Löytyisikö täältä minulle sellaista sydänystävää jonka kanssa saisin jakaa niin ilot kuin surutkin. Olen 50 vuotias yksinäinen nainen täältä pohjois-pohjanmaalta. Se miksi etsin ystäviä tätä kautta on se että minulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa joten jos löytäisin toisen samoista ongelmista kärsivän ihmisen kirjoittelemaan kanssani ja tutustumaan toisiimme. En sitten odota sellaisia vastauksia joissa sanotaan että ei minua tarvitse jännittää, koska se ei muuta asiaa miksikkään. Senhän kyllä tietääkin hän kenellä tälläinen on itsellään. Tämä rajoittaa kovasti elämää noin lievästi sanottuna.
Toivon että kertoisit itsestäsi jo ekassa meilissä että tiedän oletko henkilö jonka kanssa voisin mahdollisesti kirjoitellla ja myöhemmin myös tavatakkin jos siltä alkaa tuntumaan. Sitten en mielellään vastaile varatuille miehille joten ohittakaa tämä ilmoitus. Naiset voivat myöskin kirjoittaa mutta itsellä ei ole lapsia joten en lapsista mielelläni kirjoittele. Harrastan lukemista, musiikin kuuntelua ja ulkoilua. Sitten ihmiset joilla on tapana kirjoittaa vain meili taikka pari en halua vaan sellaista joka kirjoittaa enemmän kuin pari riviä kerrallaan. Ikä toivomus olisi että olisit suunnilleen ikäiseni mutta muutama vuosi sinne tänne ei haittaa mitään.
Osoitteeni tulee tässä se on [email protected]
Sydänystävä
löydänkö ystävän?
0
348
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve523012Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622678Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.722629Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962593Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1082189Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk631875Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231757