Mistähän mahtaa johtua, että valtaosa Madonnan miespuolisista faneista on homoja? Mikä Maddyssä vetoaa homomiehiin? Räväkkyys? Rohkeus? Tuskin pelkkä musiikki selittää tätä.
Ja samahan pätee myös Kylieen :)
Ja turha närkästyä tästä, huom. tämä on yleisesti tiedossa oleva fakta, eikä mikään pelkkä meikäläisen näkemys asiasta.
Madonna ja homot
3
556
Vastaukset
- agdsgsgsgsg
Neitihomoja on homoista vain murto-osa ja nämä neitihomot eivät ole yhtään sen älykkäämpiä otuksia kuin naisetkaan joten heihin uppoaa tuollainen playback kiekuminen ja kaikinpuolin epäseksikkäisiin asuihin pukeutuminen.
- näin olen miettinyt
Varmaan koska Madonna itse ei ole tyypillinen nainen vaan hänessä on miehisiä henkisiä piirteitä (vahvuus, kunnianhimo, kova asenne, lauseet "i have a dick in my brain"), lisäksi ottanut vaikutteita homokulttuurista (vogue hyvä esimerkki), ollut avoin seksuaalisuudesta aina ja se on korostunut omissa töissään (sex-kirja) jotenkin Madonnan asennetta voisi kuvata "it makes no difference if you're black or white, if you are a boy or a girl".
- blastfromthepast
näin olen miettinyt kirjoitti:
Varmaan koska Madonna itse ei ole tyypillinen nainen vaan hänessä on miehisiä henkisiä piirteitä (vahvuus, kunnianhimo, kova asenne, lauseet "i have a dick in my brain"), lisäksi ottanut vaikutteita homokulttuurista (vogue hyvä esimerkki), ollut avoin seksuaalisuudesta aina ja se on korostunut omissa töissään (sex-kirja) jotenkin Madonnan asennetta voisi kuvata "it makes no difference if you're black or white, if you are a boy or a girl".
no gay kulttuuriin kuuluu Madonnan kaltaisten diivojen ihailu. Ihastellaan upeita asuja ja julkisuustemppuja, päivitellään kauneusleikkauksia ja suhdesotkuja. Suomihomot taitaa kuitenki fanittaa enemmän jotain Paula koivuniemieä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784893- 794789
- 1324208
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810