Täältä löytyy ajo-ohjeet kartan kera.
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=159291&nodeid=23
Kaistajärjestelyt keskustassa
15
423
Vastaukset
- 9 euron orja
Tässä sen näkee! Osaajat puuttuu remmistä viikonloppuisin!
- osaajareserviä
Kyllä tämä saadaan asialliseen muotoon heti maanantaiaamusta, kun työllistetyt palaavat töihin.
- Emmi 12v
osaajareserviä kirjoitti:
Kyllä tämä saadaan asialliseen muotoon heti maanantaiaamusta, kun työllistetyt palaavat töihin.
Tämän räpellyksen tekijä ilmoittautua. Ilmiselvä ylennyksen paikka, jos jäsenkirja oikea.
- kartanluku
Kyllä siitä kartasta selvän saa, jos osaa vähänkin kaettoja lukea. Tämän kartan mukaan kyllä siellä pystyy ihan hyvin ajamaan, jos joku ei ymmärrä, niin kartanlukukurssille.
- Aaro Nipasenmäki
kartanluku kirjoitti:
Kyllä siitä kartasta selvän saa, jos osaa vähänkin kaettoja lukea. Tämän kartan mukaan kyllä siellä pystyy ihan hyvin ajamaan, jos joku ei ymmärrä, niin kartanlukukurssille.
Mutta mikäpä ei menisi turkulaisilla yli ymmärryksen.
Emmi 12v kirjoitti:
Tämän räpellyksen tekijä ilmoittautua. Ilmiselvä ylennyksen paikka, jos jäsenkirja oikea.
Ihan selvä toi on.Taidat olla itse ajokortiton ja kartan lukutaidoton.
- sd09f8sdif
Emmi 12v kirjoitti:
Kyllä kartan tekijä on ihan ammattilainen ja vakituisessa virassa.
Viestissä on kaksi osapuolta, lähettäjä ja vastaanottaja. Oisko vastaanotossa häikkää?
- kristallipallo.
Kuva on päivätty 6.2.10. Jos oli jo tuolloin tiedossa niin olisi hieman aikaisemmin kertoa. Kristallipallolla tätä kaupunkia pyöritetään.
- Hyvää tietoa!
Ottakaa myös talteen ajowinkit. Linkki pdf-tiedostoon siinä yllä.
- väärät färit
Miksi joki on sinisellä? Sehän on nyt valkoinen, tosin jokunen aika sitten oli vihreä ja yleensä ruskea, mutta ei koskaan sininen!
Ota tosta nyt sitten tolkkua! - yön tunteina
on viehättä ja suloinen, se on varmasti syntynyt nopeasti,
ei kaikilla virkamiehillä ole esimerkiksi työkannettavia.- Atolk
Tuohan on ihan selvä. Martinsilta on muutettu kaksisuuntaiseksi!
Kyllä ne järjestelyt liikennemerkein on siellä paikanpäällä nähtävänä.
Kuinka niiden liikennemerkkien luku sujuu?
- päivittäin kulkeva
Kuvaan on piirretty jokainen kaista ja sen liikennesuunta. Siellä on kolmikaistaisia katuja ja erillisiä linja-autokaistoja.
- Hyh!
Ikävää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962