Tatuointi

ss

Mitä paikkoja Kokkolassa on, jossa voi ottaa tatuoinnin? Millasia kokemuksia kyseisistä paikoista on?

45

7642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhdasiho

      kyllä sen kovan jätkän/likan tekee joku ihan muu asia kuin tatuointi ;)

      • ss

        No, jokanenhan ottaa sen tatuoinnin omista syistään. Ei luulis sua kaivelevan toisten tatuoinnit. Tässähän kysyttiin kokomuksia tatuointi paikoista. Taijat olla vielä niin nuori ettet oo saanu ite tatuointiin lupaa, ku oot noin katkera.


      • sskk11
        ss kirjoitti:

        No, jokanenhan ottaa sen tatuoinnin omista syistään. Ei luulis sua kaivelevan toisten tatuoinnit. Tässähän kysyttiin kokomuksia tatuointi paikoista. Taijat olla vielä niin nuori ettet oo saanu ite tatuointiin lupaa, ku oot noin katkera.

        ikää kyllä on kertynyt ja sen myötä järkeäkin päähän etten moisia älyttömyyksiä harrasta


      • aaa11
        sskk11 kirjoitti:

        ikää kyllä on kertynyt ja sen myötä järkeäkin päähän etten moisia älyttömyyksiä harrasta

        sitä ei ihan heti uskois sun kirjoituksista, että ikää on ja muka järkeäkin päässä


      • tatska on ok
        aaa11 kirjoitti:

        sitä ei ihan heti uskois sun kirjoituksista, että ikää on ja muka järkeäkin päässä

        noita tyyppejä oikein kaivautuu esiin, jotka kommentoi täällä ihan mitä sattuu!!! Onko se tää alkava kevät ku hullut alkaa kaivautuun esiin koloistaan. Varmaankin aloittaja haluaa asiallisia vastauksia kysymyksiinsä. Ei ahdasmielisten idioottien mielipiteitä. Mielipiteitä voi kirjotella jos sellaista kysytään!!


      • Se sun
        tatska on ok kirjoitti:

        noita tyyppejä oikein kaivautuu esiin, jotka kommentoi täällä ihan mitä sattuu!!! Onko se tää alkava kevät ku hullut alkaa kaivautuun esiin koloistaan. Varmaankin aloittaja haluaa asiallisia vastauksia kysymyksiinsä. Ei ahdasmielisten idioottien mielipiteitä. Mielipiteitä voi kirjotella jos sellaista kysytään!!

        Mielipidettä kysyi?? Vai oletko itse juuri mainitsemasi lainen ahdasmielinen idiootti??


      • ttkk
        Se sun kirjoitti:

        Mielipidettä kysyi?? Vai oletko itse juuri mainitsemasi lainen ahdasmielinen idiootti??

        kumma kun jotain kysyy niin ei saa asiallista vastausta vaan jotkut kakarat kommentoi mitä sattuu, nyt kysyttiin tatuointi paikkaa ja kokemuksia, eikä kakaroiden mielipidettä tatuoinnista


      • tattoo 77

        ???? Kysyttiin paikkoja jossa voi ottaa tatuoinnin ja sä puhut jostain kovista jätkistä ja likoista? Terve! Ota tatska ja oot kova ajat on kuule mummo ohi jo! Älä sä mee lähellekkään tatskapaikkoja, pian tarttuu joku pääkallo käsivartees.


      • hyiiiiii

        ai tuo toisten ihmisten arvostelu


      • jamaicatattoo
        hyiiiiii kirjoitti:

        ai tuo toisten ihmisten arvostelu

        ei ala pilata toisen palsta ruma teko sina huono


    • tatskat löytyy

      kokkolassa löytyy pittbull, iguana ja sick boy tattoo. hinnathan vaihtelee kovin paljon. ite kävin sick boyssä ja jälki hyvää. pittbull:ia on kanssa kehuttu todella hyväksi. iguanassakaan ei ole valittamista, muuta kuin yleinen siisteys. Toivottavasti vastas kysymykseesi, toisinkuin nuo muut mielipiteet tatuoinneista.

    • ...

      Itse olen käynyt Pitbullissa. Hinta kohtuullinen, paikka siisti ja palvelu todella hyvää. Kuvasta tuli hyvä ja on vielä elinikäinen takuu kun sattuu olemaan paikassa, josta väri helposti lähtee.

      • tattoo <3

        sick boy tattoo sijaitsee ja kuka sitä pyörittää? En ole siitä kuullutkaan? Itse olisin menossa ottaan kuvan tässä kevään aikana.


    • jooei.

      Sick Boy=Dennis Romar, Kokkolasta löytyy myös Peppe Salon Inkman Tmi, hyvää jälkeä. Noihin vain ajanvarauksella, Iguanaan pääsee ilman ajanvarausta. Pitbullissa pilattiin mun kuva, jäi kammo sitä paikkaa kohtaan. Kuva tehtiin hutiloimalla, ei vastannut odotuksiani tai mukanani viemää mallia sitte just yhtään. Olen kuvaa joutunut korjauttamaan jälkeenpäin, en samassa paikassa kylläkään, sillä pelkään että menee enemmän pilalle.
      Kaikkiin paikkoihin varauksella jonoa parista viikosta jopa kuukauteen.

      • tattoo <3

        tyyppejä ovatkin nuo Dennis ja Peppe, en vain tiennyt heidän toiminimiään. Pitää pitää mielessä sit kun alkaa olla tatskan aika :)


      • ss
        tattoo <3 kirjoitti:

        tyyppejä ovatkin nuo Dennis ja Peppe, en vain tiennyt heidän toiminimiään. Pitää pitää mielessä sit kun alkaa olla tatskan aika :)

        Olihan tänne vihdoin tullu asiallisiakin kommentteja. Pitbulliin ajan varasin, kun siitä töissäkin kuulin hyviä kokemuksia


      • haluaa lisää
        ss kirjoitti:

        Olihan tänne vihdoin tullu asiallisiakin kommentteja. Pitbulliin ajan varasin, kun siitä töissäkin kuulin hyviä kokemuksia

        viikolla kävin ottamassa denniksellä aika ison kuvan, erittäin tyytyväinen kuvaan. jatkoa seuraa vielä kevään aikana.


      • ss
        haluaa lisää kirjoitti:

        viikolla kävin ottamassa denniksellä aika ison kuvan, erittäin tyytyväinen kuvaan. jatkoa seuraa vielä kevään aikana.

        Nyt on vihdoin tatuointi saatu, mutta ei Pitbullista mihin ajan varasin. Aina samana päivänä tuli puhelu, et aika pitää siirtää. Tänään sit meni hermot ja kävin Iguanassa. Todella hyvää työtä teki ja ei ollu ees paha hinta. Tyytyväinen olen tatuointiin.


    • ythftgdrfs

      itse kävin kans jokunen vuos sit iguanas ja enkä mee enään sinne, ei se huono oo, mut hakkas tatskan liian syvälle, esim jos hikoilen niin saattaa tatska mennä koholleen siitä

    • tattoo77

      SIck Boy Tattoo ja Dennis Romar tekee loistavaa jälkeä, huolehtii asiakkaasta ja jälkihoidosta ammattimaisesti. Ajat on kyl kortilla, et olkaa nopeita ;)

    • Pitbullia

      Kyllä Hatulan Jarkko Pitbullista on ihan ehdoton ykkönen, nää muut on ollu Jarkon opissa mun tietääkseni osittain. Siinä on taiteilija isolla Teellä. Jonotkin on kyllä sen mukaset, mutta erittäin asiallista palvelua, tekee työnsä kunnolla ja ammattitaidolla, ja parantelee sekä korjaa jos on jotain korjattavaa jälkeenpäin.

    • Jep Jep

      Rott tattoo Finland: Joni Pannula sijaitsee tosin Alavetelissä mut tekee kuulemma koti käyntejäkin.

      • Daiju-make

        Kokkolan paras ehdottomasti!


    • lljj

      miten hinnat on suhteessa muihin tuolla sick boyssa?

      • Sairas tatska

        Esinahkaan tatuoiminen maksaa enemmän.


    • nimrod..

      Muaki kiinnostais tietää minkälaista hintaluokkaa on kyseessä. Keväällä luultavimmin menossa kuvaa ottamaan ja hyvää paikkaa oon etsimässä kokkolasta.

    • fessar

      Hei :) Olisko kenelläkään täällä PitBullin numeroa, kun netissä oleva ei toimi?

    • pettynny

      Sick boy ei ollut hyvä kokemus en suosittelis.
      Hirveetä sähläystä ajan kanssa, kuvan kanssa, hinnan kanssa. Hygienia puoli ihmetytti myös.
      Itse kuva tosi nopeesti tehty ja epä tarkasti, tais olla liian kiire. No oon pahempiakin nähny että ei tuo nyt ihan pilalle mennyt onneksi kummiskaan vaikka vähän oon pettynykki.
      Kaikkineen jäi joka tapauksessa olo että en mee toiste.

      • Terve poika

        Sick boy on suomenkielellä sairas poika,joten en yhtään ihmettele.


    • sickboy=jees

      No ohhoh! Itsekin sick boylla kuvan ottaneena en yhdy edellä mainittuun. Tällä hetkellä varmasti paras kuvanhakkaaja Kokkolassa. Ajan kanssa saattaa toki olla häsläämistä, mutta kenell taiteilijalla on kaikki valmista kellon lyömällä? kuvan laatu on todella hyvä!

      • Hyi hitto

        Et tietenkään yhdy edelliseen sillä muhii varmaan jo adidas ja hepokatti-c.


    • ihtelles

      Olettehan ottaneet huomioon että samaisella studiolla työskentelee toinenkin tatuoija, "taiteilijanimeltään" papa alex, sickboy:ta ja papa alexia ei passaa sekoittaa yhteen. Kummallakin aivan oma tyyli/taito

    • niinvaanettä

      sickboy ja Papa Alex.. molemmilla facebookissa omat ryhmät! sieltä voitte kahtua että pojat tekee oikeasti hyvää työtä!

      • bläähh....

        kahtua? juokkonä maitua?


      • Anonyymi
        bläähh.... kirjoitti:

        kahtua? juokkonä maitua?

        Haista sie kuuule pashka


    • pietarsaaritattoo

      Ite olin sickboyssä ottamassa ensimmäisen tatuoinnin. paikka tosi hieno, oli todella hygieenistä ja tatuoija oli hyvännäkönen ja hauska! vitsaili jopa että voi maksaa luonnossa..haha. ja oli todella huomaavainen kun otti huomioon että ottaa ensimmäisen tatuoinnin, ja kaikin puolin todella hyvä paikka.
      todellakin paras paikka kokkolassa. pitbull ja iguana paskoo sun tatuoinnit, tutut sanonu.

    • just nii.

      Yhdyn edelliseen. Kokemuksia on myös Pitbullista ja Iguanasta, en suosittele välttämättä. Ellet halua joutua pettymään.

      Dennis on vaan ehdottomasti paras. Hemmetin hyvä tekemään kuvia, tekee tarkkaa työtä ja takuu on, että jos värit ei esim. pysy niin korjataan. Sickboyssa myös tekee kuvia pari muutaki tyyppiä ja ammattitaitoista jälkeä on näköjään ollut.

    • -maiju

      juu sick boyssa dennistä suosittelen, tosi hintava on mutta hyvää jälkeä.. papa alex ei niin hintava, mutta ollutkin vähemmän aikaa alalla ja jälkikin joskus sen näköstä.. ei varmaan osaa kaikkia kikka kolmosia kuvia tehdessä :) papa haluaa tehdä aikalailla oman mielen mukaan ja lyttää asiakkaan ajatuksia paljon.. kuultu on näin.. tribaalit on hänen mielestä out ja ei tee niitä mielellään.. peitekuvat ei oikeen mene miten pitäs.. varjostuksissa ja muissa on vielä harjottelua.. värit mitä valitsii yhteen kuvaan ei ollut kyllä sitä mitä piti... mut varmasti on hyviäkin kuvia tehnyt, mitä ollaan katsottu mm. facebookissa.. kun hänellä ja kaikilla tatuoijilla on oma tyyli ja jotkut kuvat on heille helpompi tehä ja toiset vaikempi toteuttaa...

    • ugviuhg

      ????

    • Sickgirl

      Pakko kyll sanoo että sick boy on vaan mainio paikka! Pitbullin lauri ei todellakaan ole mikään tatuoitsija vaan lävistäjä. Otin ekan sick boyssa ja oon tosi tyytyväinen, dennis kyll osaa :) oon kans seurannu allun töitä ja hän on kyll kehittyny valtavasti

    • s-posti?

      Onko sickboy tattoolle sähköpostia? Kun ei ole facebook-profiilia olemassa itselläni...

    • Tatuoitu :)

      Studio Laura Koski on myös kehuttu tatska paikka. Tais olla Ykspihlajassa :)

    • niin.

      ^^ En suosittele... Mutta ei siitä sen enempää.

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, tekeekö joku Kokkolassa nyrkkeilyn mestarille tatuoinnin genitaalialueelle? Hah haa, ei haittaa pikku tulehdus...

      • Anonyymi

        Sick boy tattoo on numero 1.
        Soita sinne.. Numero varmaan löytyy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe