Kertokaahan nyt jotain kivaakin maasta nimeltä Egypti ja kaupungista nimeltä Hurghada. Miksi ihmeessä sadat ihmiset sinne matkustaa jos täällä vaan valitetaan sen olevan läpimätä maa, josta saa matkamuistona vaan ripulin ja pahan mielen?
positiivista palautetta
3
329
Vastaukset
Mun mielestä hurghada on tosi kiva paikka. varma aurinko ja lämmin meri ympäri vuoden. Hyvää ruokaa ja juomia, itse en ole saanu paljon parjattua vatsatautia ikinä vaikka en mikään käsidesin suurkuluttaja olekkaan. terve järki riittää. Myös ihmiset ovat pääsääntöisesti kivoja mutta toki niiden kanssa toimiminen edellyttää tiettyjä tietoja ja taitoja. Kaupustelijoilla ainakin on ihan ilmiömäinen muisti, kun teet selväksi että et osta, seuraavaa kertaa ei tulla myymään. itse saan nykysin kävellä siellä ihan rauhassa ja reissujakin takana jokunen. keväällä taas lähdössä ja innollla odotan.
- hpop
Loistava mesta. Aina aurinkoa, kun olen paikan päällä ollut. Löhöilyä ja aurinkoa...Kerran vuodessa on kiireettömyyttä. Täällä sitä vauhtia saa 51 viikkoa ihan tarpeeksi. Joten en kaipaa ostoksia ja mitään aktiivilomaa. Tietty sukellus olis kivakokeilla...noh. Parin viikon kuluttua ehkä testais jos jaksaa:)
- ....
No ei tullut ripulia eikä pahaa mieltä, vaan aurinkoa, uimista, niitä nähtävyyksiä, joista on aiemmin nähnyt vain kuvia tai jotka vilahtelevat vaikkapa James Bond -leffoissa. Lisäksi saa nähdä kunnon suurkaupungin (Kairo) ja sen hälinän, sitä ei täällä tajua (meteli, hajut, kieli, jota ei ymmärrä, jne). Hurghadakin on ihan oma kokemuksensa, kaupunki, jota ei ole rakennettu pelkästään turisteja varten (vrt El Gouna, Makadi Bay).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574