Rintakivut

vv 55

ja vaihdev. Vaihkareihin kuuluu rintakipuja sen tiedän. Minulla oli tuossa usean viikon jakso kun v v :t jyräsi oikein todella voimalla. Siinä sivussa minulla oli voimakkaita rintakipuja, varsinkin juuri sydämmen kohdalla. Ramppasin sydänfilmeissä ja muutenkin tutkittiin kaikinpuolin, eikä mitään löytynyt. Olen ahdistunut ja kovin tuskainen kun pelkään että pumppu pettää. Ne kivut on sellaisia pistäviä ja tuntuvat sydäalassa. Voi tietysti johtua vaikka keuhkoistakin. Onko muita jolla vaihkareiden kovimmillaan jyrätessä on voimakkaita rintatuntemuksia.Minulla rupeaa olemaan ihan epätoivoinen olo näiden v v vuosien takia.

3

2193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosimalli-55

      Olikos ne sulla myös sellaisia, ettei pystynyt kunnolla hengittämään, vaan piti yrittää ihan kevyesti hengittää pieniä eriä kerrallaan? Viimeksi mulla oli sellaista rintakipua pari viikkoa sitten yöllä ja itselläni kävi myös mielessä sydäkohtaus. Sydämestäni ei kuitenkaan ole mitään vikaa löydetty ja muutkin arvot ok. Voisi se myöskin liittyä keuhkoihin ja jotenkin happivajauteen, kun se yleensä tulee yöllä.

      • vv 55

        kun syvään vetää henkeä niin kipu oikean puolen rinnassa kovaa. Ahdistun voimakkaasti kun tuo rintakipu on kovimmillaan. Pelkään koko ajan milloin pumppu pettää. Menen pian sydämmenrasituskokeeseen ja sitten tutkitaan onko esim sepelvaltimotauti tms. Eilen ei koskenut rintaan ja lenkkeilin onnesta soikeena. Nyt heräsin ja taas on voimakas rintakipu. Rupeaa ihan pelottamaan josko tässä on lähtö edessä. Toivon että oireet kuuluisivat vaihdevuosiin ja poistuisivat joskus.


    • Outsa440

      Tiezen oireyhtymältä kuulostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe