka harmittaisi!Kävisit joskus muuallakin,kun siellä Tallinnan autolautalla selkä vääränä viinaa kuskaamassa.Käypä POJU muuallakin maailmaa katselemassa,ettei ole niin suppea maailmankatsomus!!!!!!!?

        Ohhoh teillä suomalaisilla on sitten huono itsetunto! 60-kymppinen geriatrikko haukkuu 57 vuotiasta "pojuksi". Sen siitä saa kun ei ole omaa valuuttaa ja historiantunnilla on tankattu kalevalaa!

        Meillä on sentään svenska dagen ja oikeita kuninkaallisia, kuten vanhaan hyvään aikaan.

        Onhan sekin varmaan reissaamista jos farmarikorollan takalasin läpi maailmaa katsoo ja kerran vuoteen Finnairin lomalennolla aurinkorannikolle. Me Papan kanssa purhehditaan Swanilla aina Afrikan pohjoisrannikolle asti. Se vasta on matkantekoa!


      • Maiskis46
        gefilus kirjoitti:

        Vilperi taas niitä pannarireseptejä! En viitti kaivella, millä saitilla niitä kirjoitit.

        odotellaan kieli pitkällä herkkurespetiä!


      • liinappa
        Sotavento kirjoitti:

        Minä/me emme vietä aikaamme hotellihuoneessa kokaten, vaan tutustumme mahdollisimman moneen ruokapaikkaan ja erilaisiin ruokiin. Kuppiloissa poikkeaminen on osa paikalliskulttuuria; minusta yksi lomanautintoja on istua kivassa katukahvilassa, vaikka se ei loman päätarkoitus olekkaan. Jollekkin se on hikoilu hotellihuoneen keittiössä useiden päivittäisten aterioiden äärellä, jollekin toiselle silkka relaaminen sen osalta, että joku toinen valmistaa ateriat, koska kotona sitä ehtii tehdä kyllästymiseen saakka. Mutta jokainen tyylillään, kaikki kunnia ahkeralle kokille. Meillä hotellihuoneessa on yleensä valojen lisäksi pari terveysjugurttia ja pullo kuohu- tai valkoviiniä.
        Se että käy illalla ulkona syömässä, ei tarkoita mitään "illasta aamuun" -meininkiä. Yökerhoja emme ole harrastaneet koskaan, mutta kiva, että siinä ruuanlaiton ja vaellusten välissä te ehditte niitäkin katsastaa.
        Oikein mukavaa kevään jatkoa ja onnistuneita kokkauksia sekä kotona että tulevilla lomamatkoilla.

        Täytyy ihailla nopeaa palautumistasi, koska tuskin ovat matkapyykkisi pesty tai ainakaan kuivuneet, kun jo hiiresi vipattaa. Tälle palstalle on jo jonkin aikaa kaivattu asiallisia kannanottoja näiden "kotikokkien ym. joukkoon". Oikein pinnistin muistiani mikä paikka olisi ollut niin ikävä, että olisin kuitannut sen itse tekemälläni kolmen ruokalajin menulla...


      • liinappa kirjoitti:

        Täytyy ihailla nopeaa palautumistasi, koska tuskin ovat matkapyykkisi pesty tai ainakaan kuivuneet, kun jo hiiresi vipattaa. Tälle palstalle on jo jonkin aikaa kaivattu asiallisia kannanottoja näiden "kotikokkien ym. joukkoon". Oikein pinnistin muistiani mikä paikka olisi ollut niin ikävä, että olisin kuitannut sen itse tekemälläni kolmen ruokalajin menulla...

        Minulla oli totaalinen kolmen viikon nettivieroituskuuri, joten paluulennolla jo into piukeana odotin työhuoneeni rauhaa ja nyt olen saanut jonkinlaisen tuntuman siihen, mitä maailmalla tapahtuu. Pyykit odottavat edelleen inspiraatiota. Mutta pakko niistä on suoriutua, koska Vapuksi olisi tarkoitus suunnistaa kesäkotiin. Eiköhän se tästä. Matka oli kyllä erinomaisen rentouttava ja tuli tosi tarpeeseen. Meillä oli mahdottoman hyvä "tiimi", jonka kanssa hengailtiin lähes päivittäin, eli ajatukseni yksinäisestä lomailusta jäi toteutumatta. Ainoastaan ne sairaspäivät vietin yksinäni. Muilta osin oli ihan kivaa meininkiä, mukavaa yhdessäoloa. On suuri siunaus saada tutustua hienoihin ihmisiin, kuten Sinuun, Vilperipariskuntaan ja noihin Las Palmasissa muutoin tapaamiini
        tyyppeihin.

        Olen noteerannut lähettämäsi tekstarin vasta tänään; se liittymä jäi "sulki" Las Palmasin kentältä alkaen ja olen käyttänyt toista, enemmän työpainotteista linjaa. Rehellisesti sanottuna olen vetänyt ns.lonkkaa viikon alkupäivät, mutta tästä se elämä taas lähtee.

        Ruokailuista vielä... Juttelin jollain lomallani yhden perheenisän kanssa, joka kertoi olevansa työnsä puitteissa niin kiireinen, ettei ehdi harrastaa kokkailua kotona, joten panostaa siihen sitten lomillaan. Minä taas kokkailen mielelläni kotona, mutta oikeasti nautin lomillani siitä, että saan istua valmiiseen pöytään. Jos joku on niin innokas ja ahkera, että jaksaa vääntää kunnon menun hotellihuoneessa, mikäs siinä.

        Sopiiko, että soittelen ensi viikolla. Minulla on pari pakollista keikkaa Helsinkiin lähiaikoina, jolloin niiden puitteissa voitaisiin tavata.

        Terkuin
        Sotis


      • Anonyymi
        vilperi57 kirjoitti:

        tämän ketjun aloitusviesti! :)
        Ei tässä nyt mitään suomikokousta olla pitämässä, vaan tutustutaan "tuttuihin" ihmisiin nickien takana ja mitä näitä on nyt tähän mennessä tullut tavattua jo aika monta, niin kaikki ei ole sitä miltä täällä foorumilla vaikuttaa.
        Ne mitä nyt ollaan jo ehditty tapaamaan ovat luonnossa jopa vieläkin mielenkiitoisempia persoonia ja aika on kulunut kuin siivillä kun sitä tarinaa on riittänyt puolin jos toisinkin ja yllättävää kyllä, foorumit ja niihin kirjoittamiset on kuitattu ihan muutamalla sanalla. Eilinenkin ilta venähti erään kirjoittajan ja hänen vaimonsa seurassa melkein luvattoman pitkäksi, koska me sopankeittäjän kanssa päästiin kotio vasta puolenyön tietämissä ja kaiken lisäksi selvinpäin.:) (tai ainakin melkein; yksi vodka ennen ateriaa ja ruuan kanssa pieni olut)
        Joten olipas varsinaiset ryyppyjuhlat!! :)

        ...


      • Anonyymi
        vilperi57 kirjoitti:

        Jep! Treffattiin ja jotain tietoakin tuli, mutta kun Sotiksen kanssa olet yhteydessä ollut, niin tietänet että vaikka jutunjuuresta ei ollut puutetta, niin aika vähän niistä jutuista tulee foorumille. Viestitys tapahtuu nyt henkilökohtaisella tasolla tarvittaessa ja eiköhän tuota mahdollisesti taas joskus treffatakin. :)

        ,,,


      • Anonyymi
        Pata Negra kirjoitti:

        No huh huh! Enpäs tiennytkään, että aateliset vaivautuvat saarille lomailemaan. Sen lisäksi, että käytte leivoksilla ja välttelette rahvasta, nukutte myös pitkään ja syötte itsetehtyä ruokaa.

        Taidatte olla niin hienoja, että teidän pierutkaan eivät haise?

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...

        ….!


      • Anonyymi
        maimun kirjoitti:

        kyllä vaan ukko todennäköisesti tulee mukaan, mut eihän se tahtia haittaa?? Eikös sen villi ja vapaa sinkkumies -velikin siellä parhaillaan ole?? Nähdään varmaankin jo aiemmin ku lauantaina, asutaan siinä Alepubin yläkerrassa. Muistutan niistä valkkareista.:))

        ...


      • Anonyymi
        Fado33 kirjoitti:

        ihmetellyt kuin Ketunkolokin. Miksi ihmeessä mennä ulkomaille etsimään toisia suomalaisia, syömään ja juomaan suomipaikkoihin...

        Täytyy olla jotenkin arka, peräkammarin poika tms. Ja miksi aina matkustaa samaan pieneen paikkaan?? Ainako vain maata rannalla??

        Jokainen taaplaa tyylillään, kuten sanotaan. Ihmetellä täytyy, että vielä blogia yritetään väsätä vaikka asiaa ei ole.

        ...


      • Anonyymi
        Larre36 kirjoitti:

        Missä päin Kauniaista tämä Kuparipannu sijaitsee??? Olen tulossa etelä Suomeen.

        ,,,


    • Treffejäkin on joskus ollut !!

    • kahdestiolin

      ja niille on osallistuttukin. muistaakseni sinäkin olit saarella, mutta et vaivautunut miitingiin.

    • Seuraalöytyy

      Yumbossa on homomiesten treffejä joka ilta. Siellä kuumat latinomiehet etsivät mies seuraa ympäri vuoden. Homoseksuaalisuus ja vapaamielinen ilmapiiri Gran Canarian saarella ja varsinkin Inglesissä ovat saaren suurin matkailuvaltti. Siksi viikottain jooa tuhannet miehet matkustavat Inglesiin vuoden ympäri. Eli treffiseuraa löytyy.

      • EiTietenkään

        Vilperin miitingit eivät olleet homppelikerttusten juttuja. Onneksi.


    • Vaimon lievä sairastuminen esti tuon "miitingin" meidän osalta.

    • kokkous

      Harmi kun Viperi ei enää ole täällä meidän kanssamme, oli niin aktiivinen järjestämään miitinkejä. Ensi maaliskuulla taas inglesissä,järjestäkää joku miitinki sinne.

    • Kerttusetä.Inglesistä

      Sadat miehet suomesta tulevat Inglesiin treffeille poikarakkauden merkeissä. On tämä Ingles vaan taivas maan päällä. Miehet matkustavat lomailemaan ja pääsevät lemmenleikkeihin keskenään ja kuumien lstinokollien kanssa. Ihanaa elämää ihanassa Inglesissä. Nyt hyvää yötä mussukat.

      • Paranekerttuhomppeli

        Yäk, yäk ja vielä 100000000000 kertaa yäk!!!


      • kyäkyäk

        Samaa mieltä...homot on akkamaisia lällyjä...epäkuranttia tavaraa.


      • Leevi24

        Hyi miten loukkaavaa tekstiä. Te tylsät heterot ette ymmärrä hyvästä mitään. Tulkaa Inglesiin ja kokekaa jotain ainutlaatuista. Uskon Kerttusedän opettavan teidät poikarakkauden monitahoiseen maailmaan. Kerttusetä häilytti minustakin epäilyksen ja sai kaapista ulos enkä ole katunut. Nyt saan olla oma itseni eikä tarvitse kuunnella akkojen kotkotuksia. Poikain kesken on hauskempaa. Inglesissä vielä helppoa ja turvallista ilman tuomitsemista ja yököttelyä kaltaistenne takapajuisten tahoilta. Rakastakaa, älkää tuomitko.


      • jaÄkkiäSittenkin
        Leevi24 kirjoitti:

        Hyi miten loukkaavaa tekstiä. Te tylsät heterot ette ymmärrä hyvästä mitään. Tulkaa Inglesiin ja kokekaa jotain ainutlaatuista. Uskon Kerttusedän opettavan teidät poikarakkauden monitahoiseen maailmaan. Kerttusetä häilytti minustakin epäilyksen ja sai kaapista ulos enkä ole katunut. Nyt saan olla oma itseni eikä tarvitse kuunnella akkojen kotkotuksia. Poikain kesken on hauskempaa. Inglesissä vielä helppoa ja turvallista ilman tuomitsemista ja yököttelyä kaltaistenne takapajuisten tahoilta. Rakastakaa, älkää tuomitko.

        Mene hoitoon......


    • tuuminki

      Milloin miitinki järjestetään, olen mukana.

      • Yumbo

        Yumbossa joka ilta. Tervetuloa.


      • EnMinäkään

        Kyllä on surkeaksi mennyt jos sinne pitää mennä. Toista oli aikanaan Vilperin järjestämät miitingit. Siellä olivat ainakin Canaryfani, joskus Kanarian Tuulet nimimerkillä kirjoittanut nainen saksalaisen miehensä kanssa, mainio pariskunta Hangosta ja tietysti alkuperäinen Talviasukas vaimonsa kanssa, sekä muutama muukin Vilperin lisäksi. 10-12 henkeä niinä kahtena kertana jolloin olin mukana. Taisi jopa sotiskin olla ihan ensimmäisellä kerralla.
        Terveisiä kaikille mukana olleille!
        Valitettavasti useimmat teistä ovat lopettaneet kirjoittamisensa trollauksien takia. Juurikaan kukaan ei halua käyttää omaa entistä hyväksikoettua nimimerkkiään - en minäkään.


      • Anonyymi

        Oletko tosissasi. Eräs joka oli mukana sanoi että tylsä tapaaminen ja tylsiä ihmisiä. Yksi itsensä kehuja ja muutama vaivautunut myötäilijä paikalla.


    • Hyvällä omallatunnolla ja kohtuullisella nimimerkillä homma jatkuu...

      • OmaMullakin

        Näköjään vaikka hyvästit taisitkin jossain vaiheessa jättää. Onnittelut "omalletunnollesi".


    • Anonyymi

      Järjestetään ammattitrollien miitinki Kuparipannubaarissa jos se vielä aukeaa joskus. En tosin tiedä uskallanko tulla kun olen pannua haukkunut monta vuotta. Voin tulla andökavö hommiin piileskelemään sinne nurkkaan. Aurinkolasit vaan silmille ja pipo syvälle päähän.

      T: Eläkepappa

    • Anonyymi

      Kuparipannuhan maksaa näistä mainoksista. Turha teeskennellä muuta.

      • Anonyymi

        Aika vähän kyllä maksaa. Kerran viikossa jos saa syödä ilmaiseksi, niin ei sillä pääse kehumaan.


      • Anonyymi

        Kuparipannun kanta-asiakkaille on annettu miinus 50% alennuskortit. Mitä siis luulet syyksi miksi he ravintolaa kehuvat?


      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa Kuparipannua koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuparipannun kanta-asiakkaille on annettu miinus 50% alennuskortit. Mitä siis luulet syyksi miksi he ravintolaa kehuvat?

        No tuo selittää miksi se yksi kaveri jatkuvasti pannua kehuu. 50% alennuskortti on miehellä taskussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo selittää miksi se yksi kaveri jatkuvasti pannua kehuu. 50% alennuskortti on miehellä taskussa!

        On se alennuskortti kuule minullakin pannuun enkä ole kehuja pahemmin kirjoitellut. Hyvä ravintola pärjää kehumattakin.


      • Anonyymi

        Siitä maksetaan, että moittii päättömästi ylilyöden, jolloin paikka saa myötätunnon. Kehuminen katsotaan mainokseksi ja silloin vaan ärsyttää. Kuparipannussa on tarkat ohjeet miten menetellään, jos aikoo saada myös rahaa. Joskus on raskasta näitä juttuja kirjoitella ja nyt alkaa saada tarpeekseen.


      • Anonyymi

        Siitäkin maksoivat vaan 500 euroa kun keksi niin hyvän väännön, että alkoi kirjoittaa Kuparipannubaarista ja nimitti Karhua ja entistä Hawaii baaria ravintolaksi. Sitähän kuitenkin jauhettiin vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkin maksoivat vaan 500 euroa kun keksi niin hyvän väännön, että alkoi kirjoittaa Kuparipannubaarista ja nimitti Karhua ja entistä Hawaii baaria ravintolaksi. Sitähän kuitenkin jauhettiin vuosia.

        Kiinni ovat pannut ja mummot nyt.


    • Anonyymi

      Jaa..en muuta sano.

      • Anonyymi

        Vanha aloitus on tämä. Aika pöllöjä täällä joskus ollut nuo immeiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha aloitus on tämä. Aika pöllöjä täällä joskus ollut nuo immeiset.

        Joo..kovia on olleet riitelemää ja yksi varsinkin.


    • Anonyymi

      Nykyään treffit Granilla on paljon kuumempia kun hyvin pukeutuneet ja varakkaat miehet etsivät toisiaan. Ei tietoakaan kännin huuruisissa illoista jossain täkälässä riidelleet vaan sivistynyttä mutta kiihkeää suloisuutta. Elämänsä miehen voi mies löytää helpommin kun osaa käyttäytyä eikä porsastele kuten edelliset tylsät matkailijat. Näin se vaan on ystävät. Tavat tavat tavat ja sopivasti rahaa povarissa niin kyllä onnistuu treffit granillakin. Hyvää joulua kaikille mussukoille.

    • Anonyymi

      Homot pilanneet koko sivuston.

      • Anonyymi

        Olen jyrkästi eri mieltä. Kokeile et pety.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jyrkästi eri mieltä. Kokeile et pety.

        Kokeile naista, et pety.


    • Anonyymi

      Kuka kumma näitä vanhoja nostelee.

      • Anonyymi

        Taitaa olla eläke pappa kun nostelee näitä vanhoja kun ittelin on vanha. Kun eläke papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi häiriköi hän meitä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia jotta emme kirjottaisi asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Miksi sitä en tiedä mutta tutkimattomat ovat eläke papan tiet.


    • Anonyymi

      Persu

      • Anonyymi

        Eipäs kiroilla.


    • Anonyymi

      Onko inklessiin mänijöitä, pietään miitnki siellä kualkieräyle paikassa ja muistellaan ejesmänneitä kulukijoita. Ilimottautukkee tänne. Pietään asjoo virreillä.

      • Anonyymi

        Pijetään pijetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pijetään pijetään.

        Oli se vaan suuri onnettomuus kun Pönttövuoren tunneli tehtiin. Savolaiset pääsivät sitä kautta levittäytymään koko Suomeen ja nyt ne ovat jo granillakin. Aaaaaapuva!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se vaan suuri onnettomuus kun Pönttövuoren tunneli tehtiin. Savolaiset pääsivät sitä kautta levittäytymään koko Suomeen ja nyt ne ovat jo granillakin. Aaaaaapuva!!!!

        Elekee suuttukee, olokee immeisiksi. Tullaan ja mäännään, olla köllötellää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elekee suuttukee, olokee immeisiksi. Tullaan ja mäännään, olla köllötellää.

        Miitinki voitaisiin pitää Uusi-Karhu ravintelissä joka aukeaa lähiaikoina. Toivottavasti ilman savolaisia. Ei muita osallistumisrajoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miitinki voitaisiin pitää Uusi-Karhu ravintelissä joka aukeaa lähiaikoina. Toivottavasti ilman savolaisia. Ei muita osallistumisrajoituksia.

        Myö savolaiset voijaan pittää miitinki Kuopijon torilla ta Iisalamella. Olokee vuan hyvijä ja tulokee kaekki. Elekee hirttäkee tätä kuhtua vuan tulokee kyllää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myö savolaiset voijaan pittää miitinki Kuopijon torilla ta Iisalamella. Olokee vuan hyvijä ja tulokee kaekki. Elekee hirttäkee tätä kuhtua vuan tulokee kyllää.

        Aivan mahtava ehdotus. Pysykää savolaiset omalla maallanne, se on meidän kaikkien etu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mahtava ehdotus. Pysykää savolaiset omalla maallanne, se on meidän kaikkien etu.

        Kyllä myö pysytää se on meijänkii etu. Vuan kun työ tungette ihtenne tänne savvoon nii se ottaa piähän. Olokee missä outte elekeekä tulokee tänne meijän vaevoiksi ennee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä myö pysytää se on meijänkii etu. Vuan kun työ tungette ihtenne tänne savvoon nii se ottaa piähän. Olokee missä outte elekeekä tulokee tänne meijän vaevoiksi ennee.

        Sää vei sanat mun suustan!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe