Vista ei hyväksy tulostinta

Asensin koneeseeni vistan ja nyt ei onnistu monitoimilaitteen asennus, kyseessä on HP Color LaserJet 2840 All-in-One Printer. Muutaman vuoden vanha, asennus cd llä onnistui xp hen asennus mut nyt sanoo ettei ole ohjain ohjelmistoa. Vaikka latasin netistä vistaan yhteensopivan version hp:n sivuilta.

10

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ekaksi tulee mieleen, että 32. bittinen vai 62. bittinen Vista?

      • 16

        vaihtoehdoista vain toinen kaiketi kelpaa...


      • 16 kirjoitti:

        vaihtoehdoista vain toinen kaiketi kelpaa...

        Win7 ei myöskää hyväksynyt XP.n ohjaimia.
        Ennen uuden ohjaimen asentamista täytyi poistaa xp.n ohjaimet.
        Voi olla että ohjaimen poiston lisäksi täytyy poistaa myös resurssinhallinnasta xp tekemä kansio.


      • 32bittinen se on


    • hep0nen

      Mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen:
      a) Katso ohjauspaneeli:tulostimet. Poista tulostimet, poista olemassa olevat tulostimet. paina lisää tulostin. Anna omat ajurit manuaalisesti.
      b) voi olla, joskus, mystisissä vioissa että bios-ohjelmisto on vanhentunut. Saattaa maksaa vaivan tarkistaa onko sellaisia päivityksiä missä olisi jotain ko.vikaan liittyvää käsitelty. Aika pieni todennäköisyys on tällä kyllä.

      • Kokeillaan


      • hpseries
        Tonijii kirjoitti:

        Kokeillaan

        Mulla kävi samalla lailla hp tulostimen kanssa, ei vista tunnistanut. Onneksi löysin valmistajan sivuilta koko asennusohjelman jonka asensin ja nyt pelaa Cd:n asennuksen poistin ennen netistä lataamista. Katso josko löytyy netistä asennusohjelma kyseiselle monitoimilaitteelle.


      • hpseries kirjoitti:

        Mulla kävi samalla lailla hp tulostimen kanssa, ei vista tunnistanut. Onneksi löysin valmistajan sivuilta koko asennusohjelman jonka asensin ja nyt pelaa Cd:n asennuksen poistin ennen netistä lataamista. Katso josko löytyy netistä asennusohjelma kyseiselle monitoimilaitteelle.

        Netistä ladattu asennusohjelma asentaa kunnes täytyy kytkeä usb-kaapeli koneeseen. Vaikka kaapelin kytkee ja tulostin on päällä kone ei huomaa että mitään olisi kytketty paikalleen.
        Asennus loppuu siis siihen.


      • Tuolta on tullut ladattua ja yllä kuvattu tilanne tulee päälle asennuksen aikana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      300
      2561
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      45
      1205
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      81
      1149
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1063
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      279
      946
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      839
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      835
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      72
      776
    9. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      749
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      744
    Aihe