Kylpylässä (n+n)

keijju

Olin tullut yksin pitkästä aikaa kylpylään. Pukuhuoneessa riisuuduin hitaasti, sillä nautin muiden minuun luomista katseista. Tiesin kroppani näyttävältä hyvältä, vaikka talvella urheilu olikin ollut vain lumilautailun varassa. Kävelin peilin eteen rintsikat ja pikkuhousut jalassani meikkejäni poistamaan. Annoin peppuni heilua askeleideni tahdissa ja hymyilin minua katsoneelle parikymmenvuotiaalle tytölle. Kun meikit oli poistettu, palasin takaisin kaapilleni ja otin loputkin vaatekappaleeni pois. Seisoin hetken alasti kaappini edessä, kuin muka etsien sieltä jotain. Tunsin ilmavirran ja katseet ihollani. Se meni kananlihalle. Nappasin mukaani pyyhkeen ja bikinit ja suljin kaappini. Nännini olivat kohonneet kylmyydestä ja minua hymyilytti lisää.

Työnsin hitaasti pesuhuoneen painavaa ovea ja astuin pesuhuoneen puolelle. Laitoin pyyhkeeni naulakkoon ja kävelin suihkuun bikinit kädessäni. Painoin suihkun päälle, suljin silmäni ja astuin naama edellä suihkuun. Vesipisarat valuivat kasvoillani ja hiukseni roikkuivat märkinä selässä. Käännyin selkä seinään päin, huuhtelin hiuksiani vedessä ja hieroin vartaloani pehmein käsin. Sitten aloin hitaasti pukea bikineitä päälleni. Ne tuntuvat aina hangoittelevan vastaan, ikään kuin eivät tahtoisi päälleni. Minäkin pidin enemmän naku-uinnista, mutta valitettavasti täällä sitä ei katsottu suopeasti. No pian on kesä, ajattelin ja kävelin uima-altaille.

Päätin aluksi uida pitkän matkaa ennen kuin menisin kylpylänpuolelle. Sukelsin altaaseen. Nautin veden kosketuksesta ihollani. Se sai taas ihon kananlihalle ja nännini kovettumaan. Nousin pintaan ja vedin syvään henkeä. Aloin uida reipasta rintauintia altaan toista päätä kohden. Huomasin uidessani katsomossa istuvan vanhan herran, joka virnuili minulle ja lipaisi huuliaan. Aluksi minua oksetti. Ettäs kehtaa, tuollainen ikäloppu ehdotella minulle! Jatkoin kuitenkin uintiani hänestä piittaamatta. Vilkuilin miestä ja näin kuinka hän tuijotti minua, kiinteää peppuani, lisäksi hänen uimahousuissaan näkyi selkeä kohouma. En voinut olla nauramatta tilanteelle. Päätin aloittaa silmäpelin miehen kanssa ja vilkuilin takaisin. Sitten… Yhtäkkiä hän oli kadonnut istumapaikaltaan! Suljin silmäni ja sukelsin pitkään. Kun nousin pintaan huomasin hänen siirtyneen syrjemmälle ja ottaneen kalunsa käteen. Hän veteli pitkiä vetoja varttaan pitkiin samaan tahtiin kun minä vedin vetoja altaassa. Kiihotuin itsekin näkemästäni ja tuijotin miestä koko ajan. Hän tarkkaili minua ja näin miten hän oli lähellä huippuaan. Silloin käännyin uimaan selkäuintia ja kun uin häntä kohden, ikään kuin vahingossa annoin toisen bikinin olkaimeni karata ja toinen rintani näkyi hänelle selvästi. Annoin miehen nauttia näystä. Sitten käännyin taas jatkamaan rintauintiani ja tarkkailin miestä. Pian hän tulikin katsomon penkille ja uimahousuilleen. Näin miten hän livahti miestenpukuhuoneeseen ja näytti matkalla minulle peukkua. Uin vielä muutaman kierroksen, jonka jälkeen minun oli pakko tehdä muuta, olin edelleen kiihottunut ja kaipasin jotain. Kävelin kylpyläpuolelle altaille kellumaan ja tarkkailin mikäli jossain olisi näkynyt joku mahtavalla vartalolla ja kivalla naamalla varustettu uros. Kelluin pötkylän päällä pitkin myötävirtaa, nautin aaltokoneen aalloista ja kun mitään muuta ei näkynyt kuin äitejä lapsineen, päätin käydä saunassa lämmittelemässä.

Suihkussa taas hitaasti riisuin bikini, enkä voinut olla koskettamatta kovana olevia nännejäni. Värähdin. Tunsin olevani todella kiimainen. Hain sauna-aluseni ja kiipesin ylimmälle lauteelle. Istuuduin nurkkapaikalle, jossa saatoin levittää jalkani niin, että sisään astuvalla olisi suorat näkymät arimpiin paikkoihini. Tiesin tämän vihastuttavan moni naisia, mutta se on myös varma tapa saada yhtään kiihottunut nainen täysin hullaantuneeksi. Jonkin aikaa sain nauttia saunan lämmöstä yksin, mutta sitten ovi kävi. Sisään astui se parikymppinen neitokainen, joka pukuhuoneessakin oli minua katsellut. Huomasin miten hänen katseensa viipyi haarojen välissäni ja kun hän istuutui katsoin häntä silmiin. Hän veti polvet syliinsä ja hymyili minulle. Istuimme vastapäätä ja katselimme toisiamme. Sitten hän varovasti avasi haarojaan, niin että minulle avautui vähän vastaavanlainen näkymä. Hänen häpyään vain peitti vaalea karvoitus, siinä missä minun oli täysi posliini. Huomasin miten tyttö oli jännittynyt. Kysyin häneltä, että etkö haluaisi tulla istumaan tänne viereeni. Tyttö oli hiljaa eikä liikahtanutkaan. Hän sanoi, ettei oikein osaa tällaista. Minä lupasin opettaa ja niin tyttö varovasti siirtyi viereeni istumaan. Ihomme koskettivat reisien kohdasta. Siirsin käteni hänen reidelleen ja silitin sitä. Kerroin hänen ihonsa tuntuvan pehmeältä. Tyttö värähti. Hän laittoi kätensä käteni päälle ja katsoi minua. Kun nyökkäsin hän siirsi sen reidelleni. Tyttö kysyi, että entäs jos joku tulee ja minä vastasin, että mitäs sitten, naisia nekin vaan on, ja himot ne on niilläkin. En voinut enää vastustaa tuota kaunotarta ja nesteeni valuivat jo lauteelle. Siirryimme istumaan lauteella sylikkäin, naamat vastakkain. Pillumme melkein koskettivat toisiaan, ja tunsin hänen karvansa ihollani. Pyörittelin sormillani tytön nännejä, jotka kovina seisoivat pystyssä. Imaisin toisen suuhuni ja samaan aikaan tunsin kaksi kättä rinnoillani. Ne hitaasti hieroivat melko pieniä rintojani. Vähän arasti, mutta koko ajan kiivaammin. Imin tytön nänniä vielä tovin, ennen kuin siirryin toisen kimppuun. Kun tyttö inahti sylissäni puristin hänet käsilläni niin kiinni itseeni kuin pystyin. Siinä halasimme hetken, rinnat toisiinsa puristuneena. Kuulimme ja tunsimme toistemme hengityksen. Olimme täysin kiiman valloissa kun raskaasti ja nopeaan tahtiin hengitimme kuuma saunailmaa. Sitten minä pyysin tyttöä käymään lauteelle selinmakuulleen. Nuolin hänen vartaloaan pitkin vedoin. Uskomatonta miten ihanan tuntuinen iho. Käsilläni hyväilin häntä ja tyttö sulki silmät. Hiljaa hän inahteli ja ynähteli hyväilyjeni tahdissa. Sitten siirryin hänen pillulleen. Ensin kiusoittelin klitoriksen lähettyvillä ja lopulta imin sitä hetken. Tytön selkä taittui kaarelle. Pyysin häntä rentoutumaan ja jatkoin pillun nuolemista. Upotin kieleni syvälle tytön eritteitä valuvaan emättimeen. MMmm. Maistut hyvältä, sanoin hänelle ja sain palkkioksi pienen, viattoman hymyn. Aloin naimaan häntä kielelläni ja huomasin miten tyttö oli lähellä tulemistaan. Pyörittelin sormella hänen klitoristaan kun samalla jatkoin kielellä naintia. Pian hän kiljaisikin orgasmin merkiksi ja värähteli lauteella. Oli vähällä etten itse tullut jo pelkästään siitä näystä, mutta sain pidäteltyä vielä hetken. Käännyin itse selälleni ja sanoin tytölle, että sinun vuorosi.

Hän nousi istumaan päälleni ja hieroi pillujamme vastakkain. Hänen karvoituksensa tuntui uskomattoman hyvältä. Sitten hän pyöritteli käsiään rinnoillani ja vartalollani ja pilluni huusi jo kosketusta. Hän imi varpaitani ja nuoli jalkojani hetki hetkeltä ylemmäs. Reisien kohdalle meinasin rääkäistä, että kosketa jo! Mutta hillitsin itseni. Päätin että hyvää kannattaa odottaa. Sitten hän kielellään kosketti suoraan klitoristani ja tunsin miten selässäni väreili. Hän upotti varovasti sormen sisääni ja alkoi hitaasti työnnellä sitä. Hengitin syvään ja haistoin naimisen hajut ilmassa. Tulin entistä kiihottuneemmaksi ja kuiskasin että lisää! Hän työnsi toisenkin sormen sisääni ja kiihdytti tahtia. Tiesin etten ollut kaukana! Samassa hän vaihtoi sormensa kieleen ja nai syvälle ja pitkin vedoin. En voinut enää hillitä itseäni ja lujasti kiemurrellen sain elämäni parhaan orgasmin. Pilluni sykki tytön kielen ympärillä ja sitten hän veti sen varovasti pois sisästäni. Hymyilin ja sanoin, että olipas se. Olimme molemmat hikisiä saunasta ja seksistä ja päätimme mennä suihkuun.

Pesimme toisemme ja juuri kun käteni oli hänen rinnallaan tuli äiti pienen poikansa kanssa suihkutilaan. Sanoin, että kokeilin vain, kun epäilimme tytöllä rintasyöpää, mutta eihän täällä mitään kasvainta olekaan. Kun äiti ja poika poistuivat pukuhuoneeseen, nauraa kikatimme. Olipa se täpärällä, tyttö sanoi.

10

11884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttönen

      Toi oli aivan ihana. Mä oon aivan hulluna kaikkiin lesbo tarinoihin vaikka en vois kuvitellakkaan et koskisin johonki naiseen ees pitkällä tikulla. Mulle riittää miehet. Mut kirjota lisää tollasia!

      • hhhhhh

        kummallinen huumoripläjäys se vanha ukko siellä uimahallin puolella muka käteen veti yleisellä paikalla ja sitten meni miesten pukuhuoneeseen ja näytti peukkua mennessään, kun sinä siellä uit edelleen hahaha


    • mies

      ...

    • minz

      olla mitään noin ihanaa... jos pystyt niin kirjotappa toinenkin;)

      • typykkä

        Oikeesti:)
        Sun on pakko kirjottaa näit n n tarinoit lisää...mut ei mtn.liian raakoi.
        Just tollasii niinku toi äskeinenki...


    • keijju

      Oi kovasti kiitoksia kivoista kommenteista. Eka tämmönen n n tarina oli tää. Tähänastiset ollu ihan heterotarinoita.

      Tuntu hyvältä kuulla tommosta palautetta. Kait sitä voisi lisääkin taas kirjoitella joku päivä. :)

      • kuu

        tahtoo lisää. eli ei muutaku kirjuttamaan


    • nainen

      Todella hyvä lisää n n tarinoita! Hienoa!

      • gregorian

        tässä oli kaikki, se vanha ukko, exhibitionismi, jännitys, nuori kokematon.. ah.

        ja voih, kyllä se on silti tuhmaa.


    • Joku vaan

      Lisää samanlaista...pliis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe