..puolin ja toisin..ja toivotaan että niitä iloja olisi enemmän.
Etsin ystävää sposteilemaan. Olen 42 v yh-äiti. Hoikahko, mukava, empaattinen ja luotettava.
[email protected]
Jaetaan ilot ja surut
Nainen 42
4
387
Vastaukset
- markol
haetko seuraa olen vapaa mies.
- alanko....
Oletko aina noin suupaltti?
- JukuJoku
Haetko taloudellista turvaa vai kesäkollia?
- Alma Justiina
Minäkin tarttisin kesäkollin, miksi juuri kesäkollin, syyt on selvät, kun syksy saapuu niin potkin hett kollia perseelle ja laitan mierontielle. Siitä hyviä on noi kesäkollit, nyt täytys olla vaan tarkkana ett saisin sellasen joka ei ole ruuansuoja ja muutenkin sisäsiisti. Itse olen mukavaihminen ja siedän jonkunverran juopottelua, mut jos menee läträämiseksi niin silloin nyrkki laulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462