Mistähän mahtaa johtua, että valtaosa Madonnan miespuolisista faneista on homoja? Mikä Maddyssä vetoaa homomiehiin? Räväkkyys? Rohkeus? Tuskin pelkkä musiikki selittää tätä.
Ja samahan pätee myös Kylieen :)
Ja turha närkästyä tästä, huom. tämä on yleisesti tiedossa oleva fakta, eikä mikään pelkkä meikäläisen näkemys asiasta.
Madonna ja homot
3
591
Vastaukset
- agdsgsgsgsg
Neitihomoja on homoista vain murto-osa ja nämä neitihomot eivät ole yhtään sen älykkäämpiä otuksia kuin naisetkaan joten heihin uppoaa tuollainen playback kiekuminen ja kaikinpuolin epäseksikkäisiin asuihin pukeutuminen.
- näin olen miettinyt
Varmaan koska Madonna itse ei ole tyypillinen nainen vaan hänessä on miehisiä henkisiä piirteitä (vahvuus, kunnianhimo, kova asenne, lauseet "i have a dick in my brain"), lisäksi ottanut vaikutteita homokulttuurista (vogue hyvä esimerkki), ollut avoin seksuaalisuudesta aina ja se on korostunut omissa töissään (sex-kirja) jotenkin Madonnan asennetta voisi kuvata "it makes no difference if you're black or white, if you are a boy or a girl".
- blastfromthepast
näin olen miettinyt kirjoitti:
Varmaan koska Madonna itse ei ole tyypillinen nainen vaan hänessä on miehisiä henkisiä piirteitä (vahvuus, kunnianhimo, kova asenne, lauseet "i have a dick in my brain"), lisäksi ottanut vaikutteita homokulttuurista (vogue hyvä esimerkki), ollut avoin seksuaalisuudesta aina ja se on korostunut omissa töissään (sex-kirja) jotenkin Madonnan asennetta voisi kuvata "it makes no difference if you're black or white, if you are a boy or a girl".
no gay kulttuuriin kuuluu Madonnan kaltaisten diivojen ihailu. Ihastellaan upeita asuja ja julkisuustemppuja, päivitellään kauneusleikkauksia ja suhdesotkuja. Suomihomot taitaa kuitenki fanittaa enemmän jotain Paula koivuniemieä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542858
- 612701
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p402227- 631987
- 551965
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa391646Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41975Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit113894Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123869Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37844