Sitä kysyisin että pitääkö skootteri 50cm nykyisin katsastaa samalla kun rekisteröi?Ei kai.
Eli ostin skootterin viime keväänä n 10 kk sitten.Skode ei silloin ollut rekisterissä eikä näin ollen ollut kilpiä.
Silloin en ainakaan joutunut sitä katsastaa, menin autolla vaan konttorille ja otin tarvittavat vakuutukset ja sain kilven samaan syssyyn.
Ihmettelen vaan ku täällä jotkut puhuvat että pitäis katsastaa.
Kyseisen tiedon tarvitsen sen takia kun myyn skootterin faijalle ja hän meinaa ottaa skoden vähäks aikaa pois rekisteristä.Nii että onko parempi pitää rekisteröitynä ettei joutuis katsastaa sitten kesällä
mopon katsastus???
9
7405
Vastaukset
jos vakuutus maksaa vuodessa noin 100euroa niin kuukaudessa sen hinta on noin 8,5euroa ja jos poistaa moposkootterin vaikkapa viideksikuukaudeksi niin "säästö" olisi hieman päälle neljäkymppiä...
itse en ole kysynyt paljonko uudestaan rekisteröinti ja kilvet maksavat mutta sanoisin että eipä juurikaan kannata muutaman kuukauden takia poistaa rekisteristä...- tpks
Mulla on kyl vakuutusmaksut 133e vuodessa ja kun viime keväänä rekisteröin skoden nii oli siinä 16e kilpeineen rekistetöintimaksu.
Mut hintaa enemmän kiinnostaa että pitääkö katsastaa niinku jotkut kuulema joutunut?
Eiks katsastus poistunut mopoista pari vuotta sit?
En ainakaan viime keväänä joutunut katsastaa tpks kirjoitti:
Mulla on kyl vakuutusmaksut 133e vuodessa ja kun viime keväänä rekisteröin skoden nii oli siinä 16e kilpeineen rekistetöintimaksu.
Mut hintaa enemmän kiinnostaa että pitääkö katsastaa niinku jotkut kuulema joutunut?
Eiks katsastus poistunut mopoista pari vuotta sit?
En ainakaan viime keväänä joutunut katsastaaeli ei tartte katsasta riippuen onko "uuden lain" aikana poistettu kilvistä...
itselläni maksaa vakuutus muistaakseni 104euroa/vuosi- tpks
PappaSkootteri kirjoitti:
eli ei tartte katsasta riippuen onko "uuden lain" aikana poistettu kilvistä...
itselläni maksaa vakuutus muistaakseni 104euroa/vuosiMinkähän takia se on noin että "uuden lain" aikana poistettu kilvistä nii ei tartte katsastaa? Outoa.
Voihan skode olla huonossa kunnossa vaikka uuden lain aikana poistettu.
Eli ei ongelmaa sit katsastuksen suhteen jos nyt ottaa pois rekisteristä ja syksyllä laittaa takas käyttöön - ukkoskootteri
PappaSkootteri kirjoitti:
eli ei tartte katsasta riippuen onko "uuden lain" aikana poistettu kilvistä...
itselläni maksaa vakuutus muistaakseni 104euroa/vuosiMikä ihmeen vakuutus yhtiö ? 100ekee vuodes tääl 137€ perus
ukkoskootteri kirjoitti:
Mikä ihmeen vakuutus yhtiö ? 100ekee vuodes tääl 137€ perus
otsikossahan se jo tulikin eli entinen veritas nykysin sen nimi on aktia
- skopa män
Tarviiko minun katsastaa skootteria ko haluaisin kilvet siihen.
skootteri on poistettu liikenne käytöstä ja kilvet palautettu 2009-10vuonna ja ihan itte on vapaa ehtosesti viety kilvet pois.
pikaisia vastauksia kiitos - tietämätön tässä asi
Terve mulla olis tosa skopa ja haluaisin sen kilpiin tarviiko käydä katsastamassa, koska se on poistettu liikenteestä ja kilvet palautettu 2009-2010 et mikä se aika on et tarvik käydä katsastamassa
tarvisin pikaisia faktoja
kiitosjos/kun joku muu kuin poliisi tai väkuutusyhtiö(kolarilunastus) poistanut kilvistä eli omistaja tai haltija sen poistattanut niin ei muuta kuin paperit mukaan ja uusi kilpi konttorilta joka maksaa reilun kympin... moposkootteria ei tarvitse sinne viedä vaan ainoastaan paperit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832