Koiran kanssa Buenos Airesiin?

BA

Meillä on ollut suunnitteilla muutto Argentiinaan, Buenos Airesiin. Työpaikat sieltä järjestyy sekä miehelle että minulle, ja muiden käytännön asioiden järjestymisen suhteen olen aika luottavainen, mutta tuo koira huolettaa... Tarkoitus olisi kuitenkin olla siellä vähintään vuosi, niin koiraa ei tahtoisi jättää Suomeenkaan.

Pitkät lennotkaan eivät sinänsä huoleta, vaan ihan se päivittäinen elämä siellä... Olisiko kenelläkään tietoa, millaista koiran elämä Buenos Airesissa on? Miten se eroaa suomalaisen koiran elämästä? :) Miten argentiinalaiset suhtautuvat koiriin tms.

Kiiitoskiitoskiitos, jos joku yhtään osaa auttaa! :)

4

1524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edesmenneen Tigran e

No en voi Argentiinan osalta sanoa täsmälleen minkälainen suhtautuminen siellä on koiriin. Asuin vuoden Perussa aikoinaan ja hankin sieltä aivan valloittavan Chihuahuan ja Pegingeesin sekasotkun.
      Kotihengettäreni hoiti sitä kun olin töissä ja ihmiset suhtautuivat ihan samalla tavalla kuin Suomessa. Pelkkää ystävällisyyttä.

Olettaisin, että Argentiinassa on sama juttu. Teille kuitenkin tulee kotiapu,jos kummatkin olette töissä.
      Ja oman kokemukseni mukaan sen voi sanoa "perro que perro".

• BsAs ystävä

Koirallasi on niin sanotut kissan päivät Buenos Airesissa. Siellä on kaikilla koira ja niillä päivähoitaja joka vie piskin ulos kun omistajat ovat töissä. Koirat saavat kakkia lähes mihin vaan, kukaan ei katso pahalla (nyt kun minä en ole enää siellä). Puistoja on todella paljon missä koiraa ulkoiluttaa, etenkin jos valitsette Palermon kaupungin osan asuinpaikaksi.

Jos haluat katsella kuvia miltä kaupunki näyttää niin käy blogissani, siellä on varmaan ainakin tuhat kuvaa, niistä saat käsityksen millaisesta kaupungista on kyse.
      http://vilma.suntuubi.com/

• tark5ailija

Airesissa kiinnitin huomiota koirien ulkoiluttajiin joilla oli isoja koira laumoja mukana, tuumin että kyseessä on ulkoilutus piskines...

• Che maestra

Ei siellä ainakaan koiran paskoja putsata kaduilta. Kerran meinasi lentää laatta, kun tulin salilta kun se haju oli kesähelteellä sitä luokkaa.

En muuten suosittele sinne menoa muutenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      39
      4612
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      52
      2151
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      1641
    4. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1639
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1620
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      91
      1148
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1123
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1107
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1077
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1073
    Aihe