Olen 17-vuotias (kohta 18) hain kuntoutusrahaa kelalta sairauteni takia, hain sitä 7.1.2010-31.12.2010 ajalle.
Ajattelin kysästä teiltä, jotka tiedätte, että kauan suurinpiirtein vie kun ne sen käsittelevät ja maksavatko takautuvasti tuosta 7.1. päivästä siihen asti kun rahat tulevat tilille ?
Se hakemus on kohta ollut siellä 1kk ja 2 viikkoa, kävin kelalla kiirehtimässä päätöstä, mutta mitään ei kuulu vieläkään !
Kuntoutusrahan haku ja käsittely
4
469
Vastaukset
- nainen 45
Käsittely kestää noin kaksikuukautta ja maksavat takautuvasti.
- 44v ja 22v kitunut
itse olen juuri jäänyt määräaikaiselle kuntoutustuelle ja päivärahapäivät täyttyivätkin helmikuun lopussa perjantaina ja maanantaina postissa myönteinen kuntoutustuki.millaisia kokemuksia kuntoutustuen jatkosta tai kuntoutus-suunnitelmien toteutumisesta ja takaisin työelämään(sairaana)passittamisesta?diagnoosina minulla pahoja niskarangan kulumia ja keskivaikea masennus...eli ihmeparantumista tuskin odotettavissa...
- eläkkeellä,toist.
44v ja 22v kitunut kirjoitti:
itse olen juuri jäänyt määräaikaiselle kuntoutustuelle ja päivärahapäivät täyttyivätkin helmikuun lopussa perjantaina ja maanantaina postissa myönteinen kuntoutustuki.millaisia kokemuksia kuntoutustuen jatkosta tai kuntoutus-suunnitelmien toteutumisesta ja takaisin työelämään(sairaana)passittamisesta?diagnoosina minulla pahoja niskarangan kulumia ja keskivaikea masennus...eli ihmeparantumista tuskin odotettavissa...
on tyystin eri asia kuin kuntoutusraha. Ja kuntoutustuki on aina määräaikainen, se on entinen määräaikainen työkyv.eläke. Miten pitkä kuntoutustukijakso sinulle myönnettiin? Kait hoitasvan lääkärin kanssa on jtkn suunnitelmia kuntoutuksen suhteen tehty?
Ap: muutaman kuukauden se käsittely kestää - 44v ja 22v...
eläkkeellä,toist. kirjoitti:
on tyystin eri asia kuin kuntoutusraha. Ja kuntoutustuki on aina määräaikainen, se on entinen määräaikainen työkyv.eläke. Miten pitkä kuntoutustukijakso sinulle myönnettiin? Kait hoitasvan lääkärin kanssa on jtkn suunnitelmia kuntoutuksen suhteen tehty?
Ap: muutaman kuukauden se käsittely kestäämyönnettiin syyskuun loppuun ja jatkoa haettava lääkärintodistuksella.hoitava lääkäri ei noille kulumille pysty mitään eikä neurokirurgin lausunnon mukaan hänkään.masennus taas syy ja seuraus yhteydessä tähän toiseen vaivaan pitkäaikaisella kestolla eli kuntoutus vaikeaa,ellei mahdotontakin tästä syystä.mitään sopivaa työtehtävääkään ei ole eikä kyllä haluakaan!niskan ja päänkääntöä joka hommassa eikä masennuskaan houkuttele työhelvetin uudelleenaloitukseen...meinaan että sama show taas alusta unettomine/särkevine öineen/päivineen,käsi-jalkasäryt,huimaus,pahoinvointi,näköhäiriöt ym pikku oireet jotka näistä niskaongelmista...mulle ei vaan voinut hakea suoraan eläkettä ikäni takia ja tälleen oli parhaimmat mahikset päästä eteenpäin putoamatta hylkypäätöksellä tyhjän päälle työnhakijaksi työkkäriin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983