Perheeseeni saapuu kolmen viikon päästä uusi koiranpentu. Kaipaisin nyt nimi ehdotuksia uros kultaisellenoutajalle...
Vastaukset 3
- niiskuneitinen
Lyhyt, yksi- tai kaksitavuinen nimi, on koiralle paras ja helpoin nimi oppia. Mieti miltä koirasi näyttää ja millaisia ilmeitä sillä on, ja keksi sille siltä pohjalta nimi. Myös netistä löytyy koirille nimikalentereita, joista voi löytyä sopivia nimiä koirallesi. Voit myös toki yrittää muunnella kasvattajan antamasta nimestä lyhyemmän, koiralle sopivan nimen.
- Tuleva omistaja
Olenkin miettinyt että nimi olisi joku 3-4 kirjaiminen, elikkä kohtuu lyhyt. Kun ensimmäisen kerran sain pennun syliin se alkoi kivuta minua ylöspäin ja nuolla. Valitsimme pentueesta vilkkaimman pennun, koska siitä tulisi niin minulle näyttelykoira, sekä veljilleni ja isälleni metsäkoira. Pentu oli kaikista vaalein.
Siinä olisi vähän koiran luonteesta ja ulkonäöstä, joten auttakaa minua nimen valinnassa.
- volleyxx8
itse keksiä. Lyhyt nimi, missä toivottavasti on jotakin "särähtävää". Esimerkiksi Rutja on sellainen nimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???502348Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031546- 1081219
- 1321085
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89973- 71923
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16764- 118743
- 33704
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23658