ja vaihdev. Vaihkareihin kuuluu rintakipuja sen tiedän. Minulla oli tuossa usean viikon jakso kun v v :t jyräsi oikein todella voimalla. Siinä sivussa minulla oli voimakkaita rintakipuja, varsinkin juuri sydämmen kohdalla. Ramppasin sydänfilmeissä ja muutenkin tutkittiin kaikinpuolin, eikä mitään löytynyt. Olen ahdistunut ja kovin tuskainen kun pelkään että pumppu pettää. Ne kivut on sellaisia pistäviä ja tuntuvat sydäalassa. Voi tietysti johtua vaikka keuhkoistakin. Onko muita jolla vaihkareiden kovimmillaan jyrätessä on voimakkaita rintatuntemuksia.Minulla rupeaa olemaan ihan epätoivoinen olo näiden v v vuosien takia.
Rintakivut
3
2401
Vastaukset
- vuosimalli-55
Olikos ne sulla myös sellaisia, ettei pystynyt kunnolla hengittämään, vaan piti yrittää ihan kevyesti hengittää pieniä eriä kerrallaan? Viimeksi mulla oli sellaista rintakipua pari viikkoa sitten yöllä ja itselläni kävi myös mielessä sydäkohtaus. Sydämestäni ei kuitenkaan ole mitään vikaa löydetty ja muutkin arvot ok. Voisi se myöskin liittyä keuhkoihin ja jotenkin happivajauteen, kun se yleensä tulee yöllä.
- vv 55
kun syvään vetää henkeä niin kipu oikean puolen rinnassa kovaa. Ahdistun voimakkaasti kun tuo rintakipu on kovimmillaan. Pelkään koko ajan milloin pumppu pettää. Menen pian sydämmenrasituskokeeseen ja sitten tutkitaan onko esim sepelvaltimotauti tms. Eilen ei koskenut rintaan ja lenkkeilin onnesta soikeena. Nyt heräsin ja taas on voimakas rintakipu. Rupeaa ihan pelottamaan josko tässä on lähtö edessä. Toivon että oireet kuuluisivat vaihdevuosiin ja poistuisivat joskus.
- Outsa440
Tiezen oireyhtymältä kuulostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142