Natttu vailla miestä :)

Timmi tyttö

Haluaisin tehdä koirallani ihan sekarotuiset pennut :)

Eli olisiko jollain tampereella uros koiraa, jolle annettaisiin
lupa astua minun tyttö koirani. Ainoa edellytys on että koira on terve ja rokotettu !

28

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti vielä

      Miksi haluat sekarotuiset pennut? Koska ne ovat söpöjä? Koska haluat nartustasi emon? En syrji sekarotuisia, mutta koiria, varsinki juuri sekarotuisia, on maailmassa liikaa, kaikille ei löydy hyviä koteja

      • EN USKO

        En usko että tämä viesti on aito. Aika provo aloitus ja vielä ilman mitään yhteystietoja, tietoja koirasta jne. Eli tän on varmaan tarkoitus aloittaa TAAAS se tulinen keskustelu sekarotusten pennuttamisesta, pentutehtailusta, koirien terveydestä yms yms yms.
        Mitä jos kaikki yhessä nyt vaan päätetään että ei lähdetä tähän mukaan!!
        Varmaan sama kirjottaja vielä itse laittaa tänne sitte niitä riitaviestejä että sais actionia aikaan... :/


      • meri p

        valaise miksi sitten rotukoira? jos ei halua tiettyyn tarkoitukseen koiraa,esim metsästykseen yms. Valaiseppa minulle ?en ole aloittaja. Eikös useimmat koirarodut ole aika pilalle jalostettuja miksi niitä sitten pitäisi ostaa mielummin kuin sekarotuisen?


      • Söpperi,,,
        meri p kirjoitti:

        valaise miksi sitten rotukoira? jos ei halua tiettyyn tarkoitukseen koiraa,esim metsästykseen yms. Valaiseppa minulle ?en ole aloittaja. Eikös useimmat koirarodut ole aika pilalle jalostettuja miksi niitä sitten pitäisi ostaa mielummin kuin sekarotuisen?

        En ole siis vielä kirjoittanut tähän ketjuun mitään ettei tule väärinkäsityksiä.

        Olen itse sitä mieltä että sekarotuiset ovat yhtä ihania kuin rotukoiratkin :) Yleensä paljon terveempiäkin.. toisaalta jos risteyttää kaksi ei niin tervettä rotukoiraa niin tietenkin niiden jälkeläiset ovat sairaita. Eli tuo että seropit ovat terveempiä ei pidä paikkaansa kun niiden alkuperiäkään ei aina tiedä. Toisinkuin rotukoirien.. paitsi onhan paperittomiakin luvattoman paljon.

        "jos ei halua tiettyyn tarkoitukseen koiraa"

        No eikös esim. suomenajokoiran ja dreeverin risteymä ole sekarotuinen? Ja riistaviettinen.. joten sitä voi käyttää metsästyksessä. Tai bortsun ja aussien risteymää voi käyttää paimennuksessa, eli eipä tuokaan pidä paikkaansa.. seropiakin voi käyttää vaikka mihin ja joskus on pakkokin. Eli seropin ottaminen ei takaa sitä etteikö sen kanssa pitäisi jotakin harrastaa..

        "Eikös useimmat koirarodut ole aika pilalle jalostettuja"

        Kyllä jotkut on mutta ei suurin osa. Hyväkuntoisia rotuja on_paljon_enemmän kuin huonokuntoisia. Esim. hovawart on terve rotu (tuli ekana mieleen). Kultainennoutajakin voi olla terve jos kasvattaja on tunnollinen eikä ajattele pelkästään rahaa. Englanninbulldogista sen sijaan en sanoisi mitään.. Varmasti saa yleisesti terveen koiran jos valitsee kasvattajan oikein.

        "miksi niitä sitten pitäisi ostaa mielummin kuin sekarotuisen?"

        Mielestäni ei ole väliä kumman ottaa kunhan pitää koirastaan hyvää huolta :)

        Sekarotuisia saa mielestäni teettää jos etukäteen tietää että niille on kodit. Tosin ainahan peruutuksia tulee.. Hieman kakspiippuinen juttu. Rotukoirissa on vain se jutska että ne menevät paremmin kaupaksi. Mistä sitten johtunee. Tosin suomessa on onneksi tosi hyvä tilanne koirilla :) Vrt. esim. espanja, kiina.. Eihän täällä vilise kaduilla kulkukoiria. Jenkeissä on kodittomia koiria paljon mutta siellä otetaan sentäs kulkukoirat kiinni.
        Monissa maissahan koiria kulkee kaduilla samaan tapaan ku lintuja taivaalla.. niitä ei noteerata. Surullista :(

        Tällainen vuodatus nyt näin maanantai iltaan. :)


      • Söpperi,,, kirjoitti:

        En ole siis vielä kirjoittanut tähän ketjuun mitään ettei tule väärinkäsityksiä.

        Olen itse sitä mieltä että sekarotuiset ovat yhtä ihania kuin rotukoiratkin :) Yleensä paljon terveempiäkin.. toisaalta jos risteyttää kaksi ei niin tervettä rotukoiraa niin tietenkin niiden jälkeläiset ovat sairaita. Eli tuo että seropit ovat terveempiä ei pidä paikkaansa kun niiden alkuperiäkään ei aina tiedä. Toisinkuin rotukoirien.. paitsi onhan paperittomiakin luvattoman paljon.

        "jos ei halua tiettyyn tarkoitukseen koiraa"

        No eikös esim. suomenajokoiran ja dreeverin risteymä ole sekarotuinen? Ja riistaviettinen.. joten sitä voi käyttää metsästyksessä. Tai bortsun ja aussien risteymää voi käyttää paimennuksessa, eli eipä tuokaan pidä paikkaansa.. seropiakin voi käyttää vaikka mihin ja joskus on pakkokin. Eli seropin ottaminen ei takaa sitä etteikö sen kanssa pitäisi jotakin harrastaa..

        "Eikös useimmat koirarodut ole aika pilalle jalostettuja"

        Kyllä jotkut on mutta ei suurin osa. Hyväkuntoisia rotuja on_paljon_enemmän kuin huonokuntoisia. Esim. hovawart on terve rotu (tuli ekana mieleen). Kultainennoutajakin voi olla terve jos kasvattaja on tunnollinen eikä ajattele pelkästään rahaa. Englanninbulldogista sen sijaan en sanoisi mitään.. Varmasti saa yleisesti terveen koiran jos valitsee kasvattajan oikein.

        "miksi niitä sitten pitäisi ostaa mielummin kuin sekarotuisen?"

        Mielestäni ei ole väliä kumman ottaa kunhan pitää koirastaan hyvää huolta :)

        Sekarotuisia saa mielestäni teettää jos etukäteen tietää että niille on kodit. Tosin ainahan peruutuksia tulee.. Hieman kakspiippuinen juttu. Rotukoirissa on vain se jutska että ne menevät paremmin kaupaksi. Mistä sitten johtunee. Tosin suomessa on onneksi tosi hyvä tilanne koirilla :) Vrt. esim. espanja, kiina.. Eihän täällä vilise kaduilla kulkukoiria. Jenkeissä on kodittomia koiria paljon mutta siellä otetaan sentäs kulkukoirat kiinni.
        Monissa maissahan koiria kulkee kaduilla samaan tapaan ku lintuja taivaalla.. niitä ei noteerata. Surullista :(

        Tällainen vuodatus nyt näin maanantai iltaan. :)

        Ei sekarotuisissa mitään vikaa olekkaan, niitä vaan on jo maailma pullollaan. Eikö voisi niille antaa mahdollisuuden kodin löytymiseen, sen sijaan et ehdoin tahdoin teetetään lisää?


      • Timmi tyttö
        NotAnAngel83 kirjoitti:

        Ei sekarotuisissa mitään vikaa olekkaan, niitä vaan on jo maailma pullollaan. Eikö voisi niille antaa mahdollisuuden kodin löytymiseen, sen sijaan et ehdoin tahdoin teetetään lisää?

        eli olen tämän kirjoittaja, en halua riidellä tästä asiasta, en kysynyt kenenkään mielipidettä
        että mitä mieltä olette tästä, vaan ilmoitin etsivämme miestä,
        haluan kasvattaa terveet pennut, kaikilla ihmisillä ei ole varaa ostaa rotukoiria, ja silti haluavat pennun.
        mielestäni on kiva tarjota ihmisille mahdollisuus saada toivottu koiranpentu, joka on saanut alkunsa paikassa, jossa on sen tuloon varauduttu!
        Oma koirani on paperiton rotukoira. ja haluan sille mihen,
        ei pitäisi olla ongelmaa. kerron kyllä siittä lisää, mutta en täällä koska heti alatte vauhkoomaan, ja varmasti saadaan soppa aikaan kun selittäisin kaiken koirastani, mutta ne jotka on samaa mieltä että olisi kiva saada sekaisia pentuja maailmaan, ja antaa uusille ihmisille ihana koira, niin ovat terve tulleita sähköpostiini kirjoittamaan koirastaan joka on siitos kykyinen rokotettu uros. ja asuu mieluiten tampereen alueella, jotta ei olisi pitkä matka tulla astuttaan ja isä koiran omistaja voisi seurailla pentujen kasvua.


      • provo provo
        Timmi tyttö kirjoitti:

        eli olen tämän kirjoittaja, en halua riidellä tästä asiasta, en kysynyt kenenkään mielipidettä
        että mitä mieltä olette tästä, vaan ilmoitin etsivämme miestä,
        haluan kasvattaa terveet pennut, kaikilla ihmisillä ei ole varaa ostaa rotukoiria, ja silti haluavat pennun.
        mielestäni on kiva tarjota ihmisille mahdollisuus saada toivottu koiranpentu, joka on saanut alkunsa paikassa, jossa on sen tuloon varauduttu!
        Oma koirani on paperiton rotukoira. ja haluan sille mihen,
        ei pitäisi olla ongelmaa. kerron kyllä siittä lisää, mutta en täällä koska heti alatte vauhkoomaan, ja varmasti saadaan soppa aikaan kun selittäisin kaiken koirastani, mutta ne jotka on samaa mieltä että olisi kiva saada sekaisia pentuja maailmaan, ja antaa uusille ihmisille ihana koira, niin ovat terve tulleita sähköpostiini kirjoittamaan koirastaan joka on siitos kykyinen rokotettu uros. ja asuu mieluiten tampereen alueella, jotta ei olisi pitkä matka tulla astuttaan ja isä koiran omistaja voisi seurailla pentujen kasvua.

        ^ edelleen olen sitä mieltä että koko homma on provoa!
        Eikä mitään yhteystietoja, ainoastaan kärkkäitä mielipiteitä, joista varmasti se riita saadan leimahtamaan. Huoh.. eihän oikeasti nyt lähdetä tähän mukaan.. :/


      • Timmi tyttö
        provo provo kirjoitti:

        ^ edelleen olen sitä mieltä että koko homma on provoa!
        Eikä mitään yhteystietoja, ainoastaan kärkkäitä mielipiteitä, joista varmasti se riita saadan leimahtamaan. Huoh.. eihän oikeasti nyt lähdetä tähän mukaan.. :/

        miksi laittaisin tänne osoitteeni tai muuta vastaavaa, koska en todellakaan jakele netissäni numeroani taikka osoitettani, sen verran fiksu olen. olen antanut sähköposti osoitteeni, ja joku nyt sinne laittaa viesti niin sitten annan numeroni tai osoitteni ym vastaavaa jotta saadaan ne pennut. Asun tampereella kalkussa jos helpottaa....


      • Timmi tyttö
        Timmi tyttö kirjoitti:

        miksi laittaisin tänne osoitteeni tai muuta vastaavaa, koska en todellakaan jakele netissäni numeroani taikka osoitettani, sen verran fiksu olen. olen antanut sähköposti osoitteeni, ja joku nyt sinne laittaa viesti niin sitten annan numeroni tai osoitteni ym vastaavaa jotta saadaan ne pennut. Asun tampereella kalkussa jos helpottaa....

        Eli sähköposti osoite on [email protected]


      • spostiasi saanut
        Timmi tyttö kirjoitti:

        Eli sähköposti osoite on [email protected]

        tsekaa spostis se lähettää spam ja viruspostia ihan perkeleesti


      • Timmi tyttö kirjoitti:

        eli olen tämän kirjoittaja, en halua riidellä tästä asiasta, en kysynyt kenenkään mielipidettä
        että mitä mieltä olette tästä, vaan ilmoitin etsivämme miestä,
        haluan kasvattaa terveet pennut, kaikilla ihmisillä ei ole varaa ostaa rotukoiria, ja silti haluavat pennun.
        mielestäni on kiva tarjota ihmisille mahdollisuus saada toivottu koiranpentu, joka on saanut alkunsa paikassa, jossa on sen tuloon varauduttu!
        Oma koirani on paperiton rotukoira. ja haluan sille mihen,
        ei pitäisi olla ongelmaa. kerron kyllä siittä lisää, mutta en täällä koska heti alatte vauhkoomaan, ja varmasti saadaan soppa aikaan kun selittäisin kaiken koirastani, mutta ne jotka on samaa mieltä että olisi kiva saada sekaisia pentuja maailmaan, ja antaa uusille ihmisille ihana koira, niin ovat terve tulleita sähköpostiini kirjoittamaan koirastaan joka on siitos kykyinen rokotettu uros. ja asuu mieluiten tampereen alueella, jotta ei olisi pitkä matka tulla astuttaan ja isä koiran omistaja voisi seurailla pentujen kasvua.

        Joo, ei oo kaikilla vara ostaa rotukoiraa, mut miks pitäis? Meil on 9 koiraa, ja kaikki sekarotuisia. Oon tarjonnu kodin kodittomille, maksanut niistä sen sopivan kulukorvauksen. Oon saanu rakastamani perheenjäsenet, ja samalla saanu auttaa apua tarvitsevaa.

        Katteleppa huvikses hieman netistä minkälaisissa oloissa koiria elää ympäri maailmaa! Eikö nämäkin koirat ansaitsis kodin?
        Jokainen pentu joka tähän maailman teetetään, vie kodin joltain joka sitä oikeasti tarvitsee-


    • järki käteen

      koiranpentuja, etenkin paperittomia ja sekarotusia, on suomi pullollaan ongelmaksi asti. haluat aloittaja siis edesauttaa ongelmaa vaan sen takia "koska haluan nartulleni söpöt pennut"?

      jos ei ole varaa maksaa hintaa koirasta, joka on rekisteröity, vanhemmat terveiksi tutkittu ja koiran alkuperä tiedossa, tuskin on varaa siten jatkossa hoitaa koiraa. ostohinta on vain murto-osa koiran lopullisesta hinnasta, mitä se tulee kuluttamaan (ruuat, eläinlääkärikulut, matkat, ja muut). meillä meni viikossa 20 2 maksavan sekarotusen eläinlääkärikuluihin TONNI, joten mietippä sitä.

      "sekarotuset on terveempiä ja pitkäikäisempiä" on täyttä bullshittiä. sekarotuisuus ei tee koirasta immuunia sairastumisen saralta. sekin voi yhtälailla periä rotujensa sairauksia ja vikoja (kuten esim. meillä on näin käynyt ja monilla muilla) ja sairastua siinä missä puhdasrotunenkin. sekarotuisten keski-ikä on se, mitä rotuja koirassa on. jos se on esim. tanskandoggi sakemmanni, totta munassa sen elinikä on lyhyempi kuin puhdasrotuisen jämptlanninpystykorvan, koska siinä on lyhytikäisiä rotuja, jotka ei muuten ole edes terveimpiä rotuja mailmasta.

      nyt järki käteen näissä koirien pennuttamisessa. niin sekarotuisten kuin puhdasrotuisten. ensin kannattaa miettiä, miksi haluat pennut koirallesi? "haluan pennun siistä itselleni." ok, pentuja syntyy 10, minne ne 9 muuta laitat? roskiinko kun ei mene? mitä nartullasi on annettavaa korajalostuksessa? "se on niin kiltti ja tottelevainen", ni niin on varmaan 10000 muuta koirakin. aletaanko siis astuttamaan kaikkia "kivoja ja tottelevaisa" narttukoiria?
      tiedätö, mitä se pentuaika kasvattajan kotona on? oletko valmis ruokkimaan laadukkaalla ruualla emoa ja pentuja? pedigree ei ole laadukasta eikä royal canin. mitä jos emo kuolee ja käsiisi jää 10 pentua ilman emoa?

      • ---

        Rotukoiria ja nimen omaan paperillisia sellaisia on Suomi pullollaan. Seurakoiriksi soveltuvista sekoituksista on suorastaan pulaa ja siksi niitä tuodaan ulkomailta valtavat määrät.

        Kyse ei ole siitä, etteikö olisi varaa maksaa rotukoirasta pyydettävää kiskurihintaa. Kyse on siitä, ettei siitä ole mitään järkeä maksaa, koska koiria saa paljon halvemmallakin.

        Kyllä ne sekarotuiset vaan ovat rotukoiria terveempiä kun asiaa laajemmin tarkastellaan. Sen ovat useat tutkimukset osoittaneet.

        Jos pentuja syntyy 10, niin ne yhdeksän tietenkin myydään. Älä nyt typeriä kysele.


    • Jänispiiskaa tajolla

      Vieläkö Tampereen Tessu on kiimassa? Täällä ollaan valmiina. Uljas suomenajokoira valmiina tositiimellykseen tamperelaisnaaraaan kaa. Lonkat ab ja kuulo on mitä on (ts. korvat löytyvät). Lähetäpä mailia os. [email protected]

    • huh huh..

      Sekarotuisten tehtailijat ovat vain rahan ahneita, pennut on usein vailla sirua ja todennäköisesti asiallisia madotuksia! Rotukoiran jalostukseen todennäköisesti menee enemmän mitä siitä saa, näyttelyt,tuonnit,rekisteröinnit,sirut lista on loputon.
      Lisäksi jos koirassasi on seitsemää rotua ja se sairastuu on paljon helpompi etsiä rodun omaisia sairauksia puhdasrotuiselta kuin moni rotuiselta.
      Nartulla voi tehdä vaikka joka juoksuun pennut jos haluaa kukaan ei sitä valvo ja usein emon voinnilla ei ole mitään merkitystä.

      Mielestäni vastuuntuntoinen koiranhankkija panostaa hankintaa niin aikaa sekä rahaa!!! Jos koira on puoli ilmainen ei sillä kaikille ihmisille arvoa ole!
      Rotuja on valtavasti olen varma että jokainen sieltä omansa löytää!

      • Älä jauha p...

        "Rotukoiran jalostukseen todennäköisesti menee enemmän mitä siitä saa, näyttelyt,tuonnit,rekisteröinnit,sirut lista on loputon."

        No jos noin on, niin miksi helvetissä sitten teet rotukoiria? Teetä sekarotuiset jos niistä katsot saavasi paremman katteen.

        Aika huonoa on sun koiran"jalostus"bisneksesi, jos et myymistäsi elukoista yhtään voittoa saa. Kannattasko kirjottaa oveen lappu: "Fimra suletu, ei kanatanu!"?


      • huh huh...
        Älä jauha p... kirjoitti:

        "Rotukoiran jalostukseen todennäköisesti menee enemmän mitä siitä saa, näyttelyt,tuonnit,rekisteröinnit,sirut lista on loputon."

        No jos noin on, niin miksi helvetissä sitten teet rotukoiria? Teetä sekarotuiset jos niistä katsot saavasi paremman katteen.

        Aika huonoa on sun koiran"jalostus"bisneksesi, jos et myymistäsi elukoista yhtään voittoa saa. Kannattasko kirjottaa oveen lappu: "Fimra suletu, ei kanatanu!"?

        ääliö, ei kukaan kasvattaja tai ainakaan kunnollinen tee sitä rahasta vaan parantaakseen valitun rodun ominaisuuksia ja pelastaakseen tiettyjä linjoja.
        Niin ainakin itse teen, koirille on minulle muukin merkitys kuin raha, sinulle ei taida olla..

        Kyllähän pennuista aina muutama satku jää, mutta mitä nämä seropi tehtailijat? kaikki se minkä nämä ostajat maksavat menee suoraan vastuuttoman kukkaroon!


    • margien rotikka....

      täällä ois 8 v 15 vko vanha Rottweilerin pentu tarjolla.typistetty ja tooosiii kiltti. On rokotettu säännöllisesti ja halutkin ovat hyvät. Miten iso se narttu on.mikä rotu? Laita lisätietoja.

    • oletko tyhmä?
      • 708909890789

        Rodunjalostus ei ole koskaan hyvästä. Aatu sitä aikanaan harrasti ja mikä oli lopputulos? Ei hyvä. Harvaanasutussa Suomessakin sitä sukurutsausta harrastettiin (tosin ilman valtiovallan painostusta). Muutaman sadan hengen kyläkunnat lisääntyivät keskenään ja sen seurauksena saatiin maahamme niin outoja perinnöllisiä sairauksia, että muualla haukkovat ihan henkeään. Sama se on koirissakin. On keksitty Suomeenkin asiakseen uusia rotuja, joissa muutama uros astuu kaikki 20 naarasta. Siitä palkintona kyttyräselkäisiä ja käyttäytymishäiriöisiä kummajaisia.

        Tsemppiä avaajalle. Älä kuuntele näitä sisäsiittoisia kommentoijia, jotka haluavat koirilleen yhtä kapean geeniperimän kuin itselleen.


    • lapsonen pienoinen

      Vanha PROVO !!!

      Miksi etsit piskilles MIESTÄ ??????????????

      Kysyppäs nyt vanhemmiltas vähän taas biologiaa lisääntymisestä, kun olet nuin pihalla . Ja kasva aikuiseksi.

    • kikkelitonttu
    • oletko idiootti?

      708909890789 on pihalla kuin tonttu-ukko. kuka käskee valita samansukuisen koiran kun oma on? katsos kun voit valita koiran nartullesi joka on 0% koirasi sukulainen. kukaan ei käske sua panemaan serkkuas, kuten kukaan ei käske asuttamaan narttuaan sen sukulaisella.

      täytyykö vääntää asia vielä rautakangesta? luulen, että täytyy kun et tuotakaan ymmärrä.

    • Anonyymi

      Hetivalmis uros tampereen ja koko pirkkalan alueella valmiina kovaankin astutustahtiin. Pikaiset yhteydenotot s-postiin:

    • Anonyymi

      Muistathan rekisteröidä pennut Suomen koirarekisteriin, sekarotuisten kasvattajat :)

    • Anonyymi

      voi jeesus teitä idareita noiden pentujen kanssa. Ei sulla välähdä,että kaikki,tosiaan kaikki voi mennä huonosti , jopa se narttu voi kuolla.Mutta kun pentuja haluat niin tutikuta koirasi ensin, otat rtg-kuvat lonkista ja selästä, silmätarkastus, polvitarkastus ja sydänkuuntelu.Sitten varaat pari tonnia rahaa .Uroksen omista tietty tekee samat tutkimukset, jolloin ollaan ns viisaamalla pohjalla pentujen teettämisen kanssa. Oletko työtön, koska pentujen hoito vaatii aikaa ja on loputonta siivoamista, pennut tarvii ruokaakin 4x päivässä 3 viikon jälkeen yms.

    • Anonyymi

      Asun Tampereella ja omistan uroskoiran. Haluaisin urokselleni luvan sinulta astua tyttökoirasi. Itse voin odottaessa veivata kaluani omistajan sisällä. Sovitaan astumisajat ja ollaan yhdynnässä ja yhteyksissä.

      • Anonyymi

        Lupa astumiseen on, itse haluan kovaa nylkytystä ja määlit sisään. Timminä tyttönä otan kaiken paljaana vastaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe