Farkut

Hoikka 51v

Mitäs olette mieltä; voiko 51v nainen käyttää mustia rikkinäisen näköisiä farkkuja,
ostin sellaiset 14v teinille ja on liian pienet hänelle, olisivat itselleni sopivan kokoiset.

58

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on rikkinäisen näköinen?) Risat vai ehjät :)

      • kun yhteen aikaan oli farkkuja, joissa pakaran alla selkeä iso poikittainen risa kohta, josta sitte vilkkui ties mitä ;)
        En oo muotitietoinen, mutta ehjät farkut arkiasuna usein ;)


    • Yxitypy

      muuta voi. Ei muuta kun pistät vaan jalkaas. Nehän on muotia. Siihen vielä ostat kesäksi farkkutakin, joka myös on ens kesän muotia taas :=))

      • 9+3

        meisselissä voi, miksei muka?


      • Hoikka 51v
        9+3 kirjoitti:

        meisselissä voi, miksei muka?

        Kiitos teille, otan farkut itselleni käytöön, saa poika kauhistella äitiään ihan rauhassa :D


      • Anjaniina
        Hoikka 51v kirjoitti:

        Kiitos teille, otan farkut itselleni käytöön, saa poika kauhistella äitiään ihan rauhassa :D

        sille, hiukan ravistella ennakkioasenteita ;)))


      • kypsä nainen 57v.

        Farkkukangas on tunnetusti kestävää, minulla on 30 vuotta vanha farkkurotsi, jonka aijon ottaa uusiokäyttöön tänä keväänä. Huomioitavaa on tietty se, että mahtuu erittäin hyvin päälle, aavistuksen jopa väljä.


      • vuosimallia-55
        kypsä nainen 57v. kirjoitti:

        Farkkukangas on tunnetusti kestävää, minulla on 30 vuotta vanha farkkurotsi, jonka aijon ottaa uusiokäyttöön tänä keväänä. Huomioitavaa on tietty se, että mahtuu erittäin hyvin päälle, aavistuksen jopa väljä.

        Hieno homma ja etenkin vielä tuo, että mahtuu erittäin hyvin päälle ja on jopa väljä=D


      • Kaupunkilainen
        Hoikka 51v kirjoitti:

        Kiitos teille, otan farkut itselleni käytöön, saa poika kauhistella äitiään ihan rauhassa :D

        Älä sinä teinien kommenteista välitä! Kaikille lapsille tulee sellainen kehitysvaihe, jossa hävetään omia vanhempia, tekivät he mitä tahansa tai olivat he minkälaisia tahansa. Siitä ei pidä ottaa itseensä, kyse on loppujen lopuksi teinin omasta pohjattomasta epävarmuudesta. Se menee kyllä ohi, kun nuori vähän aikuistuu.


    • Anjaniina

      onko se sopivaa, mutta minä kyl käytän renksuhousuja..mustia, nauhaisia ja niittisiä.
      Että siihen nähden....

    • viivi-amaldiina

      vedä vaan jalkaan.
      Meillä käy tyttärentytön kanssa sama koko 160cm, ja meillä on samanlaisia farkkuja.
      Nyt toi just eilen hupparin minulle kun ei kuulemma jaksa pitää sitä.....jaksa hmm.

      • Hoikka 51v

        Olette ihania! eläköön että löytyi tälläinen palsta jossa vielä oman ikäisiä.


      • 3+15
        Hoikka 51v kirjoitti:

        Olette ihania! eläköön että löytyi tälläinen palsta jossa vielä oman ikäisiä.

        voin kertoa, että ihan aina tääl ei olla ihania.


    • zirbbana

      pitää ihan sellaisia vaatteita, kuin mistä tykkää, oli ikä mikä tahansa.
      Ei kun laita farkut jalkaan vaan :)

    • 9+20=

      ikäisten ei enää tarvi oikeestaan kysellä pukeutumisohjeita. Kun kerta saahaan äänestää ja kouluttautuakin minhin ammattiin tahansa, niin miksei pukeutua niin kuin huvittaa?

      Ole enemmän huolissasi palkoista ja naisten oikeudesta kulkea rauhassa yleisillä paikoilla.

      • yks vm-55

        Täällähän on tänään hyvä boogie=D aina ei kyllä näin ole ollut ja sulla oli paras kommentti. "mejän ikäisten ei enää tarvi kysellä pukeutumisohjeita, kun kerta saahan äänestääkin" Itsekkin pukeudun juuri siihen kuosiin mistä itte pidän, vaikka vähän saman ikäiset kattelee pitkään. Suosikkini ovat legginsit ja minifarkkuhame tai pitkä pepun peittämä toppi pillifarkkujen kanssa:)


      • *wiiwidear*
        yks vm-55 kirjoitti:

        Täällähän on tänään hyvä boogie=D aina ei kyllä näin ole ollut ja sulla oli paras kommentti. "mejän ikäisten ei enää tarvi kysellä pukeutumisohjeita, kun kerta saahan äänestääkin" Itsekkin pukeudun juuri siihen kuosiin mistä itte pidän, vaikka vähän saman ikäiset kattelee pitkään. Suosikkini ovat legginsit ja minifarkkuhame tai pitkä pepun peittämä toppi pillifarkkujen kanssa:)

        noihin kamppeisiin...mutta olenkin jo! 60 , mutta farkkuihin pukeudun, ehjiin sinisiin, mustiin, ruskeisiin, sammareihin, very nice merkkiset sopii mun mallivartalolle ja lyhyehköille säärille lahjepituus 30 cm.
        Nuorekas ihminen käytökseltään ja kaikella tapaa, voi mielestäni panna päällensä mitä vain, kunhan näyttää hyvältä ja tyylikkäältä. Ei kai tarkoitus ikäisemme ole pukeutua, kuin räsy- tai barbienukke.
        '
        Hyvän näköiset, siistit vaatteet luovat luottamusta myös ihmisille itselleen ja itsevarmuus kasvaa, kun tietää olevansa hyvän näköinen. Mutta malttia tarvitaa,ei tule ylilöntejä innostuksen huumassa.

        Minä puin lauantaina meleeratut mustat farkut, 3/4 mustan villakangas takin, mustat nilkkurit, vadelman värisen akryylihuivin kaulaan ja tummat aurinkolasit ja tumma violetit nahkahanskat ,sekä tumma laukku. Takin kauluksessa oli kullan ja hopeen väriset pienet pinsi korut. Hiivatti ku muutama mies silmäili minuu pitkään, en päässy selville, olinko hyvän / vai hymyilyttävän näköinen. En kehdannu kysyy.


      • Pitkäkoipi
        *wiiwidear* kirjoitti:

        noihin kamppeisiin...mutta olenkin jo! 60 , mutta farkkuihin pukeudun, ehjiin sinisiin, mustiin, ruskeisiin, sammareihin, very nice merkkiset sopii mun mallivartalolle ja lyhyehköille säärille lahjepituus 30 cm.
        Nuorekas ihminen käytökseltään ja kaikella tapaa, voi mielestäni panna päällensä mitä vain, kunhan näyttää hyvältä ja tyylikkäältä. Ei kai tarkoitus ikäisemme ole pukeutua, kuin räsy- tai barbienukke.
        '
        Hyvän näköiset, siistit vaatteet luovat luottamusta myös ihmisille itselleen ja itsevarmuus kasvaa, kun tietää olevansa hyvän näköinen. Mutta malttia tarvitaa,ei tule ylilöntejä innostuksen huumassa.

        Minä puin lauantaina meleeratut mustat farkut, 3/4 mustan villakangas takin, mustat nilkkurit, vadelman värisen akryylihuivin kaulaan ja tummat aurinkolasit ja tumma violetit nahkahanskat ,sekä tumma laukku. Takin kauluksessa oli kullan ja hopeen väriset pienet pinsi korut. Hiivatti ku muutama mies silmäili minuu pitkään, en päässy selville, olinko hyvän / vai hymyilyttävän näköinen. En kehdannu kysyy.

        Kovin on lyhyeksi jääneet sääresi 30 cm. Jos ne jälkeesi katselleet miehet hieraisivat silmiään kun eteenpäin pykerrit.


      • :))
        Pitkäkoipi kirjoitti:

        Kovin on lyhyeksi jääneet sääresi 30 cm. Jos ne jälkeesi katselleet miehet hieraisivat silmiään kun eteenpäin pykerrit.

        oli painovirne?

        Hihhihhiiiii :))))))))


      • *wiiwidear*
        Pitkäkoipi kirjoitti:

        Kovin on lyhyeksi jääneet sääresi 30 cm. Jos ne jälkeesi katselleet miehet hieraisivat silmiään kun eteenpäin pykerrit.

        ku nauroin siun tekstiäsi, vesi valuu vieläkin silmistä..taisi tosiaankin tulla painovirhe paholainen, syvässä lumessa piipertäminen käy yhtä vaivalloisesti, kuin piskin, jolla on vielä lyhyemmät koivet...
        Kyllä nyt hävettää...ja naurattaa niin pirkaleesti..ehkä ne miehet tosiaankin silmäilivät hymynkare suupielessä, niiku siullaki oli, kirjoittaessasi viestiäsi.
        Tarkoitus oli tietenkin kirjoittaa 30 tuuman jne., apuava, tuleeko nytkän oikein, ku silimiä vesiputoukset hämärtää. no hyvä kuitenki että huomasit, ei mummo ihan oo niin paljon kutistunut.
        Terveisiä vaan tarkkasilmäisille, kiva huomata, et joku lukee viestit, ei oo menny ihan harakoille..!!


      • Pitkäkoipi kirjoitti:

        Kovin on lyhyeksi jääneet sääresi 30 cm. Jos ne jälkeesi katselleet miehet hieraisivat silmiään kun eteenpäin pykerrit.

        vielä lukkee teksti, että sai hyvän mielen ja naurut vielä yötä männessä, joo, nyt mään piskin kanssa kuleksimaan ulkopuolella, männään näillä lyhkäsillä koivilla rämpimään lumihankeen.


      • *wiiwidear* kirjoitti:

        ku nauroin siun tekstiäsi, vesi valuu vieläkin silmistä..taisi tosiaankin tulla painovirhe paholainen, syvässä lumessa piipertäminen käy yhtä vaivalloisesti, kuin piskin, jolla on vielä lyhyemmät koivet...
        Kyllä nyt hävettää...ja naurattaa niin pirkaleesti..ehkä ne miehet tosiaankin silmäilivät hymynkare suupielessä, niiku siullaki oli, kirjoittaessasi viestiäsi.
        Tarkoitus oli tietenkin kirjoittaa 30 tuuman jne., apuava, tuleeko nytkän oikein, ku silimiä vesiputoukset hämärtää. no hyvä kuitenki että huomasit, ei mummo ihan oo niin paljon kutistunut.
        Terveisiä vaan tarkkasilmäisille, kiva huomata, et joku lukee viestit, ei oo menny ihan harakoille..!!

        ...ja vastata pääsääntöisesti asiallisesti joskus kuten nyt myös huumorilla. Eikös olekin ihmeellistä kuinka muutunkin vekkuliksi kun kirjoitan 50 palstalla ja kokeeksi puskasta. Tässä on oppimista tuonne 60 palstalle. Siellähän olen täysin huumorintajuton. Mistähän mahtaa johtua ; )


      • *wiiwidear*
        Korppis kirjoitti:

        ...ja vastata pääsääntöisesti asiallisesti joskus kuten nyt myös huumorilla. Eikös olekin ihmeellistä kuinka muutunkin vekkuliksi kun kirjoitan 50 palstalla ja kokeeksi puskasta. Tässä on oppimista tuonne 60 palstalle. Siellähän olen täysin huumorintajuton. Mistähän mahtaa johtua ; )

        ilmaisit pikku kirjoitus virheeni, hiisi soikoon ku minnuu nauratti, ja vieläkin, vissiin en lakkaa lainkaan ku luen uudelleen kirjoituksesi. Tässä se nähtiin, miten hauskasti joku osaa ilmaisun taidon, eikä vallankaan loukkaa toisen vakavasti kirjoittamaa viestiä...hhmm...hyvä sinä. Monesta asiasta selviää huumorin avulla...


      • mun tyyli
        *wiiwidear* kirjoitti:

        noihin kamppeisiin...mutta olenkin jo! 60 , mutta farkkuihin pukeudun, ehjiin sinisiin, mustiin, ruskeisiin, sammareihin, very nice merkkiset sopii mun mallivartalolle ja lyhyehköille säärille lahjepituus 30 cm.
        Nuorekas ihminen käytökseltään ja kaikella tapaa, voi mielestäni panna päällensä mitä vain, kunhan näyttää hyvältä ja tyylikkäältä. Ei kai tarkoitus ikäisemme ole pukeutua, kuin räsy- tai barbienukke.
        '
        Hyvän näköiset, siistit vaatteet luovat luottamusta myös ihmisille itselleen ja itsevarmuus kasvaa, kun tietää olevansa hyvän näköinen. Mutta malttia tarvitaa,ei tule ylilöntejä innostuksen huumassa.

        Minä puin lauantaina meleeratut mustat farkut, 3/4 mustan villakangas takin, mustat nilkkurit, vadelman värisen akryylihuivin kaulaan ja tummat aurinkolasit ja tumma violetit nahkahanskat ,sekä tumma laukku. Takin kauluksessa oli kullan ja hopeen väriset pienet pinsi korut. Hiivatti ku muutama mies silmäili minuu pitkään, en päässy selville, olinko hyvän / vai hymyilyttävän näköinen. En kehdannu kysyy.

        Tuo jorinsa on aivan tyypillistä 60 eli suurten ikäluokkien moralisointia ja ikuista nuorempien, varsinkin 50-lukulaisten, ohjaamista ja neuvomista. Pukeutukaa te 60 matammit bullberriin ja marimekkoon, se on teidän ikäluokan tyyli mutta ei mun. Ei kiinnosta suurten ikäluokkien pukeutumiset pätkääkää, viihtykää eläkkeellä.


      • *wiiwidear*
        mun tyyli kirjoitti:

        Tuo jorinsa on aivan tyypillistä 60 eli suurten ikäluokkien moralisointia ja ikuista nuorempien, varsinkin 50-lukulaisten, ohjaamista ja neuvomista. Pukeutukaa te 60 matammit bullberriin ja marimekkoon, se on teidän ikäluokan tyyli mutta ei mun. Ei kiinnosta suurten ikäluokkien pukeutumiset pätkääkää, viihtykää eläkkeellä.

        lokeroos, ku ei kelpaa aikuisten jutut...täällä kakaroita tarvii..oma kroppa, oma tyyli..


      • Korppis
        *wiiwidear* kirjoitti:

        ilmaisit pikku kirjoitus virheeni, hiisi soikoon ku minnuu nauratti, ja vieläkin, vissiin en lakkaa lainkaan ku luen uudelleen kirjoituksesi. Tässä se nähtiin, miten hauskasti joku osaa ilmaisun taidon, eikä vallankaan loukkaa toisen vakavasti kirjoittamaa viestiä...hhmm...hyvä sinä. Monesta asiasta selviää huumorin avulla...

        Pienet virheet pitää ottaa huumorilla eikä kieliopillisilla nuhdesaarnoilla.

        Olen jo saanut niin monta oikaisua kirjoituksiini. Tekninen virhe, näppäimistöni a kirjain jumittaa ja pääknupista johtuva vika kun konsonantit sekoilee ja vaihtaa paikkaansa ; ) mutta se olen hyväksynyt. Ei ole kuitenkaan kiva lukea moraalisaarnoja kirjoitusvirheistä. Niistä voi vääntää vitsin. Lukea osaan sujuvasti.


    • farkut jokapäiväisessä käytössä ja olen 56 v.:-D)))))))

      • onko noinkin suuria tuumakokoja en ole tiennytkään?


      • Sisältä kultaa
        korpikirjailija kirjoitti:

        onko noinkin suuria tuumakokoja en ole tiennytkään?

        Jos itse tykkäät noista farkuista ja istuvat hyvin,niin jalkaan vaan :) Itselläni yhdet mustat pillifarkut,joita kylläkin käytän aika harvoin.Yleensä pidän mustia suoria housuja.


      • Korppis
        Sisältä kultaa kirjoitti:

        Jos itse tykkäät noista farkuista ja istuvat hyvin,niin jalkaan vaan :) Itselläni yhdet mustat pillifarkut,joita kylläkin käytän aika harvoin.Yleensä pidän mustia suoria housuja.

        Siis ovatko no. 501 pillifarkkuja? Olen farkkutyttö, no jaa tyttö ; ) ja pillifarkut voisi käydäkin. Käytän lannefarkkuja enkä ole löytänyt sopivaa vyötärömallia liekö vika vyötärössäni. Musta voisi käydäkin, minulla tosin on menossa ruskea kausi tänä keväänä. Kävin kaupoissa kovin oli pastillivärit muotia. Ei oikein sykähdyttänyt.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        onko noinkin suuria tuumakokoja en ole tiennytkään?

        varsin hyvin mitä tarkoitan. Tuumakokoa en löydä farkuista, mutta mä en oo paksu.


      • Korppis kirjoitti:

        Siis ovatko no. 501 pillifarkkuja? Olen farkkutyttö, no jaa tyttö ; ) ja pillifarkut voisi käydäkin. Käytän lannefarkkuja enkä ole löytänyt sopivaa vyötärömallia liekö vika vyötärössäni. Musta voisi käydäkin, minulla tosin on menossa ruskea kausi tänä keväänä. Kävin kaupoissa kovin oli pastillivärit muotia. Ei oikein sykähdyttänyt.

        joissa on oikeat napit, eikä mitään vetskaria. Ei mulle mitkään pillit kävis, mutta ihan normaalit käy.:-D)))))))))


      • Korppis
        Teotwawki kirjoitti:

        joissa on oikeat napit, eikä mitään vetskaria. Ei mulle mitkään pillit kävis, mutta ihan normaalit käy.:-D)))))))))

        Miksi niissä pitää olla napit, onko ne siksi, että vetskari on epävarma? Vai onko se vain tyyliseikka. Korjailen välillä poikien farkkuja ja esikoisella oli sellaiset nappijutskat, en vaan hoksannut kysyä miksi.

        No kyllähän minä tietenkin tiesin, että 501 ei tuumakokoa tarkoita ja sinäkin tiesit, että tiesin ; ))))


      • Korppis kirjoitti:

        Miksi niissä pitää olla napit, onko ne siksi, että vetskari on epävarma? Vai onko se vain tyyliseikka. Korjailen välillä poikien farkkuja ja esikoisella oli sellaiset nappijutskat, en vaan hoksannut kysyä miksi.

        No kyllähän minä tietenkin tiesin, että 501 ei tuumakokoa tarkoita ja sinäkin tiesit, että tiesin ; ))))

        mikään muoti-ihminen, mutta sen vain tiedän, että aidoissa Lewi'ksissä pitää olla napit. Tiesin, että sinä tiedät, että minä tiedän, että sinä........:-D))))))))))


      • sitroen naapurista
        Teotwawki kirjoitti:

        mikään muoti-ihminen, mutta sen vain tiedän, että aidoissa Lewi'ksissä pitää olla napit. Tiesin, että sinä tiedät, että minä tiedän, että sinä........:-D))))))))))

        Oli minullakin kerran Rica Lewis -farkut. Ensimmäiset farkut eläissäni.
        Ja oli nimensä veroiset: risaksi levisivät hyvinkin äkkiä.
        Nyt on 7 euroa maksaneet, mitkä lienee kiinalaiset. Ja passaa minulle, vaikka olenkin jo 60 ja kuoleman välissä.


      • sitroen naapurista kirjoitti:

        Oli minullakin kerran Rica Lewis -farkut. Ensimmäiset farkut eläissäni.
        Ja oli nimensä veroiset: risaksi levisivät hyvinkin äkkiä.
        Nyt on 7 euroa maksaneet, mitkä lienee kiinalaiset. Ja passaa minulle, vaikka olenkin jo 60 ja kuoleman välissä.

        oli Jamekset. Ne oli tosi cool silloin kuuskytluvulla.


      • Korppis
        Teotwawki kirjoitti:

        oli Jamekset. Ne oli tosi cool silloin kuuskytluvulla.

        Kuuskytluvulla alkoi saada muotivaatteita. Muistan kun sain mustavalkoruudulliset pitkäthousut sellaiset hiintohousumaalliset. Oli älävee olo ja naapurin likka kades. Myöhemmin tuo tyyli on putkahtanut aina ajoittain muotiin mm. kahdeksankytluvulla ja taisi olla viimevuosikymmenellä taas. Muodissahan on jo kaikki keksitty joten vanhat mallit tulevat aina uudestaan pienillä poikkeamilla muotiin.
        James muotikin kiertää vuodesta toiseen palauten aina perusmalliin. Kierros kirkolla osoitti, että kevään muoti on hyvin pastillivärisävyinen.


      • Korppis kirjoitti:

        Kuuskytluvulla alkoi saada muotivaatteita. Muistan kun sain mustavalkoruudulliset pitkäthousut sellaiset hiintohousumaalliset. Oli älävee olo ja naapurin likka kades. Myöhemmin tuo tyyli on putkahtanut aina ajoittain muotiin mm. kahdeksankytluvulla ja taisi olla viimevuosikymmenellä taas. Muodissahan on jo kaikki keksitty joten vanhat mallit tulevat aina uudestaan pienillä poikkeamilla muotiin.
        James muotikin kiertää vuodesta toiseen palauten aina perusmalliin. Kierros kirkolla osoitti, että kevään muoti on hyvin pastillivärisävyinen.

        Oletko tehnyt empiiristä tutkimusta siitä, että kuinka nopeasti kiertävät nämä vanhat ideat. Sitä olen toivonut kovasti, että ne kuuskyluvun hirvitykset, naisten leveälahkeiset bökat ei tule ikinä enää muotiin. Ne, muitatko, jotka oli suoraan leikattu niin, että leveys alkoi suoraan sanonko mistä.:-)


      • Korppis
        Teotwawki kirjoitti:

        Oletko tehnyt empiiristä tutkimusta siitä, että kuinka nopeasti kiertävät nämä vanhat ideat. Sitä olen toivonut kovasti, että ne kuuskyluvun hirvitykset, naisten leveälahkeiset bökat ei tule ikinä enää muotiin. Ne, muitatko, jotka oli suoraan leikattu niin, että leveys alkoi suoraan sanonko mistä.:-)

        Ne olivat minun tyyliini sopivat, olin sellainen laiheliini twiggytyyppi eli seiväs. Muistatko ne kuusseitkytluvun taitteen jälkeen tulleet mikrohousut naisilla, koipia pistettiin hieman piiloon pitkällä hurstuukijakulla, jonka alta pilkisti rohkea nyöritetty pusero, ´kokonaisuuden kruunasi mustat nauhoitetut tretsikengät tiukat polvien alapuolelle ulottuvat. Miehillä oli kiharat olkapäille ulottuvat hiukset (jouduin laittamaan pikkuveljelle papiljotteja saunan jälkeen hiuksiin) ja reisitä kapeat ja polvista levenevät housut sekä erilaiset värikkäät villapuserot jonka alla oli paita. Hihat oli usein kääritty kyynärpäihin. Iso kello kruunasi ranteen. Siihen aikaan ravintolat olivat täynnä illan istujia ja tanssijoita ja diskot tulivat muotiin.

        Huh..hei oi niitä aikoja...


      • Korppis kirjoitti:

        Ne olivat minun tyyliini sopivat, olin sellainen laiheliini twiggytyyppi eli seiväs. Muistatko ne kuusseitkytluvun taitteen jälkeen tulleet mikrohousut naisilla, koipia pistettiin hieman piiloon pitkällä hurstuukijakulla, jonka alta pilkisti rohkea nyöritetty pusero, ´kokonaisuuden kruunasi mustat nauhoitetut tretsikengät tiukat polvien alapuolelle ulottuvat. Miehillä oli kiharat olkapäille ulottuvat hiukset (jouduin laittamaan pikkuveljelle papiljotteja saunan jälkeen hiuksiin) ja reisitä kapeat ja polvista levenevät housut sekä erilaiset värikkäät villapuserot jonka alla oli paita. Hihat oli usein kääritty kyynärpäihin. Iso kello kruunasi ranteen. Siihen aikaan ravintolat olivat täynnä illan istujia ja tanssijoita ja diskot tulivat muotiin.

        Huh..hei oi niitä aikoja...

        kun mulla oli minivogue, niin kauppaopiston naiset sanoi, että meidän luokalle on tullut uusi tyttö.:-D))))))))) Mikrohousut tuli uudestaan muotiin kasarilla, kun mulla oli firmassa pari naista autokuskeina, niin toisella oli mikrohousut. Yksi miesasiakas meni niin sekaisin siitä, että alkoi kiristää mua, että ellen järjestä treffejä sen tytön kanssa, niin asiakassuhde päättyy siihen. Sanoin, että sille ei sitten voi mitään, sillä miksikään sutenööriksi en rupea.


      • *wiiwidear*
        Korppis kirjoitti:

        Kuuskytluvulla alkoi saada muotivaatteita. Muistan kun sain mustavalkoruudulliset pitkäthousut sellaiset hiintohousumaalliset. Oli älävee olo ja naapurin likka kades. Myöhemmin tuo tyyli on putkahtanut aina ajoittain muotiin mm. kahdeksankytluvulla ja taisi olla viimevuosikymmenellä taas. Muodissahan on jo kaikki keksitty joten vanhat mallit tulevat aina uudestaan pienillä poikkeamilla muotiin.
        James muotikin kiertää vuodesta toiseen palauten aina perusmalliin. Kierros kirkolla osoitti, että kevään muoti on hyvin pastillivärisävyinen.

        pökä, siis farkku, olispa se ihana! Mie ostaisin ehdottomasti vaaleanpunaiset= roosanväriset farkut. Kylläpä faarien ja nuorempienki katseet kääntyis meikäläisen suuntaan ja tietysti naispuoliset olisivat vihreenä harmista..kai..


      • kurvi-kaisa
        *wiiwidear* kirjoitti:

        pökä, siis farkku, olispa se ihana! Mie ostaisin ehdottomasti vaaleanpunaiset= roosanväriset farkut. Kylläpä faarien ja nuorempienki katseet kääntyis meikäläisen suuntaan ja tietysti naispuoliset olisivat vihreenä harmista..kai..

        en ikinä ostaisi vaaleanpunaisia farkkuja, vaan ihan oikeanväriset. Niin monta mieltä, kuin miestä, onneksi. :))


      • aika mennyt
        Korppis kirjoitti:

        Ne olivat minun tyyliini sopivat, olin sellainen laiheliini twiggytyyppi eli seiväs. Muistatko ne kuusseitkytluvun taitteen jälkeen tulleet mikrohousut naisilla, koipia pistettiin hieman piiloon pitkällä hurstuukijakulla, jonka alta pilkisti rohkea nyöritetty pusero, ´kokonaisuuden kruunasi mustat nauhoitetut tretsikengät tiukat polvien alapuolelle ulottuvat. Miehillä oli kiharat olkapäille ulottuvat hiukset (jouduin laittamaan pikkuveljelle papiljotteja saunan jälkeen hiuksiin) ja reisitä kapeat ja polvista levenevät housut sekä erilaiset värikkäät villapuserot jonka alla oli paita. Hihat oli usein kääritty kyynärpäihin. Iso kello kruunasi ranteen. Siihen aikaan ravintolat olivat täynnä illan istujia ja tanssijoita ja diskot tulivat muotiin.

        Huh..hei oi niitä aikoja...

        Miehetkin osasivat silloin tanssia ja viedä naisia kunnolla hitaille yms. Meno oli jotenkin rennon rempseää eikä turhan hienoo ja fiinii. Nykyään ollaan niin tiukkista ja tärkeetä, jopa vapaa-ajalla. Suomalaiset ovat tosiaan muuttuneet, tylsempään suuntaan. Nuoruuteni aikoja ja sitä aitoo tunnelmaa kaipaa.


      • Korppis
        kurvi-kaisa kirjoitti:

        en ikinä ostaisi vaaleanpunaisia farkkuja, vaan ihan oikeanväriset. Niin monta mieltä, kuin miestä, onneksi. :))

        Itseasiassa olet hyvin oikeassa sillä kurvikaisoille ei vaalenpunaiset farkut sovi sillä ne ovat tarkoitettu hyvin hoikille siis laihoille survittomille naisille. Ei siis minullekaan ; )


    • Farmer's Daughter

      yksi hyvä syy, miksei voisi käyttää? Riippuu tietenkin missä, kenenkään juhliin en niillä astelisi.
      Ihan hyvät arkitamineet, välillä ja välissä.

    • ...

      Tyttös on sitten isonpi kuin sä, se kai aika yleistä.

      Housut on housut. Ois kyllä todella noloa, jos nuoruudenkaippuussa oisit ite ostanut itelles nekin housut.


      =DW=

      • muuten

        Ostetut farkut ;)


    • voi onnetonta

      Pitääkö vieläkin 51-vuotiasta naista ohjailla ja neuvoa pukeutumiseen?

      • Hoikka 51v

        Olen ap kysyjä; farkut on erikoisen näköiset, uutena jo "vanhan" näköiset.

        Päätin pitää farkut, on Lewikset ja mallia 511, jostain syytä istuu hyvin vaikka onkin
        miesten mallia.

        Kiitos vastaajille, tästä kehittyi ihan vilkas keskustelu ;)


      • Korppis
        Hoikka 51v kirjoitti:

        Olen ap kysyjä; farkut on erikoisen näköiset, uutena jo "vanhan" näköiset.

        Päätin pitää farkut, on Lewikset ja mallia 511, jostain syytä istuu hyvin vaikka onkin
        miesten mallia.

        Kiitos vastaajille, tästä kehittyi ihan vilkas keskustelu ;)

        Miksi kiittelet ikään kuin haluaisit lopettaa me jatketaan tää on ihan kivaa ; ) muoti on aina kiinnostava niin miehille kuin naisillekin.


    • Sol57

      juuh;)) ihan hyvin voi käyttää tänäpäivänä mistä itse viihtyy....mutta, tuli mieleeni käyttääkö kukaan enää farkkuhametta;)) Friidullakin kun kaapissa olisi jopa pari kappaletta....toinen valkoinen ja toinen sininen;)) Olenko se auttamasto out....eikä enää in?))) Mahtuvat vielä Friidun päälle hyvinkin aina vaa...eivätkä sitten kulu millään...ei millään..;))) heitänkö vesilintua...hitsi vieköön...

      tsau:Friidu

      • viivi-amald,

        postimyyntiluettelossa farkkuhame kapea polviin,,,,, eilen tullut luettelo,,, kyl voi käyttää sitäkin.


    • Adria

      Joku saattaa tulkita huomion kalasteluksi. Marginaalipukeutuminen yleensä rajoittaa paikkoja jossa pukeutuminen on ympäristön ja kantajansa kanssa harmoniassa.

      • ...

        Varmarihousut marginaalipukeutumista???????????????

        =DW=


      • Adria
        ... kirjoitti:

        Varmarihousut marginaalipukeutumista???????????????

        =DW=

        No ainakin ne perseestä väkisin auki revityt, tai muualta hajotetut.


    • Anonyymi

      Eihyvääpäivää, nyt on muotia kokonaan löysät farkut... en kyllä pue moisia jalkaani... en ymmärrä kuin joku boi noudattaa orjallisesti muoti-
      oikkuja katsomatta sopiiko se lookiisi vai ei....

    • Anonyymi

      Ikään katsomatta ja sukupuoleen.Lulisi aikuiset ihmiset itse osaa tehdä päätös omaan puketumiseensa.Peili jokaisen kodissa katsoo sitä miltä näytää omin silmin? Miltä itsestä tuntuu?Sinua vahempana naisena kesä farkut on polvesta rikki. Ostettu sellasena entinen Tarjoustalo.Tuote merki Pola.Ollut minulla jo ne 10v?

    • Anonyymi

      Kyllähän niitä näkee monella viisikymppisellä useinkin , joten jos itse pidät niistä niin oma valintasi, jokainen pukeutuu kuten itse haluaa eikä anna toisten mielipiteille kovin suurta sijaa.
      Itse en pidä risaisia vaatteita, mutta en tuomitse toisia jotka haluavat pitää.
      Joten valinta on sinun ainoastaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe