Hei ehdotan että saisimme uskonnot palstalle uuden aihe alueen eli Flying Spaghetti Monster palstan jossa kaikki aiheesta kiinnostuneet pääsisivät keskustelemaan halutessaan eräästä maailman vanhimmasta monoistisesta uskonnosta FSM;stä,ja ainoasta oikeasta.
Tunnen että meitä syrjitään Suomi24 taholta niin kauan kuin meille ei anneta omaa palstaa muiden uskontojen joukkoon.
Tässä esimakua,http://www.venganza.org/
Flying spaghetti monster.
7
483
Vastaukset
- kannatan
ei ollenkaan väärä uskonto muiden väärien joukossa.
- FSM
kanssa ahdottomasti.
Uskonto uskontojen joukossa - F1-fani
Vanha ketju.
Mutta todellakin. Lentävän spagettihirviön tulisi kyllä saada oma palsta. Scientologialla ja wiccalaisuudellakin on tuolla omat palstansa ja ne ovat uskontoina samaa suuruusluokkaa kuin pastafarismi. - pastafarian
oi suuri lentävä spagettihirviö, kiitos kun sain kokea nuudelisen ulokkeesi kosketuksen.
pyydän: salli lastesi saada oma palsta Suomi24:ään.
Ramen. - mummumonster
no voi jessus teitin kans kersat :D
- piraattiseuraaja
kyllä, olet aivan oikeassa. tätä me tarvitsemme.
- Palsta löytyy jo!
Sopiva palsta taitaakin jo löytyä:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3239
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527