Vanhempien poliisien ei ole tarvinnut vannoa valaa, joten he voivat valehdella ja toimia miten vain.
Nuoremmat poliisit vannovat seuraavan valan:
Poliisin eettinen vala
LUPAAN
PARHAAN KYKYNI JA TAITONI MUKAAN
KÄYTTÄYTYÄ
AINA JA KAIKISSA TILANTEISSA
POLIISIN ARVOLLE SOPIVALLA TAVALLA
KUNNIOITAN
JOKAISEN IHMISARVOA JA OIKEUKSIA
KÄYTÄN
POLIISIN VALTUUKSIANI LAINSÄÄTÄJÄN
TARKOITTAMALLA TAVALLA
NOUDATAN
ESIMIESTENI KÄSKYJÄ JA OLEN VALMIS
KOHTAAMAAN POLIISIN AMMATTIIN LIITTYVÄT VAARAT
TOIMIN
AVOIMESTI JA SOVINNOLLISUUTTA EDISTÄEN
KÄYTTÄYDYN
REHDISTI, AUTTAVAISESTI
JA AMMATILLISTA YHTEISHENKEÄ VAHVISTAEN
OLEN OIKEUDENMUKAINEN
JA TOIMIN KOKO TYÖYHTEISÖN PARHAAKSI
TÄLLÄ TAVALLA TAHDON POLIISINA PALVELLA.
Poliisi vala
10
503
Vastaukset
- markulle...
Kyseessä on poliisin eettinen vala.
- Se...
Markku sitä, että jos poliisi toimii sinua vastaan hän rikkoo valaansa... heh...
- Markku Ahdeoja
Eettinen vala joka ei sido mihinkään. Pelkkää kulissia.
Poliisit saa valehdella ja jos jää kiinni valehdellaan valehteleminen - että et edes häpeä..
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Eettinen vala joka ei sido mihinkään. Pelkkää kulissia.
Poliisit saa valehdella ja jos jää kiinni valehdellaan valehteleminenSiis tarkoitat että jos poliisi ei toimi kuten SINÄ haluat niin silloin poliisi valehtelee??? HAHAHAHAHAHAAH Sä sekomake olet itse kulissia ja kaksinaamainen paskiainen kun ei sussa ole miestä vastaamaan huutoihis.... Kumma kun sait käräjäoikeudelta tuomion työtään tekevien virkamiesten häirinnästä ja mustamaalaamisesta ja sitten piti pikkutytöllä valittaa vielä hovioikeuteen...HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Teit vaan itsestäs vielä epäluotettavamman ja osoitit että olet hylkiö...haista paska valehtelija ja kiero kusipää.... sua ei enää usko kukaan tällä palstalla...
- MArkku Ahdeoja
että et edes häpeä.. kirjoitti:
Siis tarkoitat että jos poliisi ei toimi kuten SINÄ haluat niin silloin poliisi valehtelee??? HAHAHAHAHAHAAH Sä sekomake olet itse kulissia ja kaksinaamainen paskiainen kun ei sussa ole miestä vastaamaan huutoihis.... Kumma kun sait käräjäoikeudelta tuomion työtään tekevien virkamiesten häirinnästä ja mustamaalaamisesta ja sitten piti pikkutytöllä valittaa vielä hovioikeuteen...HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Teit vaan itsestäs vielä epäluotettavamman ja osoitit että olet hylkiö...haista paska valehtelija ja kiero kusipää.... sua ei enää usko kukaan tällä palstalla...
Kiitos kun nimittelet minua valehtelijaksi ja kieroksi kusipääksi.
Hylkiö, pitää oikein maistella tuota sanaa.
Varmaan haluaisit kertoa tuon kaiken minulle naamatusten. Sinustahan on tullut todellinen MArkku Fani.
Kun seuraavan kerran tapaamme, niin voisitko kertoa tuon kaiken minulle suoraan, jotta saat purettua kaiken tuon patoutuneen vihan minua kohtaan.
Se voisi helpottaa, koska sinulla tuntuu olevan todella pahoja paineita.
Miten voisin sinua auttaa arvoisa hahahaha
On aina hyvä, että asiat sanotaan suoraan. Minä todella arvostan sinun suorasanaisuuttasi arvon hahahah.
Jos olet tuota mieltä että olen " haista paska valehtelija ja kiero kusipää" niin silloin sinun mielestäsi olen.
Nähtävästi olen koskettanut sinun mieltäsi todella syvältä, koska tunnet näin suurta vihaa minua kohtaan.
Mutta kiitos näistä mielipiteistä ja toivottavasti saamme ihailla toistekkin sinun kirjallisia pahan olon tuotoksia.
Kaikkea hyvää sinulle :) Pitäisikö sanoa oikein juhlallisesti Jumalan siunausta - omanilkka
MArkku Ahdeoja kirjoitti:
Varmaan haluaisit kertoa tuon kaiken minulle naamatusten. Sinustahan on tullut todellinen MArkku Fani.
Kun seuraavan kerran tapaamme, niin voisitko kertoa tuon kaiken minulle suoraan, jotta saat purettua kaiken tuon patoutuneen vihan minua kohtaan.
On aina hyvä, että asiat sanotaan suoraan. Minä todella arvostan sinun suorasanaisuuttasi arvon hahahah.
Jos olet tuota mieltä että olen " haista paska valehtelija ja kiero kusipää" niin silloin sinun mielestäsi olen.
Nähtävästi olen koskettanut sinun mieltäsi todella syvältä, koska tunnet näin suurta vihaa minua kohtaan.
Mutta kiitos näistä mielipiteistä ja toivottavasti saamme ihailla toistekkin sinun kirjallisia pahan olon tuotoksia.
Kaikkea hyvää sinulle :) Pitäisikö sanoa oikein juhlallisesti Jumalan siunaustatäällä muutkaan uskalla kenellekään suoraan sanoa, täällä ne muutkin haukkuu toisia ihmisiä ja käyvät sitten kuulusteluissa vastaamassa teoistaan....
- Markku Ahdeoja
- Just just...hahahaha
MArkku Ahdeoja kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle :) Pitäisikö sanoa oikein juhlallisesti Jumalan siunaustaSä et siis vieläkään tajunnut???? Voi perskules että olet idiootti!!!! Sä todellakin olet kaksinaamainen kusipää ja et kiinnosta ketään muuten kuin viihdemielessä...hahahahahahahah... Ja jos asuisit lähempänä niin todellakin olisin jo kertonut sulle totuuden moneen kertaan mutta et kai kuvittele kenenkään terveen lähtevän katsomaan jotain jätekasaa satojen kilometrien päähän??? Et sä niin mielenkiintoinen ole... Ja lyönpä vetoa että sulla on paljon pahempi olo kuin mulla:)
Ja kiitos sitä samaa sulle...kunhan nyt vain tajuisit hakea apua ammattiauttajalta kun sun tilanteesi on noin selvä!!!! - taas tuo
Just just...hahahaha kirjoitti:
Sä et siis vieläkään tajunnut???? Voi perskules että olet idiootti!!!! Sä todellakin olet kaksinaamainen kusipää ja et kiinnosta ketään muuten kuin viihdemielessä...hahahahahahahah... Ja jos asuisit lähempänä niin todellakin olisin jo kertonut sulle totuuden moneen kertaan mutta et kai kuvittele kenenkään terveen lähtevän katsomaan jotain jätekasaa satojen kilometrien päähän??? Et sä niin mielenkiintoinen ole... Ja lyönpä vetoa että sulla on paljon pahempi olo kuin mulla:)
Ja kiitos sitä samaa sulle...kunhan nyt vain tajuisit hakea apua ammattiauttajalta kun sun tilanteesi on noin selvä!!!!Mutta kukas taas tuomittiinkaan ?
- ........
En tiedä, kuinka vanha tuo Ahdeoja mahtaa olla, kun muistaa vielä, etteivät vanhemmat poliisit vannoneet valaa.
Kuitenkin jo vuodesta 1919 lähtien poliisit ovat vannoneet virkavalan.
Kun siirryttiin tähän hyssyttely-hyysäysyhteiskuntaan otettiin virkavalan lisäksi käyttöön poliisin - eettinen vala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111