Eli nyt tuossa se Panan uusin - Panasonic Lumix DMC-G2.
http://www.panasonic.net/avc/lumix/systemcamera/gms/g2/touch.html
Aika hypetys - Lumix DMC-G2
5
486
Vastaukset
- YrjöJurri
Mullakin on tuossa kännykässä tuo kosketusnäyttö ilman fyysisiä näppäimiä. Käyttöliittymä on looginen, silloin kun on aikaa asetella ja tökkiä. Koskettelu ja asettelu toimii, jos kuvataan suorilla käsillä kuten pokkarilla. Kosketusnäytöissä on se ongelma, että jos sormet on kun nippu k***iä, kuten minulla ja monella raavaalla miehellä on tosiaan vaikea tökkiä tarkkaan....me olemme ehkä vähemmistö.
Toisaalta kyllä Panasonicin resulsseilla luodaan innovaatiota, eihän digikamera ole vielä loppuun tuotteistettu . Monta kohtaa raahaa vanhassa mekaanisessa kamerassa, joten kehittämistä riittää."Koskettelu ja asettelu toimii, jos kuvataan suorilla käsillä kuten pokkarilla. Kosketusnäytöissä on se ongelma, että jos sormet on kun nippu k***iä, kuten minulla ja monella raavaalla miehellä on tosiaan vaikea tökkiä tarkkaan....me olemme ehkä vähemmistö."
...kännykkä minullekin tuli heti mieleen. Ovat vaan minullekin nuo uusimmat kännykät jo liian vaikeita, puhelimeen vastaamineen luonnistuu nippa nappa ja soitto myös, mutta tekstiviestien kirjoituksen voi jo unohtaa jos on vähänkään oudompia merkkejä tarvis käyttää tai numeroita tekstin seassa. Eihän tuosta kännykän näytöstä edes mitään näe. Missähän opissa se pääministerikin kävi kun niinkin paljon kännykällä tekstaili? No, olipahan ainakin minua nuorempi mies.- pakottaa…
Earl_of_Snowdon kirjoitti:
"Koskettelu ja asettelu toimii, jos kuvataan suorilla käsillä kuten pokkarilla. Kosketusnäytöissä on se ongelma, että jos sormet on kun nippu k***iä, kuten minulla ja monella raavaalla miehellä on tosiaan vaikea tökkiä tarkkaan....me olemme ehkä vähemmistö."
...kännykkä minullekin tuli heti mieleen. Ovat vaan minullekin nuo uusimmat kännykät jo liian vaikeita, puhelimeen vastaamineen luonnistuu nippa nappa ja soitto myös, mutta tekstiviestien kirjoituksen voi jo unohtaa jos on vähänkään oudompia merkkejä tarvis käyttää tai numeroita tekstin seassa. Eihän tuosta kännykän näytöstä edes mitään näe. Missähän opissa se pääministerikin kävi kun niinkin paljon kännykällä tekstaili? No, olipahan ainakin minua nuorempi mies.raavaan miehen ostamaan kännykän jota ei pysty käyttämään.
"Ovat vaan minullekin nuo uusimmat kännykät jo liian vaikeita"
tai edell "on tosiaan vaikea tökkiä tarkkaan".
Minä sain ihan itse valita nakkisormilleni sopivan mallin. En joutunut edes harkitsemaan kosketusnäyttöistä. Eikä tarvitse nyt täällä ruikuttaa mokomasta asiasta.
- --
--
- kumpi lie??
Oliko tuo Kokeneen Ammattilaisen kommentti? Vai hiihtoloma-ahdistusta potevan amiksen aivopieru?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462