Nycin sairaalat...

Pohdi987

Onko terveydenhuolto New Yorkissa saman kaltaista kuin Suomessa? Eli tarjoillaanko siellä ruoka jne.

9

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairaanhoitaja!!

      Siellä ei tarjoilla ruokaa vaan potilaat saavat itse hakea ruokansa käytävillä olevista automaateista. Juomiseksi myös suositellaan useinmiten vodka paukkuja, sillä se lievittää kipua ja näin ollen ei tarvitse käyttää niin paljon kipulääkkeitä. Vuode vaatteita ei myöskään potilaan sängystä vaihdeta. Vasta uuden potilaan saapuessa vaihdetaan petivaatteet, sillä pyykkiä tulee muutenkin liikaa. Muuta ei nyt näin äkkisilteen tule mieleen, mutta vastailen lisää tarvittaessa. Olen työskennellyt 5 vuotta Ruotsin Carolinskassa, 2 vuotta Espanjassa ja nyt pahaimmillaan Washingtonissa.. Terveiset sinne Suomeen!

      • 20

        miestani tutkimuksista kaytavalla. Tarjoilija tuli kysymaan haluanko alkuruoaksi keittoa vai salaattia.


      • Omppulover
        20 kirjoitti:

        miestani tutkimuksista kaytavalla. Tarjoilija tuli kysymaan haluanko alkuruoaksi keittoa vai salaattia.

        pois näiltä sivuilta. Jos ette itse tajua kuinka idioottimaista tämä teitin touhu on, niin kysykää joltain... Ihan vaan tyyliin, että olenko tyhmä kun vastasin tällaiselle sivustolle / kysymykseen näin.
        100% varmasti voin luvata, että saatte positiivisen vastauksen.

        Itse kysymykseen... En tiedä, ei kokemusta, mutta toivottavasti joku jolla enemmän tietoa vastaa jotain järkevääkin...


      • 36
        Omppulover kirjoitti:

        pois näiltä sivuilta. Jos ette itse tajua kuinka idioottimaista tämä teitin touhu on, niin kysykää joltain... Ihan vaan tyyliin, että olenko tyhmä kun vastasin tällaiselle sivustolle / kysymykseen näin.
        100% varmasti voin luvata, että saatte positiivisen vastauksen.

        Itse kysymykseen... En tiedä, ei kokemusta, mutta toivottavasti joku jolla enemmän tietoa vastaa jotain järkevääkin...

        ask a stupid question you'll get a stupid answer.


      • Omppulover
        36 kirjoitti:

        ask a stupid question you'll get a stupid answer.

        varmastikaan ole kuullut sanontaa, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan, mutta jos jokainen joka viitsii vastata noin idiootisti, käyttäisi saman ajan esim. johonkin "järkevän kysymyksen" vastaamiseen, niin täälläkin olisi paljon enemmän oikeaa luettavaa... Alkaa vaan ahistaan tämä "paskan seulonta" kun luulee olevansa ihan asiallisilla sivuilla. Otathan myös huomioon, että jollekin saattaa olla erittäin tärkeää saada asiallinen vastaus esim. tuohon terveydenhuollon tasoon verrataessa esim. Suomeen.

        Lopuksi vielä... Jos joku teistä yo. vataajista kokee oikeasti,että joku kysymys on "tyhmä" niin pitäkää oma tyhmyytenne piilossa ja jättäkää vaikka vastaamatta kokonaan... Katsokaas kun näihin "tyhmiin" kysymyksiin voi vastata myös asiallisesti... Terveydenhuollon taso on Suomen tasoon verrattuna vastaavaa, joskin kalliimpaa.


      • 23
        Omppulover kirjoitti:

        varmastikaan ole kuullut sanontaa, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan, mutta jos jokainen joka viitsii vastata noin idiootisti, käyttäisi saman ajan esim. johonkin "järkevän kysymyksen" vastaamiseen, niin täälläkin olisi paljon enemmän oikeaa luettavaa... Alkaa vaan ahistaan tämä "paskan seulonta" kun luulee olevansa ihan asiallisilla sivuilla. Otathan myös huomioon, että jollekin saattaa olla erittäin tärkeää saada asiallinen vastaus esim. tuohon terveydenhuollon tasoon verrataessa esim. Suomeen.

        Lopuksi vielä... Jos joku teistä yo. vataajista kokee oikeasti,että joku kysymys on "tyhmä" niin pitäkää oma tyhmyytenne piilossa ja jättäkää vaikka vastaamatta kokonaan... Katsokaas kun näihin "tyhmiin" kysymyksiin voi vastata myös asiallisesti... Terveydenhuollon taso on Suomen tasoon verrattuna vastaavaa, joskin kalliimpaa.

        Parempaa kuin Suomessa. Tukimuksiin ja hoitoihin paasee heti, ei jonoja. Uusimmat laitteet kaytossa melkein joka paikassa. Henkilokunta aurinkoista.


      • ompunkota
        Omppulover kirjoitti:

        varmastikaan ole kuullut sanontaa, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan, mutta jos jokainen joka viitsii vastata noin idiootisti, käyttäisi saman ajan esim. johonkin "järkevän kysymyksen" vastaamiseen, niin täälläkin olisi paljon enemmän oikeaa luettavaa... Alkaa vaan ahistaan tämä "paskan seulonta" kun luulee olevansa ihan asiallisilla sivuilla. Otathan myös huomioon, että jollekin saattaa olla erittäin tärkeää saada asiallinen vastaus esim. tuohon terveydenhuollon tasoon verrataessa esim. Suomeen.

        Lopuksi vielä... Jos joku teistä yo. vataajista kokee oikeasti,että joku kysymys on "tyhmä" niin pitäkää oma tyhmyytenne piilossa ja jättäkää vaikka vastaamatta kokonaan... Katsokaas kun näihin "tyhmiin" kysymyksiin voi vastata myös asiallisesti... Terveydenhuollon taso on Suomen tasoon verrattuna vastaavaa, joskin kalliimpaa.

        höllääs nyt vähän sitä pipon reunaa sinäkin.


      • Omppulover
        ompunkota kirjoitti:

        höllääs nyt vähän sitä pipon reunaa sinäkin.

        Erittäin mielelläni...
        Idiotismi kuriin ja minä vaikenen... mutta kun asiasta sanon ja kun asiaa on, niin varmasti sen kerron. V.......vat vastaukset ei vaan kuulu tänne eikä muillekaan keskustelu palstoille ja olen valmis kertomaan sen aina kun sitä joku kauniisti pyytää. Itse en onneksi seuraile kuin tätä NYC palstaa, joten eipä tartte paljon tästä asiasta kirjoittaa. Pysyisipä edes yksi miljoonasta keskustelupalstasta suht siistinä ja asiallisena. Aina tiettyi löytyy niitäkin joiden on pakko häiaritä muita... kai heilläkin siten on joku tarkoitus.


    • heheheheh

      Se on siitä kiinni minkälaiseen sairaalaan vakuutus kattaa:-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3310
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2053
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      82
      1088
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe