Sudio 12

HL

Hommasin Studio 12 ohjelman, mutta ilmeni seuraavan lainen ongelma.
Minulla on kamera, jossa on SDHD- kortti ja kamera käyttää AVCHD-formaattia.
Kun yritän siirtää otoksia kamerasta ohjelmaan niin ohjelma ei tunnista kameraa sitten millään.
Tulikohan tehtyä huono ostos.
Manuaalin mukaan ohjelmalla pitäisi pystyä editoimaan AVCHD:ta
Vai onkohan homma kiinni työasemastani, joka on Dell Optiplex GX620

6

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HDV.

      Ohjelman ei tarvitse tunnistaa kameraasi vaan sen kamerasi muistikortin.
      Esimerkiksi muistikortinlukijalla voit tuoda videoita kameran muistikorilta tietokoneelesi.

      Et kertonut minkämerkkinen kamera sinulla on, kameran mukana tulleella levyllä pitäisi olla ohjelma jolla videot voi tuoda koneelle, senjälkeen ne voi hakea Studioon.

      http://www.digivideo.fi/phpbb2/viewtopic.php?t=361751&start=0

      Itse en muistikorttikameraan ole sortunut koska niiden tekemä AVCHD video hankala jäkikäsitellä.
      HDV kamera tekee yhtä hyvälaatuista HD videoa, niitä vidoita on helppo editoida vähän vanhemmallakin koneella.

      • HL

        kamera on Panasonic HDC-SD9. Ohjelma ei tunnistakaan kameraa vaan kamera toimii ulkoisena muistilaitteena Mukana tuleella HD Wrierillä sama tilanne
        Ilmeisesti on niin, että työasemani ei tunnista SDHC- korttia, sillä otin kameralla pätkän kuvaa SD-kortille, jolloin siirto Studioon onnistui.
        Kiitos linkistä.


      • HL
        HL kirjoitti:

        kamera on Panasonic HDC-SD9. Ohjelma ei tunnistakaan kameraa vaan kamera toimii ulkoisena muistilaitteena Mukana tuleella HD Wrierillä sama tilanne
        Ilmeisesti on niin, että työasemani ei tunnista SDHC- korttia, sillä otin kameralla pätkän kuvaa SD-kortille, jolloin siirto Studioon onnistui.
        Kiitos linkistä.

        Oliskohan sillä jotain merkitystä, kun en ole varma tuliko korttia formattua ennen käyttöön ottoa. Kamera on tallentanut kortille kiltisti ilman mitään virheilmoituksia


      • turmiollinenstudio10
        HL kirjoitti:

        Oliskohan sillä jotain merkitystä, kun en ole varma tuliko korttia formattua ennen käyttöön ottoa. Kamera on tallentanut kortille kiltisti ilman mitään virheilmoituksia

        Sori, mutta Studio - ohjelmia ei kannata hankkia, koska huomattavan paljon parempiakin ohjelmia on. Itselläni on Studio 10 - kaatuu useita kertoja yhden videon editoimisen aikana. Olenkin jo saamassa kyllikseni ja hankkimassa uutta. Hyviä ohjelmia on paljon - esim. Adobe Premieren uusimmat versiot ovat hyvin ammattimaisia editointiohjelmia. TOSIN! Jos editoiminen on lähinnä satunnaista harrastetta, Studio välttää kyllä ihan hyvin. Videot pitää vain muistaa tallentaa jokaisen tehdyn liikkeen jälkeen..


      • sanon minä
        turmiollinenstudio10 kirjoitti:

        Sori, mutta Studio - ohjelmia ei kannata hankkia, koska huomattavan paljon parempiakin ohjelmia on. Itselläni on Studio 10 - kaatuu useita kertoja yhden videon editoimisen aikana. Olenkin jo saamassa kyllikseni ja hankkimassa uutta. Hyviä ohjelmia on paljon - esim. Adobe Premieren uusimmat versiot ovat hyvin ammattimaisia editointiohjelmia. TOSIN! Jos editoiminen on lähinnä satunnaista harrastetta, Studio välttää kyllä ihan hyvin. Videot pitää vain muistaa tallentaa jokaisen tehdyn liikkeen jälkeen..

        Studiossa on automaattinen tallennus, kun vain älyät laittaa asetuksissa ruksin oikeaan kohtaan.
        Olen jo 8 vuotta editoinut Pinnacle Studion eri versioilla, hyvä ja selkeä ohjelma,


      • Studion uusi käyttäj
        sanon minä kirjoitti:

        Studiossa on automaattinen tallennus, kun vain älyät laittaa asetuksissa ruksin oikeaan kohtaan.
        Olen jo 8 vuotta editoinut Pinnacle Studion eri versioilla, hyvä ja selkeä ohjelma,

        Minulla on Studio 12 Ultimate. Kun muokkaan videota ja esikatselen sitä niin mistähän johtuu kun video jää n. 30% koko ajan jälkeen. Ts. jos minulla on n. 15 sek mittainen leike ja katselen sitä muokkausvaiheessa niin kello käy 15 sek, mutta video ehtii vasta n. 10 sek. kohdalle. Kun teen elokuvan valmiiksi niin sitä katsellessa leike kyllä tulee siihen kokonaisena. Tuollainen on aika hankala muokatessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe