Konerinki

Koneukko

Onkohan kenelläkään kokemusta Koneringistä .Miten toimii kannattaako liittyä onko mitään hyötyä työllisyyden kannalta kone 15TN tela

14

6896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä aikanaan

      puhetta kun sitä perustettiin silloin sen osakkeen hinta oli vielä kohtuullinen,nyt se on karannut käsistä.En silloin nähnyt tarvetta liittyä kun laskeskelin että se on sellainen (rahastusautomaatti) ja mitään takeita ei töistä ole.Vielä myöhemminkin tarjoksia on tullut mutta en ole sortunut.Silloin alussa näkyi joitakin Koneringin tarroja koneissa mutta eiåä enää vuosiin.

      • 17tn

        Onko hinnat jo poljettu siihe tasoon, ettei auta vaikka kaivaa kuinka paljon?
        Haluaisivatko jo kaikki kaivaa yötä päivää, ennen halusi vaan uudet konemiehet jotka eivät kyenneet laskemaan.


      • koneringin
        17tn kirjoitti:

        Onko hinnat jo poljettu siihe tasoon, ettei auta vaikka kaivaa kuinka paljon?
        Haluaisivatko jo kaikki kaivaa yötä päivää, ennen halusi vaan uudet konemiehet jotka eivät kyenneet laskemaan.

        hinnastosta joka on julkinen sivu.


      • olla kokeilu

        Keltaisessa Pörssissä, Nettikoneessa ja Huutonetissä noita osakkeita on ollut tarjolla kohtalaisen suolaiseen hintaan. Taida kovin haluttuja olla ...


      • kakekuoppaukko
        koneringin kirjoitti:

        hinnastosta joka on julkinen sivu.

        kovat on koneilla tuntihinnat. taitaa jokin taho vetää isonki siivun välistä


    • Urakoitsija3

      Olen ollut jäsen muutamia vuosia, töitä on sitä kautta pökännyt tosi hyvin.
      Hinnastot ovat ohjehintoja, joita ei peritä kuin lyhyistä töistä.
      Konerinki vetää välistä muistaakseni 3 %, loppu jää koneurakoitsijalle, oli hinta mikä hyvänsä.
      Koneringin % on vaihteleva, nousee ja laskee suhdanteen mukaan, täytyyhän yhtiön pysyä iskussaan ja toimia hyvin.

      • Kaivertaja

        Kaivertaja.3.12.2014.Itse olenkuulunut Rinkiin useammanvuoden.Tuntihinnat ovat olleet kohdallaan sekä työllistänyt huonoonkinaikaan yllättävänkin hyvin.Ainakin itse olen erittäin tyytyväinen Konerinkiin.


    • konheman

      Konerinki on työllistänyt tosi hyvin, myös hiljaisina aikoina. Joitakin konekokoja on tarjolla liian vähän, silloin kysyntä on kova. K-autoista on ollut monasti pulaa. Pyöräalustaisille 12-20 t on ollut kova kysyntä. Parhaiten asia selviää kun soittaa Konerinkiin. Osakkeen osinko on ollut 200€ vuosi. Hinta on nyt ollyt yleensä 4600- 4800€

    • ääliöälälyöööliäläikkyy1

      Kokemusta on,

      KONERINKI= KYLMÄRINKI PERSEREIJÄN YMPÄRILLÄ KOKO AJAN.

    • Pexi111

      Ääliöälälyöööliäläikkyy1, sinulla taitaa tosiaan olla vain öölit mielessä ja biletykset ym etkä ole kykeneväinen työntekoon ja se onkin koitunut sinulle kylmäksi ringiksi perseen ympärille. Herää jo tähän päivään ja lopeta se viihteellä oleminen ja kasva aikuiseksi. Tv pekka

    • Anonyymi

      Konerinki ja kätevä appi! XD voi tziisus mikä firma. Hintoja ei kerrota,painele appia. Ystävän neuvo teille rakkaat kuljetusyrittäjät,pysykää kaukana tästä kusettaja firmasta!

      • Anonyymi

        Joo toi hintojen panttaaminen 2kk ja sitten tilitys kun joku joskus saa rahaa on ihan paras systeemi varmistamaan että saat verottajan kanssa keskustella joka kk. Ja vitun applikaatio on aivan hanurista. Joka homma otetaan alle markkinahinnan ja ihmetelellään kun aliurakoitsijat rypee pohja mudissa. Ja aina löytyy jostain kaukaa joku autoilija sinne onneaan koittamaan


    • Anonyymi

      Voitko kertoa minulle, miten se toimii, ostan osakkeita ja mitä sitten

    • Anonyymi

      Olen yksi perustaja jäsenistä kannattaa liittyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe