Esikoisemme joka syntyy muutaman viikon päästä on tyttö, ja olemme harkinneet etunimeksi Kiiaa. Mitä mieltä nimestä Kiia? Minusta se on aika kiva, nätti mutta ei lälly.
Mikä toiseksi/toisiksi nimiksi? Kiia Aleksandra tai Kiia Alissa voisi olla aika nappi valinta. Kaipaisiko jonkun nimen tuohon väliin?
Mielipiteitä Kiiasta
5
243
Vastaukset
- _merita_
itselläni tytär Kiia Ellen Olivia!
Kelpaisiko kiia Olivia Aleksandra
tai
Kiia Alissa Linnea? - .....
Nätti nimi siinä missä Piia, Miia ja Tiiakin. Myös Kiira on hieno nimi.
Kiia Aleksandra tai Kiia Alissa on hienoja, eikä mun mielestä tarvitse mitään muuta nimeä väliin.
Muita ehdotuksia, joita voit ehkä myös harkita jos miellyttää:
Kiia Emilia
Kiia Amalia
Kiia Amelie
Kiia Anissa
Kiia Sofia
Kiia Maria
Kiia Anita
Kiia Odessa
Kiia Olivia
Kiia Auroora
Kiia Melissa - Täti
Kiia -nimi ei minua juurikaan hetkauta, mutta Kiian toiseksi nimeksi sopii niin Aleksandra kuin Alissakin.
- margie11
Minäkään en pidä. Tulee heti mielleyhtymä (halpaan) automerkkiin :/
Esim. Riia parempi :) - jenna.
margie11 kirjoitti:
Minäkään en pidä. Tulee heti mielleyhtymä (halpaan) automerkkiin :/
Esim. Riia parempi :)Kiia on mun mielestä ainakin tosi nätti nimi:) Kiian kaveriks vois sopia esimerkiksi:
Kiia Sinella
Kiia Susanna
Kiia Helena
Kiia Johanna
Kiia Vanilja
Kiia Emilia
Kiia Ingela
Kiia Bettina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681