Kokovartalo hieronnassa

Fantasiaa

Oli keväinen tiistai aamu. Minulla oli vapaapäivä töistä. Ruumiillisen työn tähden paikkani ovat jumissa jatkuvasti, ja joudun ramppaamaan hierojilla jatkuvasti. Onneksi työpaikkani maksaa hieronnat!
Minulla oli aika varattuna paikkaan jossa en ollut käynyt ennen.Tällä kertaa minua odotti kokovartalo hieronta. Olin käynyt pesulla ja laittanut kauniit puhtaat alusvaatteet päälleni. Lähdin kävelemään kohti juna-asemaa. Matkustin junalla kaupunkiin, asemalta oli parinsadan metrin kävelymatka. Hieroja oli kauniissa vanhassa kerrostalossa järven rannalla.
Se oli ylin kerros. Kapusin rappujapitkin ja mietin tulevaa. Olisikohan se hyvä ? Onkohan hän mies vai nainen ?
Vihdoin saavuin kauniisti sisustettuun odotus tilaan. Istuin kutsuvan näköiselle nojatuolille ja aloin lukea naisten lehteä, hieman jännittäen. Vaikka käynkin usein hierojilla niin silti se on yhtä jännittävää ja ehkä hieman kiihottavaakin riisutua tuntemattoman kosketeltavaksi.

Kello hapuili jo 12.00. Laskin sekunteja päässäni. Pelästyin, ovi aukesi ja miehen hempeä ääni kuului "Onko Sirkkua ? ". Nousin ylös ja kättelin tuota komeaa, nuorta tummatukkaista, ruskeasilmäistä miestä. Hän oli ehkä 26 vuotias. "Sirkku Savolainen" esittelin itseni. " Kristofer Haas, käykää peremmälle kiitos". Sanojensa saattamana hän ohjasi minut hellästi työntäen peremmälle huoneeseen.
"Mitäs Sirkulle saisi olla?" Hän kysyi hymähtäen ja silmäillen minua päästä varpaisiin. Minulla oli brunette pitkä tukka poninhännällä ja kevyt meikki. Siistit mustat vaatteet sekä korkeat korot. "Olin varannut ajan kokovartalo hierontaan", vastasin. "Käykäähän sermintaa, voitte riisutua siellä alus vaatteisilleen, laitan sillä välin pöydän valmiiksi ja haen jalkatyynyn varastosta. Voit sillä välin käydä pöydälle selälteen makaamaan". Menin sermin taa ja ajatukseni pyörivät Kristoferin komeissa kasvon piirteissä ja nuissa vahvoissa käsissä ja treenatussa vartalossa. Riisuin vaatteni, minulla oli päälläni kauniit pitsiset mustat hipsterssit ja niihin kuuluvat rintaliivit. Musta sointuu parhaiten ihonvärini kanssa. Kurkkasin sermin takaa enkä nähnyt Kristoferiä missään joten loikin pikapikaa pöydälle ja kiskasin peiton päälleni.
Pian Kristofer tulikin parin tyynyn kanssa jotka hän asetteli polvieni alle.

Hän alkoi jutella minulle mukavia samalla kun aloitti jalkojeni hieromisen. Kerroin hänelle mitä työtä teen ja että olin 24 vuotias. Hänen kosketuksensa tuntui aivan ihanalta kun hän sipoi nilkkojani ja sen jälkeen varpaita. Hän kehui varpaitani kauniiksi, mikä sai minut punastumaan. Hän rupesi siirtymään ylös päin ja pian hieroi pohkeita, polvia ja sitten reisiä. Tunsin kuinka jännityin ja mielikuvitus alkoi laukata. Kristofer pyysi minua rentoutumaan ja kääntymään vatsalleen.
Hän nosti peittoa ettei se tippuisi minun kääntyessäni. Hän laski peiton ja siirsi sen hieman takamukseni yläpuolelle. " Minun täytyy avata rintaliivisi nyt " hän sanoi ja avasi ne silitellen selkääni.
Siitä alkoikin ihana rentouttava hartia ja selkä hieronta. Hänen kätensä laskivat yhä alas päin. Hän hieroi alaselkääni. Voihkaisin parikertaa kivusta. Kristofer siirsi peittoa yhä alemmas ja nyt se oli vain jalkojeni päällä. Hän alkoi hieroa hellästi pakaroitani. "Aah" päästin äännähdyksen suustani ihan huomaamattani.
Kristofer hymähti nosti peiton takaisin takamukseni päälle ja alkoi sivellä käsivarsiani ja kylkiäni.

"Sirkku, kääntyisitkö ympäri." hän kehoitti minua. Käännyin ympäri enkä tajunnut että rintaliivini olivat valahtaneet sen jäljiltä kun ne oli avattu. Nännini olivat kivi kovat. Kristofer hymyili vienosti ja katseeni matkasi hänen kehollaan. Huomasin pienen pullotuksen hänen löysien farkkujen läpi.
Hän alkoi varoen hieroa kylkiä ja vatsaani aina vahingossa osuen rintoihini. Huokailin tyytyväisenä ja mietin mitähän tässä vielä tapahtuu, ja itse asiassa jostain kumman syystä olin valmis mihinkä vain ! Kristofer kääntyi ja otti apupöydältä öljyä " Voisitko ottaa nuo rintaliivit kokonaan pois että voin laittaa tätä rentouttavaa öljyä" hän kehotti jälleen. Tein työtäkäskettyä. Minun keskikokoiset rintani täysin paljaana ja nännit kovina, komean miehen edessä. Aah, mikä ajatuskin. No enpä arvannutkaan, hän alkoi öljytä hieman kaulan alta ja pian olikin täysin käsin kiinni rinnoissani, puristeli hellästi niitä ja pyöräytti pari kertaa sormenpäällään nänniäni. Huokasin taas huomaamattani ääneen. Hän vei oikeaa kättään kohti jalkoväliäni. Pian kätensä sujahti peiton alle, hän liututti kättään alushousujeni päällä jalkovälissä katsoen samalla minua syvälle silmiin. Kostuin. Kristofer siirsi kätensä reidelle ja alkoi silitellä sisäreittäni. Hänellä alkoi olla jo kunnon seisokki. En tajunnut kiihottavani häntä niin paljon ?

33

59764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fantasiaa

      Kristofer kysyi minulta saakohän jatkaa hoitoaan. Menin aivan punaiseksi kuin tomaatti. Mitä muutakaan olisin voinut sanoa siinä tilanteessa kun alapäätä tykytti jo ? "Jatka vain" sanoin.
      Hän veti varoen alushousuja jalastani. Alapäätäni jyskytti nyt toden teolla, se huusi kosketusta! Onneksi olin aamulla muotoillut häpykarvoitukseni kauniiksi viiruksi.
      Kristofer alkoi sivellä häpyhuuliani varoen. Olin aivan märkänä pöydällä. Toisella kädellä hän hyväili rintaani ja vatsaani, toisella taas siirtynyt pyörittelemään klitoristani. Tuhisen ja puhisen, voihkasen kun hänen etusormensa uppoaa emättimeeni! Aah, mikä ihana tunne. Hetken aikaa hän sormittelee minua kunnes lopettaa ja alkaa nuolemaan, aah miten hyvältä se tuntuukaan kun hän pyörittelee kieltään klitorikseni ympärillä ja käy välillä persreiälläkin!

      Vedin itseni pois, tajusin jo nauttineeni liikaa hänen hoidostaan. Avasin pitkän tukkani ja heilautin päätäni jotta tukkani olisi luonnollisesti auki! Nousin ylös pöydältä ja työnsin Kristoferin nojaamaan hoitopöytää ja avasin ahneesti hänen farkkujen vyön. Vedin kaikki housut kerralla alas. Valtavan kokoinen kyrpä nousi vastaan. Kristofer silitti päätäni ja piti tukastani kiinni. Tartuin kiinni hänen vehkeeseen ja aloin runkata. Avasin suutani, Kristofer suorastaan työnsi itsensä suuhuni. Siitä alkoi kiihkeä suihin otto, toisellä kädellä hyväilin hänen palleja. Kristofer päästi pari syvää huokausta ja vetäytyi pois. Hän suorastaan nosti minut lattialta ja ohjasi nojaamaan pöytään ja pyllistämään itseensä päin. Hän alkoi nuolla minua takaa päin. Mmmhh.. Hän työnsi sormiaan emättimeeni ja nuoli samalla minua. Hän otti sormet pois ja työnsi kalunsa emättimeeni hitaasti ja varoen. Hän tarttui toisella kädellä lantiostani ja toislla pakarasta jota alkoi puristella vetojen tahtiin. Voihkin ja ähisin hänen ison kyrpänsä ympärillä. Alapääni supisteli, voi kuinka hyvältä se tuntuikin! Yhtäkkiä alkoin hänen sormensa lipua persreikääni! Hätkähdin, mutta Kristofer ei huomannut.. Minua ei oltu koskaan pantu perseeseen! Nytkö se sitten tapahtuisi? Minua alkoi pelottaa hieman että sattuisiko se ? Enhän minä nyt kehtaa kieltäytyäkkään kun tässä asti ollaan jo! Kristofer pyöritteli sormeaan persreijälläni, ja painoi sormeaan sisään päin. Voihkasin, se tuntui kumman hyvälle. Aaahh, hän työnsi sormeaan syvemmälle. Se tuntui oudolta mutta yhä edelleen hyvältä. Hän otti sormensa pois ja kyrpänsä pois sisältäni. Siirryimme hoitohuoneessa olevalle kahden istuttavalle sohvalle niin että hän istui sohvalle ja minä hänen syliinsä, no tiedättehän.

      Siinä olimme kasvot vastatusten ja aloimme suudella kiihkeästi hänen puristellen rintojani, pian hän imi nännejäni ja hampaillaan hieman näykki.
      Nousin hieman että hän sai kalun sisääni, ja aloin ratsastaa siinä hänen päällään kiihkeästi heilutellen hiuksia puolelta toiselle. Ajattelin että näin hyvää seksiä en ollut saanut koskaan aikaisemmin !
      Hän pysäytti vahvoilla käsillä liikkeeni ilmaan, otti kalunsa ja siirsi sitä hieman taakse päin. Laskeuduin hieman ja siinä se oli minun persreiälläni! Nousin ylös ja käännyin pyllistämään sohvasta pois päin nojaten ylävartalollani sohvanistuin osaan. Purin hampaita yhteen ja pidin silmiäni kiinni sillä tiesin että se tapahtuisi pian! Odotin ja odotin. Pian jotain kylmää valui pakaroideni päällä ja vaossa. Kristofer oli hakenut öljyä! Sitä se nyt siinä levitti puristellen pakaroitani ja työntäen sitä sormellaan reikääni.
      Voihkin, puristin jälleen hampaani yhteen. Hän otti lanteistani kiinni ja alkoi työntää kaluaan sisääni. Päästin kovan äänähdyksen koska se sattui! Ensinmäinen kertani takaa ja niin suurella kyrvällä! Peräreikäni sykki. Kristofer otti rinnoistani kiinni ja alkoi vedellä oikein olan takaa. Minä kirjaimellisesti huusin! Se sattui alkuunsa mutta alkoi tuntua niin hyvälle! Aloin toisella kädellä hyväilemään klitoristani. Vetäydyin pois ja aloin ottamaan häneltä jälleen kiihkeästi suihin. En ollut vielä saanut orgasmia mitä ensin ihmettelin, mutta sitten tajusin että hän on aina lopettanut juuri kun olen alkanut kunnon voihkimisen.
      Puristelin hänen pakaroitaan toisella kädellä ja toisella palleja. Pian hän laukesi kunnolla suuhuni ja rinnoilleni!

      • Fantasiaa

        Hän puski minut sohvalle ja alkoi nuolemaan ja sormittamaan minua, hän työnsi vielä kalunsa sisääni ja alkoi kunnolla vetelemään! Hapuilin kädelläni klitoristani, mutta hän nosti käteni pääni yläpuolelle ja alkoi itse pyörittelemään klitoristani! Voihkin ja voihkin tärisin ja vapisin! Se oli siinä sain parhaimmat orgasmini ikinä! Suutelimme vielä ja mitään sanomatta menimme molemmat pukemaan.
        Oli erittäin kiusallinen tunnelma. Hän kuitenkin antoi viikonpäähän minulle uuden ajan ja sanoi että se on ilmainen!
        Hyvästelimme vielä suutelemalla ja hän puristi pakaraani. Lähdin hymy korvissa ja tukka sekaisin.
        Hymähdin itsekseni kun odotustila oli onneksi tyhjä, ties minkä lainen ähinä tännekkin olisi kuulunut.

        Seuraavan päivänä töissä pomo kysyi nautinko hieronnasta, menin punaiseksi hymädin vain ja vastasin kyllä kiitos! Se oli paras hieroja ikinä!


        -----------------------
        Olkaa helliä tämä oli ensinmäinen novellini!


      • tyttöneeee
        Fantasiaa kirjoitti:

        Hän puski minut sohvalle ja alkoi nuolemaan ja sormittamaan minua, hän työnsi vielä kalunsa sisääni ja alkoi kunnolla vetelemään! Hapuilin kädelläni klitoristani, mutta hän nosti käteni pääni yläpuolelle ja alkoi itse pyörittelemään klitoristani! Voihkin ja voihkin tärisin ja vapisin! Se oli siinä sain parhaimmat orgasmini ikinä! Suutelimme vielä ja mitään sanomatta menimme molemmat pukemaan.
        Oli erittäin kiusallinen tunnelma. Hän kuitenkin antoi viikonpäähän minulle uuden ajan ja sanoi että se on ilmainen!
        Hyvästelimme vielä suutelemalla ja hän puristi pakaraani. Lähdin hymy korvissa ja tukka sekaisin.
        Hymähdin itsekseni kun odotustila oli onneksi tyhjä, ties minkä lainen ähinä tännekkin olisi kuulunut.

        Seuraavan päivänä töissä pomo kysyi nautinko hieronnasta, menin punaiseksi hymädin vain ja vastasin kyllä kiitos! Se oli paras hieroja ikinä!


        -----------------------
        Olkaa helliä tämä oli ensinmäinen novellini!

        oon just varaamassa ajan hierojalle ;D kivaa luettavaa... hitto kun panettaa. toivottavasti tuleepi komia mies!


      • Fantasiaa kirjoitti:

        Hän puski minut sohvalle ja alkoi nuolemaan ja sormittamaan minua, hän työnsi vielä kalunsa sisääni ja alkoi kunnolla vetelemään! Hapuilin kädelläni klitoristani, mutta hän nosti käteni pääni yläpuolelle ja alkoi itse pyörittelemään klitoristani! Voihkin ja voihkin tärisin ja vapisin! Se oli siinä sain parhaimmat orgasmini ikinä! Suutelimme vielä ja mitään sanomatta menimme molemmat pukemaan.
        Oli erittäin kiusallinen tunnelma. Hän kuitenkin antoi viikonpäähän minulle uuden ajan ja sanoi että se on ilmainen!
        Hyvästelimme vielä suutelemalla ja hän puristi pakaraani. Lähdin hymy korvissa ja tukka sekaisin.
        Hymähdin itsekseni kun odotustila oli onneksi tyhjä, ties minkä lainen ähinä tännekkin olisi kuulunut.

        Seuraavan päivänä töissä pomo kysyi nautinko hieronnasta, menin punaiseksi hymädin vain ja vastasin kyllä kiitos! Se oli paras hieroja ikinä!


        -----------------------
        Olkaa helliä tämä oli ensinmäinen novellini!

        Johan rupesi panettaan!! x3 loppuis nyt äkkiä tääki työpäivä!


      • mävaannn
        Eiko-chan kirjoitti:

        Johan rupesi panettaan!! x3 loppuis nyt äkkiä tääki työpäivä!

        kyllähän siinä pieni mukava orkku tuli (:


      • 35
        Fantasiaa kirjoitti:

        Hän puski minut sohvalle ja alkoi nuolemaan ja sormittamaan minua, hän työnsi vielä kalunsa sisääni ja alkoi kunnolla vetelemään! Hapuilin kädelläni klitoristani, mutta hän nosti käteni pääni yläpuolelle ja alkoi itse pyörittelemään klitoristani! Voihkin ja voihkin tärisin ja vapisin! Se oli siinä sain parhaimmat orgasmini ikinä! Suutelimme vielä ja mitään sanomatta menimme molemmat pukemaan.
        Oli erittäin kiusallinen tunnelma. Hän kuitenkin antoi viikonpäähän minulle uuden ajan ja sanoi että se on ilmainen!
        Hyvästelimme vielä suutelemalla ja hän puristi pakaraani. Lähdin hymy korvissa ja tukka sekaisin.
        Hymähdin itsekseni kun odotustila oli onneksi tyhjä, ties minkä lainen ähinä tännekkin olisi kuulunut.

        Seuraavan päivänä töissä pomo kysyi nautinko hieronnasta, menin punaiseksi hymädin vain ja vastasin kyllä kiitos! Se oli paras hieroja ikinä!


        -----------------------
        Olkaa helliä tämä oli ensinmäinen novellini!

        ehkä hiukan kiirellä kirjoitettu, mutta oikein hyvä ensimmäiseksi novelliksi. sen verran lykkäs seisokkia, että pitää lähteä kesätyttöä tervehtiin toimiston puolelle....


      • prickly heat
        35 kirjoitti:

        ehkä hiukan kiirellä kirjoitettu, mutta oikein hyvä ensimmäiseksi novelliksi. sen verran lykkäs seisokkia, että pitää lähteä kesätyttöä tervehtiin toimiston puolelle....

        Kokovartalohieronta on yhdyssana jne. Olet kirjoittanut miltei systemaattisesti yhdyssanat erilleen. Ja sitten taas erilleen kuuluvat sanat yhteen. Minua ärsyttää suunnattomasti tämä nykyinen kirjoitustaidottomuus.


      • ghtrgbdfg
        tyttöneeee kirjoitti:

        oon just varaamassa ajan hierojalle ;D kivaa luettavaa... hitto kun panettaa. toivottavasti tuleepi komia mies!

        Hyvä ensimmäiseksi novelliksesi.
        Oisit voinut kuvailla enemmän miten hyvältä mies tuntui sisälläs jne.
        Tuntuu kuin tui ois tehty hieman kiirees , mut ihan hyvä, en kyl kostunu ;


      • Koulutettu hieroja
        tyttöneeee kirjoitti:

        oon just varaamassa ajan hierojalle ;D kivaa luettavaa... hitto kun panettaa. toivottavasti tuleepi komia mies!

        ja komeavartaloinen...

        [email protected]


      • lä.

        väli


      • hieroja mies
        lä. kirjoitti:

        väli

        Kokovartalo hieronta leidille, koulutettu hieroja mies.


      • Hetikö... ?
        Koulutettu hieroja kirjoitti:

        ja komeavartaloinen...

        [email protected]

        Mä voisin tulla sun hierottavaksi... ;) Ellei sulla ole jotain vaatimuksia millainen hierottavan tulisi olla....


      • Koulutettu hieroja
        Hetikö... ? kirjoitti:

        Mä voisin tulla sun hierottavaksi... ;) Ellei sulla ole jotain vaatimuksia millainen hierottavan tulisi olla....

        Mies vai nainen?Ikä? Tietty hieron kaikkia aina,mut täs kohtaa ja täs tekstis on pakko kysyy lisä kysymyksiä.. :) Varmaan ymmärrät? :)

        T.Miksu


      • Koulutettu Hieroja
        Koulutettu hieroja kirjoitti:

        Mies vai nainen?Ikä? Tietty hieron kaikkia aina,mut täs kohtaa ja täs tekstis on pakko kysyy lisä kysymyksiä.. :) Varmaan ymmärrät? :)

        T.Miksu

        Ai niin ja laita viesti: [email protected]

        Kiitos :)


    • Vähänällöä

      Vähän ällötti kun mies veti eka persuun ja sen jälkeen nainen otti suihin ;(

    • (+) (+)

      Joo, nii munki mielest..=b Mutta muute hyvä =D

    • (___|___)

      Niiden yhdyssanojen väärinkirjoittaminen ärsytti, sekä että kokajan tuli esille sana ''Aah..''

      • ei yo-kirjoitukset!

        ei niin kamalasti pitäisi ärsyttää, jos itse kirjoittaa "kokajan". :)


    • Rubensa

      Löytyykö Jyväskylästä mieshierojaa, joka haluaa toteuttaa sekä oman ja minun fantasiani hierontasessiosta, joka päättyy seksiin? Olen 40 rehevä, kaunis Rubens-nainen, poslari, DD-rinnat, pyöreä peppu - estoton. =)

    • minähän se

      Tosi hyvä oli!! (: Orkkuhan ton lukemisesta tuli tietty ;)

    • -Minni69-

      Vähä hyvä! :) Hieman olisit voinut luoda sellaista jännitystä joka kiihottaa enemmän. ;) Eikun lisää novelleja kirjottelemaan!

    • Taas valitusta

      Minna vaan jaksaa aina valittaa. :D

      • häröh

        Siisi Minni.


      • erotiikasta kiinnost
        häröh kirjoitti:

        Siisi Minni.

        Miten noi perkeleen Suomenkielen lehtorit kerkee joka palstalle morkkaamaan kielivirheistä.jos teitä ärsyttää niin jättäkää juttu kesken ja palatkaa opettajien kutomakerho sivuille


    • seksilelu

      ooohh ihana panettava tarina ja ois kiva itse kokea! täällä ois blondi 19v nainen jolla on hyvä perse ja muhkeat rinnat 54kg ja 169 cm. suihin ottoa rakastan! haluaako joku panna?!!

    • HerrasMies

      pääsispä hieromaan tuollaista pientä ja kiimaista kissaa....nam...

    • mieshieroja jkl

      täällä olisi mieshieroja jyväskylästä, 18-vuotias salilla käyvä lukiolainen mies 181/82 . Laita sähköpostisi vaikka niin laitellaan viestejä?

    • konemiäs
    • juha0681
    • Fantasian takana

      Ompa hauska nähdä kuinka paljon tätäkin on luettu, ja vielä vuosienkin jälkeen ketju aktiivisena! :) Pahoittelen yliopiston käyneille äidinkielen maistereille lukihäiriötä ja yhdissanojen osaamattomuuttani :D Hienoa kuitenkin että on kelvannut suurimmalle osalle :P

    • a.t

      ihana ihan kiihotuin:D

    • massageman70

      Naiselle Kuopiossa laadukasta hierontaa !!

      • Peppinen

        Kiitti ihanasta hetkestä pöydälläsi ! Voi kun muutkin miehet vaivautuisivat koskettamaan rauhallisesti ja kiusaamaan sopivasti... Haluan varata uutta aikaa, soittelen....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe