Onkohan kenelläkään kokemusta Koneringistä .Miten toimii kannattaako liittyä onko mitään hyötyä työllisyyden kannalta kone 15TN tela
Konerinki
16
7665
Vastaukset
- siitä aikanaan
puhetta kun sitä perustettiin silloin sen osakkeen hinta oli vielä kohtuullinen,nyt se on karannut käsistä.En silloin nähnyt tarvetta liittyä kun laskeskelin että se on sellainen (rahastusautomaatti) ja mitään takeita ei töistä ole.Vielä myöhemminkin tarjoksia on tullut mutta en ole sortunut.Silloin alussa näkyi joitakin Koneringin tarroja koneissa mutta eiåä enää vuosiin.
- 17tn
Onko hinnat jo poljettu siihe tasoon, ettei auta vaikka kaivaa kuinka paljon?
Haluaisivatko jo kaikki kaivaa yötä päivää, ennen halusi vaan uudet konemiehet jotka eivät kyenneet laskemaan. - koneringin
17tn kirjoitti:
Onko hinnat jo poljettu siihe tasoon, ettei auta vaikka kaivaa kuinka paljon?
Haluaisivatko jo kaikki kaivaa yötä päivää, ennen halusi vaan uudet konemiehet jotka eivät kyenneet laskemaan.hinnastosta joka on julkinen sivu.
- olla kokeilu
Keltaisessa Pörssissä, Nettikoneessa ja Huutonetissä noita osakkeita on ollut tarjolla kohtalaisen suolaiseen hintaan. Taida kovin haluttuja olla ...
- kakekuoppaukko
koneringin kirjoitti:
hinnastosta joka on julkinen sivu.
kovat on koneilla tuntihinnat. taitaa jokin taho vetää isonki siivun välistä
- Urakoitsija3
Olen ollut jäsen muutamia vuosia, töitä on sitä kautta pökännyt tosi hyvin.
Hinnastot ovat ohjehintoja, joita ei peritä kuin lyhyistä töistä.
Konerinki vetää välistä muistaakseni 3 %, loppu jää koneurakoitsijalle, oli hinta mikä hyvänsä.
Koneringin % on vaihteleva, nousee ja laskee suhdanteen mukaan, täytyyhän yhtiön pysyä iskussaan ja toimia hyvin.- Kaivertaja
Kaivertaja.3.12.2014.Itse olenkuulunut Rinkiin useammanvuoden.Tuntihinnat ovat olleet kohdallaan sekä työllistänyt huonoonkinaikaan yllättävänkin hyvin.Ainakin itse olen erittäin tyytyväinen Konerinkiin.
- konheman
Konerinki on työllistänyt tosi hyvin, myös hiljaisina aikoina. Joitakin konekokoja on tarjolla liian vähän, silloin kysyntä on kova. K-autoista on ollut monasti pulaa. Pyöräalustaisille 12-20 t on ollut kova kysyntä. Parhaiten asia selviää kun soittaa Konerinkiin. Osakkeen osinko on ollut 200€ vuosi. Hinta on nyt ollyt yleensä 4600- 4800€
- ääliöälälyöööliäläikkyy1
Kokemusta on,
KONERINKI= KYLMÄRINKI PERSEREIJÄN YMPÄRILLÄ KOKO AJAN. - Pexi111
Ääliöälälyöööliäläikkyy1, sinulla taitaa tosiaan olla vain öölit mielessä ja biletykset ym etkä ole kykeneväinen työntekoon ja se onkin koitunut sinulle kylmäksi ringiksi perseen ympärille. Herää jo tähän päivään ja lopeta se viihteellä oleminen ja kasva aikuiseksi. Tv pekka
- Anonyymi
Konerinki ja kätevä appi! XD voi tziisus mikä firma. Hintoja ei kerrota,painele appia. Ystävän neuvo teille rakkaat kuljetusyrittäjät,pysykää kaukana tästä kusettaja firmasta!
- Anonyymi
Joo toi hintojen panttaaminen 2kk ja sitten tilitys kun joku joskus saa rahaa on ihan paras systeemi varmistamaan että saat verottajan kanssa keskustella joka kk. Ja vitun applikaatio on aivan hanurista. Joka homma otetaan alle markkinahinnan ja ihmetelellään kun aliurakoitsijat rypee pohja mudissa. Ja aina löytyy jostain kaukaa joku autoilija sinne onneaan koittamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo toi hintojen panttaaminen 2kk ja sitten tilitys kun joku joskus saa rahaa on ihan paras systeemi varmistamaan että saat verottajan kanssa keskustella joka kk. Ja vitun applikaatio on aivan hanurista. Joka homma otetaan alle markkinahinnan ja ihmetelellään kun aliurakoitsijat rypee pohja mudissa. Ja aina löytyy jostain kaukaa joku autoilija sinne onneaan koittamaan
Aivan vitun perseestä tämä konerinkin applikaatio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan vitun perseestä tämä konerinkin applikaatio
Konerinki applikaatiossa aivan liikaa kaikkea pilkunviilausta. Paljon työläämpi kuskille kuin KTK:n vastaavat applikaatiot.
Perustelevat tätä raporteilla ja laskuttamisella. Mietin eikö KTK:t tuota mitään raportteja? Vai olisiko niiden applikaatiot vain paljon paremmin toteutettuja??
Koneringissä vaihtui toimitusjotaha joka oli johtanut firmaa vuodesta 2005 alkaen. Uusi tj, en tiedä onko ihan yhtä pätevä. Aika näyttää ja nyt on tosi haasteellista maanrak. alalla.
- Anonyymi
Voitko kertoa minulle, miten se toimii, ostan osakkeita ja mitä sitten
- Anonyymi
Olen yksi perustaja jäsenistä kannattaa liittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101