kaipailee 29-vuotias hetero sinkku neitonen. Luonteeltani olen: sosiaalinen, reipas, hauska, mukava, menevä, vauhdikas... Seuraa etsin: matkusteluun, lenkille, leffaan, shoppailee, biletykseen, juttelemaan, ja mitä ikinä keksitäänkin:) Uusia tyttökavereita lähinnä etsiskelen. Jos kiinnostaa tutustua ni laitahan meiliä tulee esittelyn kera:)
[email protected]
Uusia kavereita Hesasta
1
498
Vastaukset
- surffailijaneito
Moikka,
Olen 39 v, mutta ikäistäni nuoremman näköinen sinkkuäiti Helsingistä ja kovasti kaipaisin biletysseuraa. Nykyinen elämäntilanne ei ole paras mahdollinen ulkoilulle, kun omat kaverit ovat jo perheellistyneet, mutta itse haluaisin päästä pitkästä aikaa liikkeelle yöelämään. Olen akateeminen ja yrittäjä & freelanceri, aikaisemmin käytnyt paikoissa kuin Kalle tai Teatteri, eli ns siisteissä ravintoloissa. Jos seurantarve on vielä ajankohtaista, niin kirjoittele mulle [email protected]
Oma visioni ideaalista illasta olisi pistäytyä vaikkapa aluksi lasillisella Belgessä ja mennä sitten eteenpäin enemmän yökerho-tyyppiseen miljööjseen. Ehkäpä jopa iskeä illan piristykseksi pari hauskaa seuramiestä. Toisaalta olen liikkeellä pääaiassa mukavan biletystunnelman vuoksi, enkä niinkään päätarkoituksena tiukkapipoinen miehenmetsästys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5932075- 1021030
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18977Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101835Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65563