Lasia nuuskassa?

nurese89

Joskus 10v sitten kun olin ala-asteella niin meillä kävi sellainen valistaja. Muistan helvetin hyvin kun se selitti, että joihinkin nuuskamerkkeihin lisätään pieniä lasinsiruja, että huuli "avautuisi" ja aineet pääsis sitten paremmin verenkiertoon.

Itse olen käyttänyt ettanin irtoa vuoden verran enkä usko ainakaan siinä olevan lasia, mutta onko oikeasti jossain muissa merkeissä?

10

10058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SebauS

Nuuskassa on lasia. 1998 lasipitoset kiellettiin mut ne sallittiin taas keväällä ku todettiin että niistä ei oo haittaa.

• om nom nom

Ei ole lasia. Se on urbaani legenda joka on saanut alkunsa todennäköisesti nuuskassa olevasta suolakiteistä.

• SNUSPOJKE

Nuuska on nannaa!!!!!

• SNUSPOJKE

Ja muutkin aktit ruotsalaisten miesten kesken!!!!

• CCTCTC

Ei Niissä Ole!!!

• Seafasef

olen myöhässä mut jos joku muu kattoo vie ni ei ole enää ennen ole ei tarkkaa vuotta mutta itse nautin tässä juuri granitin lössiä kiitos.

• Nuuskatestari

En tiiä mut ite väitän että tässä offroadissa jota nyt tornin ostin saattaa olla hieman lasia jonka tunnen kun painan ylähuulta missä pussi on niin kyl se silloin hieman kipeetä tekee. Mut kaikille offroadin käyttäjille muistakaa ostaa vessapaperia sillä tää pistää paskattaa

• No siis epäilen sillä nuuskassahan on yleensä jotakin emästä että se pääsee penetroitumaan ikenestä mutta en sinusta tiedä, itse ainakin käytän nuuskaa mielummin kuin poltan vain ja ainoastaan sen ihanan sattumisen takia.

• Jarkkopasila

Ei nuuskassa lasia ole, ja jos on ollut niin ei ole enää, myytti lasista tulee suolakiteistä nuuskassa ja se että huuli menee auki että aineet menee ei ole totta. Nikotiini menee limakolvojen myötä veren kiertoon.

• Anonyymi

On ollut vuotta 92 sitä ennen käytettiin mustassa ettanissa 82 jälkeen ei oo näkynyt

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      252
      6537
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      29
      4987
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2975
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2337
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      32
      2163
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      57
      2095
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1883
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1799
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1582
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      236
      1574
    Aihe