Madonna ja homot

Gay Candy Shop

Mistähän mahtaa johtua, että valtaosa Madonnan miespuolisista faneista on homoja? Mikä Maddyssä vetoaa homomiehiin? Räväkkyys? Rohkeus? Tuskin pelkkä musiikki selittää tätä.
Ja samahan pätee myös Kylieen :)
Ja turha närkästyä tästä, huom. tämä on yleisesti tiedossa oleva fakta, eikä mikään pelkkä meikäläisen näkemys asiasta.

3

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agdsgsgsgsg

Neitihomoja on homoista vain murto-osa ja nämä neitihomot eivät ole yhtään sen älykkäämpiä otuksia kuin naisetkaan joten heihin uppoaa tuollainen playback kiekuminen ja kaikinpuolin epäseksikkäisiin asuihin pukeutuminen.

• näin olen miettinyt

Varmaan koska Madonna itse ei ole tyypillinen nainen vaan hänessä on miehisiä henkisiä piirteitä (vahvuus, kunnianhimo, kova asenne, lauseet "i have a dick in my brain"), lisäksi ottanut vaikutteita homokulttuurista (vogue hyvä esimerkki), ollut avoin seksuaalisuudesta aina ja se on korostunut omissa töissään (sex-kirja) jotenkin Madonnan asennetta voisi kuvata "it makes no difference if you're black or white, if you are a boy or a girl".

• blastfromthepast
        näin olen miettinyt kirjoitti:

Varmaan koska Madonna itse ei ole tyypillinen nainen vaan hänessä on miehisiä henkisiä piirteitä (vahvuus, kunnianhimo, kova asenne, lauseet "i have a dick in my brain"), lisäksi ottanut vaikutteita homokulttuurista (vogue hyvä esimerkki), ollut avoin seksuaalisuudesta aina ja se on korostunut omissa töissään (sex-kirja) jotenkin Madonnan asennetta voisi kuvata "it makes no difference if you're black or white, if you are a boy or a girl".

no gay kulttuuriin kuuluu Madonnan kaltaisten diivojen ihailu. Ihastellaan upeita asuja ja julkisuustemppuja, päivitellään kauneusleikkauksia ja suhdesotkuja. Suomihomot taitaa kuitenki fanittaa enemmän jotain Paula koivuniemieä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2858
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2701
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      40
      2227
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1987
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1965
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      39
      1646
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      975
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      113
      894
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      869
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      844
    Aihe