Miksi ahvenanmaalaiset rikkovat lakia?

nusk nusk nusk

Miksi ahvenanmaalaiset myyvät nuuskaa Ahvenanmaalla vaikka nuuskan myyminen Suomessa ja muissa EU-maissa patsi Ruotsissa on laitonta?

Veloittavat myös selvää ylihintaa nuuskasta.

23

1665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ålanderi

      Myydään nuuskaa koska se on hyvä pisnes(=bisnes) !!

      Me tehdään täällä Ahvenanmaalla mitä me halutaan !!

      • nusk nusk nääsk

        Ihmiset tulevat ostamaan tulevaisuudessa nuuskaa Venäjältä. Kyllä ne ruotsalaiset huomaavat miten kovasti ahvenanmaalaiset vetävät ylihintaa nuuskasta.


      • tottahan tuo

        Totta joka sana Ahvenanmaalla tehdään mitä halutaan ja sen osoittaa myös laillinen rasismi.
        Missä muualla sivistyneessä yhteiskunnassa rasismi on niin jokapäiväistä mitä Ahvenanmaalla.


      • terve aatu
        tottahan tuo kirjoitti:

        Totta joka sana Ahvenanmaalla tehdään mitä halutaan ja sen osoittaa myös laillinen rasismi.
        Missä muualla sivistyneessä yhteiskunnassa rasismi on niin jokapäiväistä mitä Ahvenanmaalla.

        Nuuska houruissa ei ehdi olla rasistinen. Kerran kävin siellä ja rupesi suututtamaan nämä nuuskaajat.
        Onko pakko tunkea sitä nuuska myrkkyä sinne ikeniin?


      • snus!!!
        tottahan tuo kirjoitti:

        Totta joka sana Ahvenanmaalla tehdään mitä halutaan ja sen osoittaa myös laillinen rasismi.
        Missä muualla sivistyneessä yhteiskunnassa rasismi on niin jokapäiväistä mitä Ahvenanmaalla.

        Kysymys:"Missä muualla sivistyneessä yhteiskunnassa rasismi on niin jokapäiväistä mitä Ahvenanmaalla"
        Vastaus:Suomessa


      • Järjenkäyttö
        tottahan tuo kirjoitti:

        Totta joka sana Ahvenanmaalla tehdään mitä halutaan ja sen osoittaa myös laillinen rasismi.
        Missä muualla sivistyneessä yhteiskunnassa rasismi on niin jokapäiväistä mitä Ahvenanmaalla.

        Tyhmiäkö olette?
        Ahvenanmaalla missä on erirotuisia ja eri värisiä ihmisiä suhteellisesti enemmän kuin muualla Suomessa eikä kuitenkaan rotuvihaa tai muunlaista rasismia kuten mannersuomessa.
        Oletko yksinkertainen "tottahan tuo" vai teeskenteletkö?


    • Pentti.

      Koska kun sisarukset saa jälkikasvua niin tuossa on tulos..

      • ikeniin vaan

        Se on kyllä "aloittaja" senkin nuuskan niiskuttaja.


      • tonkija

        Se tyhmä Lukenut.


      • Vielä nuori
        tonkija kirjoitti:

        Se tyhmä Lukenut.

        Nuuska onko se aivastelua aiheuttava vai muuten haitallinen aine ?
        Onko mitään näyttöä terveyshaitoista ?
        Aiheuttaako nuuska syöpää ?

        Oppilas joka ajattelee aloittaa nuuskaamaan.


      • keltaiset hampaat
        Vielä nuori kirjoitti:

        Nuuska onko se aivastelua aiheuttava vai muuten haitallinen aine ?
        Onko mitään näyttöä terveyshaitoista ?
        Aiheuttaako nuuska syöpää ?

        Oppilas joka ajattelee aloittaa nuuskaamaan.

        Ne site ikeniin työntää. Viisas mies ei käytä mitään aineita. Ei nuuskaa, tupakkaa, huumeita, alkoholia tai muita ruumista myrkyttäviä aineita. Ruumis on pyhä temppeli jonka terveydestä on pidettävä huolta.


    • diRibeira

      Manner-Suomi se nuuskaajien pesä on. Sitä näytetään telkkarissakin miten Härmän jätkä pistää tötsiä ylähuulen alle. Miljardi katselijaa kun Juti tykitti sitä paskaa ikeniin Halosen selän takana. Siellä jossain lätkämatsissa Vancouerissa. Se on pientä ne ahvenanmaalaisten mällisyljet verrattuna meidän omiin koviin jätkiin. Siinä olisi Lukeneellekin opettelemista.

      • lukenut

        Mistä Juti sai nuuskansa? Ahvenanmaalta tietysti.


    • Kokoomus1

      ahvenanmaa on perseestä pitäs tehdä siitä sotilas tukikohta

    • Tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastaan, ettei Ahvenanmaalla myydä nuuskaa. Nuuskan myynti on sallittu ainoastaan Ruotsissa. Ahvenanmaalla ei ole tarpeen pimeään myyntiinkään, koska laivamatka Ruotsiin kestää kaksi tuntia ja on miltei ilmainen, joten jokainen pystyy hakemaan oman nuuskansa laivoilta, kaverille joku tietysti tuo (se nyt taitaa olla laitonta, vaikkei hakupalkkiota ottaisikaan, mutta samaa varmaan tapahtuu tupakan osalta Virosta tuotuna mantereelle).

      • Onko luvallista

        Miksi nuuskaa myydään Ahvenanmaalla?
        Luullakseni se on kieletty myös siellä samoin mitä muuallakin paitsi ruotsissa?


      • Fhjdhhjhgjjhj
        Onko luvallista kirjoitti:

        Miksi nuuskaa myydään Ahvenanmaalla?
        Luullakseni se on kieletty myös siellä samoin mitä muuallakin paitsi ruotsissa?

        Ahvenanmaalta et saa nuuskaa, sun pitää mennä laivaan ja Ruotsiin.


    • hyvä juttu nuuska on

      Ja ihan oikein se joka haluaa tuhota terveytensä hän tekee myös haittaa yleiselle
      terveydenhuollolle.

      • ÅLAND FÅR BÖTER

        Pietarsaaressa myytin nuuskaa tiskin alta hirveät sakot tuli ja useat besiiniasemat piti jättää kaljan rökin kokonaan pois.


    • Ja sakot sai Ahvenanmaa, kun Nuuskaa myytiin Pietarsaaeessa? En ymmärrä. Ahvenanmaalla ei myydä nuuskaa, sitä saa ihan laillisesti Ruotsin matkoilta.

    • Sitä sattuu näkemään

      Jostain syystä taisivat vain unhottua näkyviin mutta sitähän sattuu.
      MItä jos olisinkin ottanut kuvia nuuskiksistanne vai mitä?

      • Saat sinä ihan rauhassa ottaa kuvia nuuskastamme, ihan laillisia ne ovat. Nuuskaa saa ostaa laivoilta ja Ruotsista omaan käyttöön. Eikä nuuskan myyminen ole Ahvenamaalla kannattavaa, koska halpaa nuuskaa saa laivoilta, joten myyntiä ei täällä ole.


      • dghbbjfjgjfg

        Sinäkö käynyt Ahvenanmaalla, hahhahahaa, en usko :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe