Polon maalipinta kupruilee

polo06

kävin eilen pesemässä autoni(VW POLO vm.2006) ja huomasin, että etumatkustajan ovessa on n. 1 cm kokoinen kupla maalipinnassa, eli maalipinnan sisään on päässyt jotain. Kyseisellä alueella ei ole suurempia vaurioita tai kiveniskuja jne. Kävin tänään Pitäjänmäen Vehon VW huollossa näyttämässä tuon ja totesivat että kyllä näyttää ruosteen alulta. Ohjasivat kuitenkin menemään vielä näyttämään vv-auton toimipisteeseen, koska pitskun vehossa ei ole valtuutettua vw peltikorjaamoa. Onko kellään muulla ollut vastaavaa? Huom. pesen autoni käsin vähintään kerran kuussa.

8

2852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Eipä se paljon muuta tarvitse kun kiven sopivasti maalipintaan niin, että se pinta menee puhki, ei tarvitse olla iso jälki. Ihmettelen vaan että miksi sinkkikerros maalipinnan alla ei ole tehnyt tehtäväänsä...jos olisi niin siinä ei olisi kuplaa ovessa.

• entinen Volkkaristi

Huono laaduntarkkailu tehtaalla ja ovat päästäneet viallisen maalauksen läpi. Takuuseen vaan tai sitten merkki vaihtoon.

• siltä että

vaikuttaa siltä että klonkswagenin ovessa on alkavaa korroosiota ilmennyt

• appelsiininkuoret

asiaan.. Volkkareissa aina hieman kuplii maalit.

• polo06

Joo kävin näyttämässä auton Vantaan vv-autossa, ei mene takuuseen kun kuprun keskeltä löytyi 1mm kokoinen osuma(kivi/nasta), kyllä ottaa päähän. Ei kuulemma kannata itse ruveta millään paikkauskynällä korjailemaan vaan yllätys yllätys suosittelivat maalaamaan puolet ovesta ja hinta arvio n. 300 e. Joo ihme tosiaan, että auto jossa on täyssinkitty kori lähtee noin nopeasti mätänemään...LAATUAUTO.

• 10cc
        polo06 kirjoitti:

Joo kävin näyttämässä auton Vantaan vv-autossa, ei mene takuuseen kun kuprun keskeltä löytyi 1mm kokoinen osuma(kivi/nasta), kyllä ottaa päähän. Ei kuulemma kannata itse ruveta millään paikkauskynällä korjailemaan vaan yllätys yllätys suosittelivat maalaamaan puolet ovesta ja hinta arvio n. 300 e. Joo ihme tosiaan, että auto jossa on täyssinkitty kori lähtee noin nopeasti mätänemään...LAATUAUTO.

No onko se näkyvässä paikassa? Kyllä kannattaa korjata itse jos ei tarvii ihan priima tulla, pääasia että se ruostuminen pysäytetään. Raaputat irtonaiset maalit ja ruosteen kohdasta pois, pohjalle jotain sopivaa pohjamaalia ja päälle maalia VW marmoritiskiltä maalikynäpakkauksesta (alle 10e) jossa tulee lakkakin mukaan. Kyllähän korjauksen huomaa mutta mitä sitten, siitä näkee että joku on huolehtinut autostaan. Parempi se on kuin hoitamatta jätetty ja 5 senttiseksi kasvanut ruosteläiskä. Ja jos ei omatyön jälki miellytä, ehtii sen oven myöhemminkin maalata.

• polo06
        10cc kirjoitti:

No onko se näkyvässä paikassa? Kyllä kannattaa korjata itse jos ei tarvii ihan priima tulla, pääasia että se ruostuminen pysäytetään. Raaputat irtonaiset maalit ja ruosteen kohdasta pois, pohjalle jotain sopivaa pohjamaalia ja päälle maalia VW marmoritiskiltä maalikynäpakkauksesta (alle 10e) jossa tulee lakkakin mukaan. Kyllähän korjauksen huomaa mutta mitä sitten, siitä näkee että joku on huolehtinut autostaan. Parempi se on kuin hoitamatta jätetty ja 5 senttiseksi kasvanut ruosteläiskä. Ja jos ei omatyön jälki miellytä, ehtii sen oven myöhemminkin maalata.

Se on etumatkustajan oven alaosassa, eli ei kovin näkyvillä. Ajattelin kysäistä AUTODENTISTÄ korjausta, kun tekevät kiveniskujen korjauksia kynäruiskulla. Voisi tulla ihan siistiä jälkeä?

• 10cc
        polo06 kirjoitti:

Se on etumatkustajan oven alaosassa, eli ei kovin näkyvillä. Ajattelin kysäistä AUTODENTISTÄ korjausta, kun tekevät kiveniskujen korjauksia kynäruiskulla. Voisi tulla ihan siistiä jälkeä?

^Kuulostaa hyvälle idealle. Ammattikaverit saavat varmaan aikaan kohtuullisen hyvän jäljen ja ei niin kallis kuin koko oven maalaus, joka olisikin minusta liioittelua tuollaisen takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4251
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1881
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1495
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1463
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1274
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      747
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27